Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: Micro 4/3
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nokton II Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego mosiężny tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyrafinowany stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.1 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Leica z mocowaniem M.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano aż 5 elementów ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Obiektyw szerokokątny z mocowaniem Canon M świetnie sprawdzający się w fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy ulicznej. Posiada precyzyjny mechanizm ręcznego ustawiania ostrości i 10-listkową przysłonę, która zapewnia subtelny efekt bokeh.
Obiektyw szerokokątny z mocowaniem FujiFilm X świetnie sprawdzający się w fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy ulicznej. Posiada precyzyjny mechanizm ręcznego ustawiania ostrości i 10-listkową przysłonę, która zapewnia subtelny efekt bokeh.
Obiektyw szerokokątny z mocowaniem Sony E świetnie sprawdzający się w fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy ulicznej. Posiada precyzyjny mechanizm ręcznego ustawiania ostrości i 10-listkową przysłonę, która zapewnia subtelny efekt bokeh.
Obiektyw o ogniskowej 35 mm i światło sile f/1.8 do aparatów bezlusterkowych z serii Nikon Z. Wykorzystuje ultra cichy i niezwykle precyzyjny silnik autofokusa STM. Posiada powłoki HD Nano, które zwiększają jego wydajność w trakcie fotografowania i filmowania pod światło. Sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Obiektyw asferyczny do aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 29 mm dla formatu małoobrazkowego. Jasność f/2.8 i 10-listkowa przysłona gwarantują naturalnie wyglądający efekt bokeh. Lekka i kompaktowa, metalowa obudowa gwarantuje świetne wrażenia podczas korzystania i dużą wytrzymałość obiektywu. Elektroniczne styki zapewniają komunikację pomiędzy aparatem a obiektywem.
Obiektyw asferyczny do aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 29 mm dla formatu małoobrazkowego. Jasność f/2.8 i 10-listkowa przysłona gwarantują naturalnie wyglądający efekt bokeh. Lekka i kompaktowa, metalowa obudowa gwarantuje świetne wrażenia podczas korzystania i dużą wytrzymałość obiektywu. Elektroniczne styki zapewniają komunikację pomiędzy aparatem a obiektywem.
Obiektyw Nokton w wersji Classic II to wersja dostosowana do zaawansowanych technologii cyfrowych aparatów. Konstrukcja spełnia wymagania ich sensorów, oferując przy tym doskonałą jakość obrazu. Ponadto w wersji Classic II została zoptymalizowana konstrukcja optyczna, tak aby jeszcze bardziej dopracować ustawianie ostrości w trybie Live View.
Obiektyw Nokton w wersji Classic II to wersja dostosowana do zaawansowanych technologii cyfrowych aparatów. Konstrukcja spełnia wymagania ich sensorów, oferując przy tym doskonałą jakość obrazu. Ponadto w wersji Classic II została zoptymalizowana konstrukcja optyczna, tak aby jeszcze bardziej dopracować ustawianie ostrości w trybie Live View.
Voigtlander Nokton I Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego aluminiowy tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Voigtlander Nokton I Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego aluminiowy tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność fotografowania. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.