Obiektywy do bezlusterkowców
Promocja
Polecamy
Obiektyw Canon RF 50 mm f/1.8 STM - zapytaj o mega cenę festiwalową
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw, który z matrycą pełnoklatkową zapewnia standardową ogniskową, a po podpięciu do aparatu z sensorem APS-C, staje się klasyczną portretówką. Zapewnia światłosiłę f/1.8, która daje świetny efekt bokeh i możliwość uzyskiwania ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła. Za pracę systemu autofokusa odpowiada silnik STM, dzięki czemu obiektyw ten świetnie sprawdza się także w trakcie filmowania.
Promocja
Polecamy
Obiektyw Canon RF 16 mm f/2.8 STM - zapytaj o mega cenę
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw o jasności f/2.8, który łączy w sobie kompaktową i lekką konstrukcję, a także bardzo dobrą wydajność optyczną. Dzięki silnikowi AF STM świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada 7-listkową przysłonę, powłokę Super Spectra i konfigurowalny pierścień sterujący.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
Wyróżnij swoje zdjęcia i filmy dzięki obiektywowi stałoogniskowemu formatu APS-C/DX o największej przysłonie firmy Nikon. Obiektyw NIKKOR Z DX 24mm f/1.7 jest jaśniejszy niż typowy obiektyw kitowy. Zdolny do tworzenia niezwykle małej głębi ostrości i pięknego rozmycia tła oraz łatwy do przenoszenia.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 43
- Do matryc: APS-C
Obiektyw opracowany specjalnie dla aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający popularnej ogniskowej 35 dla formatu małoobrazkowego. Oferuje jasność f/1.4 i 10-listkową przysłonę.
Obiektyw opracowany z myślą o aparatach z matrycami APS-C z serii Nikon Z. Oferuje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 35 mm dla formatu FF i jasność f/1.2. 12-listkowa, kołowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh. Metalowe pierścienie ostrości i przysłony gwarantują precyzyjne, wygodne nastawy.
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
Kompaktowy obiektyw zmiennoogniskowy (waga wynosi zaledwie 135 g a jego gabaryty zaliczają go do instrumentów typu "naleśnik") o uniwersalnym zakresie ogniskowych (odpowiednik zakresu 24-75 mm dla formatu 35 mm). Obejmuje zatem zarówno szerokie kadry, jak i zbliżenia. Sprawdzi się w wielu różnych rodzajach fotografii - od krajobrazowej po portretową. To także świetne narzędzie dla wszystkich fotoreporterów.
Srebrna wersja kompaktowego obiektywu zmiennoogniskowego opracowanego specjalnie z myślą o aparacie Nikon Zfc. Przeznaczony do aparatów z matrycą APS-C - oferuje zakres ogniskowych 16-50 (ekwiwalent 24-75 mm dla formatu 35 mm). Bezgłośny, precyzyjny, cichy silnik AF umożliwia wykorzystanie go także w trakcie filmowania. Oferuje ultra mobilną konstrukcję typu naleśnik.
Promocja
Nikon Nikkor Z MC 50 mm f/2.8
Makroobiektyw o klasycznej ogniskowej, który sprawdzi się świetnie zarówno podczas fotografowania mikroświata, jak i portretowania. Model ten oferuje skalę odwzorowania 1:1. W połączeniu z aparatami formatu DX udostępnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 75 mm dla formatu 35 mm.
Obiektyw opracowany specjalnie dla aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający popularnej ogniskowej 35 dla formatu małoobrazkowego. Oferuje jasność f/1.4 i 10-listkową przysłonę.
Jeden z najmniejszych obiektywów makro do aparatów z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje 2-krotne powiększenie. Posiada konstrukcję APO i wykorzystuje 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji. System wewnętrznego ogniskowania ułatwia pracę z obiektywem.
Jeden z najmniejszych obiektywów makro do aparatów z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje 2-krotne powiększenie. Posiada konstrukcję APO i wykorzystuje 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji. System wewnętrznego ogniskowania ułatwia pracę z obiektywem.
Obiektyw opracowany z myślą o aparatach z matrycami APS-C z serii Nikon Z. Oferuje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 50 mm dla formatu FF i jasność f/1.2. 12-listkowa, kołowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh. Metalowe pierścienie ostrości i przysłony gwarantują precyzyjne, wygodne nastawy.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.