Obiektywy do bezlusterkowców
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 50 mm f/1.2 L USM - zapytaj o lepszą cenę
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i światłosile f/1.2, który należy do profesjonalnej linii obiektywów premium L. 10-listkowa przysłona zapewnia piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Szybki, cichy i precyzyjny silnik AF USM sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdza się także w trakcie filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje m.in. elementy asferyczne i UD, a całość dopełnia uszczelniona konstrukcja.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 100-500 mm f/4.5-7.1L IS USM + konwerter RF 1.4x zestaw
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych
Połączenie teleobiektywu Canon RF 100-500 F4.5-7.1L IS USM z telekonwerterem Canon RF 1.4x daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 140-700 mm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultrajasny obiektyw stałoogniskowy przeznaczony do bezlusterkowych, pełnoklatkowych aparatów Panasonic z serii Lumix S. Wszechstronna ogniskowa 50 mm umożliwia m.in. tworzenie portretów z pięknym efektem bokeh, za który odpowiada okrągła, 11-listkowa przysłona o świetle F/1.4. Dzięki uszczelnionej obudowie sprawdzi się w plenerze, w niekorzystnych warunkach pogodowych, w reportażu, zdjęciach ulicznych i podróżniczych. Doskonałej jakości optyka z soczewkami asferycznymi i ED pozwala uzyskać maksimum korzyści z zalet nowoczesnych matryc.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
"Krótki" teleobiektyw zaprojektowany do współpracy z bezlusterkowcami Nikon z bagnetem Z. Został stworzony dla fotografów oczekujących obiektywu o dużej światłosile na przykład pod kątem fotografii portretowej. Konstrukcję optyczną zoptymalizowano pod kątem uzyskania wysokiej rozdzielczości, naturalnego odwzorowania kolorów i minimalizacji wad optycznych. Doskonałym uzupełnieniem całości jest szybki i cichy system automatycznego ustawiania ostrości.
Obiektyw o standardowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
To jeden z najszerszych obiektywów rektalinearnych Super 35 na świecie, który zapewnia kąt widzenia 123°. Gwarantuje zerową dystorsję i skutecznie zminimalizowane aberracje chromatyczne. Pomimo tak szerokiego kąta widzenia umożliwia korzystanie z filtrów optycznych 77 mm.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.