Obiektywy do bezlusterkowców: tele i supertele (FujiFilm, Sigma, Tamron)
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw FujiFilm XF 50 mm f/2 R WR srebrny - Zapytaj o ofertę
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
XF 50 mm f/2.0 R WR to wyjątkowo poręczny, lekki a przy tym jasny teleobiektyw dedykowany do aparatów bezlusterkowych FujiFilm X. Sprawdzi się zarówno w fotografii portretowej, ulicznej jak i reportażu a dzięki uszczelnianej obudowie może być używany w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Sigma A 105 mm f/1.4 DG HSM L-mount
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 105
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Krótki teleobiektyw o ogniskowej 105 mm i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art i zapewnia znakomitą jakość obrazu. Wykorzystuje ultradźwiękowy silnik AF HSM, pozwalający na zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki SLD i FLD. Obiektyw został całkowicie wykonany w Japonii, co podkreśla jego znakomitą jakość.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczny obiektyw portretowy o ogniskowej 85 mm i jasności f/1.4, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD i 1 soczewkę asferyczną. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Tamron 150-500 mm f/5-6.7 Di III VC VXD Sony E
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultrakompaktowy teleobiektyw o maksymalnej ogniskowej 500 mm. Wykorzystuje niezwykle płynny, cichy i szybki system AF VXD oraz wydajną stabilizację obrazu VC opracowaną przez firmę Tamron. Jego minimalny dystans ostrzenia wynoszący 60 cm (dla 150 mm) pozwala na zachowanie dużej swobody podczas uprawiania fotografii przyrodniczej i sportowej. Dzięki swoim parametrom świetnie sprawdzi się także podczas filmowania.
Krótki teleobiektyw o ogniskowej 105 mm i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art i zapewnia znakomitą jakość obrazu. Wykorzystuje ultradźwiękowy silnik AF HSM, pozwalający na zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki SLD i FLD. Obiektyw został całkowicie wykonany w Japonii, co podkreśla jego znakomitą jakość.
XF 50 mm f/2.0 R WR to wyjątkowo poręczny, lekki a przy tym jasny teleobiektyw dedykowany do aparatów bezlusterkowych FujiFilm X. Sprawdzi się zarówno w fotografii portretowej, ulicznej jak i reportażu a dzięki uszczelnianej obudowie może być używany w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
Sigma S 500 mm f/5.6 DG OS HSM Sony E to ultra teleobiektyw o lekkiej, kompaktowej i mobilnej konstrukcji, który umożliwia fotografowanie i filmowanie z ręki. Posiada silnik AF liniowy HLA, algorytm OS2 w stabilizacji optycznej, elementy refrakcyjne czy uszczelnioną konstrukcję i powłokę o właściwościach oleo i hydrofobowych.
Fujinon XF 90 mm f/2.0 R LM WR to średniej długości teleobiektyw dedykowany do aparatów FujiFilm X. Połączenie ogniskowej 90 mm (odpowiadającej 137 mm w matrycach pełnoklatkowych) z bardzo dużą jasnościa sprawia, że jest doskonałym rozwiązaniem zarówno do fotografii portretowej jak i sportowej, głównie sportów halowych. Liczne uszczelnienia pozwolą na użytkowanie obiektywu nawet w niekorzystnych warunkach atmosfrycznych.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.