Liczba produktów: 42
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej jakości teleobiektyw stałoogniskowy charakteryzujący się bardzo dużym otworem względnym F/1.4, pozwalającym na fotografowanie nawet w niekorzystnych warunkach oświetleniowych oraz uzyskanie efektownego rozmycia tła. Za ustawianie ostrości odpowiada bardzo szybki i cichy silnik falowy - SWM. Układ optyczny oraz elektronika zostały zamknięte w wytrzymałej obudowie.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
8 499
9 889 zł
Do koszyka
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Canon 16-35 mm f/2.8L EF USM III to trzecia generacja szerokokątnego obiektywu typu zoom przeznaczonego dla najbardziej wymagających. Idealnie sprawdzi się w fotografii reporterskiej, krajobrazowej czy architektury. Szybki i cichy silnik AF zapewnia precyzyjne i dyskretne działanie przydatne np. w fotografii ślubnej a duży otwór przysłony pozwoli na swobodne fotografowanie w słabym oświetleniu. Bardzo wysoka rozdzielczość optyczna spełni wymagania nowoczesnych matryc.
20 rat 0% Osłona LensCoat Forest Green za 1 zł
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
10 919
11 779 zł
Do koszyka
6.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ten profesjonalny, jasny obiektyw został zaprojektowany z myślą o fotoreporterach i pejzażystach. Wyróżnia się przełomową konstrukcją optyczną dopasowaną do nowych lustrzanek cyfrowych formatu FX.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
8 199
8 999 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości standardowy obiektyw typu zoom o zakresie ogniskowych 28-105. Przeznaczony do współpracy z lustrzankami pełnoklatkowymi lub formatu APS-C. Doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu. Zastosowanie silnika DC sprawia, że autofocus działa szybko i cicho. Obudowa obiektywu została uszczelniona umożliwiając użytkowanie w niekorzystnych warunkach pogodowych.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
2 599
2 799 zł
Do koszyka
9.5/10 (15 opinii) Czytaj opinie
Obiektyw z mocowaniem Pentax KAF. Przeznaczony jest tylko do lustrzanek cyfrowych z matrycą APS-C. Nominalna ogniskowa wynosi 35 mm, po założeniu do lustrzanki z matrycą APS-C, kąt widzenia obiektywu będzie odpowiadał ogniskowej 52.5 mm.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
649
799 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw pochodzący z zaawansowanej serii Star wykorzystującej mocowanie K, który świetnie sprawdzi się w portrecie, głównie za sprawą swojej ogniskowej i światłosiły f/1.4. Instrument wykorzystuje powłoki HD, gwarantujące ostry obraz o wysokim kontraście, powlekania soczewek Aero Bright Coating II o niskim współczynniku odbicia światła. Rozwiązania te sprawiają, że uzyskiwane obrazy są wolne od odblasków i refleksów. Ponadto obiektyw może być wykorzystywany w trudnych warunkach - konstrukcja została uszczelniona, dzięki czemu jest odporna na pył i niesprzyjające środowisko.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
5 149
5 299 zł
Do koszyka
9.2/10 (92 opinii) Czytaj opinie
50 mm f/1.8 EF STM to wyjątkowo poręczny, lekki a przy tym tani obiektyw standardowy o dużej jasności. Jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy szukają następcy swojego podstawowego obiektywu typu zoom. Pomimo niewielkiej ceny pozwoli atrakcyjnie rozmyć tło skupiając uwagę widza na planie głównym przez co idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej. Kąt widzenia zbliżony do ludzkiego oka sprawia, że obiektyw ten może być używany w niemal każdym rodzaju fotografii.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
579
629 zł
Do koszyka
8.5/10 (6 opinii) Czytaj opinie
Kultowy teleobiektyw zoom w udoskonalonej III odsłonie. Rewelacyjnie sprawdza się w fotografii portretowej, reporterskiej, sportowej i przyrodniczej. Duża jasność F2.8 oraz 3.5-stopniowa stabilizacja optyczna pozwalają na fotografowanie w trudnych warunkach oświetleniowych. Profesjonalnej jakości optyka, w tym elementy fluorytowe i UD (ultra nisko dyspersyjne) zapewniają barwny, kontrastowy i szczegółowy obraz o jeszcze wyższej rozdzielczości niż dotychczas. Uszczelniona na kurz i wilgoć obudowa pozwalają na bezpieczne fotografowanie w złej pogodzie.
9.5/10 (17 opinii) Czytaj opinie
Zmiennoogniskowy teleobiektyw z zoomem o krotności 4.3, który pozwoli na użycie w wielu sytuacjach, np. w fotografii przyrody i sportu, a także na wycieczkach. Wydajny system stabilizacji drgań umożliwia fotografowanie przy słabym świetle, natomiast szybki i celny autofokus zadba o ustawienie ostrości w odpowiednim miejscu. Nowością w obiektywie tego typu jest monochromatyczny ekran informujący o ustawieniach obiektywu.
9.6/10 (103 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny obiektyw szerokokątny idealny do wielu zastosowań np. do fotografii krajobrazu. Doskonała jasność pozwoli na wykonanie zdjęć przy bardzo słabym oświetleniu.
10/10 (8 opinii) Czytaj opinie
Unowocześniona wersja popularnego obiektywu dla zawodowców i wymagających amatorów. Poprawiona jakość optyczna oraz skuteczność stabilizacji sięgająca 4EV doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu i filmowaniu. Jak wszystkie obiektywy klasy L został on uszczelniony zabezpieczając konstrukcję przed pyłem czy zachlapaniem.
9.2/10 (92 opinii) Czytaj opinie
50 mm f/1.4 EF USM to stałoogniskowy obiektyw o standardowej ogniskowej dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Dzięki ogniskowej zbliżonej kątem widzenia do ludzkiego oka pozwala zachować bardzo naturalną perspektywę. Doskonale sprawdzi się zarówno w studio jak i plenerze a duży otwór przysłony pozwoli na fotografowanie w słabym oświetleniu.
9.4/10 (9 opinii) Czytaj opinie
Wyjątkowo szerokokątny obiektyw o przełomowej konstrukcji optycznej i dużym otworze przysłony, wyposażony w powłokę nanokrystaliczną w celu ograniczenia poświat i odblasków. Odpowiednik ogniskowej w formacie DX wynosi 21-36 mm.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
7 498
8 399 zł
Do koszyka
9.3/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Udoskonalona wersja profesjonalnego teleobiektywu zmiennoogniskowego o dużej jasności, z systemem redukcji wibracji i powłoką nanokrystaliczną (Nano Crystal Coat). Obiektyw zapewnia znakomitą ostrość na całej powierzchni kadru i jest wyposażony w szybki, cichy autofokus, który pozwala uzyskać wyjątkowo ostre zdjęcia w każdych warunkach oświetleniowych. Obudowa ze stopów magnezowych odporna na niesprzyjające warunki pogodowe spełnia wszelkie oczekiwania zawodowych fotografów. Światłosiła wynosząca f/2.8 gwarantuje ostre zdjęcia przy ograniczonej ilości światła oraz ciekawą plastykę obrazu. 
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
9 498
10 899 zł
Do koszyka
9.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Udoskonalona wersja obiektywu adresowanego do pasjonatów fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Zakres ogniskowych 70-300 mm umożliwia swobodne kadrowanie, nawet wtedy, gdy fotograf znajduje się z dala od centrum wydarzeń. Stabilizacja obrazu o wydajności 4,5 stopnia oraz tryb SPORT VR pozwalają na wykonywanie ostrych, precyzyjnych zdjęć z ręki, a także przy małej ilości światła. Soczewka ze szkła ED (o superniskiej dyspersji) eliminuje aberrację chromatyczną - obiektyw pozwala na wykonywanie wysokiej jakości fotografii w pełnym zakresie ogniskowych. Obiektywy oznaczone symbolem AF-P współpracują tylko z wybranymi aparatami Nikon. Wejdź i sprawdź tabelę kompatybilności.
9.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Wysokiej klasy teleobiektyw makro o dużej jasności. Wyposażony w stabilizację obrazu nowej generacji VRII. Silnik ultradźwiękowy SWM ułatwia szybkie i ciche ustawienie ostrości. Skala odwzorowania 1:1.
8.9/10 (58 opinii) Czytaj opinie
100 mm f/2.8 L EF Macro IS USM to obiektyw makro należący do profesjonalnej klasy L (Luxury). Odwzorowanie 1:1 oraz zmienna korekcja optyczna i ogniskowa 100 mm sprawiają, że idealnie sprawdzi się zarówno w makrofotografii jak i portrecie czy zdjęciach detali. Wbudowana stabilizacja obrazu przyda się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania co jeszcze bardziej zwiększa jego uniwersalność.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
5 140
5 419 zł
Do koszyka
9.3/10 (18 opinii) Czytaj opinie
Obiektyw 16-35 mm f/4L EF IS USM jest szerokokątnym obiektywem dedykowanym do aparatów z matrycą pełnoklatkową. Szeroki, zmienny kąt widzenia doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, krajobrazowej czy architektonicznej a wbudowana stabilizacja ułatwi filmowanie i fotografowanie w słabym oswietleniu.
8.8/10 (35 opinii) Czytaj opinie
17-55 mm f/2.8 EF-S IS USM to standardowy obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do lustrzanek z matryca APS-C. Zakres ogniskowych obejmuje zarówno szeroki kąt widzenia jak "lekki" teleobiektyw sprawia, że model ten nadaje się do realizacji większości tematów fotograficznych. Duży otwór przysłony ułatwia fotografowanie w słabym oświetleniu oraz uzyskanie atrakcyjnego rozmycia tła.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Druga odsłona profesjonalnego teleobiektywu ze zmienną ogniskową 70-200 mm i światłem F/4.0. Jest to znacznie lżejszy i mniejszy odpowiednik obiektywu 70-200, F/2.8. Doskonale sprawdzi się w podróży, fotografii przyrodniczej, sportowej i reportażu ślubnym. Jego ulepszona, 5-stopniowa stabilizacja obrazu oraz cichy i szybki autofokus USM stwarzają świetne warunki do filmowania lustrzanką. Wysoka jakość optyki serii Canon L oraz uszczelniona obudowa spełnią oczekiwania wymagających fotografów.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
7 639
8 009 zł
Do koszyka

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.