Filtry, pokrywki (Kenko, HY, Kuvrd, Hoya)
Hoya Fusion Antistatic CIR-PL ma wszystko, czego możesz oczekiwać od filtra polaryzacyjnego klasy premium: skutecznie polaryzuje światło, jest całkowicie neutralny kolorystycznie, ma lekką, nisko profilową oprawkę i antystatyczną powłokę sprawiającą, że utrzymanie filtra w czystości jest zaskakująco proste. Staranny proces produkcyjny odbywa się w Japonii, a 18-warstwowa, antyrefleksyjna powłoka Super Multi Coating gwarantuje transmisję światła na poziomie 99,8%.
Filtr NDx400 HMC o średnicy 82 mm pozwala na bezpieczne fotografowanie tarczy słońca lub innych bardzo jasnych źródeł światła oraz na uzyskiwanie wyjątkowo długich czasów ekspozycji, mających na celu całkowite rozmycie poruszających się obiektów.
Kenko Celeste to seria filtrów opracowanych z myślą o profesjonalistach, stawiających najwyższe wymagania przed tego typu akcesoriami. Zapewniają znakomite parametry optyczne, posiadają niebrudzącą się powłokę ASC i oferują nisko profilowaną ramkę, której budowa zapobiega winietowaniu oraz powstawania refleksów. W filtrach Celeste zastosowano 18-warstwową powłokę antyrefleksyjną, dzięki której poziom odbicia światła wynosi 0,2%, co stanowi niezwykle niski współczynnik jak na filtry UV.
Uniwersalny filtr UV eliminuje niekorzystne efekty promieniowania ultrafioletowego. Dodatkowo pełni funkcję osłony przedniej soczewki obiektywu, chroniąc ją przed zarysowaniami, uszkodzeniami, a także drobinami kurzu, pyłu i piasku. Posiada cienką, aluminiową ramkę, dzięki której może być z powodzeniem używany z ultra szerokokątnymi obiektywami, bez ryzyka, że na zdjęciach będzie widoczny niekorzystny efekt winietowania.
Uniwersalny filtr UV eliminuje niekorzystne efekty promieniowania ultrafioletowego. Dodatkowo pełni funkcję osłony przedniej soczewki obiektywu, chroniąc ją przed zarysowaniami, uszkodzeniami, a także drobinami kurzu, pyłu i piasku. Posiada cienką, aluminiową ramkę, dzięki której może być z powodzeniem używany z ultra szerokokątnymi obiektywami, bez ryzyka, że na zdjęciach będzie widoczny niekorzystny efekt winietowania.
Wysokiej jakości filtr optyczny do fotografii i filmowania w nocy lub nocnego nieba. Posiada 9-warstwowe powłoki i został wykonany ze szkła optycznego. Redukuje zanieczyszczenie światłem, zwiększa kontrast sceny i widoczność gwiazd.
Koło wsuwany filtr szary o gęstości ND4000 do uchwytów z serii H&Y K-Series. Oferuje wysokiej jakości szkło optyczne SCHOTT B270 i 2-stronne powłoki próżniowe. Ułatwia uzyskanie odpowiedniej ekspozycji przy bardzo jasnym oświetleniu.
Kołowy wsuwany filtr szary o gęstości ND65000 do uchwytów z serii H&Y K-Series. Oferuje wysokiej jakości szkło optyczne SCHOTT B270 i 2-stronne powłoki próżniowe. Ułatwia uzyskanie odpowiedniej ekspozycji przy bardzo jasnym oświetleniu.
Kołowy wsuwany filtr szary o gęstości ND65000 do uchwytów z serii H&Y K-Series. Oferuje wysokiej jakości szkło optyczne SCHOTT B270 i 2-stronne powłoki próżniowe. Eiminuje refleksy pojawiające się podczas fotografowania i filmowania na błyszczących powierzchniach takich jak np. woda.filtr
Kołowy wsuwany filtr CPL&ND o gęstości ND32 do uchwytów z serii H&Y K-Series. Oferuje wysokiej jakości szkło optyczne SCHOTT B270 i 2-stronne powłoki próżniowe. Ułatwia uzyskanie odpowiedniej ekspozycji przy bardzo jasnym oświetleniu. Skutecznie zmniejsza odbicie od powierzchni, umożliwiając robienie wyraźnych zdjęć czy filmowania z błyszczącymi powierzchniami w kadrze.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.