Liczba produktów: 44
Sortowanie:
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębie ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 24-70 mm f/2.8 DG DN II z serii Art to flagowy obiektyw, który w porównaniu do poprzednika zdecydowanie ewoluował. Obiektyw wyróżnia się o 7% mniejszym korpusem oraz o 10% lżejszą wagą (745g). Udoskonalona konstrukcja obiektywu jest odporna na kurz i zachlapania. Autorski układ liniowy HLA gwarantuje szybką, precyzyjną i cichą pracę autofokusa. Ponadto model ten oferuje zaawansowane możliwości wykonywania zbliżeń, oraz odporność na niepożądane bliki i flary. 
20 x 0% 5 lat gwarancji Taniej w zestawie
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 55
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny i jasny obiektyw, który doskonale sprawdzi się w każdych, również nietypowych warunkach: nocą, w niedostatecznym oświetleniu, ciasnych pomieszczeniach itp. Przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Sony z bagnetem E, np. serii Sony Alpha. Współpracuje również z aparatami Sony APS-C. Wyposażony w silnik krokowy autofokusa sprawnie ustawia ostrość. Posiada szereg soczewek i powłok udoskonalających jakość obrazu, kontrast, ostrość i wierność kolorów.
9.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany teleobiektyw z linii Sports, który zapewnia pełną mobilność. Wykorzystuje system AF z podwójnym napędem liniowym HLA i stabilizację obrazu o wydajności do 7,5 EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 6 soczewek FLD, 2 soczewki SLD i 3 soczewki asferyczne. Zminimalizowany efekt oddychania sprawia, że model ten świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania.
20 x 0% 5 lat gwarancji Taniej w zestawie
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
SEL70200G2: nowy, pełnoklatkowy teleobiektyw zmiennoogniskowy z serii G ze stałą przysłoną F4. Korzystaj z wyjątkowej rozdzielczości, pięknego rozmycia tła (bokeh), odwzorowania w skali 1:2 i większej dokładności ustawiania ostrości oferowanych przez ten obiektyw Sony z mocowaniem typu E. SEL70200G2 to nadzwyczajny obiektyw Sony G do różnych gatunków fotografii, zwłaszcza przyrodniczej, makro, portretowej i podróżniczej, a także do filmowania. W uzyskaniu doskonałego obrazu pomaga płynnie, szybko i stabilnie działający system AF oraz zredukowana niestabilność kąta widzenia podczas ustawiania ostrości.
9.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Uniwersalny zoom do bezlusterkowców z matrycami formatu APS-C. Oferuje stałą światło siłę f/2.8, silnik krokowy AF, maksymalne powiększenie 1:2.8 z minimalnym dystansem ostrzenia wynoszącym 12,1 cm. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
TAMRON 28-75 MM F/2.8 DI III VXD G2 SONY E to szerokokątny obiektyw dedykowany bezlusterkowcom. Przysłona o wartości F/2.8 zapewnia magiczny bokeh, który docenią fotografowie i filmowcy. Szybki, dokładny i cichy autofocus umożliwia tworzenie treści wideo. Ponadto autofocus VXD ustawia ostrość w danym punkcie dwa razy szybciej niż poprzednik. Nowe rowkowania obiektywu sprawiają, że korzystanie z pierścienia ręcznego ustawiania ostrości oraz pierścienia zmiany ogniskowej jest wygodniejsze. Błyszcząca powierzchnia (odporna na brud i zarysowania), w którą został wyposażony tubus obiektywu wpływa na bezpieczeństwo sprzętu.
9.2/10 (13 opinii) Czytaj opinie
E 18-105 mm f/4.0 G OSS to uniwersalny obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do aparatów bezlusterkowych z matrycą APS-C. Elemenem wyróżniającym ten model jest możliwość płynnej zmiany ogniskowej z poziomu korpusu aparatu co docenią zwłaszcza osoby zajmujące się filmowaniem. Filmowcy docenią również wbudowaną stabilizację obrazu oraz stałą jasność w całym zakresie ogniskowych.
9.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
17-70 mm f/2.8 Di III-A VC RXD Sony E to obiektyw do matryc formatu APS-C Sony E ze współczynnikiem zoom równym 4,1x i stałą światłosiłą równą f/2.8. Jego zakres ogniskowych odpowiada 25,5-105 mm dla formatu 35 mm. Co więcej obiektyw ten posiada system redukcji drgań VC (Vibration Compensation), który gwarantuje stabilne ujęcia w każdych warunkach. Jego specyfikacja sprawia, że poradzi sobie z wieloma wyzwaniami fotograficznymi i można go wykorzystać podczas realizacji przeróżnych sesji. To znakomite narzędzie zarówno do uniwersalnych zastosowań, jak i w fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej czy portretowej. 
9.8/10 (16 opinii) Czytaj opinie
Kompaktowy i lekki obiektyw szerokokątny o jasności F/1.4, który wykorzystuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 3 soczewki ze specjalnych szkieł  FLD, 2 soczewki z SLD oraz 2 ze specjalnego szkła asferycznego. Silnik krokowy AF działa cicho, szybko i precyzyjnie, umożliwiając zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
9.7/10 (7 opinii) Czytaj opinie
Obiektyw o uniwersalnej, szerokokątnej ogniskowej, który doskonale sprawdzi się w fotoreportażu, fotografii ślubnej, w portretach, street photo czy w czasie filmowania. Oferuje silnik krokowy AF, uszczelnioną konstrukcję, bardzo lekką budowę i 9-listkową przysłonę.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Sigma S 150-600mm F5-6.3 DG DN OS to ultra-teleobiektyw dedykowany do bezlusterkowców z mocowaniem Sony E. Jest to jedyny obiektyw na rynku obiektywów, który jest dedykowany do aparatów bezlusterkowych o tak dużym zasięgu ogniskowych, wynoszącym aż 150-600mm. Obiektyw wykonany został z najwyższej jakości materiałów, które są wyróżnikiem serii Sports. Dzięki czemu cechuje się nie tylko solidną i wytrzymałą obudową, ale również lekką konstrukcją, która jest odporna na kurz i zachlapania. Będzie on idealnym wyborem dla osób, które potrzebują obiektywu do fotografii sportowej o najwyższej jakości wykonania, szybkim i dokładnym Auto Focusie i ogniskowej 600mm.
8.8/10 (10 opinii) Czytaj opinie
Tamron 17-28 mm f/2.8 Di III RXD powstał z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach Sony. Szeroki zakres ogniskowych pozwala na swobodne kadrowanie w szczególności w fotografii krajobrazowej, architektury czy astrofotografii. Światłosiła wynosząca f/2.8 pozwala na swobodne fotografowanie przy małej ilości światła i pozwala na uzyskanie płytszej głębi ostrości. Silnik krokowy RXD zapewnia ciche, szybkie i precyzyjne działanie, które da satysfakcjonujące rezultaty podczas fotografowania i filmowania, a minimalny dystans ostrzenia wynoszący zaledwie 19 cm pozwala na wyjątkowe zbliżenie się do obiektów. Zdobywca nagrody EISA dla najlepszego obiektywu szerokokątnego 2019/2020.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Uniwersalny zoom do aparatów Sony o powiększeniu wynoszący 16,6x. Obiektyw ten został opracowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Wykorzystuje szybki, cichy i precyzyjny silnik liniowy VXD a także stabilizację obrazu VC z rozwiązaniami opartymi o sztuczną inteligencję.
9.4/10 (10 opinii) Czytaj opinie
XF 16-55 mm f/2.8 R LM WR to profesjonalny obiektyw typu zoom dedykowany do bezlusterkowych aparatów FujiFilm. Najwyższej jakości optyka, stała jasność, uszczelniana konstrukcja, szybki AF oraz zakres ogniskowych 16-55 mm sprawiają, że model ten jest podstawowym narzędziem pracy wielu zawodowych reporterów, fotografów ślubnych czy podróżników.
9.9/10 (14 opinii) Czytaj opinie
Jasny obiektyw o kącie widzenia odpowiadającym ogniskowej 52,5 mm dla formatu pełnoklatkowego. To sprawia, że stanowi niezwykle uniwersalny obiektyw, który przyda się przy wielu różnych ujęciach. Metalowa, uszczelniona konstrukcja pozwala na filmowanie i fotografowanie nawet w wymagającym środowisku.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Ultrakompaktowy i ultraszerokokątny obiektyw do fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz czy astronomicznej. Oferuje światło siłę f/2.0, zaawansowaną konstrukcję optyczną z wieloma elementami specjalnymi, silnik AF, uszczelnioną obudowę i metalową konstrukcję. Dedykowany dla matryc APS-C.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN to doskonałe narzędzie dla profesjonalistów i zaawansowanych amatorów, oferujące najwyższą jakość obrazu. Dzięki dużej przysłonie f/1.2 idealnie nadaje się do portretów, krajobrazów oraz fotografii nocnych. Charakteryzuje się pięknym rozmyciem tła, tzw. efektem bokeh oraz stabilnym ustawianiem ostrości. Dodatkowo jego kompaktowy design sprawia, że jest wygodny w codziennym użytkowaniu. To niezastąpione narzędzie dla każdego fotografa poszukującego precyzji i profesjonalizmu.
8.9/10 (12 opinii) Czytaj opinie
E 35 mm f/1.8 OSS to stałoogniskowy obiektyw o dużej jasności dedykowany do aparatów Sony z matrycą APS-C. Ogniskowa 35 mm w takim wypadku daje kąt widzenia i perspektywę zblizoną do ludzkich oczu, co sprawia bardzo naturalne wrażenie. Dzięki dużej jasności idealnie sprawdza się do zdjęć z rozmytym tłem a także podczas fotografowania w słabym oświetleniu. Fotografowanie w słabym oświetleniu wspiera też funkcja stabilizacji obrazu pozwalająca wydłużyć nominalny czas naświetlania. E 35 mm f/1.8 OSS jest doskonałym rozwiązaniem jako pierwszy lub drugi po "kitowym" obiektywem do codziennego użytku.
9/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Uniwersalny telezoom zapewniający kąty widzenia odpowiadające ogniskowym 105-525 mm dla formatu małoobrazkowego. Został opracowany specjalnie dla matryc APS-C i daje ogromne zbliżenia. Jakość optyki z linii G, silnik liniowy XD, optyczna stabilizacja obrazu Optical Steady Shot i uszczelnienia gwarantują doskonałe obrazy w każdych warunkach.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.