Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany teleobiektyw z linii Sports, który zapewnia pełną mobilność. Wykorzystuje system AF z podwójnym napędem liniowym HLA i stabilizację obrazu o wydajności do 7,5 EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 6 soczewek FLD, 2 soczewki SLD i 3 soczewki asferyczne. Zminimalizowany efekt oddychania sprawia, że model ten świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra jasny tele obiektyw f/1.2 o ogniskowej 70 mm należący do linii Pro. Oferuje konstrukcję optyczną wykorzystującą 16 elementów rozmieszczonych w 11 grupach, silnik AF STM i zminimalizowany efekt oddychania. Aluminiowy tubus, metalowe styki, bagnet z mosiądzu i uszczelniona konstrukcja zapewniają długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczny obiektyw portretowy o ogniskowej 85 mm i jasności f/1.4, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD i 1 soczewkę asferyczną. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny obiektyw f/1.8 do fotografii krajobrazowej, astro, wnętrzarskiej i architektury z 4 soczewkami ED i 3 soczewkami asferycznymi. Posiada powłokę wielowarstwową HD Nano, elektroniczną przysłonę i wewnętrzne ogniskowanie. Silnik STM zapewnia precyzyjne, ciche i szybkie ostrzenie, co sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas filmowania.
Profesjonalny teleobiektyw o ogniskowej 300 mm (odpowiednik 600 mm dla matryc pełnoklatkowych) przeznaczony do aparatów z mocowaniem Micro 4/3. Wyróżnia się doskonałą jasnością f/4.0 oraz wbudowaną stabilizacją, która współpracuje ze stabilizacją w korpusach aparatów OM-D i PEN. Jest doskonałym rozwiązaniem dla osób oczekujących ogromnej ogniskowej połączonej z najwyższą jakością. Wszystko to w niewielkiej, ważącej zaledwie 1270gram konstrukcji.
Obiektyw o niemalże zerowej dystorsji, który pokrywa sensor pełnoklatkowy i zapewnia kąt widzenia 130,4° i światłosiłę f/2.8. Mobilna konstrukcja wykorzystuje 2 szkła asferyczne i 3 szkła ED, ważąc przy tym tylko 420 g. Jest to pierwszy obiektyw z systemem AF wśród modeli Laowa.
Hasselblad XCD Macro 120 mm F/3.5 to makroobiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego parametry optyczne umożliwiają wykonywanie zdumiewających fotografii, ukazujących piękno maleńkich obiektów. Sprawdzi się podczas tworzenia abstrakcyjnych obrazów, fotografii przedmiotów, martwych natur czy obserwowania zachwycającego życia małych organizmów.
Hasselblad XCD 135 mm F/2.8 to krótki teleobiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 105 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej, ulicznej czy produktowej. Obiektyw może współpracować z dedykowanym konwerterem 1,7x (sprzedawany oddzielnie), który pozwala na uzyskanie ogniskowej równej 230 mm (co odpowiada ogniskowej 178 mm dla matrycy pełnoklatkowej) z przysłonami f/4,8-f/55.
Hasselblad XCD 135 mm F/2.8 to krótki teleobiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 105 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej, ulicznej czy produktowej. Obiektyw może współpracować z dedykowanym konwerterem 1,7x (znajdujący się w zestawie), który pozwala na uzyskanie ogniskowej równej 230 mm (co odpowiada ogniskowej 178 mm dla matrycy pełnoklatkowej) z przysłonami f/4,8-f/55.
Hasselblad XCD 21 mm f/4 to ultraszerokokątny obiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego niezwykle krótka ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 17 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz czy nocnego nieba.
Hasselblad XCD 35-75 mm F/3.5-4.5 to uniwersalny zoom stworzony z myślą o aparacie X1D. Gwarantuje tę samą doskonałą jakość obrazu co w przypadku instrumentów stałoogniskowych. Uniwersalny zakres ogniskowych sprawia, że obiektyw sprawdzi się w wielu sytuacjach zdjęciowych. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej, ulicznej, dokumentalnej czy produktowej.
Hasselblad XCD 80 mm F/1.9 to obiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 63 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej czy produktowej. Imponująca światłosiła wynosząca f/1.9 pozwala uzyskać zdumiewający efekt bokeh.
Profesjonalny teleobiektyw stałoogniskowy dedykowany do aparatów micro 4/3. Bardzo duża ogniskowa, duża jasność, szybkość i najwyższej klasy optyka sprawdzą się w fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Wydajna stabilizacja obrazu i poręczna konstrukcja idealnie sprawdzą się w zastosowaniach mobilnych. W zestawie z obiektywem znajduje się konwerter 1,4x, który umożliwia uzyskanie ogniskowej 280 mm.
Panasonic Leica DG Vario Summilux 10-25 mm F/1.7 to uniwersalny obiektyw, który pozwoli na uzyskiwanie doskonałych zdjęć architektury, krajobrazu, wnętrz, jednocześnie sprawdzając się również w fotografii dokumentalnej czy reportażowej. Stała światłosiła wynosząca f/1.7 zapewni możliwość wykonywania ostrych zdjęć nawet przy mniejszej ilości światła, a także umożliwi uzyskiwanie niezwykle subtelnych przejść pomiędzy ostrymi a nieostrymi partiami obrazu. Instrument ten cechuje się jakością sygnowaną marką Leica, co sprawia, że oferuje bezkompromisową wydajność optyczną. Co więcej sprawdzi się nie tylko podczas wykonywania zdjęć, ale również w trakcie filmowania.
Uniwersalny zoom o jasności f/1.7 i krótkim dystansie ostrzenia. Należy do serii DG i został opracowany przy współpracy z Leica. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Uszczelniona konstrukcja zapewnia odporność na działanie kurzu, pyłu i wilgoci.
Obiektyw o klasycznej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do linii premium Art. Zapewnia zaawansowaną konstrukcję optyczną, obejmującą 2 soczewki FLD o niskiej dyspersji i 3 elementów ze szkła SLD (Special Low Dispersion), które minimalizują poprzeczną aberrację chromatyczną. Posiada wytrzymałą obudowę i hydro- oraz oleofobowe powłoki, a także mosiężny bagnet.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Zaawansowany obiektyw zoptymalizowany pod kątem filmowania przy użyciu aparatów i kamer z matrycami pełnoklatkowym (i mniejszymi). Zapewnia ultraszeroki kąt widzenia wynoszący 110 stopni. Może współpracować z systemami Follow Focus.
Obiektyw szerokokątny przeznaczony do współpracy z lustrzankami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Posiada on dwie wyjątkowe cechy - jedną z nich jest tryb makro charakteryzujący się powiększeniem 1:1 natomiast druga - funkcja shift, jest jeszcze rzadziej spotykana. Nowoczesne, wielowarstwowe powłoki antyrefleksyjne zabezpieczające przed powstawaniem flar i odblasków na zdjęciach.
To jeden z najszerszych obiektywów rektalinearnych Super 35 na świecie, który zapewnia kąt widzenia 123°. Gwarantuje zerową dystorsję i skutecznie zminimalizowane aberracje chromatyczne. Pomimo tak szerokiego kąta widzenia umożliwia korzystanie z filtrów optycznych 77 mm.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.