Obiektywy do bezlusterkowców
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Tamron 35-150 mm f/2-2.8 DI III VXD Sony E
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębie ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano aż 5 elementów ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 24-70 mm f/2.8 DG DN II z serii Art to flagowy obiektyw, który w porównaniu do poprzednika zdecydowanie ewoluował. Obiektyw wyróżnia się o 7% mniejszym korpusem oraz o 10% lżejszą wagą (745g). Udoskonalona konstrukcja obiektywu jest odporna na kurz i zachlapania. Autorski układ liniowy HLA gwarantuje szybką, precyzyjną i cichą pracę autofokusa. Ponadto model ten oferuje zaawansowane możliwości wykonywania zbliżeń, oraz odporność na niepożądane bliki i flary.
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny zoom do bezlusterkowców z matrycami formatu APS-C. Oferuje stałą światło siłę f/2.8, silnik krokowy AF, maksymalne powiększenie 1:2.8 z minimalnym dystansem ostrzenia wynoszącym 12,1 cm. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Tamron 150-500 mm f/5-6.7 Di III VC VXD Sony E
Ultrakompaktowy teleobiektyw o maksymalnej ogniskowej 500 mm. Wykorzystuje niezwykle płynny, cichy i szybki system AF VXD oraz wydajną stabilizację obrazu VC opracowaną przez firmę Tamron. Jego minimalny dystans ostrzenia wynoszący 60 cm (dla 150 mm) pozwala na zachowanie dużej swobody podczas uprawiania fotografii przyrodniczej i sportowej. Dzięki swoim parametrom świetnie sprawdzi się także podczas filmowania.
E 18-135 mm f/3.5-5.6 OSS to uniwersalny obiektyw typu ultra zoom. Przeznaczony do aparatów z matrycą formatu APS-C. Duży zakres ogniskowych pozwala na fotografowanie lub filmowanie zarówno ogólnych kadrów wykorzystując szerokie pole widzenia, jak i zbliżeń. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwi fotografowanie i filmowanie bez konieczności użycia statywu.
Klasyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 35 mm i jasności f/1.2, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą soczewki SLD, FLD, ELD i asferyczne. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Obiektyw do matryc APS-C, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jasność f/1.8 i 7-listkowa przysłona zapewniają piękny efekt bokeh i możliwość swobodnej pracy w każdych warunkach oświetleniowych. Zminimalizowany efekt oddychania gwarantuje płynne ujęcia.
Obiektyw do matryc APS-C, który sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Oferuje jasność 1/4 i 7-listkową przysłonę, co zapewnia miękki, nastrojowy efekt bokeh. 2 silniki liniowe AF zapewniają precyzyjne i błyskawiczne ustawianie ostrości. Zredukowany efekt oddychania gwarantuje płynne ujęcia.
E 18-135 mm f/3.5-5.6 OSS to uniwersalny obiektyw typu ultra zoom. Przeznaczony do aparatów z matrycą formatu APS-C. Duży zakres ogniskowych pozwala na fotografowanie lub filmowanie zarówno ogólnych kadrów wykorzystując szerokie pole widzenia, jak i zbliżeń. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwi fotografowanie i filmowanie bez konieczności użycia statywu.
Szerokokątny i jasny obiektyw, który doskonale sprawdzi się w każdych, również nietypowych warunkach: nocą, w niedostatecznym oświetleniu, ciasnych pomieszczeniach itp. Przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Sony z bagnetem E, np. serii Sony Alpha. Współpracuje również z aparatami Sony APS-C. Wyposażony w silnik krokowy autofokusa sprawnie ustawia ostrość. Posiada szereg soczewek i powłok udoskonalających jakość obrazu, kontrast, ostrość i wierność kolorów.
Obiektyw o konstrukcji opartej na modelu Irix 30 mm Cine, która sprawia, że świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada uszczelnioną i wzmocnioną konstrukcję zapewniającą swobodną pracę w wymagającym środowisku. Oferuje znakomitą jakość obrazu dzięki zaawansowanej budowie obejmującej 13 elementów w 11 grupach, 11-listkową przysłonę i ultra niski poziom zniekształceń.
Szerokokątny obiektyw opracowany specjalnie z myślą o astrofotografach czy fotografach krajobrazowych. Dzięki zastosowaniu silnika krokowego AF i przełącznika pierścienia przysłony świetnie sprawdzi się także podczas filmowania. Posiada 2-stronną soczewkę asferyczną, gwint filtrów 82 mm i tylny uchwyt na filtr.
Obiektyw o klasycznej ogniskowej i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art, zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Mechanim AF działa precyzyjnie i błyskawicznie, umożliwiając zachowanie ostrości nawet przy najbardziej dynamicznych obiektach. Obiektyw wyróżnia się mocną budową, która jest odporna na działanie czynników atmosferycznych.
Obiektyw o ultra szerokokątnej ogniskowej 17 mm i jasności f/4, który wyróżnia się całkowicie metalową obudową i kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Sigma 24mm F3.5 DG DN z linii Contemporary z mocowaniem Sony E dopasowany jest do możliwości i ergonomii bezlusterkowców. Produkowany w Japonii, oferuje najwyższą jakość optyczną wśród obiektywów tej marki. Całkowicie metalowa konstrukcja oraz bryzgoszczelna obudowa zapewniają bezpieczeństwo pracy w każdych warunkach.
E 16-70 mm f/4.0 ZA OSS to niewielki i lekki obiektyw dedykowany do aparatów z matrycą formatu APS-C. Uniwersalny zakres ogniskowych 16-70 mm odpowiada ogniskowym 24-105 mm w fotografii małoobrazkowej. Jest doskonałym rozwiązaniem jako wysokiej jakości podstawowy i główny obiektyw zmiennoogniskowy. Stała jasność oraz wbudowana stabilizacja doskonale sprawdzą się również podczas filmowania nie zmieniając parametrów ekspozycji przy zmianie ogniskowej.
Teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i światłosile f/6.3, który doskonale sprawdzi się w trakcie fotografowania dzikich zwierząt, zawodów sportowych, samolotów itp. Wykorzystuje duży element ze szkła o bardzo niskiej dyspersji, który zapewnia świetną jakość obrazu. Wbudowane mocowanie statywowe ułatwia użytkowanie obiektywu.
Obiektyw z funkcją korekty perspektywy o niemal zerowej dystorsji. Posiada ultra szerokokątną ogniskową 20 mm i zaawansowaną konstrukcję optyczną z 2 elementami asferycznymi i 3 elementami ED. 14-listkowa przysłona zapewnia plastyczny efekt bokeh.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.