Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o klasycznej, standardowej ogniskowej 50 mm i dużej światło sile f/1.8. Dzięki tym parametrom zapewnia wszechstronne zastosowanie - także w wideo. Posiada uszczelnioną obudowę, która zapewnia odporność na działanie pyłu, kurzu, wilgoci i mrozu. Wersja OEM.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: APS-C
Manualny obiektyw dla portrecistów, którym zapewnia zdumiewającą światło siłę f/0.95 i ogniskową 50 mm. Dodatkowo posiada 13-listkową przysłonę, która zapewnia naturalnie i subtelnie wyglądający efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Canon z bagnetem EF-M.
7ARTISANS 35 MM F0.95 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o szerokokątnej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
Obiektyw Macro stworzony dla bezlusterkowego systemu Canon M To idealna wręcz propozycja dla osób chcących zacząć przygodę z makro fotografią. 7Artisans 60mm f/2,8 oferuje maksymalne powiększenie 1:1 oraz minimalną odległość ostrzenia na poziomie 26 cm. Światło siła f/2.8 zapewnia ekstremalnie małą głębie ostrości przy dużym powiększeniu. Dodatkowo dzięki płynnej przysłonie możliwe jest przejęcie większej kontroli nad głębią ostrości.
Manualny obiektyw typu rybie oko o światłosile f/2.8, oferujący zaawansowaną konstrukcję optyczną z wielowarstwowymi powłokami i szkłem Hoya HD. Pozwala na uzyskanie ciekawych przerysowań i zniekształceń. Całkowicie metalowa obudowa gwarantuje długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon 32 mm f/1.4 STM
Trwały, lekki i dyskretny obiektyw do uwieczniania naturalnych, niepozowanych sytuacji i portretów. Wraz z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 51 mm dla formatu pełnoklatkowego. Ultra jasna przysłona 1.4 gwarantuje piękny efekt bokeh i umożliwia pracę w słabym oświetleniu. Zastosowanie cichego i płynnego silnika STM sprawia, że obiektyw równie dobrze jak do zdjęć sprawdza się podczas filmowania.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon EF-M 22 mm f/2 STM
Wyjątkowo lekki i płaski obiektyw, który zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 35 mm dla formatu pełnoklatkowego. Silnik krokowy STM AF sprawia, że można go z powodzeniem wykorzystywać także podczas filmowania. Światłosiła f/2 pozwala na wykonywanie ostrych zdjęć z ręki nawet przy małej ilości światła.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon EF-M 28 mm f/3.5 Macro IS STM
Wyjątkowo lekki i poręczny obiektyw makro o skali odwzorowania 1:1.2. Pozwala na uzyskanie niepowtarzalnych obrazów małych przedmiotów. Dzięki stabilizacji obrazu ułatwia fotografowanie z ręki, bez konieczności użycia statywu. Cechą wyróżniającą ten obiektyw jest wbudowana lampa pierścieniowa doświetlająca fotografowany obiekt. Jest to przydatne zwłaszcza przy fotografowaniu z bardzo bliska gdzie obiektywem często zasłaniamy naturalne źródło światła. Obiektyw wyposażony w mocowanie EF-M przeznaczony jest do bezlusterkowych aparatów Canon.
Obiektyw stereoskopowy łączący w sobie 2 konstrukcje typu rybie oko, które dają kąt widzenia 144°. Rozstaw źrenic wynoszący 60 mm zapewnia realistyczne obrazy i dostęp do materiałów 3D VR. Pojedynczy, połączony pierścień ułatwia obsługę obiektywu a silnik AF STM gwarantuje ciche, szybkie i precyzyjne ustawianie ostrości. Tylny uchwyt filtrów wkręcanych lub żelatynowych poszerza możliwości twórcze.
Bezkompromisowy obiektyw o ogniskowej 50 mm i przysłonie f/2.0 i wszechstronnym zastosowaniu. Oferuje to co najważniejsze w fotografii - niespotykaną rozdzielczość i kontrast w całym kadrze dla wszystkich wartości otworu względny, a także najwyższą jakość wykonania.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Canon EF-M. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.8 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Canon EF-M. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/1.7 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Ultraszerokokątny obiektyw należący do linii S, który oferuje jasność f/1.8. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania dzięki skutecznemu zminimalizowaniu efektu oddychania, płynnej przysłonie i cichemu silnikowi AF. Umożliwia filmowanie w jakości 4K. Posiada konstrukcję odporną na działanie pyłu, kurzu i wilgoci.
Obiektyw o klasycznej, standardowej ogniskowej 50 mm i dużej światło sile f/1.8. Dzięki tym parametrom zapewnia wszechstronne zastosowanie - także w wideo. Posiada uszczelnioną obudowę, która zapewnia odporność na działanie pyłu, kurzu, wilgoci i mrozu.
Panasonic LUMIX S 85 mm F1,8 powstała specjalnie dla wszystkich pasjonatów uwieczniania ludzi. Jego parametry pożądane przez wszystkich portrecistów, sprawiają, że to niezastąpione narzędzie w pracy z modelami. Jego ogniskowa daje znakomitą perspektywę, która pozwala na świetne odizolowanie modeli od tła i jednocześnie zapewnia brak przerysowań. W połączeniu ze światłosiłą f/1.8 zapewnia niezwykle plastyczny bokeh, który pozwala na tworzenie wyjątkowo nastrojowych portretów.
Panasonic LUMIX S 85 mm f/1.8 OEM to idealny obiektyw portretowy - oferuje ulubioną ogniskową portrecistów i światłosiłę f/1.8 zapewniającą płytką głębię ostrości. Dodatkowo wykorzystuje szybki, precyzyjny i cichy silnik AF, który umożliwia efektywne zastosowanie go w czasie filmowania. Wersja OEM obejmuje obiektyw w doskonałym stanie technicznym, lecz dostarczany w zastępczym opakowaniu.
Ultrajasny obiektyw stałoogniskowy przeznaczony do bezlusterkowych, pełnoklatkowych aparatów Panasonic z serii Lumix S. Wszechstronna ogniskowa 50 mm umożliwia m.in. tworzenie portretów z pięknym efektem bokeh, za który odpowiada okrągła, 11-listkowa przysłona o świetle F/1.4. Dzięki uszczelnionej obudowie sprawdzi się w plenerze, w niekorzystnych warunkach pogodowych, w reportażu, zdjęciach ulicznych i podróżniczych. Doskonałej jakości optyka z soczewkami asferycznymi i ED pozwala uzyskać maksimum korzyści z zalet nowoczesnych matryc.
Ultraszerokokątny obiektyw należący do lini Limited, który zapewnia światło siłę f/2.4. Dzięki 8-listkowej, kołowej przysłonie oferuje subtelny efekt. Posiada system Quick-Shift Focus pozwalający na natychmiastowe przejście od ostrzenia w trybie AF do MF bez przełączania przycisków.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.