Liczba produktów: 860
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma C 28-70 mm f/2.8 DG DN to zoom o standardowym zakresie ogniskowych i stałym świetle przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Doskonały do codziennego fotografowania, posiada bezgłośny autofokus i zaawansowaną optykę gwarantującą wysokiej jakości zdjęcia od centrum po brzegi kadru, dobry kontrast nawet pod światło i bez aberracji chromatycznej.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny teleobiektyw, który stanowi następcę popularnego modelu manualnego. Zachowano w nim zdumiewającą rodzielczość poprzednika, ale zastosowano silnik krokowy AF, który pozwala na skuteczne fotografowanie i filmowanie. Lekka, uszczelniona konstrukcja ułatwia pracę z długą ogniskową.
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębie ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Viltrox AF 56 mm f/1.4 XF został stworzony z myślą o zapewnieniu portrecistom świetnego i niezawodnego narzędzia. Zaprojektowany specjalnie dla matryc APS-C FujiFilm z serii X pozwala na uzyskanie kąta widzenia odpowiadającego 85 mm (dla formatu 35 mm). To sprawia, że udostępnia jedną z najbardziej popularnych wśród portrecistów perspektywę. 
2-4 dni
1 599
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN to doskonałe narzędzie dla profesjonalistów i zaawansowanych amatorów, oferujące najwyższą jakość obrazu. Dzięki dużej przysłonie f/1.2 idealnie nadaje się do portretów, krajobrazów oraz fotografii nocnych. Charakteryzuje się pięknym rozmyciem tła, tzw. efektem bokeh oraz stabilnym ustawianiem ostrości. Dodatkowo jego kompaktowy design sprawia, że jest wygodny w codziennym użytkowaniu. To niezastąpione narzędzie dla każdego fotografa poszukującego precyzji i profesjonalizmu.
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany teleobiektyw z linii Sports, który zapewnia pełną mobilność. Wykorzystuje system AF z podwójnym napędem liniowym HLA i stabilizację obrazu o wydajności do 7,5 EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 6 soczewek FLD, 2 soczewki SLD i 3 soczewki asferyczne. Zminimalizowany efekt oddychania sprawia, że model ten świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania.
Promocja Raty 20x0% Nowość

Obiektyw Nikon Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR

0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nikon Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR oferuje aż 14,2-krotny zoom, doskonale sprawdzając się zarówno przy szerokich ujęciach, jak i dużych zbliżeniach. Wykorzystuje silnik krokowy AF i stabilizację obrazu o wydajności do 5,5 stopnia. Doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Kompaktowa, lekka, dobrze wyważona i uszczelniona konstrukcja pozwala na zabranie ze sobą w podróż całego arsenału obiektywów w jednym tubusie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Nikkor Z 180-600 mm f/5.6-6.3 VR sprawdzi się doskonale podczas fotografowania ptaków, dzikiej przyrody, sportowców, samolotów oraz krajobrazów. Waży on zaledwie 1955 g. Wewnętrzne ustawianie ogniskowej gwarantuje dobre wyważenie podczas fotografowania z ręki. Posiada AF, który jest zoptymalizowany pod kątem fotografowania i filmowania szybko poruszających się obiektów. Długa ogniskowa i ciche ustawianie ostrości gwarantują nagrywanie materiału wideo ze skompresowaną perspektywą.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sony FE 24-50 mm f/2.8 G to uniwersalny zoom o stałej jasności f/2.8, który należy do linii premium G. Oferuje 2 silniki liniowe AF, wewnętrzne ogniskowanie, 11-listkową przysłonę, uszczelnioną konstrukcję i konstrukcję optyczną wykorzystującą 4 soczewki asferyczne i 2 soczewki ED. Wyróżnia się kompaktową i lekką konstrukcją.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
XF8mmF3.5 R WR jest ultraszerokokątnym obiektywem stałoogniskowym o ogniskowej długości 8 mm (ekwiwalent 12 mm w formacie pełnej klatki 35 mm) i najszerszym polu widzenia spośród całej gamy obiektywów Fujifilm serii XF. Charakteryzuje się kątami widzenia 121º po przekątnej i 112 º w poziomie.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: Micro 4/3
Obiektyw portretowy klasy Premium. Wyróżnia się doskonałą jasnością f/1.8 oraz ostrością, nawet przy maksymalnie otwartej przysłonie. Połączenie ogniskowej 75 mm (odpowiednik 150 mm dla matryc pełnoklatkowych) z przysłoną f/1.8 zapewnia bardzo ładne rozmycie tła, wydobywając pierwszy plan. Oprócz właściwości optycznych wyróżnia go metalowa obudowa oraz szybki i cichy AF.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
3 799
3 999 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano aż 5 elementów ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Zaawansowany obiektyw, który powstał przy współpracy z firmą Zeiss, i oferuje bezkompromisową jakość obrazu. Zapewnia 11-listkową, kołową przysłonę, powłokę Zeiss T*, uszczelnioną konstrukcję i silnik SSM. Doskonale sprawdza się także w czasie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Niezwykle kompaktowy i wszechstronny makroobiektyw. Instrument oferuje powiększenie w zakresie 2,5x-5x. Obiektyw charakteryzuje się małą średnicą przedniej soczewki, co powala na łatwiejszą konfigurację oświetlenia. Dodatkowo Laowa 25 mm udostępnia światłosiłę f/2.8, co pozwala na fotografowanie przy mniejszej ilości światła. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: Micro 4/3
Laowa 50 mm f/2,8 2X Ultra Macro APO to obiektyw stworzony z myślą o systemie Micro 4/3, który zapewnia maksymalną skalę odwzorowania 2:1. Takie powiększenie pozwoli odkryć świat niewidoczny ludzkim okiem. By zapewnić komfort pracy podczas tworzenia makrofotografii konstruktorzy zastosowali tu szereg ciekawych rozwiązań takich jak wbudowany procesor i silnik sterujący przysłoną z poziomu aparatu. Apochromatyczna konstrukcja stoi na najwyższym poziomie mimo niedużej wagi i kompaktowych wymiarów.
1-2 dni
1 953
2 099 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Apochromatyczny makro obiektyw o powiększeniu 2:1 z minimalnym dystansem ogniskowania 20,5 cm i wewnętrznym ogniskowaniem. Posiada 3 szkła o bardzo niskiej dyspersji i cechuje się znakomitą korektą aberracji chromatycznych. 13-listkowa przysłona zapewnia naturalny i piękny efekt bokeh.
1-2 dni
2 562
2 799 zł
Do koszyka
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: APS-C
Szerokokątny obiektyw do aparatów FujiFilm z serii X. Wszechstronne zastosowanie od fotografii krajobrazowej, przez street i fotografię ślubną aż po portret środowiskowy. Oferuje niesamowicie wysoką wydajność optyki, pozostając przy tym lekkim i poręcznym (metalowy tubus). Posiada uszczelnienia w aż 8 miejscach dzięki czemu jest odporny na kurz i wilgoć. Oferuje doskonałą jakość i ostrość obrazu nawet z przysłoną 1.4. Liniowy silnik AF zapewnia błyskawiczne i celne ustawianie ostrości.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
4 369
4 799 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: APS-C
Wysokiej klasy obiektyw szerokokątny Fujinon XF 16mm F/2.8 R WR to lekka i kompaktowa konstrukcja, która świetnie sprawdzi się w terenie, np. w fotografii krajobrazowej, przyrodniczej i architektury. Posiada uszczelnioną obudowę pozwalającą na pracę w niekorzystnych warunkach. Soczewki asferyczne i powłoki Super EBC zapewniają wysokiej jakości, wyjątkowo ostry obraz bez aberracji i odblasków. Silnik krokowy autofokusa oraz jasna przysłona 2.8 to znakomite narzędzia do codziennego fotografowania. Okrągła, 9-listkowa przysłona zapewnia miły dla oka efekt bokeh. Obiektyw przeznaczony do bezlusterkowych aparatów FujiFilm z matrycą APS-C.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
Nikkor Z DX 12-28 mm F/3.5-5.6 PZ VR to poręczny, ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy z napędem silnikowym zoomu. Obiektyw da Ci możliwość poszerzenia pola widzenia i wzbogacenia swojego niepowtarzalnego, kreatywnego stylu! Idealny do wideoblogów oraz krótkich filmów i ostrych zdjęć. Obiektyw gwarantuje Ci doskonałe wyważenie podczas filmowania z ręki oraz przy użyciu gimbala. Rozwijaj swoją twórczość niezależnie od pogody! Tubus oraz wszystkie ruchome elementy obiektywu zostały uszczelnione i zabezpieczone przed kurzem i wilgocią. 
Promocja Raty 20x0% Nowość

Obiektyw Nikon Nikkor Z DX 24 mm f/1.7

10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 46
  • Do matryc: APS-C
Wyróżnij swoje zdjęcia i filmy dzięki obiektywowi stałoogniskowemu formatu APS-C/DX o największej przysłonie firmy Nikon. Obiektyw NIKKOR Z DX 24mm f/1.7 jest jaśniejszy niż typowy obiektyw kitowy. Zdolny do tworzenia niezwykle małej głębi ostrości i pięknego rozmycia tła oraz łatwy do przenoszenia. 

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.

Obiektywy do bezlusterkowców - jaki wybrać i na co zwracać uwagę?


By otrzymać jak najlepszej jakości zdjęcia i filmy ,warto wybrać odpowiedni obiektyw do aparatu bezlusterkowego. Jednak jaki będzie najlepszy? Podobnie jak w przypadku obiektywów do lustrzanek, obiektywy do bezlusterkowców posiadają różne zastosowania i charakterystykę. Przed zakupem warto więc zastanowić się do jakiego typu fotografii lub filmowania ma służyć ten sprzęt i dobrać go tak by jak najlepiej pasował do uprawianej przez nas fotografii. Inne sprawdzą się przy fotografii krajobrazowej, a inne przy makro.

Bagnet, czyli jakie mocowanie ma obiektyw do bezlusterkowca?


Niemal każdy producent aparatów bezlusterkowych stosuje swoje własne mocowanie do obiektywu. Warto więc sprawdzić i upewnić się jaki bagnet posiada Twój aparat bezlusterkowy - przez zastosowanie różnego rodzaju rozwiązań nie da się podłączyć na przykład obiektywu Sony do aparatu Olympusa.

Warto pamiętać, że producent obiektywu to nie musi być ta sama marka, co producent aparatu. Choć Canon, Sony, Nikon, Olympus czy Fujifilm produkują świetnej klasy optykę to są również inne firmy tworzące wysokiej klasy obiektywy do bezlusterkowców tacy jak Sigma, Tamron, 7artisans, Viltrox czy Samyang.

Jaki obiektyw jest najlepszy?


W zależności od zainteresowań, warto zastanowić się do jakiego typu fotografii lub filmowania ma on służyć. Pomocne może okazać się tutaj pogrupowanie obiektywów na trzy proste kategorie.

Pierwsza z nich to obiektywy szerokokątne, czyli takie których ogniskowa sięga do 35mm. Ten typ obiektywów bezlusterkowych sprawdza się znakomicie przy fotografii krajobrazów, wnętrz i reportaży.

Obiektywy standardowe są zazwyczaj określane jako przedział od 35 mm do 80 mm i wykorzystywane są przeważnie do portretów oraz wśród fotoreporterów i fotografów ulicznych.

Ostatnim typem obiektywów są teleobiektywy (oraz supertele), czyli takie, zaczynające się od 80mm. Obiektywy tele są niezastąpione przy fotografii sportowej czy też fotografii dzikiej natury.

Obiektyw makro i inne specjalistyczne konstrukcje


Producenci tworzą również specjalistyczne obiektywy do bezlusterkowców, które pozwalają na pracę przy konkretnych zastosowaniach i osiąganiu nieszablonowych efektów. Jedną z takich specjalistycznych grup są makroobiektywy, które pozwalają na fotografowanie bardzo małych obiektów, często niezauważalnych ludzkim wzrokiem. Owady, kwiaty, detale - to właśnie dzięki obiektywom marko można pokazać ich niezwykłość i unikatowość.

Innym interesującym i popularnym typem obiektywów do bezlusterkowców są tak zwane fisheye, nazywane też „rybim okiem”. To wyjątkowy rodzaj obiektywów szerokokątnych, których kąt widzenia sięga nawet 180 stopni! Daje to specyficzny efekt oraz deformację, co pozwala na wykonywanie zapierających dech zdjęć panoramicznych oraz kreatywną zabawę perspektywą.

Obiektyw stałoogniskowy czy zoom?


Jeśli już wybierze się interesującą kategorię oraz dobierze odpowiednie mocowanie obiektywu do bezlusterkowca warto zastanowić się czy ma to być obiektyw zmiennoogniskowych czy stałka. Wybór ten zależy wyłącznie od preferencji i nie można powiedzieć, że któryś rodzaj jest jest lepszy.

Zoom do bezlusterkowca


Decydując się na zakup obiektywu zmiennoogniskowego do bezlusterkowca użytkownik zyskuje na uniwersalności. Zoomy o szerokim zakresie takim jak na przykład 18-150 czy nawet 18-200 z pewnością będą idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą zabierać ze sobą wyłącznie jeden obiektyw, który sprawdzi się w wielu sytuacjach. Niestety taka konstrukcje są przeważnie dość ciemne. Alternatywą mogą być obiektywy zmiennoogniskowe o mniejszym zakresie ogniskowych takie jak na przykład 16-50 2.8. Przysłona f2.8 pozwoli na lepszą pracę w trudnych warunkach oświetleniowych oraz mocniej rozmyje tło na przykład przy fotografii portretowej. Nie będzie to jednak rozwiązanie tanie.

Obiektyw stałoogniskowy do aparatu bezlusterkowego


Stałoogniskowe obiektywy bezlusterkowe w dużej części są bardzo małe lekkie. Popularne stałki mimo, że nie są tak uniwersalne jak zoomy, to stanowią często pierwszy wybór użytkowników bezlusterkowców. Dlaczego? Aparaty bez lustra są najczęściej małe i lekkie - i używanie ich z dużymi zoomami często jest niewygodne. Stałoogniskowe obiektywy do bezlusterkowców cechują się również bardzo dużą jasnością, a ich otwór przysłony często wynosi f/1.8, f/1.4, czy nawet f/1.1! Co więcej bezlusterkowe obiektywy dzięki zmniejszeniu odległości soczewki do matrycy posiadają mniej wad optycznych i zdjęcia z nich są ostrzejsze oraz mają lepszą jakość. Ciekawostką jest fakt, że obiektywy do bezlustra są często tańsze niż obiektywy do lustrzanek.

Stabilizacja w obiektywach bezlusterkowych


Warto również zwrócić uwagę na to czy obiektyw wyposażony jest w system stabilizacji. Docenią ją szczególnie osoby zajmujące się filmowaniem. Stabilizacja obiektywu pozwala na niwelowanie drgań ręki i uzyskiwanie nieporuszonego obrazu. Czy jest niezbędna? Raczej nie, a szczególnie przy obiektywach szerokokątnych, którymi łatwiej jest zrobić ostre zdjęcia ze względu na ich specyfikę. Stabilizacja najbardziej przydaje się przy pracy z teleobiektywami.