Obiektywy do bezlusterkowców (7Artisans, Viltrox, Tokina)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Viltrox AF 27 mm f/1.2 Sony E to obiektyw o ogniskowej 27 mm, który z matrycą APS-C daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 40 mm dla matrycy pełnoklatkowej. Dzięki temu staje się obiektywem zapewniającym pole widzenia zbliżone do standardowej ogniskowej, co sprawia, że jest niezwykle uniwersalnym narzędziem. Zastosowano w nim wysokiej jakości, zaawansowaną optykę, która obejmuje 5 soczewek HR, 2 elementy ED i wielowarstwowe powłoki Nano HD. Cichy silnik AF STM pozwala na używanie tego obiektywu także podczas filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny obiektyw f/1.8 do fotografii krajobrazowej, astro, wnętrzarskiej i architektury z 4 soczewkami ED i 3 soczewkami asferycznymi. Posiada powłokę wielowarstwową HD Nano, elektroniczną przysłonę i wewnętrzne ogniskowanie. Silnik STM zapewnia precyzyjne, ciche i szybkie ostrzenie, co sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny, lekki i kompaktowy obiektyw do aparatów Sony E. Oferuje dla matryc APS-C kąt widzenia odpowiadający w przybliżeniu standardowej ogniskowej dla matryc pełnoklatkowych. Wykorzystuje aluminiową obudowę i 10-listkową przysłonę, a także oferuje minimalny dystans ostrzenia wynoszą 28 cm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw stworzony z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach wyposażonych w bagnet Sony E. Szerokie kąty widzenia oraz duży otwór względny (F/2.0) czynią z Tokiny idealny wybór do fotografii krajobrazu, architektury i nocnego nieba. Wysoka jakość wykonania, wielowarstwowe powłoki soczewek to cechy charakterystyczne modelu FIRIN 20 mm dające poczucie obcowania z profesjonalnym instrumentem optycznym. Niniejsza wersja została wyposażona w szybki, cichy i precyzyjny system AF.
Szerokokątny i jasny obiektyw, który doskonale sprawdzi się w każdych, również nietypowych warunkach: nocą, w niedostatecznym oświetleniu, ciasnych pomieszczeniach itp. Przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Sony z bagnetem E, np. serii Sony Alpha. Współpracuje również z aparatami Sony APS-C. Wyposażony w silnik krokowy autofokusa sprawnie ustawia ostrość. Posiada szereg soczewek i powłok udoskonalających jakość obrazu, kontrast, ostrość i wierność kolorów.
Ultra jasny tele obiektyw f/1.2 o ogniskowej 70 mm należący do linii Pro. Oferuje konstrukcję optyczną wykorzystującą 16 elementów rozmieszczonych w 11 grupach, silnik AF STM i zminimalizowany efekt oddychania. Aluminiowy tubus, metalowe styki, bagnet z mosiądzu i uszczelniona konstrukcja zapewniają długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultraniskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
50 mm F1.05 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o standardowej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
Druga odsłona wydajnego obiektywu portretowego. Zapewnia jasność f/1.4 i ogniskową 55 mm. Dedykowany jest do aparatów bezusterkowych Sony E. Dzięki 9-listkowej przysłonie zapewnia subtelny efekt bokeh.
Tokina 85 mm f/1.8 FE to pierwszy model tego producenta z serii ATX-M dedykowany do pełnoklatkowych aparatów Sony z mocowaniem E. Ogniskowa 85 mm i światłosiła f/1.8 sprawiają, że to doskonałe narzędzie dla każdego portrecisty. Obiektyw powstał w zgodzie z licencją Sony, co sprawia, iż oferuje pełną kompatybilność z wszystkimi zaawansowanymi funkcjami aparatów tego producenta.
Manualny obiektyw stworzony z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach wyposażonych w bagnet Sony E. Szerokie kąty widzenia oraz duży otwór względny (F/2.0) czynią z Tokiny idealny wybór do fotografii krajobrazu, architektury i nocnego nieba. Wysoka jakość wykonania, wielowarstwowe powłoki soczewek to cechy charakterystyczne modelu FIRIN 20 mm dające poczucie obcowania z profesjonalnym instrumentem optycznym.
Szerokokątny obiektyw do sensorów pełnoklatkowych o jasności f/1.8 z silnikiem AF STM, który doskonale sprawdzi się zarówno do fotografowania, jak i filmowania. Jest kompatybilny z systemem Eye AF. Oferuje złącze USB, które umożliwia aktualizowanie oprogramowania. Wielowarstwowe powłoki i zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantują znakomitą jakość obrazów.
Obiektyw o standardowej ogniskowej (format 35 mm) i światłosile f/1.8, który oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 elementy o wysokiej przezroczystości, 2 elementy asferyczne, element o bardzo niskiej dyspersji i powłokę HD Nano. Silnik krokowy AF STM i wewnętrzne ogniskowanie gwarantują świetne efekty zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.