Obiektywy do bezlusterkowców: tele i supertele (7Artisans, Viltrox, TTartisan)
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Viltrox AF 56 mm f/1.4 XF został stworzony z myślą o zapewnieniu portrecistom świetnego i niezawodnego narzędzia. Zaprojektowany specjalnie dla matryc APS-C FujiFilm z serii X pozwala na uzyskanie kąta widzenia odpowiadającego 85 mm (dla formatu 35 mm). To sprawia, że udostępnia jedną z najbardziej popularnych wśród portrecistów perspektywę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Viltrox AF 85mm F1.8 II Nikon Z to druga odsłona uznanego przez użytkowników obiektywu portretowego. Wyróżnia się metalową konstrukcją, która gwarantuje wytrzymałość i pewność w trakcie pracy z modelami. Co więcej metalowa jest także osłona przeciwsłoneczna. Dzięki dużemu otworowi przysłony i jej 9-listkowej konstrukcji obiektyw gwarantuje świetny efekt bokeh, który jest tak pożądany przez portrecistów.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i światłosile f/6.3, który doskonale sprawdzi się w trakcie fotografowania dzikich zwierząt, zawodów sportowych, samolotów itp. Wykorzystuje duży element ze szkła o bardzo niskiej dyspersji, który zapewnia świetną jakość obrazu. Wbudowane mocowanie statywowe ułatwia użytkowanie obiektywu.
Ultra jasny tele obiektyw f/1.2 o ogniskowej 70 mm należący do linii Pro. Oferuje konstrukcję optyczną wykorzystującą 16 elementów rozmieszczonych w 11 grupach, silnik AF STM i zminimalizowany efekt oddychania. Aluminiowy tubus, metalowe styki, bagnet z mosiądzu i uszczelniona konstrukcja zapewniają długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
Ultra jasny tele obiektyw f/1.2 o ogniskowej 70 mm należący do linii Pro. Oferuje konstrukcję optyczną wykorzystującą 16 elementów rozmieszczonych w 11 grupach, silnik AF STM i zminimalizowany efekt oddychania. Aluminiowy tubus, metalowe styki, bagnet z mosiądzu i uszczelniona konstrukcja zapewniają długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
Manualny obiektyw dla portrecistów, którym zapewnia zdumiewającą światło siłę f/0.95 i ogniskową 50 mm. Dodatkowo posiada 13-listkową przysłonę, która zapewnia naturalnie i subtelnie wyglądający efekt bokeh.
Manualny obiektyw dla portrecistów, którym zapewnia zdumiewającą światło siłę f/0.95 i ogniskową 50 mm. Dodatkowo posiada 13-listkową przysłonę, która zapewnia naturalnie i subtelnie wyglądający efekt bokeh.
Manualny obiektyw dla portrecistów, którym zapewnia zdumiewającą światło siłę f/0.95 i ogniskową 50 mm. Dodatkowo posiada 13-listkową przysłonę, która zapewnia naturalnie i subtelnie wyglądający efekt bokeh.
Manualny obiektyw dla portrecistów, którym zapewnia zdumiewającą światło siłę f/0.95 i ogniskową 50 mm. Dodatkowo posiada 13-listkową przysłonę, która zapewnia naturalnie i subtelnie wyglądający efekt bokeh.
Druga odsłona wydajnego obiektywu portretowego. Zapewnia jasność f/1.4 i ogniskową 55 mm. Dedykowany jest do aparatów bezusterkowych Nikon Z. Dzięki 9-listkowej przysłonę zapewnia subtelny efekt bokeh.
Druga odsłona wydajnego obiektywu portretowego. Zapewnia jasność f/1.4 i ogniskową 55 mm. Dedykowany jest do aparatów bezusterkowych Sony E. Dzięki 9-listkowej przysłonie zapewnia subtelny efekt bokeh.
Manualny obiektyw do makrofotografii o ogniskowej zapewniającej krótkie tele. Oferuje skalę odwzorowania 1:1 i minimalny dystans ostrzenia 17,5 cm. Na obudowie znajdują się skala odległości ogniskowania i głębi ostrości.
Manualny obiektyw do makrofotografii o ogniskowej zapewniającej krótkie tele. Oferuje skalę odwzorowania 1:1 i minimalny dystans ostrzenia 17,5 cm. Na obudowie znajdują się skala odległości ogniskowania i głębi ostrości.
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i światłosile f/6.3, który doskonale sprawdzi się w trakcie fotografowania dzikich zwierząt, zawodów sportowych, samolotów itp. Wykorzystuje duży element ze szkła o bardzo niskiej dyspersji, który zapewnia świetną jakość obrazu. Wbudowane mocowanie statywowe ułatwia użytkowanie obiektywu.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.