Lampy wideo: lampy LED (Swit, Patona, Lishuai, Sony)
Wydajna lampa LED z dużym panelem świetlnym, który zapewnia miękkie światło. Możesz dostosować temperaturę barwową w zakresie 3200-5600K. Dołączony w zestawie pilot umożliwia zdalne sterowanie jasnością i temperaturą barwową. Możesz ją zasilać zarówno z gniazdka sieciowego, jak i poprzez akumulatory NP-F (sprzedawane oddzielnie).
Tuba LED z 180 wysokiej jakości diodami, w tym 36 RGB. Pozwala na sterowania temperaturą barwową w zakresie 2500-9900K i umożliwia uzyskanie do 36 000 ustawień kolorów i nasycenia w trybie HSI. Maksymalna jasność wynosi 1000 lm. Posiada 21 wbudowanych efektów specjalnych.
Profesjonalna lampa Patona Premium RGB 216ARC dedykowana do fotografii i wideo. To idealne narzędzie pracy, które świetnie sprawdzi się zarówno na planie filmowym jak i w studio. Ta niewielka lampa studyjna wyposażona w 216 diod LED z szerokim zakresem regulacji temperatury barwowej od 2500 K (ciepła biel) aż do 8500 K (zimna biel). Dzięki staraniom inżynierów firmy Patona zainstalowano tutaj najnowszą technologię LED. W ten sposób możesz z powodzeniem powiększyć widmo światła, zwiększyć jasność i rozszerzyć zakres temperatury barwowej.
Uniwersalna (studio, plener) lampa LED Lishuai 1024ASVL Bi -Color o maksymalnej mocy 2656 lux / 1 metr, z regulacją temperatury barwowej w zakresie 3200 - 5600 oraz regulacją mocy w zakresie 10-100 %. Lampa LED-1024ASVL LCD jest doskonała do reportażu lub jako oświetlenie niedużego planu filmowego.
Studyjny panel Lishuai V-4000ASVL VictorSoft 1x2, Bi-Color DMX o mocy do 4696 lx / 1 metr, z płynną regulacją temperatury barwowej w zakresie 3200K-5600K oraz płynną regulacją natężenia mocy od 10% do 100%. Lampę V-4000ASVL o wymiarach 700x550x90 cm można stosować w studio np. do pracy z green screenem, w pracy na dużych planach filmowych (serial, dokument), w reportażu.
Lampa wideo z diodami LED współpracuje z kamerami Handycam oraz aparatami SLT/ lustrzanki cyfrowe. Możliwość regulacji siły światła w zakresie 10-100 procent. Mocne oświetlenie w czasie filmowania zapewnia 60 diod LCD (1800 luksów / 0,5 m, 5500K). Model mocowany na adapterze stopki ISO lub adapterze stopki z automatyczną blokadą. Lampa jest zasilana z baterii R6 albo z akumulatora Sony z serii V lub M. W zestawie znajduje się filtr barw (3200K), dyfuzor oraz pokrowiec.
SWIT S-2610 elastyczna lampa LED SMD Bi-Kolor o regulowanej płynnie temperaturze barwowej. Materiałowa podstawa do swobodnego kształtowania powierzchni świetlnej. Do celów reporterskich lub stacjonarnych. Wygodna w plenerze. Flexible LED.
Lampa nakamerowa z zaawansowanym i udoskonalonym elementem świetlnym LED Chip-on-board. Zapewnia równomiernie rozłożone światło, a kąt wiązki wynosi 60 stopni. Wyjściowo oferuje temperaturę barwową 5000K, lecz można ją zmienić na 3200K lub 5600K przy pomocy dołączonych w zestawie filtrów.
Lampa nakamerowa z elementem świetlnym Chip-on-board o jasności 1300 luksów z 1 m (przy użyciu soczewki Fresnela jasność zwiększa się do 4000 luksów) o regulowanej temperaturze barwowej 2700-5600K i kącie świecenia 60 stopni. Posiada 4 metalowe, zdejmowane klapy, które umożliwiają sterowanie wiązką światła. Można ją zasilać poprzez zasilanie 6-17V lub kabel ze złączem D-tap.
Lampa nakamerowa z czipem COB LED, która zapewnia wiązkę o kącie 60 stopni, cechującą się równomiernym rozłożeniem światła o jasności 800 luksów z 1 m. Zapewnia 3 rodzaje temperatury barwowej - standardowo 5000K i 3200K oraz 5600K dzięki filtrom. Można ją zasilać za pomocą płytki bateryjnej lub z zewnętrznego źródła.
Panel LED o jasności 300 lux z 1 m, kącie świecenia 120 stopni i regulowanej temperaturze barwowej w zakresie 3200-5600K. Współczynniki odwzorowania światła wynoszą CRI Ra≥93, TLCI≥97.
Panel LED o jasności 640 lux z 1 m, kącie świecenia 120 stopni i regulowanej temperaturze barwowej w zakresie 3200-5600K. Współczynniki odwzorowania światła wynoszą CRI Ra≥93, TLCI≥97.


