Liczba produktów: 25
Sortowanie:
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębie ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 24-70 mm f/2.8 DG DN II z serii Art to flagowy obiektyw, który w porównaniu do poprzednika zdecydowanie ewoluował. Obiektyw wyróżnia się o 7% mniejszym korpusem oraz o 10% lżejszą wagą (745g). Udoskonalona konstrukcja obiektywu jest odporna na kurz i zachlapania. Autorski układ liniowy HLA gwarantuje szybką, precyzyjną i cichą pracę autofokusa. Ponadto model ten oferuje zaawansowane możliwości wykonywania zbliżeń, oraz odporność na niepożądane bliki i flary. 
20 x 0% 5 lat gwarancji Drugi obiektyw 678 zł taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębię ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Viltrox AF 27 mm f/1.2 Nikon Z to obiektyw o ogniskowej 27 mm, który z matrycą APS-C daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 40 mm dla matrycy pełnoklatkowej. Dzięki temu staje się obiektywem zapewniającym pole widzenia zbliżone do standardowej ogniskowej, co sprawia, że jest niezwykle uniwersalnym narzędziem. Zastosowano w nim wysokiej jakości, zaawansowaną optykę, która obejmuje 5 soczewek HR, 2 elementy ED i wielowarstwowe powłoki Nano HD. Cichy silnik AF STM pozwala na używanie tego obiektywu także podczas filmowania.
9.4/10 (5 opinii) Czytaj opinie
Zmiennoogniskowy obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych, który należy do prestiżowej linii Art i doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, dokumentalnej, ulicznej czy podróżniczej. Dzięki cichemu, szybkiemu i precyzyjnemu silnikowi krokowemu AF doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 soczewki SLD, 6 soczewek FLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelniona konstrukcja zapewnia zwiększoną odporność podczas pracy w wymagającym środowisku.
10/10 (5 opinii) Czytaj opinie
Klasyczny obiektyw portretowy o ogniskowej 85 mm i jasności f/1.4, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD i 1 soczewkę asferyczną. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.
9.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Zaawansowany teleobiektyw z linii Sports, który zapewnia pełną mobilność. Wykorzystuje system AF z podwójnym napędem liniowym HLA i stabilizację obrazu o wydajności do 7,5 EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 6 soczewek FLD, 2 soczewki SLD i 3 soczewki asferyczne. Zminimalizowany efekt oddychania sprawia, że model ten świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Tamron 28-75 mm f/2.8 DI III VXD G2 należy do szanowanej linii G2, która zapewnia znakomite parametry obrazowania i kompaktową, solidną konstrukcję. Dzięki silnikowi liniowemu VXD obiektyw ten świetnie sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego konstrukcja optyczna obejmuje 2 elementy specjalne GM i LD, a także powłokę BBAR i fluorową.
9.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
17-70 mm f/2.8 Di III-A VC RXD Sony E to obiektyw do matryc formatu APS-C Sony E ze współczynnikiem zoom równym 4,1x i stałą światłosiłą równą f/2.8. Jego zakres ogniskowych odpowiada 25,5-105 mm dla formatu 35 mm. Co więcej obiektyw ten posiada system redukcji drgań VC (Vibration Compensation), który gwarantuje stabilne ujęcia w każdych warunkach. Jego specyfikacja sprawia, że poradzi sobie z wieloma wyzwaniami fotograficznymi i można go wykorzystać podczas realizacji przeróżnych sesji. To znakomite narzędzie zarówno do uniwersalnych zastosowań, jak i w fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej czy portretowej. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Tamron 17-50 mm f/4 DI III VXD Sony FE to niezwykle wszechstronny obiektyw, który docenią nie tylko twórcy wszystkich rodzajów fotografii, ale także filmowcy. Jeden obiektyw - wiele zastosowań. Szeroki zakres ogniskowych wynoszący 17-50 mm zapewnia uniwersalność oraz nie ogranicza kreatywności użytkownika. Obiektyw cechuje doskonałe wyważenie dzięki wewnętrznemu ogniskowaniu. Szybki i dokładny AF ułatwia twórczą pracę w dynamicznych sytuacjach. 
9.9/10 (16 opinii) Czytaj opinie
Doskonały optycznie obiektyw macro o skali odwzorowania 1:1. Zamknięty w szczelnej, metalowej obudowie jest odporny na mróz, kurz czy zachlapania. Z powodzeniem może być więc używany w warunkach dużej wilgotności jakie często towarzyszą makrofotografii przyrodniczej. Minimalna odległość fotografowania to 19 cm. Oprócz zastosowań w makrofotografii może być z powodzeniem używany jako teleobiektyw. Zapewnia doskonałą ostrość oraz cichą i szybką pracę AF.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Uniwersalny zoom do aparatów Sony o powiększeniu wynoszący 16,6x. Obiektyw ten został opracowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Wykorzystuje szybki, cichy i precyzyjny silnik liniowy VXD a także stabilizację obrazu VC z rozwiązaniami opartymi o sztuczną inteligencję.
9.3/10 (15 opinii) Czytaj opinie
Profesjonalny teleobiektyw typu zoom o stałej jasności f/2.8. Wyróżnia się niewielkimi gabarytami i wagą, znacznie mniejszą niż obiektywy konstruowane pod matryce pełnoklatkowe. Kąt widzenia odpowiada ogniskowym 80-300 w aparatach pełnoklatkowych. Dołączona do zestawu wysuwana osłona przeciwsłoneczna chroni przed flarami i odbiciami. Tak jak wszystkie obiektywy klasy PRO model ten odporny jest na kurz, mróz oraz zachlapania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
M.ZUIKO DIGITAL ED 12-45 mm f/4.0 PRO to wysokiej jakości obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych. Oferuje doskonałą wydajność optyczną dla wszystkich ogniskowych, jednocześnie łącząc w sobie niezwykle kompaktową i lekką konstrukcję. M.ZUIKO DIGITAL ED 12-45 mm f/4.0 PRO jest odporny na działanie kurzu, wilgoci, pyłu i mrozu (do -10°C), co zapewnia możliwość pracy nawet w bardzo wymagającym środowisku. 
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN to doskonałe narzędzie dla profesjonalistów i zaawansowanych amatorów, oferujące najwyższą jakość obrazu. Dzięki dużej przysłonie f/1.2 idealnie nadaje się do portretów, krajobrazów oraz fotografii nocnych. Charakteryzuje się pięknym rozmyciem tła, tzw. efektem bokeh oraz stabilnym ustawianiem ostrości. Dodatkowo jego kompaktowy design sprawia, że jest wygodny w codziennym użytkowaniu. To niezastąpione narzędzie dla każdego fotografa poszukującego precyzji i profesjonalizmu.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Obiektyw Olympus 8-25 mm F4.0 z serii PRO to dosłownie szerokie spojrzenie na świat. Idealnie sprawdzi się do fotografowania scen plenerowych i widowiskowych krajobrazów. Z łatwością mieści się w dłoni, waży zaledwie 411 g i ma duży zakres ogniskowych. Uszczelniona konstrukcja umożliwia wykonywanie spektakularnych zdjęć w każdych warunkach pogodowych. 
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
3 999
4 299 zł
Do koszyka
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Teleobiektyw Olympus M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 dedykowany do aparatów OM-D i PEN. Potężna ogniskowa 200-800 mm (ekwiwalent pełnej klatki) w kompaktowej i lekkiej wersji połączona z systemem uszczelnień, z którego słynie Olympus, skierowana jest do osób szukających mobilności i komfortu użytkowania. Połączenie wysokiej rozdzielczości z wydajną stabilizacją obrazu daje w rezultacie ostre, najwyższej jakości zdjęcia, niezależnie od okoliczności i warunków w jakich przebiega sesja. Jest doskonałym wyborem dla fotografów sportu, przyrody i dzikiej natury.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
4 999
5 394 zł
Do koszyka
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Profesjonalny teleobiektyw o ogniskowej 300 mm (odpowiednik 600 mm dla matryc pełnoklatkowych) przeznaczony do aparatów z mocowaniem Micro 4/3. Wyróżnia się doskonałą jasnością f/4.0 oraz wbudowaną stabilizacją, która współpracuje ze stabilizacją w korpusach aparatów OM-D i PEN. Jest doskonałym rozwiązaniem dla osób oczekujących ogromnej ogniskowej połączonej z najwyższą jakością. Wszystko to w niewielkiej, ważącej zaledwie 1270gram konstrukcji.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Sigma Art f/1.4 50 mm to niezwykle wszechstronny obiektyw pod względem wyrazistości, poręczności i użyteczności. Został on zaprojektowany z myślą o fotografach, by pomóc im tworzyć ich najlepsze zdjęcia. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii obiektyw ten stanowi idealne połączenie między optymalnym rozmiarem a szybkim autofokusem. Oprócz jasności f/1.4 i pięknego efektu bokeh różne aberracje zostały optymalnie zniwelowane, co z kolei gwarantuje wysoką jakość obrazu w całej szerokości kadru, od środka do jego krawędzi.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Uniwersalny zoom do aparatów FujiFilm X o powiększeniu wynoszący 16,6x. Obiektyw ten został opracowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Wykorzystuje szybki, cichy i precyzyjny silnik liniowy VXD a także stabilizację obrazu VC z rozwiązaniami opartymi o sztuczną inteligencję.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.