Obiektywy do bezlusterkowców
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Viltrox AF 33 mm F1.4 Sony E to obiektyw specjalnie zaprojektowany z myślą o bezlusterkowcach Sony E o dużej światlosile. Sprawdzi się w trakcie realizowania portretów, krajobrazów, fotografii wnętrzarskiej i architektury czy nocnej. Jego zaawansowana konstrukcja obejmuje 10 elementów ułożonych w 9 grupach. Zawiera 1 element ED i 1 o wysokiej refrakcji, które skutecznie redukują aberracje chromatyczne. Przysłona f/1.4 zapewnia niezwykle płytką głębie ostrości i piękny, subtelny bokeh.
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Viltrox AF 33 mm F1.4 FX to obiektyw specjalnie zaprojektowany z myślą o bezlusterkowcach FujiFilm X o dużej światlosile. Sprawdzi się w trakcie realizowania portretów, krajobrazów, fotografii wnętrzarskiej i architektury czy nocnej. Jego zaawansowana konstrukcja obejmuje 10 elementów ułożonych w 9 grupach. Zawiera 1 element ED i 1 o wysokiej refrakcji, które skutecznie redukują aberracje chromatyczne. Przysłona f/1.4 zapewnia niezwykle płytką głębie ostrości i piękny, subtelny bokeh.
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Viltrox AF 85mm F1.8 II Fuji XF to druga odsłona uznanego przez użytkowników aparatów Sony E i FujiFilm X obiektywu portretowego. Wyróżnia się metalową konstrukcją, która gwarantuje wytrzymałość i pewność w trakcie pracy z modelami. Co więcej metalowa jest także osłona przeciwsłoneczna. Dzięki dużemu otworowi przysłony i jej 9-listkowej konstrukcji obiektyw gwarantuje świetny efekt bokeh, który jest tak pożądany przez portrecistów.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: APS-C
Zaawansowany obiektyw filmowy z zębatkami 0,8 MOD kompatybilnymi z systemami Follow Focus. Oferuje jasność T1.5, 14-listkową przysłonę czy 2 elementy ze szkła ED oraz 2 elementy o wysokim współczynniku załamania światła. Całkowicie metalowa obudowa z mosiężnymi elementami zapewnia wytrzymałość.
Obiektyw wideo do matryc APS-C, który oferuje rozwiązania kluczowe podczas filmowania. Posiada pierścienie z zębatkami 0,8 MOD, które umożliwiają korzystanie z systemów Follow Focus. Jasność T1.5 i 14-listkowa przysłona zapewniają znakomity, plastyczny obraz.
Zaawansowany obiektyw filmowy z zębatkami 0,8 MOD kompatybilnymi z systemami Follow Focus. Oferuje jasność T1.5, 14-listkową przysłonę czy elementy ze szkła ED oraz o wysokim współczynniku załamania światła. Całkowicie metalowa obudowa z mosiężnymi elementami zapewnia wytrzymałość.
Obiektyw asferyczny do aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 29 mm dla formatu małoobrazkowego. Jasność f/2.8 i 10-listkowa przysłona gwarantują naturalnie wyglądający efekt bokeh. Lekka i kompaktowa, metalowa obudowa gwarantuje świetne wrażenia podczas korzystania i dużą wytrzymałość obiektywu. Elektroniczne styki zapewniają komunikację pomiędzy aparatem a obiektywem.
Obiektyw asferyczny do aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 29 mm dla formatu małoobrazkowego. Jasność f/2.8 i 10-listkowa przysłona gwarantują naturalnie wyglądający efekt bokeh. Lekka i kompaktowa, metalowa obudowa gwarantuje świetne wrażenia podczas korzystania i dużą wytrzymałość obiektywu. Elektroniczne styki zapewniają komunikację pomiędzy aparatem a obiektywem.
Obiektyw oferujący wyjątkowo szeroki kąt widzenia i bardzo małą ogniskową. Jest to sprzęt do zadań ekstremalnych; wyjątkowe pejzaże, fotografia wnętrz w bardzo małych pomieszczeniach - to wyzwania dla niego. Duża precyzja wykonania i wykorzystanie materiałów z najwyższej półki zapewniają najlepszą jakość obrazu i pełne zadowolenie fotografa.
Voigtlander Macro APO Ultron 35 mm f/2.0 do Fujifilm X to makroobiektyw apochromatyczny z maksymalnym powiększeniem 1:2 zaprojektowany specjalnie dla aparatów FujiFilm X z matrycą APS-C. 10-listkowa przysłona i jasność f/2 zapewniają piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia wytrzymałą konstrukcję. Elektroniczne styki pozwalają na komunikację obiektywu z aparatem.
Ultrajasny obiektyw zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Fuji X z matrycami APS-C. Jego ogniskowa daje uniwersalny kąt widzenia, który sprawdzi się w fotografii reportażowej, dokumentalnej, ulicznej czy ślubnej. Posiada 12-listkową przysłonę.
Obiektyw Voigtlander Nokton 35 mm f/0,9 zapewnia zdumiewającą jasność f/0,9, która daje znakomity efekt bokeh i umożliwia fotografowanie przy minimalnej ilości dostępnego światła. 12-listkowa przysłona gwarantuje naturalnie wyglądający bokeh. Całkowicie metalowa budowa zapewnia dużą wytrzymałość obiektywu.
Ultrajasny obiektyw zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Fuji X z matrycami APS-C. Jego ogniskowa daje w przybliżeniu standardowy dla formatu małoobrazkowego kąt widzenia, który sprawdzi się w fotografii reportażowej, dokumentalnej, ulicznej czy ślubnej. Posiada 12-listkową przysłonę.
Wysokiej klasy manualny obiektyw o standardowej ogniskowej dla użytkowników aparatów z bagnetem Sony E. Nokton 40 mm został zaprojektowany dla osób oczekujących wysokiej światłosiły i uniwersalnej ogniskowej, preferujących tradycyjne - manualne ustawianie ostrości. Obiektyw o takich parametrach z pewnością znajdzie zastosowanie w fotografii portretowej, krajobrazowej lub filmowaniu.
Voigtlander Nokton 50 mm f/1,2 zapewnia jasność f/1.2. W połączeniu z matrycą APS-C aparatu z serii FujiFilm X oferuje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 75 mm dla formatu pełnoklatkowego. 12-listkowa przysłona gwarantuje naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Szerokokątny obiektyw o ogniskowej 35 mm i bardzo dobrych parametrach optycznych. Wysoka jasność pozwala na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych oraz płytką głębię ostrości. Marka Voigtlander jest bardzo popularna wśród profesjonalistów i zaawansowanych amatorów.
Obiektyw Nokton 35 mm f/1.2 charakteryzuje się dość szerokim kątem widzenia wynoszącym 61,9 stopni, co predysponuje go do używania wszędzie tam, gdzie chcemy pokazać nie tylko pierwszy plan, ale również kontekst sytuacji. Właśnie z tego powodu ogniskowa 35 mm jest częstym wyborem fotografów ulicznych czy fotoreporterów. Poza tym świetnie nadaje się także do fotografii krajobrazowej czy portretowej.
Obiektyw Nokton 40 mm f/1.2 charakteryzuje się dość szerokim kątem widzenia wynoszącym 55 stopni, co predysponuje go do używania wszędzie tam, gdzie chcemy pokazać nie tylko pierwszy plan, ale również kontekst sytuacji. Właśnie z tego powodu ogniskowa 40 mm jest częstym wyborem fotografów ulicznych czy fotoreporterów. Poza tym świetnie nadaje się także do fotografii portretowej czy również przy małej ilości światła.
Nokton 50 mm f/1.2 to uniwersalny obiektyw, który charakteryzuje się bardzo wysoką rozdzielczością optyczną oraz doskonałym poziomem korekcji. Klasyczne 50mm jest jedną z najpopularniejszych ogniskowych przy fotografii portretowej, reportażowej czy też ulicznej. Przysłona f/1.2 umożliwi pracę w trudnych warunkach oświetleniowych oraz odseparowanie fragmentu od reszty obrazu. Mała głębia ostrości i piękny bokeh znajdą swoje zastosowanie w fotografii studyjnej, produktowej a nawet przy krajobrazie.
Voigtlander Nokton 21 mm f/1,4 charakteryzuje się zaawansowaną optyką - odpowiedzialni za niego inżynierowie wykazali się ogromem technologicznej i technicznej finezji. Wyrafinowana konstrukcja obejmuje 13 elementów rozmieszczonych w 11 grupach. Obiektyw wykorzystuje elementy asferyczne, co pozwoliło na uzyskanie dużego otworu względnego, przy jednoczesnym ograniczeniu rozmiarów instrumentu. Co więcej elementy asferyczne gwarantują obrazy wolne od zniekształceń i pomagają w eliminacji aberracji chromatycznej.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.