Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: Micro 4/3
Doskonały optycznie obiektyw macro o skali odwzorowania 1:1. Zamknięty w szczelnej, metalowej obudowie jest odporny na mróz, kurz czy zachlapania. Z powodzeniem może być więc używany w warunkach dużej wilgotności jakie często towarzyszą makrofotografii przyrodniczej. Minimalna odległość fotografowania to 19 cm. Oprócz zastosowań w makrofotografii może być z powodzeniem używany jako teleobiektyw. Zapewnia doskonałą ostrość oraz cichą i szybką pracę AF.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: Micro 4/3
Zaawansowany uniwersalny obiektyw zapewniający ogniskowe 12-40 mm (ekwiwalent formatu 35 mm), który oferuje jasność f/2.8. Zgodność z normą IP53 pozwala swobodnie wykorzystywać go przy trudnych warunkach atmosferycznych i na mrozie. Kompaktowa i lekka konstrukcja sprawiają, że to idealny obiektyw dla podróżników.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: Micro 4/3
Profesjonalny teleobiektyw typu zoom o stałej jasności f/2.8. Wyróżnia się niewielkimi gabarytami i wagą, znacznie mniejszą niż obiektywy konstruowane pod matryce pełnoklatkowe. Kąt widzenia odpowiada ogniskowym 80-300 w aparatach pełnoklatkowych. Dołączona do zestawu wysuwana osłona przeciwsłoneczna chroni przed flarami i odbiciami. Tak jak wszystkie obiektywy klasy PRO model ten odporny jest na kurz, mróz oraz zachlapania.
- Do matryc: Micro 4/3
M.ZUIKO DIGITAL ED 12-45 mm f/4.0 PRO to wysokiej jakości obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych. Oferuje doskonałą wydajność optyczną dla wszystkich ogniskowych, jednocześnie łącząc w sobie niezwykle kompaktową i lekką konstrukcję. M.ZUIKO DIGITAL ED 12-45 mm f/4.0 PRO jest odporny na działanie kurzu, wilgoci, pyłu i mrozu (do -10°C), co zapewnia możliwość pracy nawet w bardzo wymagającym środowisku.
Teleobiektyw Olympus M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 dedykowany do aparatów OM-D i PEN. Potężna ogniskowa 200-800 mm (ekwiwalent pełnej klatki) w kompaktowej i lekkiej wersji połączona z systemem uszczelnień, z którego słynie Olympus, skierowana jest do osób szukających mobilności i komfortu użytkowania. Połączenie wysokiej rozdzielczości z wydajną stabilizacją obrazu daje w rezultacie ostre, najwyższej jakości zdjęcia, niezależnie od okoliczności i warunków w jakich przebiega sesja. Jest doskonałym wyborem dla fotografów sportu, przyrody i dzikiej natury.
Profesjonalny teleobiektyw o ogniskowej 300 mm (odpowiednik 600 mm dla matryc pełnoklatkowych) przeznaczony do aparatów z mocowaniem Micro 4/3. Wyróżnia się doskonałą jasnością f/4.0 oraz wbudowaną stabilizacją, która współpracuje ze stabilizacją w korpusach aparatów OM-D i PEN. Jest doskonałym rozwiązaniem dla osób oczekujących ogromnej ogniskowej połączonej z najwyższą jakością. Wszystko to w niewielkiej, ważącej zaledwie 1270gram konstrukcji.
Świetna wydajność optyczna w porównaniu z obiektywami o długości ogniskowej 180 mm. Doskonałe możliwości fotografowania w zbliżeniu z maksymalnym powiększeniem x4. Odporność na pył, kurz i zachlapania - klasa ochrony IP53; swoboda fotografowania w każdych warunkach. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwiająca fotografowanie z ręki.
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3.
Ultrakompaktowy i lekki teleobiektyw typu zoom oferujący zakres ogniskowych 80-300 mm (ekwiwalent formatu 35 mm), którego waży poniżej 400 g i mierzy ok. 10 cm. Oferuje precyzyjny system AF i profesjonalną jakość linii obiektywów Pro. Jego uszczelnienia zapewniają odporność zgodną z normą IP53.
Obiektyw o klasycznej, standardowej ogniskowej 50 mm i dużej światło sile f/1.8. Dzięki tym parametrom zapewnia wszechstronne zastosowanie - także w wideo. Posiada uszczelnioną obudowę, która zapewnia odporność na działanie pyłu, kurzu, wilgoci i mrozu.
Szerokokątny obiektyw opracowany specjalnie z myślą o astrofotografach czy fotografach krajobrazowych. Dzięki zastosowaniu silnika krokowego AF i przełącznika pierścienia przysłony świetnie sprawdzi się także podczas filmowania. Posiada 2-stronną soczewkę asferyczną, gwint filtrów 82 mm i tylny uchwyt na filtr.
Szerokokątny obiektyw, który zapewnia bezkompromisową jakość serii Art w fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury czy astronomicznej. Doskonale sprawdzi się także podczas filmowania dzięki zastosowaniu cichego i precyzyjnego silnika krokowego AF czy przełącznika pierścienia przysłony. Oferuje przedni gwint filtrów 72 mm i tylny uchwyt na filtry.
Kompaktowy i lekki obiektyw szerokokątny o jasności F/1.4, który wykorzystuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 3 soczewki ze specjalnych szkieł FLD, 2 soczewki z SLD oraz 2 ze specjalnego szkła asferycznego. Silnik krokowy AF działa cicho, szybko i precyzyjnie, umożliwiając zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Jeden z najszerszych obiektywów rektilinearnych do formatu Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 121,9°. Jego kompaktowa budowa sprawia, że świetnie sprawdzi się podczas filmowania i fotografowania dronem. Jasność wynosi tylko T2.1, a minimalny dystans ostrzenia to 9 cm. Standaryzowane koła zębate na pierścieniach przysłony i ogniskowania pozwalają na łatwe zastosowanie różnych systemów follow focus.
Laowa 50 mm f/2,8 2X Ultra Macro APO to obiektyw stworzony z myślą o systemie Micro 4/3, który zapewnia maksymalną skalę odwzorowania 2:1. Takie powiększenie pozwoli odkryć świat niewidoczny ludzkim okiem. By zapewnić komfort pracy podczas tworzenia makrofotografii konstruktorzy zastosowali tu szereg ciekawych rozwiązań takich jak wbudowany procesor i silnik sterujący przysłoną z poziomu aparatu. Apochromatyczna konstrukcja stoi na najwyższym poziomie mimo niedużej wagi i kompaktowych wymiarów.
Laowa 7.5mm T2.1 Cine to ultraszerokokątny obiektyw filmowy przeznaczony do współpracy z systemem Micro 4/3. Cechą, która go wyróżnia to kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym t/2.1. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Ultra lekki i ultra kompaktowy obiektyw o zerowej dystorsji do systemu Micro 4/3. Świetnie sprawdzi się w fotografii architektury, wnętrzarskiej, przedmiotów, podróżniczej czy podczas nagrywania odcinków vloga. Zapewnia minimalny dystans ostrzenia wynoszący tylko 12 cm.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.