




Blackmagic Pocket Cinema 6K G2 cechuje się zwartą, kompaktową konstrukcją, ale wciąż zapewnia najwyższą jakość obrazu, który pozwoli Ci na uzyskanie kinowej jakości Twoich filmów. Połączenie szerokiego zakresu dynamiki, doskonałej wydajności przy słabym oświetleniu i BlackMagic RAW precyzyjnie odwzorowuje odcienie skóry czy zachwycające, organiczne kolory. Dzięki tej kamerze stworzysz filmy fabularne, programy telewizyjne czy filmy dokumentalne o profesjonalnej, bezkompromisowej jakości. Wersja 6K G2 posiada matrycę 6144x3456 pikseli Super35 i oferuje mocowanie obiektywu EF. Pozwala to na korzystanie z obiektywów fotograficznych w celu uzyskania płytszej głębi ostrości. Model ten ma także regulowany, odchylany wyświetlacz LCD, mocowanie wizjera, wejścia audio mini XLR czy baterię NP-F570.
Kamera Pocket Cinema 6K G2 wykorzystuje ten sam czujnik 6K S35 i takie same funkcje nagrywania, zakres dynamiki, porty interfejsu czy elementy sterujące co w modelu 6K Pro. Dodatkowo oferuje także odchylany, 5-calowy ekran, możliwość dołączenia profesjonalnego wizjera EVF czy uchwytu na baterie (sprzedawane oddzielnie), 2 wejścia audio mini-XLR, gniazdo baterii z serii NP-F570 L i zaktualizowaną technologię kolorów Gen. 5. Eliminując wewnętrzne filtry ND i zmieniając jasność wyświetlacza w porównaniu do 6K Pro, Blackmagic umożliwia użytkownikom jeszcze lepsze dostosowanie sprzętu do własnych potrzeb.
Kamera Blackmagic Design 6K G2 jest dostarczana wraz z kluczem aktywacyjnym DaVinci Resolve Studio oraz z zasilaczem 30W, oferującym jednoczesne ładowanie baterii, akumulatorem NP-F570, osłoną gniazda obiektywu i paskiem.
Natywna rozdzielczość wykorzystywanej matrycy wynosi 6144x3456 pikseli. Niezależnie od tego czy wykonujesz ujęcia w jasnym świetle słonecznym czy niemal w ciemnościach, 13-stopniowy zakres dynamiki z podwójnym natywnym ISO do 25600 zapewnią oszałamiające obrazy o niskim poziomie szumów w każdych warunkach. Ponadto kamera z matrycą 6K posiada sensor Super35, który pozwala na wykonywanie ujęć z małą głębią ostrości i korzystanie z obiektywów anamorficznych. Filmowanie w pełnej rozdzielczości następuje z prędkością 60 kl./s, natomiast maksymalnie mogą zagwarantować prędkość do 120 kl./s.
Skorzystaj z gamy najpopularniejszych obiektywów na świecie i przejmij pełną kontrolę nad swoim wideo. Zastosowanie mocowania EF pozwala także na korzystanie z tych samych instrumentów optycznych podczas pracy z różnymi kamerami z ekosystemu Blackmagic - URSA Mini Pro czy Cinema Camera. To także możliwość użytkowania obiektywów opracowanych dla lustrzanek. Aktywne mocowanie obiektywu oznacza, że możesz regulować ostrość i przysłonę za pomocą przycisków kamery lub ekranu dotykowego.
Obudowa kamery została zaprojektowana tak, aby łączyć w sobie ergonomię i funkcjonalność. Dostęp do ważnych funkcji, takich jak ISO, balans bieli czy przycisk migawki, a także pokrętło sterowania są dostępne tuż pod palcami. Dodatkowo kamera zapewnia łatwy dostęp do nagrywania i możliwość przypisywania funkcji przez użytkownika, zapewniając sobie łatwe dostosowywanie ustawień szybkości klatek, kontrolowanie ostrości czy zoomu i innych zaawansowanych funkcji filmowych.
Kamera nagrywa przy użyciu standardowych, otwartych formatów plików, dzięki czemu nie musisz tracić czasu na transkodowanie multimediów. Pliki są kompatybilne ze wszystkimi programami do post produkcji, więc możesz spokojnie pracować z ulubioną aplikacją lub skorzystać z dołączonego DaVinci Resolve Studio. Nagrywanie działa w standardowych 10-bitowych plikach Apple ProRes we wszystkich formatach do 4K lub 12-bitowych Blackmagic RAW we wszystkich formatach do 6K.
Kamera posiada wbudowane nagrywarki kart CFast i SD UHS-II oraz port rozszerzeń USB-C do nagrywania bezpośrednio na zewnętrzny dysk multimedialny. Możesz używać zwykłych kart pamięci SD do HD lub kart UHS-II i CFast o wyższej wydajności dla natywnego 4K bądź 6K podczas korzystania z formatu Blackmagic RAW. To daje Ci możliwość np. rejestrowania ponad godziny obrazów w pełnej rozdzielczości 6K na jednej karcie SD UHS-II o pojemności 256 GB.
Czasami podczas filmowania konieczne jest także wykonanie fotografii. Wersja z matrycą 6K zapewnia zdjęcia o rozdzielczości 21,2 MP. Takie ujęcia zapisywane są w formacie DNG, który umożliwia pełną edycję w programie graficznym i wykonywanie profesjonalnych wydruków.
Duży ekran dotykowy LCD wyświetla najważniejsze informacje i daje dostęp do menu ustawień kamery. Jedno dotknięcie wystarczy, aby zobaczyć i dostosować ustawienia, takie jak liczba klatek na sekundę, przysłona, kod czasowy, balans bieli, ISO, regulacja poziomów dźwięku itp. Nakładki ekranowe pokazują stan i parametry nagrywania, histogram, wskaźniki wspomagania ostrości i inne. Możesz szybko zastosować tablice 3D LUT do monitorowania ujęć o pożądanym kolorze i wyglądzie.
Model ten wykorzystuje tę samą zaawansowaną technologię koloru Gen 5 co w przypadku kamery 6K Pro i URSA Mini Pro 12K. Otrzymujesz 12-bitową krzywą gamma zaprojektowaną do przechwytywania większej ilości danych koloru w obszarach świateł i cieni, tak aby uzyskać jeszcze lepszy wygląd obrazów.
Wersja G2 łączy w sobie zalety standardowej kamery Pocket Cinema z zaawansowanymi funkcjami modelu 6K Pro. Oferuje ten sam czujnik 6K Super 35, technologię koloru Gen 5, odchylany, 5-calowy ekran, możliwość dołączenia profesjonalnego wizjera EVF czy uchwytu na baterie (sprzedawane oddzielnie), 2 wejścia audio mini-XLR czy gniazdo baterii z serii NP-F570 L.
Co 2 tygodnie nowości, promocje i specjalne rabaty. Zobacz
Zbieraj punkty za zakupy i zadania w Cyfrowe.pl, wymieniaj na nagrody, zyskuj dedykowane zniżki! Dołącz do programu
Ustawienia cookies
Na naszej stronie korzystamy z plików cookies niezbędnych do jej funkcjonowania, a pozostałe, służące do poprawienia jakości użytkowania oraz lepszego stosowania reklam, możesz kontrolować.
Ustawienia