Obiektywy do bezlusterkowców
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma Art f/1.4 50 mm to niezwykle wszechstronny obiektyw pod względem wyrazistości, poręczności i użyteczności. Został on zaprojektowany z myślą o fotografach, by pomóc im tworzyć ich najlepsze zdjęcia. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii obiektyw ten stanowi idealne połączenie między optymalnym rozmiarem a szybkim autofokusem. Oprócz jasności f/1.4 i pięknego efektu bokeh różne aberracje zostały optymalnie zniwelowane, co z kolei gwarantuje wysoką jakość obrazu w całej szerokości kadru, od środka do jego krawędzi.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: APS-C
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: APS-C
E 18-135 mm f/3.5-5.6 OSS to uniwersalny obiektyw typu ultra zoom. Przeznaczony do aparatów z matrycą formatu APS-C. Duży zakres ogniskowych pozwala na fotografowanie lub filmowanie zarówno ogólnych kadrów wykorzystując szerokie pole widzenia, jak i zbliżeń. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwi fotografowanie i filmowanie bez konieczności użycia statywu.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: APS-C
E 18-200 mm f/3.5-6.3 OSS LE to uniwersalny obiektyw zmiennoogniskoway dedykowany do aparatów i kamer z mocowaniem Sony E oraz matrycą w formacie APS-C. Duży zakres ogniskowych sprawia, że model ten jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które nie chcą często zmieniać obiektywu lub poszukują zgrabnego zestawu do całodniowych sesji.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Tamron 20-40 mm f/2.8 Di III VXD Sony E
Wszechstronny zakres ogniskowych, stała jasność f/2.8 i cichy silnik liniowy VXD umożliwiają wykorzystanie tego obiektywu podczas fotografowania i filmowania. Minimalna odległość ogniskowania wynosi tylko 17 cm. Posiada uszczelnioną konstrukcję i powłokę fluorową na przednim elemencie.
Obiektyw Nokton 40 mm f/1.2 charakteryzuje się dość szerokim kątem widzenia wynoszącym 55 stopni, co predysponuje go do używania wszędzie tam, gdzie chcemy pokazać nie tylko pierwszy plan, ale również kontekst sytuacji. Właśnie z tego powodu ogniskowa 40 mm jest częstym wyborem fotografów ulicznych czy fotoreporterów. Poza tym świetnie nadaje się także do fotografii portretowej czy również przy małej ilości światła.
Jasny, lekki i kompaktowy obiektyw do aparatów Sony E. Oferuje dla matryc APS-C kąt widzenia odpowiadający w przybliżeniu standardowej ogniskowej dla matryc pełnoklatkowych. Wykorzystuje aluminiową obudowę i 10-listkową przysłonę, a także oferuje minimalny dystans ostrzenia wynoszą 28 cm.
Manualny obiektyw do makrofotografii o ogniskowej zapewniającej krótkie tele. Oferuje skalę odwzorowania 1:1 i minimalny dystans ostrzenia 17,5 cm. Na obudowie znajdują się skala odległości ogniskowania i głębi ostrości.
Ultraszerokokątny obiektyw należący do linii S, który oferuje jasność f/1.8. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania dzięki skutecznemu zminimalizowaniu efektu oddychania, płynnej przysłonie i cichemu silnikowi AF. Umożliwia filmowanie w jakości 4K. Posiada konstrukcję odporną na działanie pyłu, kurzu i wilgoci.
Standardowy obiektyw zoom do pełnoklatkowych, bezlusterkowych aparatów Panasonic Lumix z mocowaniem L. Doskonale sprawdzi się w codziennej fotografii dzięki swojej wszechstronnej ogniskowej 24-105 mm. Posiada funkcję makro z odwzorowaniem obrazu 1:2 i krótkim dystansem ostrzenia 30 cm. Okrągła 9-listkowa przysłona pomaga stworzyć atrakcyjny efekt bokeh. Wyposażony w 5-osiową stabilizację umożliwi fotografowanie w kiepskich warunkach oświetleniowych oraz nagrywanie stabilnych filmów 4K. Wyprodukowany we współpracy z firmą Leica jest gwarantem najwyższej jakości obrazu.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Samyang AF 12 mm f/2 Sony E
Ultrakompaktowy i ultraszerokokątny obiektyw do fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz czy astronomicznej. Oferuje światło siłę f/2.0, zaawansowaną konstrukcję optyczną z wieloma elementami specjalnymi, silnik AF, uszczelnioną obudowę i metalową konstrukcję. Dedykowany dla matryc APS-C.
SIGMA 10-18mm F2.8 DC DN | Contemporary, ze swoimi 62 mm długości, 72,2 mm średnicy oraz wagą 260 g, jest najmniejszym i najlżejszym na świecie ultraszerokokątnym obiektywem zmiennoogniskowym do aparatów APS-C, dzięki czemu idealnie nadaje się do codziennego fotografowania czy filmowania.
Ultraszerokokątny obiektyw z linii Art o ogniskowej 14 mm o jasności f/1.4, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o astrofotografii. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną, która obejmuje 1 soczewkę SLD, 3 soczewki FLD i 4 soczewki asferyczne. Przełącznik MFL pomaga uniknąć przypadkowego przełączania ostrości. Odpowiednia konstrukcja zapobiega zsuwaniu się ogrzewacza obiektywu.
Pierwszy obiektyw makro z maksymalnym powiększeniem 1:1 z najwyższej klasy linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 6 soczewek specjalnych, i są to elementy wykonane ze szkieł niskodyspersyjnych SLD i FLD oraz asferycznych. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze, a dodatkowo producentowi udało się również uzyskać obraz praktycznie wolny od zniekształceń geometrycznych (dystorsji).
Obiektyw o szerokokątnej ogniskowej 23 mm dla matryc APS-C i jasności f/1.4, który wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Obiektyw szerokokątny o stałej ogniskowej 30 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Obiektyw do matryc APS-C, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jasność f/1.8 i 7-listkowa przysłona zapewniają piękny efekt bokeh i możliwość swobodnej pracy w każdych warunkach oświetleniowych. Zminimalizowany efekt oddychania gwarantuje płynne ujęcia.
Obiektyw do matryc APS-C, który sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Oferuje jasność 1/4 i 7-listkową przysłonę, co zapewnia miękki, nastrojowy efekt bokeh. 2 silniki liniowe AF zapewniają precyzyjne i błyskawiczne ustawianie ostrości. Zredukowany efekt oddychania gwarantuje płynne ujęcia.
Uniwersalny jasno zoom opracowany specjalnie dla aparatów z sensorem APS-C, dla których daje zakres kątów widzenia odpowiadających uniwersalnemu zoomowi reporterskiemu. Pomimo kompaktowej i lekkiej budowy zapewnia jakość obrazu, do której przyzwyczaiła linia G. Silnik liniowy XD doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Obiektyw oferuje stałą jasność f/2.8, przełącznik AF/MF, programowalny przycisk blokady czy uszczelnienia i przednią soczewkę pokrytą fluorem.
E 18-135 mm f/3.5-5.6 OSS to uniwersalny obiektyw typu ultra zoom. Przeznaczony do aparatów z matrycą formatu APS-C. Duży zakres ogniskowych pozwala na fotografowanie lub filmowanie zarówno ogólnych kadrów wykorzystując szerokie pole widzenia, jak i zbliżeń. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwi fotografowanie i filmowanie bez konieczności użycia statywu.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.