Obiektywy do bezlusterkowców (Sigma)
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny zoom do bezlusterkowców z matrycami formatu APS-C. Oferuje stałą światło siłę f/2.8, silnik krokowy AF, maksymalne powiększenie 1:2.8 z minimalnym dystansem ostrzenia wynoszącym 12,1 cm. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
- Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN to doskonałe narzędzie dla profesjonalistów i zaawansowanych amatorów, oferujące najwyższą jakość obrazu. Dzięki dużej przysłonie f/1.2 idealnie nadaje się do portretów, krajobrazów oraz fotografii nocnych. Charakteryzuje się pięknym rozmyciem tła, tzw. efektem bokeh oraz stabilnym ustawianiem ostrości. Dodatkowo jego kompaktowy design sprawia, że jest wygodny w codziennym użytkowaniu. To niezastąpione narzędzie dla każdego fotografa poszukującego precyzji i profesjonalizmu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Krótki teleobiektyw o ogniskowej 105 mm i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art i zapewnia znakomitą jakość obrazu. Wykorzystuje ultradźwiękowy silnik AF HSM, pozwalający na zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki SLD i FLD. Obiektyw został całkowicie wykonany w Japonii, co podkreśla jego znakomitą jakość.
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny zoom do bezlusterkowców z matrycami formatu APS-C. Oferuje stałą światło siłę f/2.8, silnik krokowy AF, maksymalne powiększenie 1:2.8 z minimalnym dystansem ostrzenia wynoszącym 12,1 cm. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Uniwersalny zoom do bezlusterkowców z matrycami formatu APS-C. Oferuje stałą światło siłę f/2.8, silnik krokowy AF, maksymalne powiększenie 1:2.8 z minimalnym dystansem ostrzenia wynoszącym 12,1 cm. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN to doskonałe narzędzie dla profesjonalistów i zaawansowanych amatorów, oferujące najwyższą jakość obrazu. Dzięki dużej przysłonie f/1.2 idealnie nadaje się do portretów, krajobrazów oraz fotografii nocnych. Charakteryzuje się pięknym rozmyciem tła, tzw. efektem bokeh oraz stabilnym ustawianiem ostrości. Dodatkowo jego kompaktowy design sprawia, że jest wygodny w codziennym użytkowaniu. To niezastąpione narzędzie dla każdego fotografa poszukującego precyzji i profesjonalizmu.
Sigma Art f/1.4 50 mm to niezwykle wszechstronny obiektyw pod względem wyrazistości, poręczności i użyteczności. Został on zaprojektowany z myślą o fotografach, by pomóc im tworzyć ich najlepsze zdjęcia. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii obiektyw ten stanowi idealne połączenie między optymalnym rozmiarem a szybkim autofokusem. Oprócz jasności f/1.4 i pięknego efektu bokeh różne aberracje zostały optymalnie zniwelowane, co z kolei gwarantuje wysoką jakość obrazu w całej szerokości kadru, od środka do jego krawędzi.
Obiektyw o ultra szerokokątnej ogniskowej 17 mm i jasności f/4, który wyróżnia się całkowicie metalową obudową i kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Sigma C 56 mm F/1.4 DC DN Nikon Z to obiektyw standardowy o stałej ogniskowej 56 mm (ekwiwalent 85 mm dla pełnej klatki) i przysłonie f/1.4. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej. Uszczelniane gumą mocowanie zapewnia pracę nawet w trudnych warunkach.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Uniwersalny teleobiektyw o 10-krotnym zoomie optycznym, który obejmuje zarówno krótkie tele, jak i ultrazbliżenia. Posiada specjalnie opracowany silnik liniowy HLA i udoskonalony system stabilizacji obrazu OS2 o wydajności do 7 stopni przysłony. Oferuje uszczelnioną konstrukcję wykonaną z wytrzymałych i lekkich materiałów, a także przednią soczewkę pokrytą powłoką oleo- i hydrofobową.
Uniwersalny teleobiektyw o 10-krotnym zoomie optycznym, który obejmuje zarówno krótkie tele, jak i ultrazbliżenia. Posiada specjalnie opracowany silnik liniowy HLA i udoskonalony system stabilizacji obrazu OS2 o wydajności do 7 stopni przysłony. Oferuje uszczelnioną konstrukcję wykonaną z wytrzymałych i lekkich materiałów, a także przednią soczewkę pokrytą powłoką oleo- i hydrofobową.
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano aż 5 elementów ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Krótki teleobiektyw o ogniskowej 105 mm i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art i zapewnia znakomitą jakość obrazu. Wykorzystuje ultradźwiękowy silnik AF HSM, pozwalający na zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki SLD i FLD. Obiektyw został całkowicie wykonany w Japonii, co podkreśla jego znakomitą jakość.
Szerokokątny obiektyw, który zapewnia bezkompromisową jakość serii Art w fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury czy astronomicznej. Doskonale sprawdzi się także podczas filmowania dzięki zastosowaniu cichego i precyzyjnego silnika krokowego AF czy przełącznika pierścienia przysłony. Oferuje przedni gwint filtrów 72 mm i tylny uchwyt na filtry.
Szerokokątny obiektyw, który zapewnia bezkompromisową jakość serii Art w fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury czy astronomicznej. Doskonale sprawdzi się także podczas filmowania dzięki zastosowaniu cichego i precyzyjnego silnika krokowego AF czy przełącznika pierścienia przysłony. Oferuje przedni gwint filtrów 72 mm i tylny uchwyt na filtry.
Sigma Art f/1.4 50 mm to niezwykle wszechstronny obiektyw pod względem wyrazistości, poręczności i użyteczności. Został on zaprojektowany z myślą o fotografach, by pomóc im tworzyć ich najlepsze zdjęcia. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii obiektyw ten stanowi idealne połączenie między optymalnym rozmiarem a szybkim autofokusem. Oprócz jasności f/1.4 i pięknego efektu bokeh różne aberracje zostały optymalnie zniwelowane, co z kolei gwarantuje wysoką jakość obrazu w całej szerokości kadru, od środka do jego krawędzi.
Szerokokątny zoom do matryc pełnoklatkowych, który wyróżnia się lekką konstrukcją wykonaną m.in. ze stabilnego termicznie kompozytu (TSC) i poliwęglanów o niskiej kurczliwości. Jego konstrukcja optyczna obejmuje m.in. 5 elementów ze szkieł FLD i 4 soczewki asferyczne. Wewnętrzny mechanizm zoomu i silnik krokowy AF sprawiają, że świetnie nadaje się także do filmowania.
Szerokokątny zoom do matryc pełnoklatkowych, który wyróżnia się lekką konstrukcją wykonaną m.in. ze stabilnego termicznie kompozytu (TSC) i poliwęglanów o niskiej kurczliwości. Jego konstrukcja optyczna obejmuje m.in. 5 elementów ze szkieł FLD i 4 soczewki asferyczne. Wewnętrzny mechanizm zoomu i silnik krokowy AF sprawiają, że świetnie nadaje się także do filmowania.
Obiektyw o ultra szerokokątnej ogniskowej 17 mm i jasności f/4, który wyróżnia się całkowicie metalową obudową i kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.