Obiektywy do bezlusterkowców (Olympus, Sirui, Samyang)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw o bardzo dużej jasności. Charakteryzuje się jedynym w swoim rodzaju mechanizmem błyskawicznego nastawienia ostrości, z którego możemy korzystać zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania (MSC). Ponadto dodatkowa powłoka ZERO (Zuiko Extra-low Reflection Optical) niweluje wypalenia i efekt duszków. Jest doskonałym rozwiązaniem w tzw. street photo, w sytuacjach słabego oświetlenia albo wszędzie tam gdzie chcemy rozmyć tło.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: Micro 4/3
Doskonały optycznie stałoogniskowy obiektyw o jasności f/1.2. Wyróżnia się rewolucyjną rozdzielczością, ultra szybkim systemem AF oraz uniwersalnością zastosowań. Doskonale sprawdzi się w warunkach ultra słabego oświetlenia jak również wszędzie tam, gdzie zależy nam na płytkiej głębi ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: Micro 4/3
M.Zuiko Pro 45 mm to profesjonalny obiektyw do zastosowań głównie w fotografii portretowej. Ogniskowa 45 mm (ekwiwalen 90 mm dla matryc pełnoklatkowych) doskonale odwzorowuje proporcje fotografowanych obiektów. Bardzo duży otwór względny f/1,2 pozwoli na bardzo atrakcyjne rozmycie tła. Całość została zamknięta w solidnej, uszczelnianej obudowie odpornej na warunki atmosferyczne.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Olympus M.Zuiko Digital ED 7-14 mm f/2.8 PRO
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw typu zoom o wyjątkowej jasności f/2.8. Cechuje się doskonałymi parametrami optycznymi, niewielkimi gabarytami oraz szybką pracą AF. Tak jak wszystkie obiektywy klasy PRO obudowa została wykonana z metalu, jest odporna na zapylenie, mróz czy zachlapanie.
Uniwersalny obiektyw typu zoom o ogniskowych 14-150 (odpowiednik 28-300 dla matryc pełnoklatkowych). Jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które nie chcą zmieniać obiektywu a zależy im na wysokiej jakości zdjęć oferowanych przez aparaty z wymienną optyką. Zakres ogniskowych obejmuje zarówno szeroki kąt jak i teleobiektyw przez co model ten doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu czy w trakcie wycieczek.
Obiektyw Samyang 100 mm f2.8 ED UMC MAKRO z mocowaniem Canon M to manualna optyka zaprojektowana do pracy z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje światłosiłę na poziomie F2.8, która zapewnia pełną kontrolę ekspozycji w każdym świetle. Generuje doskonale żywe barwy, oferuje piękny efekt bokeh, co czyni go idealnym narzędziem do fotografowania owadów i kwiatów
Obiektyw Samyang 100 mm f2.8 ED UMC MAKRO z mocowaniem Sony E to manualna optyka zaprojektowana do pracy z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje światłosiłę na poziomie F2.8, która zapewnia pełną kontrolę ekspozycji w każdym świetle. Generuje doskonale żywe barwy, oferuje piękny efekt bokeh, co czyni go idealnym narzędziem do fotografowania owadów i kwiatów
Obiektyw Samyang 100 mm f2.8 ED UMC MAKRO z mocowaniem Micro 4/3 to manualna optyka zaprojektowana do pracy z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje światłosiłę na poziomie F2.8, która zapewnia pełną kontrolę ekspozycji w każdym świetle. Generuje doskonale żywe barwy, oferuje piękny efekt bokeh, co czyni go idealnym narzędziem do fotografowania owadów i kwiatów
Obiektyw stworzony specjalnie do aparatów bezlusterkowych wyposażonych w matryce o rozmiarze APS-C. Pokrycie powłokami NCS oraz zastosowanie soczewek ASP, H-ASP oraz ED skutecznie eliminuje niechciane efekty na zdjęciach. Duży otwór przysłony i prostoliniowe, szerokie pole widzenia pozwolą na tworzenie fantastycznych ujęć szerokokątnych w każdych warunkach oświetleniowych.
Obiektyw stworzony specjalnie do aparatów bezlusterkowych wyposażonych w matryce o rozmiarze APS-C. Pokrycie powłokami NCS oraz zastosowanie soczewek ASP, H-ASP oraz ED skutecznie eliminuje niechciane efekty na zdjęciach. Duży otwór przysłony i prostoliniowe, szerokie pole widzenia pozwolą na tworzenie fantastycznych ujęć szerokokątnych w każdych warunkach oświetleniowych.
Obiektyw stworzony specjalnie do aparatów bezlusterkowych wyposażonych w matryce o rozmiarze APS-C. Pokrycie powłokami NCS oraz zastosowanie soczewek ASP, H-ASP oraz ED skutecznie eliminuje niechciane efekty na zdjęciach. Duży otwór przysłony i prostoliniowe, szerokie pole widzenia pozwolą na tworzenie fantastycznych ujęć szerokokątnych w każdych warunkach oświetleniowych.
Obiektyw stworzony specjalnie do aparatów bezlusterkowych wyposażonych w matryce o rozmiarze APS-C. Pokrycie powłokami NCS oraz zastosowanie soczewek ASP, H-ASP oraz ED skutecznie eliminuje niechciane efekty na zdjęciach. Duży otwór przysłony i prostoliniowe, szerokie pole widzenia pozwolą na tworzenie fantastycznych ujęć szerokokątnych w każdych warunkach oświetleniowych.
Samyang 12 mm f/2.8 ED AS NCS Fish-e z mocowaniem Fujifilm X to jasny, superszerokokątny obiektyw typu rybie oko dedykowany użytkownikom aparatów pełnoklatkowych. Cechuje się doskonałą ostrością, wysokim kontrastem oraz naturalnym odwzorowaniem barw już od pełnego otworu przysłony.
Samyang 12 mm f/2.8 ED AS NCS Fish-e z mocowaniem micro 4/3 to jasny, superszerokokątny obiektyw typu rybie oko dedykowany użytkownikom aparatów pełnoklatkowych. Cechuje się doskonałą ostrością, wysokim kontrastem oraz naturalnym odwzorowaniem barw już od pełnego otworu przysłony.
Samyang 12 mm f/2.8 ED AS NCS Fish-e z mocowaniem Sony E to jasny, superszerokokątny obiektyw typu rybie oko dedykowany użytkownikom aparatów pełnoklatkowych. Cechuje się doskonałą ostrością, wysokim kontrastem oraz naturalnym odwzorowaniem barw już od pełnego otworu przysłony.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów Canon z wymienną optyką. Długa ogniskowa 135 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów Sony z wymienną optyką. Długa ogniskowa 135 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Ultraszerokokątny, pełnoklatkowy obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Nikon Z. Szerokie pole widzenia, duża maksymalna przysłona oraz wysoka jakość wykonania sprawiają, że idealnie sprawdzi się w fotografii architektury, krajobrazu oraz astrofotografii. Samyang 14 mm f/2.8 to nie tylko wysokiej jakości technologie, to także atrakcyjny design.
Manualny obiektyw do matryc pełnoklatkowych, cechujący się dużą jasnością i aberracją zmniejszoną do minimum. Dużą zaletą jest mała waga sprzętu, co ułatwia i uprzyjemnia pracę fotografa. Obiektyw ten świetnie nadaje się do kreatywnej fotografii portretowej, krajobrazowej, a także do robienia zdjęć w małych pomieszczeniach i w wąskich uliczkach.
Manualny obiektyw do matryc pełnoklatkowych, cechujący się dużą jasnością i aberracją zmniejszoną do minimum. Dużą zaletą jest mała waga sprzętu, co ułatwia i uprzyjemnia pracę fotografa. Obiektyw ten świetnie nadaje się do kreatywnej fotografii portretowej, krajobrazowej, a także do robienia zdjęć w małych pomieszczeniach i w wąskich uliczkach.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.