Obiektywy do bezlusterkowców (Panasonic, Viltrox, MeiKe)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Druga, poprawiona wersja obiektywu szerokokątnego dedykowanego do aparatów systemu micro 4/3. Wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami, wagą i dużą jasnością f1,7 pozwalającą na używanie w słabym oświetleniu.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
LUMIX G VARIO 100-300 mm f/4.0-5.6 II POWER O.I.S. to uniwersalny teleobiektyw typu zoom o bardzo długich ogniskowych i kompaktowych wymiarach. Łączy duże przybliżenie z mobilnością dzięki czemu doskonale sprawdzi się w fotografii podróżniczej, sportowej czy przyrodniczej. Wbudowana stabilizacja ułatwia fotografowanie bez konieczności użycia statywu. Solidna uszczelniana obudowa sprawdzi się w terenie, nawet w trudnych warunkach atmosferycznych.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 58
- Do matryc: Micro 4/3
Uniwersalny obiektyw typu standardowy zoom o dużej jasności i wysokich parametrach optycznych. Dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Szybki, cichy AF oraz wbudowana stabilizacja i uszczelniana obudowa sprawiają, że jest modelem wybieranym przez zawodowców.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw o jasności f/1.8, który wyróżnia się znakomitą jakością optyczną. W obiektywie tym zastosowano 3 soczewki asferyczne, 1 soczewkę UED i 3 soczewki ED, co pozwoliło na znaczne ograniczenie aberracji. Sprawdzi się świetnie zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania.
Panasonic Lumix 24-70 mm f/2.8 to znakomite narzędzie każdego fotoreportera. Dzięki połączeniu uniwersalnego zakresu ogniskowych i dużej światło siły sprawdzi się każdych warunkach. Możesz dzięki niemu zrealizować fotoreportaż, fotografię ślubną, fotografię krajobrazową, uliczną czy portretową. Ogranicza Cię jedynie Twoja wyobraźnia. Obiektyw wykorzystuje system podwójnego ustawiania ostrości oparty o silnik liniowy i krokowy. Sprawdzi się także doskonale podczas filmowania, dzięki cichej pracy i płynnej zmianie przysłony.
Obiektyw o klasycznej, standardowej ogniskowej 50 mm i dużej światło sile f/1.8. Dzięki tym parametrom zapewnia wszechstronne zastosowanie - także w wideo. Posiada uszczelnioną obudowę, która zapewnia odporność na działanie pyłu, kurzu, wilgoci i mrozu. Wersja OEM.
Viltrox AF 56 mm f/1.7 oferuje z matrycą APS-C kąt widzenia odpowiadający ok. 90 mm dla formatu pełnoklatkowego, co w połączeniu z jasnością f/1.7 daje świetne narzędzie do fotografii portretowej. Silnik AF STM sprawia, że obiektyw ten doskonale nadaje się także do filmowania. Kompaktowa i lekka konstrukcja zapewniają mobilne gabaryty bezlusterkowca.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Canon EF-M. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.8 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Fuji FX. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.8 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Nikon 1. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.8 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Canon EF-M. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/1.7 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Nikon 1. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/1.7 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Micro 4/3. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.0 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Nikon 1. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.0 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Sony E. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.0 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Profesjonalny teleobiektyw stałoogniskowy dedykowany do aparatów micro 4/3. Bardzo duża ogniskowa, duża jasność, szybkość i najwyższej klasy optyka sprawdzą się w fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Wydajna stabilizacja obrazu i poręczna konstrukcja idealnie sprawdzą się w zastosowaniach mobilnych. W zestawie z obiektywem znajduje się konwerter 1,4x, który umożliwia uzyskanie ogniskowej 280 mm.
Obiektyw o ogniskowej 45 mm, przeznaczony do fotografii makro. Maksymalna przysłona f/2.8 pozwala uzyskać atrakcyjne rozmycie tła. Stabilizacja obrazu pozwala na redukcję drgań i wykonywanie zdjęć nawet w słabych warunkach oświetleniowych. Obiektyw świetnie nadaje się również do portretów.
Niezwykle jasny teleobiektyw o stałej ogniskowej 42.5mm (ekwiwalent 35mm: 85mm). Światłosiła wynosząca F/1.2 w połączeniu z optyczną stabilizacją obrazu sprawiają, że konstrukcja ta sprawdzi się w każdych warunkach oświetleniowych, dostarczając zdjęcia charakteryzujące się znakomitą jakością oraz niezwykłą plastyką obrazu.
Panasonic Leica DG Vario Summilux 10-25 mm F/1.7 to uniwersalny obiektyw, który pozwoli na uzyskiwanie doskonałych zdjęć architektury, krajobrazu, wnętrz, jednocześnie sprawdzając się również w fotografii dokumentalnej czy reportażowej. Stała światłosiła wynosząca f/1.7 zapewni możliwość wykonywania ostrych zdjęć nawet przy mniejszej ilości światła, a także umożliwi uzyskiwanie niezwykle subtelnych przejść pomiędzy ostrymi a nieostrymi partiami obrazu. Instrument ten cechuje się jakością sygnowaną marką Leica, co sprawia, że oferuje bezkompromisową wydajność optyczną. Co więcej sprawdzi się nie tylko podczas wykonywania zdjęć, ale również w trakcie filmowania.
Leica DG Summilux 12 mm f/1.4 ASPH to szerokokątny obiektyw o bardzo dużej jasności. Jest idealnym rozwiązaniem do wszelkiego typu zdjęć gdzie jest mało światła a także wszedzie tam, gdzie chcemy usyskać małą głębię ostrości. Docenią go głównie fotografowie ślubni, dokumentalni, reporterzy czy osoby zajmujące się fotografią krajobrazową i astrofotografią. W połączeniu z uszczelnianą obudową sprawdzi się tam gdzie są zarówno niekorzystne warunki oświetleniowe jak i atmosferyczne.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.