Obiektywy do bezlusterkowców (Panasonic, NISI, Voigtlander)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: Micro 4/3
Obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych 12-60 mm oraz dużej jasności F/2,8-4. Popularny zakres ogniskowych w połączeniu z wysokiej klasy optyką sprawia, że jest to model niemal obowiązkowy dla każdego posiadacza aparatu z matrycą micro 4/3. Uniwersalności zastosowań dodaje wbudowana stabilizacja obrazu doceniana zwłaszcza przez osoby zajmujące się filmowaniem.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
Uniwersalny teleobiektyw o zakresie ogniskowych 50-200 mm (odpowiednik 100-400 mm dla formatu 35 mm). Znajdzie zastosowanie w fotografii przyrodniczej, sportowej czy portretowej. Szybki i celny układ automatycznego ustawiania ostrości pozwoli Ci na fotografowanie dynamicznej akcji, a stabilizacja obrazu POWER O.I.S. wspomaga pracę z długimi ogniskowymi, dodatkowo umożliwiając wydłużenie czasu naświetlania po zmierzchu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy o zakresie ogniskowych od 8-18 mm. Znajdzie zastosowanie w fotografii krajobrazu, architektury i fotoreportażu. Szybki i celny układ automatycznego ustawiania ostrości pozwoli Ci na fotografowanie dynamicznej akcji, a zaawansowana konstrukcja optyczna zagwarantuje wysoką jakość obrazu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy manualny obiektyw o standardowej ogniskowej dla użytkowników aparatów należących do systemu micro 4/3. Nokton 42.5 mm został zaprojektowany dla osób oczekujących wysokiej jakości obrazu, dużej światłosiły i stosunkowo długiej ogniskowej, a także preferujących tradycyjne - manualne ustawianie ostrości. Z uwagi na fakt, iż ogniskowa 42.5 mm wraz z aparatem micro 4/3 jest ekwiwalentem 85 mm (dla formatu 35 mm) obiektyw ten świetnie sprawdzi się w fotografii portretowej i produktowej.
Wysokiej klasy manualny obiektyw o standardowej ogniskowej dla użytkowników aparatów należących do systemu micro 4/3. Nokton 60 mm został zaprojektowany dla osób oczekujących wysokiej jakości obrazu, dużej światłosiły i stosunkowo długiej ogniskowej, a także preferujących tradycyjne - manualne ustawianie ostrości. Z uwagi na fakt, iż ogniskowa 60 mm wraz z aparatem micro 4/3 jest ekwiwalentem 120 mm (dla formatu 35 mm) obiektyw ten świetnie sprawdzi się w fotografii portretowej i produktowej.
NOKTON II 25 mm f/0.95 jest następcą świetnie przyjętego modelu, który wprowadził do systemu Micro 4/3 nowy standard w zakresie wrażliwości na promienie świetlne. Jego kąt widzenia stanowi ekwiwalent ogniskowej 50 mm dla formatu małoobrazkowego (współczynnik crop dla Micro 4/3 wynosi 2x). Obiektyw oferuje możliwość korzystania z bezstopniowej metody wyboru przysłony, która jest niezwykle atrakcyjna dla filmowców. 10-listkowa przysłona składa się na niemal kołowy otwór, co zapewnia zdumiewający efekt bokeh, cechujący się niebywałą plastycznością, a światłosiła wynosząca f/0.95 pozwala na uzyskanie nieprawdopodobnej głębi ostrości i efektywną pracę przy naprawdę ograniczonej ilości światła.
Obiektyw wyróżniający się zdumiewającą jasnością wynoszącą f/0.8. To jeden z najjaśniejszych, seryjnie produkowanych obiektywów na świecie. Posiada mocowanie do systemu Micro 4/3 i pozwala na uzyskanie maksymalnej wydajności czujników kompatybilnych aparatów. Zdumiewająca jasność nie przeszkodziła w stworzeniu kompaktowego i lekkiego obiektywu, który idealnie uzupełnia bezlusterkowce systemu Micro 4/3.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.