Liczba produktów: 84
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica [cm]: 83
Parasol GlareOne to prosty i efektywny sposób na rozproszenie światła lampy błyskowej. Srebrna powłoka tworzy ciepłe rozproszone światło. Parasol GlareOne może być użyty zarówno ze studyjnymi jak i reporterskimi lampami błyskowymi. Idealnie sprawdzi się w fotografii produktowej, portretowej czy reklamowej.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica softboxa [cm]: 160
  • Szybki montaż: tak
Parasol GlareOne Orb 160 White to najlepszy wybór do fotografii portretowej i wielu innych sesji studyjnych. Sprawdzi się także w plenerze. Umożliwi Ci kreatywną pracę z oświetleniem, emitując miękkie i rozproszone światło.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica [cm]: 160
Wielofunkcyjny parasol GlareOne Orb 160 Silver sprawdzi w każdej sytuacji. Doskonały do pracy w studio i plenerze. Umożliwia kreatywną pracę z oświetleniem, dając efekt mocnego i kontrastowego światła lub po odpięciu dyfuzora - światła miękkiego i rozproszonego. W pierwszym przypadku  przyda się w fotografii modowej, natomiast w drugim umożliwi uzyskanie nastrojowych zdjęć portretowych. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica softboxa [cm]: 135
  • Szybki montaż: tak
Parasol GlareOne Orb 135 White sprawdzi się podczas realizacji wielu różnych projektów. Możesz go z powodzeniem wykorzystać zarówno podczas pracy w studiu, jak w i plenerze. Umożliwi Ci kreatywną pracę ze światłem, umożliwiając uzyskanie miękkiego i rozproszonego oświetlenia. Modyfikator możliwi uzyskanie nastrojowych zdjęć portretowych. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica softboxa [cm]: 135
  • Szybki montaż: tak
Wielofunkcyjny parasol GlareOne Orb 135 Silver sprawdzi w każdej sytuacji. Doskonały do pracy w studio i plenerze. Umożliwia kreatywną pracę z oświetleniem, dając efekt mocnego i kontrastowego światła lub po odpięciu dyfuzora - światła miękkiego i rozproszonego. W pierwszym przypadku  przyda się w fotografii modowej, natomiast w drugim umożliwi uzyskanie nastrojowych zdjęć portretowych. 
8/10 (8 opinii) Czytaj opinie
Uchwyt GlareOne typu E pozwala na zamocowanie lampy reporterskiej wraz z parasolką fotograficzną i uzyskanie prostego a jednocześnie uniwersalnego zestawu oświetleniowego. Doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej, produktowej czy medycznej. Wyposażony w przegub pozwala na odchylenie lampy w zakresie -90°/+90°.
5.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica [cm]: 90
Transparentny parasol służący do uzyskania rozproszonego i miękkiego oświetlenia w studio. Sprawdzi się zarówno w fotografii portretowej, produktowej, dziecięcej jak i reklamowej. Prosty i szybki sposób składania czyni z parasoli uniwersalne i bardzo wygodne narzędzie pracy.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Manfrotto Lite-Tite ML026 to przegub z mocowaniem na parasol. Pozwala zamocować parasole z prętem o średnicy do 12mm.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica [cm]: 76
Niewielka waga, kompaktowe rozmiary oraz łatwość montażu sprawiają, że odbijające parasolki fotograficzne, to niezastąpione narzędzie do modelowania światła zarówno w studio fotograficznym, jak i plenerze.
7.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Uchwyt do mocowania lampy błyskowej i parasolki. Ma solidną i wytrzymałą konstrukcję z możliwością mocowania na statywach oświetleniowych. Długie metalowe sanki pozwalają na regulację położenia lampy błyskowej w uchwycie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica [cm]: 90
Parasol typu softbox o średnicy 90 cm. Łączy szybkość rozkładania i lekkość parasola z funkcjonalnością softboxa. Doskonale sprawdzi się w sytuacji gdzie chcemy szybko zmiękczyć i rozproszyć światło.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica [cm]: 150
Parasol o unikalnej budowie łączącej w sobie zalety zwykłej parasolki oraz dużych softboxów. Posiada powierzchnię odbijającą światło o mlecznie białym wykończeniu. Parasol będzie niezwykle przydatny w szczególności przy sesjach portretowych gdzie potrzebne jest delikatne, mocno rozproszone, miękkie światło.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Średnica [cm]: 120
Parasolka transparentna jest najprostszym, ale bardzo skutecznym elementem rozpraszającym światło lampy błyskowej. Pasuje do każdego standardowego uchwytu.
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica [cm]: 120
Parasolka srebrna jest najprostszym, ale bardzo skutecznym elementem odbijającym światło lampy błyskowej. Pasuje do każdego standardowego uchwytu.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Jeżeli poszukujesz rozwiązania, które sprawdzi się zarówno podczas pracy z lampami reporterskimi, jak i studyjnymi, to sofbox parasolkowy świetnie spełni tę rolę. Jest to dyfuzor o wymiarach 80x120 cm, którego konstrukcja parasolkowa zapewnia wygodne rozkładanie i składanie. Świetnie sprawdzi się zarówno w studiu, jak i w plenerze. W zestawie z softboxem znajduje się grid, który zapewnia ukierunkowane, mocno kontrastowy strumien światła. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica [cm]: 84
  • Średnica softboxa [cm]: 84
  • Szybki montaż: tak
Quadralite Umbrella Softbox 84 cm to parasolka softboxowa, która łączy w sobie zalety zamkniętego softboxa z łatwością i szybkością montażu zwykłej parasolki.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica [cm]: 100
Biała parasolka dyfuzyjna o średnicy 100cm przeznaczona do lamp Genesis Reporter, pozwalająca na uzyskanie miękkiego i rozproszonego światła.
1-2 dni
49
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica [cm]: 130
Głęboka parasolka paraboliczna do pracy w studiu i plenerze. Doskonale sprawdzi się jako główne światło na planie, dające miękki i naturalny intensywny efekt. Jak wszystkie akcesoria Profoto wykonana z najwyższej jakości tkanin, metalowe elementy zabezpieczone przed rdzą. Rozmiar L o średnicy 130 cm. Torba na parasolkę w zestawie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica [cm]: 185
Parasol studyjny BASIC o białej powierzchni i średnicy 185cm.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Średnica [cm]: 90
Srebrno-biały parasol przeznaczony do lamp studyjnych Bowens. Średnica wynosi 90cm.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Srebrno-biały parasol przeznaczony do lamp studyjnych Bowens. Średnica wynosi 115cm.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Srebrno-biały parasol przeznaczony do lamp studyjnych Bowens. Średnica wynosi 140cm.

Parasolki fotograficzne do studia – rodzaje i zastosowanie


Parasolka fotograficzna to najpopularniejszy modyfikator światła stosowany w fotografii studyjnej. Nie ważne czy prowadzisz duże, profesjonalne studio fotograficzne, czy małe, domowe atlier, jest to gadżet must have. Parasolki fotograficzne występują w kilku rodzajach i każdy z nich inaczej pracuje ze światłem, w związku z czym ma inny wpływ na zdjęcie. Warto mieć różne rodzaje parasolek foto, ponieważ możemy osiągnąć różne efekty bardzo niskim kosztem. Cena parasolki fotograficznej zaczyna się już od około 20 zł. Będzie to świetne rozwiązanie dla początkującego amatora fotografii studyjnej tak samo jak dla profesjonalnego fotografa. Dosłownie dla każdego!

Parasolka transparentna dyfuzyjna do zmiękczania światła lamp


Ten rodzaj parasoli fotograficznych nazywany jest dwojako. Przez jednych transparentne, przez innych dyfuzyjne. Jest to dokładnie to samo, nie należy tu doszukiwać się różnic. Przezroczysty, biały materiał, z którego produkowane są parasole, działa jak dyfuzor. Jego zadaniem jest zmiękczanie światła emitowanego przez lampy błyskowe lub lampy światła stałego. Promienie światła przechodzące przez dyfuzor są rozpraszane, dzięki czemu osiągamy łagodniejsze cienie i równomierne oświetlenie w całym kadrze. Wada parasolek transparentnych to spore starty światła, gdyż jak już wspomniano w poprzednim zdaniu, światło jest przez nie rozpraszane. Część światła zwyczajnie ucieka na boki, odbija się od ścian i sufitu w studiu fotograficznym i pada w mało kontrolowany sposób na plan zdjęciowy. Stosowane są one głównie w fotografii produktowej i portretowej.

Parasolka odbijająca biała, srebrna, złota


Jak sama nazwa wskazuje, ten rodzaj parasolek fotograficznych mocuje się przy lampie błyskowej, aby odbić od nich światło. Tym samym możemy je zintensyfikować, zmienić jego charakter, kolor oraz zmiękczyć i zwiększyć powierzchnię świecenia. Parasolki odbijające dają światło o wyrazistym charakterze.

W sprzedaży dostępne są parasolki o różnych rozmiarach i kolorach, np. parasolka odbijająca biała, srebrna i złota. Złota powierzchnia odbijająca świetnie sprawdzi się w sytuacjach, gdy chcemy ocieplić kolor światła, żeby cera modelki wyglądała na zdrową i lekko opaloną. Srebrna parasolka da natomiast chłodniejszy odcień światła a biała pomoże wykreować naturalne, neutralne oświetlenie przypominające światło dzienne. Biała parasolka odbijająca daje znacznie słabszy efekt niż złota czy srebrna.

Wewnętrzna strona parasolki fotograficznej pokryta jest kolorem i to do wewnątrz kierujemy lampę błyskową – zupełnie odwrotnie niż w przypadku parasolki dyfuzyjnej, która świeci przez materiał dyfuzyjny. Parasolka odbijająca od strony zewnętrznej pokryta jest czarnym, nieprzepuszczającym światła materiałem, dzięki czemu nie ma zauważalnych strat światła. Cała moc błysku z lampy odbija się od wewnętrznej strony parasolki.

Parasolki softboxy 2w1


Parasolki typu softbox to bardzo wygodne rozwiązanie do mobilnego studia. Idealne dla osób lubiących komfort urządzeń dwa w jednym. Działają one podobnie jak parasolki odbijające, a jedyną różnicą między nimi jest zamocowany dodatkowy materiał dyfuzyjny, który zmiękcza światło.

Z drugiej strony można ją przyrównać do softoboxu. Osoby, które zastanawiają się: parasolka czy softbox do studia powinny wiedzieć o jednej różnicy między nimi. Tym, co różni parasol od sofboxu jest to, że świeci on światłem odbitym, a nie bezpośrednim jak softbox, więc efekt na zdjęciu może się trochę różnic.

Parasolko softbox jest również znacznie łatwiejszy w montażu oraz transporcie, co może być ważne dla osób, które organizują sesje u klienta lub w plenerze albo w swoim domu i muszą za każdym razem rozkładać set oświetleniowy od początku. Parasolki fotograficzne rozkłada się jak tradycyjne parasole, natomiast softbox wymaga użycia siły w montażu i dopasowania różnych niewygodnych prętów do metalowego pierścienia i naciągnięcia materiału na stelaż.

Parasole sferyczne i paraboliczne


Dość oryginalnym rozwiązaniem do oświetlenia sesji studyjnej są modyfikatory o nazwie parasole sferyczne i paraboliczne. Od zwykłych parasolek fotograficznych różnią się głównie kształtem i rozmiarem, co, o dziwo, bardzo mocno wpływa na finalny efekt. Fotografie wykonywane w studio często inspirowane są tym, co znamy ze świata zewnętrznego a fotografowie próbują odtworzyć sceny z plenerów pod dachem swojego studia. Oświetlenie słoneczne można imitować na zdjęciu dzięki użyciu specjalnych modyfikatorów jak właśnie parasole paraboliczne. Ich ogromny rozmiar sięgający czasami nawet kilku metrów oraz wyjątkowo głęboki kształt, do tego zamocowane na potężnych statywach potrafią dać specyficzny modowy efekt, przypominający światło słoneczne w środku dnia. Z uwagi na wysoki koszt i wymagający rozmiar stosuje się głównie na planach reklamowych przy komercyjnych sesjach zdjęciowych.