Obiektywy do bezlusterkowców
- Średnica filtra [mm]: 62
TTartisan Tilt 50 mm f/1.4 to wszechstronny obiektyw, który dzięki funkcji Tilt daje możliwość pochylenia osi optycznej w celu zmaksymalizowania głębi ostrości. głębię ostrości - jest to bardzo przydatne szczególnie w fotografii produktowej, ponieważ pozwala uzyskać selektywną ostrość oraz efekt miniatury. Możesz także wyłączyć funkcję Tilt i używać go jako zwykłego obiektywu o ogniskowej 50 mm i przysłonie f/1.4.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 400 mm f/2.8 L IS USM + konwerter RF 1.4X
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 52 typu Drop in
- Do matryc: pełnoklatkowych
Połączenie teleobiektywu Canon RF 400MM F2.8L IS USM z telekonwerterem Canon RF 1.4x daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 560 mm.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 400 mm f/2.8 L IS USM + konwerter RF 2X
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 52 typu Drop in
- Do matryc: pełnoklatkowych
Połączenie teleobiektywu Canon RF 400MM F2.8L IS USM z telekonwerterem Canon RF 2X daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 800 mm.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 400 mm f/2.8L IS USM - zapytaj o ofertę specjalną
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 52 typu Drop in
- Do matryc: pełnoklatkowych
Jeden z najlżejszych teleobiektywów o ogniskowej 400 mm i tak dużej jasności. Posiada podwójnie zasilany silnik AF i możliwość łatwego ręcznego dostrajania ostrości. Należy do uznanej linii premium L, która gwarantuje zdumiewającą jakość optyczną i ogromną odporność konstrukcji. Teleobiektyw jest zgodny z telekonwerterami RF 1.4x i RF 2x (sprzedawane oddzielnie).
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 600 mm f/4 L IS USM - zapytaj o ofertę specjalną
Teleobiektyw o ogniskowej 600 mm i jasności f/4, który zachowuje przy tym stosunkowo kompaktowe rozmiary. Oferuje 5,5-stopniową stabilizację obrazu, podwójnie zasilany mechanizm AF i powłoki ASC oraz Super Spectra. Jego optyka obejmuje szkło fluorytowe i Super UD. Obiektyw jest kompatybilny z telekonwerterami (sprzedawanymi oddzielnie).
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano 2 elementy ze szkła SLD i 1 element FLD, a także 2 elementy asferyczne. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Seria Art słynie z doskonałej jakości obrazu i perfekcyjnego działania. Wykorzystaj ten potencjał podczas uprawiania makrofotografii. Sigma A 105 mm F2.8 DG DN Macro to pierwszy obiektyw makro od tego producenta, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o bezlusterkowcach. Średni teleobiektyw zapewnia wszechstronną odległość roboczą, co przesądza o tym, że wielu profesjonalistów ma taki obiektyw makro w swojej torbie. Ten makro obiektyw pozwala oglądać z bliska nieprawdopodobne piękno miniaturowego świata, a jednocześnie świetnie sprawdzi się podczas uprawiania fotografii portretowej.
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano element ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
Kompaktowy obiektyw szerokokątny Venus Optics Laowa 11 mm f/4,5 FF RL to obiektyw rektalinearny, który jest przeznaczony do aparatów pełnoklatkowych. Kąt widzenia wynosi aż 126 stopni, a cała konstrukcja została zaprojektowana tak, by jak najlepiej korygować dystorsję i aberrację chromatyczną. Obiektyw ten jest lekki i kompaktowy, a jego wysokiej jakości optyka idealnie sprawdzi się przy fotografii wnętrz i krajobrazów.
Wśród innych teleobiektywów o podobnej ogniskowej i przysłonie Laowa wyróżnia się niewielką odległością minimalnego ostrzenia - 24,7 cm. Skutkuje ona bardzo dużą skalą odwzorowania, która w tym przypadku wynosi aż 2:1. Oznacza to, że obiekt który w rzeczywistości ma wymiary 1 x 1 cm na matrycy Twojego aparatu będzie miał rozmiary 2 x 2 cm.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.