Liczba produktów: 122
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw makro o współczynniku powiększenia 0,1-2x, który wykorzystuje opatentowaną konstrukcję optyczną składającą się z 9 elementów rozmieszczonych w 7 grupach. 14-listkowa, niemal kołowa przysłona zapewnia piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Metalowa obudowa jest gwarancją bardzo dużej wytrzymałości.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jeden z najmniejszych obiektywów makro do aparatów z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje 2-krotne powiększenie. Posiada konstrukcję APO i wykorzystuje 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji. System wewnętrznego ogniskowania ułatwia pracę z obiektywem.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do DJI DL. Cechą, która go wyróżnia, jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny obiektyw makro o wyjątkowej skali odwzorowania 2:1, ogniskowej 100 mm, minimalnym dystansie ostrzenia 24,7 cm i światłosile f/2.8. Świetnie sprawdzi się nie tylko w makrofotografii, ale również np. w portrecie. Jest to konstrukcja apochromatyczna, doskonale minimalizująca aberracje. Obiektyw w wersji z manualną przysłoną.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Uniwersalny obiektyw makro o wyjątkowej skali odwzorowania 2:1, ogniskowej 100 mm, minimalnym dystansie ostrzenia 24,7 cm i światłosile f/2.8. Świetnie sprawdzi się nie tylko w makrofotografii, ale również np. w portrecie. Jest to konstrukcja apochromatyczna, doskonale minimalizująca aberracje.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z aparatami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Cechą, która go wyróżnia, jest kąt widzenia, sięgający 122 stopni przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - to tzw. obiektyw rektilinearny.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 110°, który może współpracować z aparatami z matrycą pełnoklatkową i APS-C. Zapewnia przysłonę f/2.0, minimalny dystans ostrzenia 15 cm i prawie zerową dystorsję. Jego budowa obejmuje 3 soczewki ED i 2 soczewki asferyczne.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje niebieską flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje niebieską flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Venus Optics Laowa Periprobe Cine 24 mm T14 Macro 2:1 to nietypowy makroobiektyw o wyglądzie sondy, który pozwoli na zaglądanie w różne zakamarki czy pod powierzchnię wody. W tej wersji posiada wkręcany element o kształcie peryskopu, co umożliwia obrazowanie obiektów znajdujący się pod kątem 90 stopni od osi obiektywu. Można go zamienić na standardowy element pozwalający na spoglądanie na to, co znajduje się na wprost obiektywu.
1-2 dni
11 999
Do koszyka Zapytaj o ofertę
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Unikatowy obiektyw o specjalnej cienkiej i długiej budowie, który zapewnia 2-krotne powiększenie i minimalny dystans ostrzenia 4 mm. Można go zanurzyć pod powierzchnią wody, tak aby uzyskać podwodne ujęcia makro.
1-2 dni
13 999
Do koszyka Zapytaj o ofertę

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.