Obiektywy do bezlusterkowców
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw o polu widzenia 114 stopni i światłosile f/4. Oferuje minimalny dystans ostrzenia wynoszą 14,5 cm i elektroniczne styki przenoszące dane EXIF oraz umożliwiające korzystanie z trybów półautomatycznych. Należy do lini obiektywów Zero-D o zerowej dystorsji.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych
Nanomorph 27 mm T2,8 1,5X S35 to najszerszy przedstawiciel innowacyjnej serii anamorficznych obiektywów filmowych od Venus Optics Laowa. Dzięki 2 wymiennym bagnetom prezentowany model jest kompatybilny z aparatami i kamerami wyposażonymi w mocowanie Arri PL oraz Canon EF. To najmniejszy na świecie obiektyw anamorficzny pokrywający sensor Super 35. Oferuje współczynnik horyzontalnej kompresji obrazu 1,5x, co pozwala uzyskać proporcje 2,4:1 na matrycy 16:9. Bliska minimalna odległość ostrzenia wynosząca 43 cm otworzy przed Tobą zupełnie nowe możliwości kreacji obrazu, a także umożliwi uzyskanie większej głębi ostrości. Obiektyw pozwoli też stworzyć efektowne poprzeczne flary i artystyczny owalny bokeh znany z hollywoodzkich produkcji. Wariant Silver oferuje srebrny odcień flary.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia niebieski efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 77 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Venus Optics Laowa Periprobe Cine 24 mm T14 Macro 2:1 do Canon EF to nietypowy makroobiektyw o wyglądzie sondy, który pozwoli na zaglądanie w różne zakamarki czy pod powierzchnię wody. W tej wersji posiada wkręcany element o kształcie peryskopu, co umożliwia obrazowanie obiektów znajdujący się pod kątem 90 stopni od osi obiektywu. Można go zamienić na standardowy element pozwalający na spoglądanie na to, co znajduje się na wprost obiektywu.
Wysokiej klasy obiektyw stałoogniskowy należący do serii APO-LANTHAR. Jest to konstrukcja składająca się z najwyższej jakości elementów optycznych, co pozwala na uzyskanie niezwykle ostrego i pięknego obrazu. Znajdzie on zastosowanie w filmowaniu, jaki i fotografii. Ponadto obiektyw wyposażono w 12-listkową przysłonę gwarantującą atrakcyjne rozmycie tła i przyjemnej jakości bokeh. Do aparatów pełnoklatkowych i APS-C.
Szerokokątny obiektyw o ogniskowej 35 mm i bardzo dobrych parametrach optycznych. Wyjątkowa poręczność idzie w parze ze znakomitym wykonaniem i wysoką jakością zdjęć.
Stałoogniskowy obiektyw dla miłośników instrumentów optycznych o wyjątkowej mobilności. Kombinacja ogniskowej długości 40 mm z maksymalnym otworem względnym f/2.8 pozwoliła uzyskać ekstremalnie kompaktowe rozmiary przy zachowaniu wysokiej jakości obrazu, typowej dla obiektywów Voigtlander. Niniejszy obiektyw to prawdziwy "must have" dla miłośników fotografii reportażowej i tzw. "streetu".
Nowy Heliar Classic 50 mm f/1,5 to obiektyw, który interpretuje rzeczywistość na swój własny wyjątkowy sposób. Klasyczna konstrukcja złożona z 6 elementów rozmieszczonych w 3 grupach oraz dziesięciolistkowa przysłona ulokowana tuż za pierwszą z grup pozwalają malować obrazy jak żadne inne produkowane obecnie obiektywy.
Heliar Classic to jasny teleobiektyw doskonale nadający się do fotografii portretowej, zarówno ciasnych kadrów, jak i zdjęć całej sylwetki wykonywanych z większej odległości. Wysoka jasność pozwala uzyskać płytką głębię ostrości dobrze izolującą fotografowaną sylwetkę od tła.
Obiektyw oferujący wyjątkowo szeroki kąt widzenia i bardzo małą ogniskową. Jest to sprzęt do zadań ekstremalnych; wyjątkowe pejzaże, fotografia wnętrz w bardzo małych pomieszczeniach - to wyzwania dla niego. Duża precyzja wykonania i wykorzystanie materiałów z najwyższej półki zapewniają najlepszą jakość obrazu i pełne zadowolenie fotografa.
Voigtlander Nokton 21 mm f/1,4 charakteryzuje się zaawansowaną optyką - odpowiedzialni za niego inżynierowie wykazali się ogromem technologicznej i technicznej finezji. Wyrafinowana konstrukcja obejmuje 13 elementów rozmieszczonych w 11 grupach. Obiektyw wykorzystuje elementy asferyczne, co pozwoliło na uzyskanie dużego otworu względnego, przy jednoczesnym ograniczeniu rozmiarów instrumentu. Co więcej elementy asferyczne gwarantują obrazy wolne od zniekształceń i pomagają w eliminacji aberracji chromatycznej.
Wysokiej klasy manualny obiektyw o standardowej ogniskowej dla użytkowników aparatów z bagnetem Leica M. Nokton 40 mm został zaprojektowany dla osób oczekujących wysokiej światłosiły i uniwersalnej ogniskowej, preferujących tradycyjne - manualne ustawianie ostrości. Obiektyw o takich parametrach z pewnością znajdzie zastosowanie w fotografii portretowej, krajobrazowej lub filmowaniu.
Obiektyw o ogniskowej 50 mm jest jednym z najpopularniejszych wyborów profesjonalnych fotografów. Niniejszy instrument optyczny firmy Voigtlander przeznaczony jest do aparatów z mocowaniem Leica M. 10-listkowa przysłona i światło f/1.5 pozwalają uzyskać atrakcyjny wygląd nieostrości. Świetny wybór do fotografii portretowej, krajobrazowej oraz do filmowania.
Obiektyw o ogniskowej 50 mm jest jednym z najpopularniejszych wyborów profesjonalnych fotografów. Niniejszy instrument optyczny firmy Voigtlander przeznaczony jest do aparatów z mocowaniem Leica M. 10-listkowa przysłona i światło f/1.5 pozwalają uzyskać atrakcyjny wygląd nieostrości. Świetny wybór do fotografii portretowej, krajobrazowej oraz do filmowania.
Voigtlander Nokton I Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego aluminiowy tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Voigtlander Nokton I Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego aluminiowy tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność fotografowania. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.