Obiektywy do bezlusterkowców: standardowe (FujiFilm, MeiKe, Sigma)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Sigma C 30 mm F/1.4 DC DN Nikon Z to obiektyw standardowy o stałej ogniskowej 30 mm (ekwiwalent 45 mm dla pełnej klatki) i przysłonie f/1.4. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej. Uszczelniane gumą mocowanie zapewnia pracę nawet w trudnych warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 39
- Do matryc: APS-C
Fujinon XF 27 mm F2.8 to stałoogniskowy obiektyw przeznaczony do bezlusterkowców formatu APS-C. Jego mała, lekka i płaska konstrukcja typu “pancake" ("naleśnik") zapewnia fotografom dyskrecję i wygodę codziennego fotografowania. Pozwala uzyskać naturalne pole widzenia, zbliżone do tego, co widzi ludzkie oko, dzięki czemu idealnie nadaje się do różnych stylów fotografowania.
- Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN to doskonałe narzędzie dla profesjonalistów i zaawansowanych amatorów, oferujące najwyższą jakość obrazu. Dzięki dużej przysłonie f/1.2 idealnie nadaje się do portretów, krajobrazów oraz fotografii nocnych. Charakteryzuje się pięknym rozmyciem tła, tzw. efektem bokeh oraz stabilnym ustawianiem ostrości. Dodatkowo jego kompaktowy design sprawia, że jest wygodny w codziennym użytkowaniu. To niezastąpione narzędzie dla każdego fotografa poszukującego precyzji i profesjonalizmu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Jasny obiektyw o kącie widzenia odpowiadającym ogniskowej 52,5 mm dla formatu pełnoklatkowego. To sprawia, że stanowi niezwykle uniwersalny obiektyw, który przyda się przy wielu różnych ujęciach. Metalowa, uszczelniona konstrukcja pozwala na filmowanie i fotografowanie nawet w wymagającym środowisku.
Obiektyw do aparatu średnioformatowego FujiFilm GFX, który wykorzystuje bezgłośny, precyzyjny i błyskawicznie działający silnik liniowy AF. Uszczelniona, odporna na działanie kurzu, wilgoci i mrozu konstrukcja pozwala na łatwe fotografowanie i filmowanie w każdych warunkach. Kompaktowe rozmiary i niska waga ułatwiają korzystanie z systemu średnioformatowego.
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN to doskonałe narzędzie dla profesjonalistów i zaawansowanych amatorów, oferujące najwyższą jakość obrazu. Dzięki dużej przysłonie f/1.2 idealnie nadaje się do portretów, krajobrazów oraz fotografii nocnych. Charakteryzuje się pięknym rozmyciem tła, tzw. efektem bokeh oraz stabilnym ustawianiem ostrości. Dodatkowo jego kompaktowy design sprawia, że jest wygodny w codziennym użytkowaniu. To niezastąpione narzędzie dla każdego fotografa poszukującego precyzji i profesjonalizmu.
Sigma Art f/1.4 50 mm to niezwykle wszechstronny obiektyw pod względem wyrazistości, poręczności i użyteczności. Został on zaprojektowany z myślą o fotografach, by pomóc im tworzyć ich najlepsze zdjęcia. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii obiektyw ten stanowi idealne połączenie między optymalnym rozmiarem a szybkim autofokusem. Oprócz jasności f/1.4 i pięknego efektu bokeh różne aberracje zostały optymalnie zniwelowane, co z kolei gwarantuje wysoką jakość obrazu w całej szerokości kadru, od środka do jego krawędzi.
Klasyczny obiektyw portretowy o ogniskowej 85 mm i jasności f/1.4, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD i 1 soczewkę asferyczną. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.
Sigma C 56 mm F/1.4 DC DN Nikon Z to obiektyw standardowy o stałej ogniskowej 56 mm (ekwiwalent 85 mm dla pełnej klatki) i przysłonie f/1.4. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej. Uszczelniane gumą mocowanie zapewnia pracę nawet w trudnych warunkach.
Wytrzymała, odporna na kurz i wilgoć konstrukcja, o wadze około 360 g i długości 73,5 mm długości oraz 58 mm gwincie filtru, charakteryzuje się poręcznością, typową dla urządzeń z mocowaniem X. XF 33mm F1.4 to standardowy obiektyw stałoogniskowy nowej generacji o dużej jasności, zaprojektowany z myślą o doskonałej rozdzielczości obrazu, mobilności i wytrzymałości, który będzie siłą napędową ewolucji serii X w następnej dekadzie i później, wyznaczając nowy punkt odniesienia dla wymiennych obiektywów z mocowaniem X.
Fujinon XF35 mm f/1.4 R to stałoogniskowy obiektyw standardowy adresowany do aparatów FujiFilm X. Ta uniwersalna ogniskowa sprawdza się w wielu różnych sytuacjach - zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jasność f/1.4 i zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantują świetną jakość obrazów.
Jasny obiektyw o kącie widzenia odpowiadającym ogniskowej 52,5 mm dla formatu pełnoklatkowego. To sprawia, że stanowi niezwykle uniwersalny obiektyw, który przyda się przy wielu różnych ujęciach. Metalowa, uszczelniona konstrukcja pozwala na filmowanie i fotografowanie nawet w wymagającym środowisku.
Klasyczna portretówka, która z matrycą APS-C daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 84 mm dla formatu małoobrazkowego. W połączeniu z jasnością f/1.2 zapewnia znakomite efekty w czasie portretowania modeli. Uszczelniona konstrukcja umożliwia realizowanie ujęć w każdych warunkach.
Szerokokątny obiektyw do aparatów średnioformatowych FujiFilm GFX, który wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazowania, jasnością f/2.8 i uszczelnionym tubusem. 9-listkowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh. Kompaktowa konstrukcja ułatwia korzystanie z systemu średnioformatowego.
Obiektyw zapewniający kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 50 mm dla formatu małoobrazkowego, co sprawia, że jest niezwykle uniwersalnym szkłem. Jego jasność wynosi f/2.8, a uszczelniona konstrukcja pozwala na używanie go w przeróżnym środowisku i nawet w czasie załamania pogody. 9-listkowa przysłona zapewnia wyjątkowo naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Obiektyw zapewniający wszechstronną ogniskową doskonale sprawdzającą się w czasie portretowania. Zapewnia światłosiłę f/1.7 i 9-listkową przysłone, co daje niebywały efekt bokeh. Uszczelniona budowa i kompaktowa konstrukcja przenosi system średnioformatowy FujiFilm GFX na nowy poziom.
Ultrajasny obiektyw portretowy o światłosile f/1.0, który daje niebywałe możliwości w zakresie pracy z głębią ostrości. Doskonały efekt bokeh dopełnia 9-listkowa, kołowa przysłona. Obiektyw wykorzystuje szybki AF, uszczelnioną konstrukcję, powłoki Super EBC czy soczewki asferyczne i 2 soczewki ED.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Canon EF-M. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/1.7 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Micro 4/3. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.0 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Nikon 1. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.0 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.