Liczba produktów: 7
Sortowanie:
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębie ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczny reporterski obiektyw z linii S, który zapewnia zakres ogniskowych 24-70 mm i stałą światłosiłę f/2.8. Wykorzystuje zaawansowane powłoki nanokrystaliczne i ARNEO, zapobiegające powstawaniu flar i refleksów. Cichy, precyzyjny i szybki silnik AF sprawia, że obiektyw można z powodzeniem wykorzystać także w trakcie filmowania.
9.3/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany obiektyw szerokokątny, który umożliwia korzystanie z filtrów optycznych nawet przy ogniskowej 14 mm. Wykorzystuje bezgłośny, precyzyjny i szybki silnik AF, pozwalający na zastosowanie go także podczas filmowania. Uszczelniona konstrukcja sprawia, że możesz wykorzystać go w każdym terenie i przy załamaniach pogody. Minimalny dystans ostrzenia równy 28 cm pozwala na łatwe tworzenie wieloplanowych ujęć.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
TAMRON 28-75 MM F/2.8 DI III VXD G2 SONY E to szerokokątny obiektyw dedykowany bezlusterkowcom. Przysłona o wartości F/2.8 zapewnia magiczny bokeh, który docenią fotografowie i filmowcy. Szybki, dokładny i cichy autofocus umożliwia tworzenie treści wideo. Ponadto autofocus VXD ustawia ostrość w danym punkcie dwa razy szybciej niż poprzednik. Nowe rowkowania obiektywu sprawiają, że korzystanie z pierścienia ręcznego ustawiania ostrości oraz pierścienia zmiany ogniskowej jest wygodniejsze. Błyszcząca powierzchnia (odporna na brud i zarysowania), w którą został wyposażony tubus obiektywu wpływa na bezpieczeństwo sprzętu.
9.8/10 (6 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny telezoom o światłosile f/2.8, który doskonale sprawdzi się w trakcie wykonywania zdjęć przyrodniczych, sportowych czy portretowych. Dzięki niemal bezgłośnemu silnikowi AF sprawdzi się doskonale także w czasie filmowania. Obiektyw oferuje powłokę ARNEO, wyświetlacz OLED, szkło ED i SR, a także wzmocnioną i uszczelnioną konstrukcję.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Tamron 17-50 mm f/4 DI III VXD Sony FE to niezwykle wszechstronny obiektyw, który docenią nie tylko twórcy wszystkich rodzajów fotografii, ale także filmowcy. Jeden obiektyw - wiele zastosowań. Szeroki zakres ogniskowych wynoszący 17-50 mm zapewnia uniwersalność oraz nie ogranicza kreatywności użytkownika. Obiektyw cechuje doskonałe wyważenie dzięki wewnętrznemu ogniskowaniu. Szybki i dokładny AF ułatwia twórczą pracę w dynamicznych sytuacjach. 
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Druga generacja obiektywu 70-180 mm o jasności f/2.8, która wyróżnia się przeprojektowaną konstrukcją, pozwalającą na zachowanie ultra kompaktowej konstrukcji i niskiej wagi. Obiektyw wykorzystuje liniowy napęd AF VXD i stabilizację obrazu VC. Posiada uszczelnioną konstrukcję, która jest odporna na działanie pyłu i wilgoci.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.