Obiektywy do lustrzanek (Sigma, Leica, Olympus)
Wybrane filtry:
Wyczyść filtry
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
Sigma A 35 mm f/1.4 DG HSM to szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 86
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o klasycznej, portretowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 105
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Krótki teleobiektyw o ogniskowej 105 mm i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art i zapewnia znakomitą jakość obrazu. Wykorzystuje ultradźwiękowy silnik AF HSM, pozwalający na zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki SLD i FLD. Obiektyw został całkowicie wykonany w Japonii, co podkreśla jego znakomitą jakość.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 77
Szerokokątny obiektyw o jasności f/1.4, który doskonale sprawdzi się w trakcie uprawiania fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy nocnego nieba. Dzięki zastosowaniu cichego silnika AF HSM można go z powodzeniem wykorzystać także w trakcie filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje elementy SLD, FLD i asferyczne. Obudowa została wykonana z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu, co zapewnia wysoką odporność obiektywu.
Obiektyw o standardowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
Pierwszy obiektyw makro z maksymalnym powiększeniem 1:1 z najwyższej klasy linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 6 soczewek specjalnych, i są to elementy wykonane ze szkieł niskodyspersyjnych SLD i FLD oraz asferycznych. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze, a dodatkowo producentowi udało się również uzyskać obraz praktycznie wolny od zniekształceń geometrycznych (dystorsji).
Bardzo jasny obiektyw oferujący znakomitą jakość odwzorowania, ekstremalnie szeroki kąt widzenia oraz kompaktowe rozmiary. Jest to pierwsza małoobrazkowa konstrukcja na świecie, oferująca jasność f/1.4 przy ogniskowej 21 mm.
Bardzo jasny obiektyw oferujący znakomitą jakość odwzorowania, szeroki kąt widzenia oraz kompaktowe rozmiary. Przeznaczony jest do cyfrowych aparatów Leica M8 oraz analogowych aparatów Leica M.
Ultra-kompaktowy obiektyw szerokokątny, charakteryzuje się wysoką jakością obrazu przy ekstremalnie szerokim kącie widzenia. Można go stosować zarówno z aparatami cyfrowymi Leica M8, jak i analogowymi aparatami Leica M.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 28 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Summilux to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. To wyjątkowe połączenie popularnego, reporterskiego szerokiego kąta ze znakomitą jasnością.
Szerokokątny obiektyw Leica SUMMILUX-M to doskonały obiektyw reporterski o wysokiej jasności. Konstrukcja optyczna została zoptymalizowana pod kątem wymagań stawianych przez cyfrowe aparaty Leica M (użytkownicy systemów analogowych z pewnością będą zachwyceni odwzorowaniem i osiągami nowej wersji).
Teleobiektyw zapewniający doskonałą jakość obrazu aż po krawędzie kadru, nawet przy pełnej przysłonie, a także niezrównany kontrast przy wszystkich otworach przysłony, także z krótkich dystansów. Stopień dystorsji jest bardzo niski i praktycznie niewidoczny.
Seria Noctilux przesuwa granicę zdolności projektowania obiektywów fotograficznych - ogniskowa 75 mm i jasność f/1,25 mówią same za siebie. W połączeniu z minimalną odległością ostrzenia wynoszącą 0,85 cm, współczynnikiem reprodukcji 1:8,8 i 11 listkową przysłoną instrument ten staje się marzeniem każdego portrecisty. Konstrukcja składająca się z 9 elementów w 6 grupach, wykorzystująca soczewki ze szkła o wysoce anomalnej, częściowej dyspersji i niskiej dyspersji chromatycznej oraz 2 soczewki asferyczne gwarantuje doskonały obraz. Obiektyw Noctilux-M 75 mm f/1.25 ASPH kontynuuje długą tradycję tworzenia nieprawdopodobnie dopracowanych obiektywów, które wyznaczają nowe kierunki doskonalenia instrumentów optycznych.
Sigma 105 mm f/2.8 DG OS EX HSM Macro to udoskonalona wersja uznanego makroobiektywu, która tym razem została wzbogacona o optyczną stabilizację obrazu OS o skuteczności 4 EV. Model ten wykorzystuje wewnętrzne ogniskowanie, co zdecydowanie ułatwia wykonywanie makro zdjęć i używanie filtrów optycznych. Obiektyw ten oferuje silnik AF HSM i zaawansowaną konstrukcję optyczną.
Ultra szerokokątny obiektyw o jasności f/1.8 należący do prestiżowej linii Art, która zapewnia bezkompromisową jakość obrazowania. Cichy, precyzyjny i szybki silnik AF HSM umożliwia bezproblemowe zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki asferyczne ze szkła SLD i elementy FLD. 9-listkowa, kołowa przysłona gwarantuje plastyczny, naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Zaawansowany obiektyw należący do linii premium Art, który oferuje ogniskową 20 mm i jasność f/1.4. Precyzyjnie wykonana optyka obejmująca szkło FLD o niskiej dyspersji i 5 elementów ze szkła SLD gwarantuje obrazy wolne od zniekształceń oraz aberracji. 9-listkowa przysłona zapewnia plastyczny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Silnik HSM umożliwia zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
Obiektyw o klasycznej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do linii premium Art. Zapewnia zaawansowaną konstrukcję optyczną, obejmującą 2 soczewki FLD o niskiej dyspersji i 3 elementów ze szkła SLD (Special Low Dispersion), które minimalizują poprzeczną aberrację chromatyczną. Posiada wytrzymałą obudowę i hydro- oraz oleofobowe powłoki, a także mosiężny bagnet.
Obiektyw o klasycznej ogniskowej i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art, zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Mechanim AF działa precyzyjnie i błyskawicznie, umożliwiając zachowanie ostrości nawet przy najbardziej dynamicznych obiektach. Obiektyw wyróżnia się mocną budową, która jest odporna na działanie czynników atmosferycznych.
Profesjonalny teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i dużym otworze względnym wynoszącym f/4. Doskonale sprawdzi się w fotografii przyrodniczej, sportowej i spotterskiej. Dzięki stabilizacji optycznej o wydajności 4 EV możliwe jest fotografowanie z ręki przy względnie długich czasach naświetlania. Za wybitną jakość optyczną odpowiada 16 soczewek ułożonych w 11 grupach, wśród nich znajdują się soczewki o niskiej dyspersji o właściwościach fluorytu. Ponadto jest kompatybilny z urządzeniem Sigma USB Dock.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.