Papier czarno-biały (Ilford, Kentmere)
Promocja
Wyprzedaż
Papier Ilford MULTIGRADE ART 300 24X30,5/30
- Format: 24x30.5
- Rodzaj powierzchni: półmatowa
- Rodzaj gradacji: zmiennokontrastowy
Zmiennokontrastowy papier ma podłożu barytowym, wyprodukowany we współpracy z firmą Hahnemühle FineArt GmbH, znanym producentem papierów artystycznych, m.in. do drukarek. Hahnemühle wyprodukowało podłoże składające się ze 100% włókien bawełny, bezkwasowe, ale o dużej wytrzymałości pozwalającej na przetrwanie długiego płukania i manipulowania mokrym papierem.
- Format: 24.0x30.5
- Rodzaj powierzchni: błyszcząca
- Rodzaj gradacji: zmiennokontrastowy
Błyszczący papier fotograficzny do czarno-białych odbitek. Wielowarstwowy papier na podłożu polietylenowym RC. Zmiennokontrastowy, z kontrastem od 00 do 5. Przeznaczony do fotografii czarno-białej, idealny do tonowania. Powlekany żywicą o gramaturze 190 g / m2. Posiada neutralny odcień podłoża i zapewnia wyjątkową jakość obrazu. Polecany dla fotografów początkujących i zaawansowanych.
- Format: 17.8x24.0
- Rodzaj powierzchni: błyszcząca
- Rodzaj gradacji: zmiennokontrastowy
Błyszczący papier fotograficzny do czarno-białych odbitek. Wielowarstwowy papier na podłożu polietylenowym RC. Zmiennokontrastowy, z kontrastem od 00 do 5. Przeznaczony do fotografii czarno-białej, idealny do tonowania. Powlekany żywicą o gramaturze 190 g / m2. Posiada neutralny odcień podłoża i zapewnia wyjątkową jakość obrazu. Polecany dla fotografów początkujących i zaawansowanych.
- Format: 17.8x24.0
- Rodzaj powierzchni: satynowa
- Rodzaj gradacji: zmiennokontrastowy
Satynowy papier fotograficzny do czarno-białych odbitek. Wielowarstwowy papier na podłożu polietylenowym RC. Zmiennokontrastowy, z kontrastem od 00 do 5. Przeznaczony do fotografii czarno-białej, idealny do tonowania. Powlekany żywicą o gramaturze 190 g / m2. Posiada neutralny odcień podłoża i zapewnia wyjątkową jakość obrazu. Polecany dla fotografów początkujących i zaawansowanych.
Perłowy papier fotograficzny do czarno-białych odbitek. Wielowarstwowy papier na podłożu polietylenowym RC. Zmiennokontrastowy, z kontrastem od 00 do 5. Przeznaczony do fotografii czarno-białej, idealny do tonowania. Powlekany żywicą o gramaturze 190 g / m2. Posiada neutralny odcień podłoża i zapewnia wyjątkową jakość obrazu. Polecany dla fotografów początkujących i zaawansowanych.
Błyszczący papier fotograficzny do czarno-białych odbitek. Wielowarstwowy papier na podłożu polietylenowym RC. Zmiennokontrastowy, z kontrastem od 00 do 5. Przeznaczony do fotografii czarno-białej, idealny do tonowania. Powlekany żywicą o gramaturze 190 g / m2. Posiada neutralny odcień podłoża i zapewnia wyjątkową jakość obrazu. Polecany dla fotografów początkujących i zaawansowanych.
Satynowy papier fotograficzny do czarno-białych odbitek. Wielowarstwowy papier na podłożu polietylenowym RC. Zmiennokontrastowy, z kontrastem od 00 do 5. Przeznaczony do fotografii czarno-białej, idealny do tonowania. Powlekany żywicą o gramaturze 190 g / m2. Posiada neutralny odcień podłoża i zapewnia wyjątkową jakość obrazu. Polecany dla fotografów początkujących i zaawansowanych.
Perłowy papier fotograficzny do czarno-białych odbitek. Wielowarstwowy papier na podłożu polietylenowym RC. Zmiennokontrastowy, z kontrastem od 00 do 5. Przeznaczony do fotografii czarno-białej, idealny do tonowania. Powlekany żywicą o gramaturze 190 g / m2. Posiada neutralny odcień podłoża i zapewnia wyjątkową jakość obrazu. Polecany dla fotografów początkujących i zaawansowanych.
Błyszczący papier fotograficzny do czarno-białych odbitek. Wielowarstwowy papier na podłożu polietylenowym RC. Zmiennokontrastowy, z kontrastem od 00 do 5. Przeznaczony do fotografii czarno-białej, idealny do tonowania. Powlekany żywicą o gramaturze 190 g / m2. Posiada neutralny odcień podłoża i zapewnia wyjątkową jakość obrazu. Polecany dla fotografów początkujących i zaawansowanych.
Satynowy papier fotograficzny do czarno-białych odbitek. Wielowarstwowy papier na podłożu polietylenowym RC. Zmiennokontrastowy, z kontrastem od 00 do 5. Przeznaczony do fotografii czarno-białej, idealny do tonowania. Powlekany żywicą o gramaturze 190 g / m2. Posiada neutralny odcień podłoża i zapewnia wyjątkową jakość obrazu. Polecany dla fotografów początkujących i zaawansowanych.
Perłowy papier fotograficzny do czarno-białych odbitek. Wielowarstwowy papier na podłożu polietylenowym RC. Zmiennokontrastowy, z kontrastem od 00 do 5. Przeznaczony do fotografii czarno-białej, idealny do tonowania. Powlekany żywicą o gramaturze 190 g / m2. Posiada neutralny odcień podłoża i zapewnia wyjątkową jakość obrazu. Polecany dla fotografów początkujących i zaawansowanych.
Satynowy papier fotograficzny do czarno-białych odbitek. Wielowarstwowy papier na podłożu polietylenowym RC. Zmiennokontrastowy, z kontrastem od 00 do 5. Przeznaczony do fotografii czarno-białej, idealny do tonowania. Powlekany żywicą o gramaturze 190 g / m2. Posiada neutralny odcień podłoża i zapewnia wyjątkową jakość obrazu. Polecany dla fotografów początkujących i zaawansowanych.
Perłowy papier fotograficzny do czarno-białych odbitek. Wielowarstwowy papier na podłożu polietylenowym RC. Zmiennokontrastowy, z kontrastem od 00 do 5. Przeznaczony do fotografii czarno-białej, idealny do tonowania. Powlekany żywicą o gramaturze 190 g / m2. Posiada neutralny odcień podłoża i zapewnia wyjątkową jakość obrazu. Polecany dla fotografów początkujących i zaawansowanych.
Błyszczący papier fotograficzny do czarno-białych odbitek. Wielowarstwowy papier na podłożu polietylenowym RC. Zmiennokontrastowy, z kontrastem od 00 do 5. Przeznaczony do fotografii czarno-białej, idealny do tonowania. Powlekany żywicą o gramaturze 190 g / m2. Posiada neutralny odcień podłoża i zapewnia wyjątkową jakość obrazu. Polecany dla fotografów początkujących i zaawansowanych.
Zmiennokontrastowy papier ma podłożu barytowym, wyprodukowany we współpracy z firmą Hahnemühle FineArt GmbH, znanym producentem papierów artystycznych, m.in. do drukarek. Hahnemühle wyprodukowało podłoże składające się ze 100% włókien bawełny, bezkwasowe, ale o dużej wytrzymałości pozwalającej na przetrwanie długiego płukania i manipulowania mokrym papierem.
Zmiennokontrastowy papier ma podłożu barytowym, wyprodukowany we współpracy z firmą Hahnemühle FineArt GmbH, znanym producentem papierów artystycznych, m.in. do drukarek. Hahnemühle wyprodukowało podłoże składające się ze 100% włókien bawełny, bezkwasowe, ale o dużej wytrzymałości pozwalającej na przetrwanie długiego płukania i manipulowania mokrym papierem.
Zmiennokontrastowy papier ma podłożu barytowym, wyprodukowany we współpracy z firmą Hahnemühle FineArt GmbH, znanym producentem papierów artystycznych, m.in. do drukarek. Hahnemühle wyprodukowało podłoże składające się ze 100% włókien bawełny, bezkwasowe, ale o dużej wytrzymałości pozwalającej na przetrwanie długiego płukania i manipulowania mokrym papierem.
Zmiennokontrastowy papier ma podłożu barytowym, wyprodukowany we współpracy z firmą Hahnemühle FineArt GmbH, znanym producentem papierów artystycznych, m.in. do drukarek. Hahnemühle wyprodukowało podłoże składające się ze 100% włókien bawełny, bezkwasowe, ale o dużej wytrzymałości pozwalającej na przetrwanie długiego płukania i manipulowania mokrym papierem.
Zmiennokontrastowy papier ma podłożu barytowym, wyprodukowany we współpracy z firmą Hahnemühle FineArt GmbH, znanym producentem papierów artystycznych, m.in. do drukarek. Hahnemühle wyprodukowało podłoże składające się ze 100% włókien bawełny, bezkwasowe, ale o dużej wytrzymałości pozwalającej na przetrwanie długiego płukania i manipulowania mokrym papierem.
Zmiennokontrastowy papier ma podłożu barytowym, wyprodukowany we współpracy z firmą Hahnemühle FineArt GmbH, znanym producentem papierów artystycznych, m.in. do drukarek. Hahnemühle wyprodukowało podłoże składające się ze 100% włókien bawełny, bezkwasowe, ale o dużej wytrzymałości pozwalającej na przetrwanie długiego płukania i manipulowania mokrym papierem.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki papier światłoczuły kupić do wywoływania odbitek?
Baryt, polietylen i wiele innych - jakie są rodzaje papierów fotograficznych i który z nich będzie najlepszy do Twoich zdjęć?
Marki i rodzaje papierów światłoczułych
Co dla początkujących, a co dla zaawansowanych?


