Canon Professional Service
Korzystaj z priorytetowego wsparcia, szybkich napraw oraz ofert specjalnych, przygotowanych tylko dla uczestników programu CPS.
Korzyści:
1. Priorytetowe wsparcie techniczne - dedykowany dział pomocy technicznej składający się z ekspertów. Łatwy kontakt poprzez bezpośrednią linię telefoniczną lub pocztę email.
2. Naprawa Fast Track i usługa wypożyczenia sprzętu - usługi serwisowe świadczymy w ciągu 2 dni w specjalistycznych punktach CSP. Jeśli chcesz, możesz bezpłatnie wypożyczyć sprzęt zastępczy.
3. Międzynarodowe wsparcie - będąc za granicą (Europa, Bliski Wschód, Afryka) możesz uzyskać pomoc w lokalnych punktach serwisowych. Zapewniamy wsparcie dla akredytowanych fotografów na dużych imprezach sportowych i rozrywkowych.
4. Wydarzenia i imprezy - zaproszenia na imprezy, warsztaty i wydarzenia Canon. Dedykowane oferty specjalne.