Filmy czarno-białe: negatywy małoobrazkowe (Kodak, Ilford)
Średniej czułości film czarno-biały dający negatywy niezwykle wysokiej jakości. Pozwala na uzyskanie obrazu o największej ostrości wśród dostępnych filmów o czułości ISO 100. Doskonale nadaje się do zastosowań, w których decydujące znaczenie ma bardzo wysoka jakość odwzorowanego obrazu.
Film do specjalnych zastosowań o bardzo wysokiej czułości nominalnej ISO 1000/32DIN i zakresie efektywnych czułości od ISO 400/27DIN do ISO 6400/29DIN. Szczególnie przydatny przy fotografowaniu w trudnych warunkach oświetlenia zastanego. Polecany do fotografii portretowej, sportowej, reportażowej oraz kreatywnej.
Materiał światłoczuły, który szczególnie dobrze poradzi sobie w słabym świetle lub w trakcie rejestrowania dynamicznych scen. Dzięki niemu można zachować klimat scen oświetlonych przytłumionym światłem bez konieczności stosowania dodatkowych źródeł światła. Film ten cechuje się wyjściową wartością ISO 800, jednakże może być forsowany nawet do ISO 3200. Materiał ten świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej czy podczas rejestrowania nastrojowych portretów.
Średniej czułości film czarno-biały dający negatywy niezwykle wysokiej jakości. Pozwala na uzyskanie obrazu o największej ostrości wśród dostępnych filmów o czułości ISO 100. Doskonale nadaje się do zastosowań, w których decydujące znaczenie ma bardzo wysoka jakość odwzorowanego obrazu.
Wysokoczuły film czarno-biały, dający obrazy negatywowe o wyjątkowo dużej ostrości i małej ziarnistości. Film polecany do zastosowań wymagających wysokiej jakości, w sytuacjach gdy jednocześnie potrzebna jest wysoka czułość filmu.
Wysokoczuły film czarno-biały, dający obrazy negatywowe o wyjątkowo dużej ostrości i małej ziarnistości. Film polecany do zastosowań wymagających wysokiej jakości, w sytuacjach gdy jednocześnie potrzebna jest wysoka czułość filmu.
Małoobrazkowy film czarno-biały o czułości 100ISO i najmniejszej na świecie ziarnistości wśród filmów cz-b o tej czułości.
Film KODAK PROFESSIONAL TRI-X 400— klasyczny film czarno-biały zapewniający, gdy jest to konieczne, maksymalną możliwość podbicia. Szeroki zakres ekspozycji pozwala pracować w najbardziej wymagających warunkach oświetleniowych. Charakterystyczna struktura ziarna w realistyczny sposób podkreśla dramatyzm i głębię każdego tematu.
Czarno-biały film o średniej czułości. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania w studiu, jak i w plenerze. Materiał cechuje się drobnym ziarnem i znakomitą ostrością. Dodatkowo film jest achromatyczny, co pozwala na zastosowanie go podczas reprodukowania dokumentacji biomedycznej czy w trakcie tworzenia dokumentacji laboratoryjnej. Niska ziarnistość pozwala na wykonywanie dużych powiększeń.
Czarno-biały film o średniej czułości. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania w studiu, jak i w plenerze. Materiał cechuje się drobnym ziarnem i znakomitą ostrością. Dodatkowo film jest achromatyczny, co pozwala na zastosowanie go podczas reprodukowania dokumentacji biomedycznej czy w trakcie tworzenia dokumentacji laboratoryjnej. Niska ziarnistość pozwala na wykonywanie dużych powiększeń.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaką kliszę kupić do aparatu analogowego?
Czerń i biel, a może kolor? Rozmiar małoobrazkowy czy średnioformatowy? Wybór czułości, ziarnistości i... patent na to, jak zaoszczędzić na zakupach!
Porównanie czarno-białych filmów Ilford
Ilford Pan, Delta i wiele innych... "Prześwietlamy" całą ofertę tej marki, żeby ułatwić ci podjęcie decyzji przed zakupem.
Ciemnia fotograficzna - co jest potrzebne do wywołania negatywu?
Zorganizuj ciemnię we własnym domu. Jak? Sprawdź nasz poradnik!


