Produkty
Kategorie
Kategorie
Nic nie znaleziono.
Popularny produkt
Produkty
Szukaj
Moje konto
Zaloguj
Zaloguj się
Menu

Lustrzanka Canon EOS 6D body

Kod produktu: ACFCANEOS6D
Aktualnie niedostępny
Koniec modelu
Był w sprzedaży do: 04.06.2026
Powiadom o dostępności
Canon EOS 6D body
Wysyłanie formularza nie powiodło się. Spróbuj ponownie za chwilę.
Zapisałeś się na listę powiadomień. Otrzymasz wiadomość, gdy produkt pojawi się w naszym magazynie.

Otrzymasz powiadomienie e-mail, gdy tylko produkt pojawi się w naszym magazynie.

Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności.
Zapytaj o ten produkt
Zapytaj o produkt
Wysyłanie formularza nie powiodło się. Spróbuj ponownie za chwilę.
Cechy produktu
  • pełnoklatkowa matryca o rozdzielczości 20,2 megapikseli
  • trwały i lekki korpus
  • 3-calowy ekran LCD
  • maks. czułość ISO do 25,600 (z rozszerzeniem do ISO 102,400)
  • 11-punktowy AF z czułością od -3EV
  • wersja WG (posiada wbudowany GPS, Wi-Fi)
  • filmy w jakości Full HD
  • zdjęcia seryjne z szybkością 4,5 kl./s
  • zestaw nie zawiera obiektywu
Lustrzanka Canon EOS 6D body
Lustrzanka Canon EOS 6D body
Aktualnie niedostępny

Opis Opis

EOS 6D to najmniejsza i najlżejsza lustrzanka pełnoklatkowa w ofercie firmy Canon. Aparat idealnie sprawdza się podczas podróży, w fotografii portretowej i krajobrazowej. Wyposażona została we wbudowany moduł Wi-Fi  i GPS, umożliwiający wykonywanie zdjęć, a następnie oznaczanie ich informacją o lokalizacji i bezprzewodowy transfer do komputera, "chmury" lub smartfona.

 

 

Aparat Canon EOS 6D otrzymał prestiżową nagrodę EISA 2013-2014 w kategorii advanced slr camera oraz nagrodę TIPA Awards 2013 dla najlepszej lustrzanki klasy "expert".


Do aparatu EOS 6D zaprojektowano nową pełnoklatkową matrycę CMOS o rozdzielczości 20,2 mln pikseli. Taka rozdzielczość pozwala na tworzenie wydruków wielkości plakatu lub kadrowanie bez utraty jakości. Natywny zakres ISO od 100 do 25,600 (z rozszerzeniem 50-102,400) to łatwe do uzyskania w każdych warunkach ostre, czyste i pełne szczegółów zdjęcia.

Nowy 11-punktowy system AF oferuje najlepsze osiągi w słabym świetle spośród wszystkich systemów AF stworzonych przez firmę Canon do tej pory. Układ pracuje od -3EV, co jest odpowiednikiem światła księżyca. Obiekty pozostają w ostrości w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych - dając swobodę fotografowania krajobrazów lub portretów przy zachowaniu naturalnej atmosfery sceny z minimalnym szumem.

 



Zastosowanie matrycy pełnoklatkowej to lepsza kontrola nad głębią ostrości przy zdjęciach portretowych, pozwalająca fotografom łatwo wyróżnić obiekty na atrakcyjnie rozmytym tle. Użytkownicy EOS 6D, mogą teraz wykorzystać pełny potencjał swoich szerokokątnych obiektywów EF i uchwycić każdy szczegół rozległego krajobrazu. Mocny procesor DIGIC 5+ oferuje wiele automatycznych trybów i funkcji kreatywnych, co w połączeniu z ustawieniami ręcznymi daje pełną elastyczność różnym użytkownikom.

 



Aparat EOS 6D jest pełen zaawansowanych funkcji, które wspierają fotografa w jego codziennej pracy. Tryb HDR umożliwia uchwycenie szczegółów zarówno w światłach, jak i w cieniach w bardzo kontrastowych scenach, a funkcja wielokrotnej ekspozycji pozwala na połączenie do dziewięciu ujęć w jeden obraz, tworząc niesamowite efekty na końcowym zdjęciu. W sytuacjach, w których fotograf chciałby pozostać niezauważony, na przykład podczas ślubów, przydaje się nowy tryb fotografowania cichego, który tłumi dźwięk migawki i lustra, umożliwiając dyskretną pracę.

EOS 6D to pierwszy aparat z serii EOS z wbudowaną łącznością Wi-Fi. Funkcja ta pozwala fotografom na dzielenie się swoją pracą natychmiast po wykonaniu zdjęć. Obrazy można bezprzewodowo przesyłać na zewnętrzne urządzenia pamięciowe, zamieszczać w takich serwisach, jak Facebook i YouTube lub bezprzewodowo drukować na drukarkach Canon wyposażonych w Wi-Fi. Dodatkowo, filmy i obrazy mogą być oglądane na telewizorach, które obsługują standard DLNA. Bezprzewodowe połączenie ze smartfonem pozwala na zdalne sterowanie aparatem, zmianę ustawień, wyzwolenie migawki i przeglądanie zdjęć.

Używając wbudowanego modułu GPS, zdjęcia mogą być oznaczone danymi o położeniu geograficznym. Podróżujący mogą zarejestrować jeszcze więcej informacji używając funkcji logowania, która wyświetla trasę na dostarczonym oprogramowaniu Map Utility.

 



Mierzący zaledwie 144,5 x 110,5 x 71,2mm i ważący 770g , EOS 6D jest najbardziej kompaktową pełnoklatkową cyfrową lustrzanką z serii EOS. Odporny na kurz i deszcz, częściowo magnezowy korpus oferuje solidną ochronę i intuicyjny układ przycisków ułatwiających sterowanie. Pełne szczegółów i naturalnych kolorów zdjęcia można oglądać na dużym ekranie LCD o przekątnej 3 cale.

Nowy grip BG-E13 (dostępny oddzielnie) dostarcza dodatkowej energii i ułatwia fotografowanie w pionie i w poziomie, a także pozwala na użycie baterii typu AA.
 

Aparat Canon EOS 6D otrzymał nagrodę miesięcznika Foto w kategorii lustrzanka amatorska.

 15 maja 2013r. - Firma Canon poinformowała o wprowadzeniu nowej funkcji Picture Style, stworzonej z myślą o lustrzankach cyfrowych z serii EOS. Opracowany w oparciu o sugestie entuzjastów wideo, nowy styl obrazu (Picture Style) - Video Camera X-series-look - pozwala użytkownikom na tworzenie materiałów filmowych (EOS Movie) przy niskim poziomie kontrastu. To z kolei ułatwia gradację kolorów w procesie postprodukcji.
Nowy styl obrazu (Picture Style), podobnie jak te dostępne w kamerach Canon z serii X, działa poprzez obniżenie poziomu nasycenia koloru oraz kontrastu podczas filmowania. Sprawia to, że jest idealnym narzędziem do gradacji kolorów w postprodukcji - zwłaszcza w połączeniu z istniejącymi materiałami stworzonymi za pomocą kamer z serii X firmy Canon. Jest to także rozwiązanie dla osób, które chcą nadać wyjątkową atmosferę tworzonym filmom Full HD. Co więcej, nowy Picture Style można stosować także do zdjęć wykonanych w formatach RAW oraz JPEG.
Nowy styl można pobrać ze strony: http://software.canon-europe.com/

W zestawie
  • korpus aparatu
  • pasek EW-EOS6D
  • ładowarka LC-E6E
  • akumulator LP-E6
  • kabel USB IFC-200U
  • kabel Stereo AV AVC-DC400ST
  • oprogramowanie: ImageBrowser EX
  • Digital Photo Professional
  • PhotoStitch
  • EOS Utility (w tym program Remote Capture
  • narzędzie WFT)
  • Picture Style Editor
  • instrukcja obsługi

Specyfikacja Specyfikacja

Zestaw zawiera:
  • korpus aparatu
  • pasek EW-EOS6D
  • ładowarka LC-E6E
  • akumulator LP-E6
  • kabel USB IFC-200U
  • kabel Stereo AV AVC-DC400ST
  • oprogramowanie: ImageBrowser EX
  • Digital Photo Professional
  • PhotoStitch
  • EOS Utility (w tym program Remote Capture
  • narzędzie WFT)
  • Picture Style Editor
  • instrukcja obsługi
Gwarancja:
12 miesięcy
Liczba megapikseli:
20.2
Rozdzielczość obrazu:
maks. 5472 x 3648
Pamięć:
karty pamięci SD / SDHC / SDXC
Czułość ISO:
od ISO 100 do ISO 25600 (można ją rozszerzyć do L:50, H1:51200, H2:102400)
Zakres ustawiania ostrości:
w zależności od obiektywu
Format zapisu:
JPEG, RAW
Dźwięk:
tak
Filmowanie:
Full HD 1920x1080
Złącza:
USB 2.0, wyjście AV, mini HDMI C
Rozmiar ekranu:
3.0
Typ stabilizacji:
brak
Waga:
770
Typ matrycy:
CMOS
Rozmiar matrycy:
pełnoklatkowa
Obracany ekran:
nie
Wizjer:
tak
Autofokus:
11-punktowy
MF:
w zależności od obiektywu
Tryby ekspozycji:
Auto, preselekcja przysłony, preselekcja migawki, manualny
Zdjęcia seryjne:
4,5 kl/s.
Lampa błyskowa:
brak
Wymiary:
110.5
Wymiary:
71.2
Wymiary:
110.5x144.5
Mocowanie:
Canon EF
Stabilizacja:
Nie
Rozdzielczość:
20
Mnożnik ogniskowej:
1
Rodzaj zasilania lampy wideo:
LP-E6
Zasilanie:
dedykowane
Wodoodporność:
Nie
EAN:
8714574593869
Kod produktu:
ACFCANEOS6D

Akcesoria Akcesoria

Opinie (87) Opinie (87)

4.4/5
Opinie (87)
Lustrzanka Canon EOS 6D body
Lustrzanka Canon EOS 6D body
4.4/5

Canon EOS 6D jest Lepszy od Canon 5D mark III

taka opinia
28 sty 2015

dlaczego lepszy ponieważ ma lepszy sensor który mniej szumi w porównaniu do 5 D Mark III Ktoś powie ze szybkość migawki jest tu za mała może i tak ale wystarczy nakręcić na obiektyw szary filtr lub polaryzacyjny by zdjęcia wychodziły zachwycająco dobrze Do sportu nie nadaje się z uwagi na 4.5 zdjęć na sekundę. Tu lepszy jest 5 D M II i 7 D M II Klawiszologia umiarkowana ponieważ 6D daje ładne zdjecia bez dodatkowego kręcenia kułeczkami i wciskania guziczków I ta cena - tak tanio jeszcze nigdy nie było . 6 tyś zł to ledwie 2 średnie wypłaty Każdego pasjonata fotografii, zaawansowanego amatora stać kupić go bez żadnych rat.

Canon EOS 6D body

BW
30 paź 2014

aparat ogólnie ok. Używam jako drugi. Jeżeli chodzi o AF, ale obrazek i tak lepszy wychodzi z 5DmkII. Do filmowania i robienia zdjęć wolę 5dmkII z racji wygody obsługi oprócz AF. 5D2 lepiej sprawdza się przy dużych kontrastach. Niestety ale 6D radzi sobie wtedy gorzej. Do tego trzeba się przyzwyczaić i nauczyć się pracować. W ciemnościach 6D jest o niebo lepszy.

Lepszy niz 5D MK2

Patryk
15 paź 2014

Zmienilem z 5DMK2. Naprawde jestem zadowolony. Prosty, ale dokladny i czuly AF. Rewelacyjna jakosc zdjec. Wg mnie o wlos lepsza niz 5DMK3.

Canon EOS 6D aparat klasy amatorskiej

gRANT
17 maj 2014

BARDZO DOBRA USZCZELNIONA LUSTRZANKA. O WIELE LEPSZA NIŻ 7D I 70D. REWELACYJNA OSTROŚĆ. POLECAM

Canon EOS 6D - MARTWE PIKSELE na MATRYCY

Jan
29 sty 2014

@Adam Fotopaw Całkowicie popieram Pana głos w sprawie martwych pikseli matrycy pełnoklatkowej Canona 6D Przy porównaniu starego 5D mark II zauważyłem jakościowa przepaść !!! Za tak wysoką cenę aparatu firma Canon powinna wymienić każde body z wadliwą matrycą Nie może docierać do użytkowników że Canon 6D jest aparatem dla AMATORÓW !!!

Przyjemny sprzęt

Leniwiec
12 mar 2015

Bardzo dobra jakość obrazka, użyteczne wysokie ISO, programowalne Auto ISO, cichutka migawka, jasny duży i czytelny wizjer, dobry ekran LCD. Wygodny w obsłudze. Szkoda że wszystkie punkty AF są dość ciasno ułożone tylko w centrum kadru. Poza tym świetny sprzęt i mogę go polecić.

Canon EOS 6D

30 gru 2013

Aparat jest OK ale po 3 miesiącach pojawiły się dziwne problemy z matrycą. Mam już 2 martwe piksle ( jeden prawie w centrum a drugi troszkę w prawo ). Pojawiły się też kolorowe piksle. Wiem co to są gorące piksle ale zwykle pojawiały się kiedy fotografowałem w nocy na długich czasach tu jest inaczej. Zdjęcia wykonuje w dzień do ISO 1600. Martwe punkty widać zawsze na biało, kilkanaście świeci na kolorowo. Czy jest jakaś szansa by serwis wymienił matrycę aparatu z uwagi na martwe dwa piksle ?

Canon EOS 6D

Piotr
20 paź 2013

ale to dalej amatorska lustrzanka tylko z sensorem o pełnych wymiarach klatki filmu 35 mm WADY -Jeden punkt krzyżowy -Szybkość migawki 1/4000 -brak odchylanego ekranu -żywotność migawki tylko do 100 tyś zdjeć - szybkość serii to 4 zdjecia a nawet 3 zdjecia na sekundę ! - słaby pomiar światła i jeszcze gorszy auto fokus - słaba konstrukcja obudowy i źle rozmieszczone przyciski ZALETY w/g mnie brak. To zwykły aparat. W roku 2013 liczy sie tylko jeden model aparatu z którego jestem zadowolony. TO Nikon D800 . Straciłem pieniądze a przyjemność z robienia zdjeć za pomocą canona 6D jest dość mała Jeśli ktoś z was szuka dobrego aparatu i chce na nim dodatkowo zarobić to niech wybierze Nikona D800 to tylko 3000 zł więcej a radość całkiem inna niż w przypadku canona

EOS 6D

17 paź 2013

zdjecia na czułości ISO 102400 są całkiem fajne. To już inny profesjonalizm. Lepszy jak za tak tani aparat Polecam ten sklep cyfrowe.pl

do Pana Zbyszka

totalny amator
30 wrz 2013

6 D posiada mikroregulacje i dla poprawnego działania należy ją ustawić aż 2 razy przykład obiektyw 70-200 mm pierwsza regulacja dla 70 mm a potem druga mikroregulacja dla 200 mm Ma to pomagać kiedy robimy foty na każdej innej odległości Mój obiektyw właśnie wymagał takiej regulacji. dzięki temu teraz 6d trafia zawsze w cel

Canon EOS 6D

Natan
21 lip 2013

akumulator średnio starcza na godzinę pracy i to z automatycznym wył. ustawionym na 2 minuty z obiektywem 24-105L Czułość jest OK, szybkość OK tylko AF bardzo amatorski > ale jak za te marne 7 tyś zł to tak na prawde nie ma szaleństwa Aparat robi piękne i profesjonalne foty czyli takie same jak u zawodowych fotografów

Hit II 10-lecia XXI wieku?

Marcin
12 lip 2013

Pisane z punktu widzenia posiadacza EOS 5D classic (tego bez Mark II/III) po przesiadce na EOS 6D. W obudowę od EOS 7D z nieco zmienionym układem przycisków z tyłu wepchnięto nowy procesor, pełnoklatkową matrycę, wgrano bardziej uwspółcześniony firmware znany z innych modeli EOS, dorzucono moduły GPS oraz WIFI, i doprawiono całość nową? i bardzo jasną matówką Eg-A II. I w ten właśnie sposób powstał EOS 6D. Zalety: 1. Do ISO 1600 idzie łeb w łeb z 5D classic, co należy uznać za wielki komplement dla 6D. Natomiast od ISO 3200 i w górę ("w górę" już niedostępne dla 5D classic), zaczyna się kompletny odjazd. 2. Dzięki genialnej pracy w słabych warunkach oświetleniowych przy wysokich ISO, obiektywy bez stabilizacji zyskują drugie życie - daje się robić zdjęcia "z ręki" takie, które w innym przypadku byłyby już dawno rozmazane i to w dodatku przy użyciu wyższych F. 3. Dzięki bardzo jasnej matówce, nie ma problemów z używaniem obiektywów manualnych z gwintem M42, oczywiście podpiętych do 6D za pośrednictwem odpowiedniego adaptera. Przy świetle dziennym na zewnątrz pomieszczeń, da się naprawdę wygodnie pracować do i z F11 włącznie. Chodzi mi oczywiście o podgląd w wizjerze optycznym. 4. Zmiana używanego formatu karty pamięci z CF na SD nie jest problemem - używanie tych z serii Extreme Pro marki SanDisk nie przynosi żadnych strat w szybkości zapisu. 5. Akumulator aparatu bardzo długo trzyma energię. 6. Tylni monitor LCD wreszcie nadaje się do podglądu zrobionych zdjęć. 7. Aparat Canon EOS 6D jest produkowany w Japonii (Made in Japan). Wady 1. Noszę okulary korekcyjne. 5D classic (5Dc) ma wizjer optyczny inny, niż w pozostałych aparatach z serii EOS niezależnie od klasy. Chodzi o kształt rogów ramki. W 5Dc patrzymy na prawie idealny prostokąt, z minimalnym efektem winiety (jeśli to tak można określić) na rogach. W 6D już ta winieta robi się bardziej zaokrąglona i większa, co mnie osobiście bardzo przeszkadza. Idzie się do tego przyzwyczaić, ale zajmuje to trochę czasu. 2. Często używasz tego dużego pokrętła do zmieniania trybów fotografowania (Av, Tv, M itd.)? Tutaj nie przekręcisz go sobie tak "od ręki". Canon zastosował blokadę w formie górnego przycisku. Należy go najpierw wcisnąć, i z wciśniętym dopiero możemy obrócić pokrętłem. Cóż, jeżeli do tej pory używałeś pokrętła bez żadnej blokady... pamiętaj o tym co tutaj napisałem, oszczędzisz sobie nerwówki związanej z ewentualnym jego ukręceniem.

EOS 6D

Tomasz
7 lip 2013

w Polsce ta lustrzanka nie jest amatorska tylko profesjonalna Dedykowana nawet dla ludzi robiących wesela Ja tym aparatem cykam foty rodzinne. Mam małe dzieci i chciałem przyoszczędzić na zawodowych fotografach. Udało mi się . Teraz i ja robie zawodowe fotki

Jak Wam działa AF ?

Rafał
30 sie 2014

Aparat bardzo dobry, używam go od czerwca, ale mam wrażenie że wolno działa AF, mam też 650D i tam mi zasuwa jak przecinak że nie musze serii ustawiać aby zrobić kilka szybkich zdjęć, a w 6D mam wrażenie że AF działa wolniej i oporniej.

Wszystko gra

Piotr
13 sie 2014

Aparat solidnie wykonany. Daje świetną jakość obrazu. Dobrze znosi krople lekkiego deszczu na korpusie. Nie zaciął się ani razu, nie zrobił ani jednego zepsutego zdjęcia. Przebieg oceniam na jakieś 40 tysięcy kłapnięć. Nie nagrywam nim filmów, więc nie wypowiem się w tej materii. Przesiadłem się z 40D, więc niebo a ziemia :D

dla niedowiarków

MB
2 lip 2014

polecam strone fotografa sportowego Dawid Gaszyński który na co dzień używa eos 6d...

Przesiadka z dziadka 5D - REWELACJA !

Grzegorz
17 lip 2015

Pomimo pewnych obaw, przesiadłem się z dziadka 5D na 6D. Jakość JPEG - porównywalna, choć mnie bardziej interesują RAW-y. Tutaj miłe zaskoczenie... jest świetnie. Wszyscy co mówią o niepowtarzalności obrazka z 5D mają rację, ale działa to tylko w momencie gdy 5D "trafi z ostrością", a z tym bywa delikatnie mówiąc różnie. W 6D nie ma tego problemu. Wszystko działa jak należy. AF jest OK, aparat daje piękne zdjęcia, zarówno w JPEG, jak i w RAW-ach. Generalnie RAW-y to już petarda! Mnogość funkcji, no i ISO... rewelacyjna jakość przy wysokich wartościach. W 5D można tylko o tym pomarzyć. Ci co się zastanawiają nad przesiadką, niech przestaną się bić z myślami i kupują 6D, bo naprawdę warto, zczególnie w solidnym sklepie CYFROWE.pl

Dobry aparat

Michał
2 kwi 2018

Posiadam 6D łącznie z 5DII. Nie ma co porównywać tych dwóch puszek. Canon EOS 6D jest pod każdym względem lepszy od 5D drugiej generacji: AF, ISO, matryca (kolory). Wiadomo, że obecnie można wybrać sprzęt, który będzie przewyższał 6D, ale polecam go osobom zaczynającym przygodę Pełną Klatką

Canon EOS 6D body

26 cze 2013

Canon 6D. Używany amatorsko - przesiadka z Canona 50D. Największe WOW!!! to: - jakość zdjęć przede wszystkim na wysokim ISO bardzo użyteczne (iso 3200/6400 w 50D porównywalne z iso 25600/51200 w 6D) - szeroki kąt - koniec problemów z szerokim kątem (24-105 na pełnej klatce to połąszenie uniwersalne) - autoiso - możliwość zdefiniowania zakresu autoiso, funkcja superużyteczna szczególne uwzględniając użyteczność wysokiego iso - tryb cichy - przydatny w miejscach publicznych gdzie nie chce się na sie zwracać uwagi takich jak kościoły, muzea itp - AF centralny - testowany w warunkach nocnych sprawuje się bez problemów Największe BUUU :( - brak wbudowanej lampy - jest to co lustrzanka skierowana dla amatorów i czasami flesz jest przydatny

Canon EOS 6D

Pasjonat fotografii
21 kwi 2013

Canon EOS 6D to amatorska lustrzanka z niedopracowaną pełną klatka posiadająca nie tylko słaby autofokus ale również słabe body i zawodne lustro. Canon lubi się cenić więc 7ooo lub 8ooo złotówek nie dziwi nikogo w Polsce. Miałem ten aparat przez chwilę i było mi wstyd że go używałem publicznie. Zdjęcia wyszły średnio dobrze bez lampy ( z lampą jakby lepiej a nawet bardzo dobrze ) Daleko Canonowi 600D do 5D mark II lub III

Canon EOS 6D body

Darek
17 kwi 2013

:) widoczna PIKSELOZA na 200 % powiększenia ? format obrazu ustawiony mam na 3:2 ( 5472 x 3648 ) = 20 mln pikseli Na 100 % jest jakby OK ale tylko OK. Takich rzeczy nie było nawet w Nikonie D5000 a tu niby pełna klatka i takie rozczarowanie

Canon EOS 6D

Już mam nikona
5 lut 2013

zastanawiałem się, macałem i ostatecznie kupiłem nikona d600. Czegotoniemający canon 6d okazał się gorszy

Rewelacyjny aparat

Zbigniew Jan
3 sty 2013

Wart każdej zapłaconej złotówki. Zakres ISO pozwala na robienie mało ziarnistych zdjęć nawet przy świetle księżyca. Bardzo praktyczny HDR. Funkcja zdjęć nocnych z ręki - bardzo przydatna. Sterowanie aparatu przez smartfon za pośrednictwem WiFi - bardzo funkcjonalne i dające praktycznie drugi wyświetlacz, co rekompensuje brak odchylanego wyświetlacza w aparacie. Funkcja cichych zdjęć przydatna w dyskretnych sytuacjach. GPS - aktywny i zapisujący ślad podróży nawet przy wyłączonym aparacie. Głębia kolorów zastosowanej matrycy - fantastyczna, auto focus bez zarzutów.Obiektyw 24-105 f4 L - to klasyka do tego body, polecam jeszcze nowy canonowski naleśnik 40 f2,8 STM - bardzo mały i lekki, a jego ogniskowa 40 przy pełnej klatce EOSa 6D jest uniwersalna. Jak ktoś zamierza przesiąść się z cropa na FF - to EOS 6D jest moim zdaniem najlepszym wyborem. A obsługa sklepu - jak zwykle na medal. Sprzedawca na środkowym stanowisku w Gdańsku wiedział co sprzedaje, bo poznał i zachwycił się tym aparatem jeszcze przed jego prezentacją i potrafi swoją wiedzę przekazać.

AF

Tom
11 paź 2012

Rozmieszczenie sensorów AF w wizjerze tak samo fatalne jak w 5D mkII. Skrajne sensory są za bardzo wysunięte na boki i zawsze łapią najbliższy obiekt, nawet muchę czy źdźbło trawy, a reszta wychodzi nieostro. Zero "inteligencji". Inne systemy po prostu często ignorują małe, przypadkowo wchodzące w kadr obiekty i jakoś umieją nastawić ostrość na główny motyw fotografii. Ten system jest do d... Jest to wkurzające do tego stopnia, że zawsze korzystam tylko ze środkowego punktu AF. W 5D mkIII zostało to chyba poprawione.

Robert
7 sty 2015

Przesiadka z EOS-a 100D na 6D to gigantyczny skok jakości zdjęć. W porównaniu z 60D, którym też miałem okazję robić zdjęcia, też wypada o wiele lepiej. Tam, gdzie 100D i 60D miały szumy jak groch, 6D ma znikome zakłamania. W połączeniu 50mm f/1.4, 100mm 2.8L macro i 24-105 4L daje naprawdę gigantyczne możliwości. Jedyna wada to brak live focusu w 6D, który miałem w 100D, świetna funkcja do kręcenia filmów, ale przy niektórych szkłach nie odczuwa się jej braku (np. z 40mm 2.8 STM). Moim zdaniem nie warto przepłacać za 5D mark III, ale to tylko moja osobista opinia.

udany zakup

dzideku
14 lis 2014

Jak zawsze wszystko na najwyższym poziomie jeżeli chodzi o obsługę sklepu. O aparacie nie piszę ponieważ zainteresowanie pewnie wiedzą więcej niż ja sam :)

do macupikciu

NED
7 paź 2014

"Pozostałej części opinii profesjonaliści niech nie czytają, skierowana jest dla amatorów, tak jak ten aparat." możesz jaśniej to opisać ? 6D nie jest takim byle jakim aparatem Pani maciupikciu

Tak czytam te opinie haterów i nie mogę się nadziwić...

Maciupikciu
29 wrz 2014

jak to ludzie mogą tak nienawidzić aparatu, jak doszukują się w amatorskim aparacie wad, które amatorowi nie powinny przeszkadzać. Fakt, aparat nie należy do najtańszych na rynku, ale jest najtańszą pełną klatką dla amatora! Niektórzy z Was porównują go do Nikona D800 - to nie ma sensu, porównujecie sprzęt z różnych półek. 6D to sprzęt dla amatora, D800 to sprzęt dla zawodowca. Badpixele! Czy ktokolwiek z Was wywołał z tego aparatu odbitkę czy tylko fotografujecie tablice testowe i dekielki bez zdejmowania z korpusu lub obiektywu? Ktoś z Was napisał, że nie może zarabiać, a wręcz traci bo doszukał się w aparacie wad, które dyskwalifikują go jako narzędzie pracy i aparat leży w serwisie. Gdyby ten ktoś pomyślał i do pracy kupił korpus zawodowy a nie amatorski to nie miałby problemu... Ktoś z Was pisze, że skrajne punkty AF są słabe, a no są! I co z tego? Przypomnę jeszcze raz to korpus dla amatora, który ewentualnie włączy tryb P a w tym trybie i tak będzie ustawiał ostrość centralnym punktem. Pozostałej części opinii profesjonaliści niech nie czytają, skierowana jest dla amatorów, tak jak ten aparat. Chcesz mieć korpus, który świetnie poradzi sobie przy słabym oświetleniu i pomoże robić zdjęcia w naturalnym oświetleniu bez lampy błyskowej? 6D jest dla Ciebie! Chcesz robić zdjęcia portretowe z płytką głębią ostrości nieosiągalną dla aparatów kompaktowych lub lustrzanek z matrycą formatu APS-c? 6D jest dla Ciebie! Chcesz fotografować głównie tablice testowe i czarne dekielki? Szkoda Twoich 6tyś zł! Niezależnie czego byś nie kupił i tak będziesz niezadowolony więc lepiej kup kompakt za 1.5-2 tyś zł a resztę wydaj na alkohol! Twoje zdjęcia nie wychodzą jak na okładkach magazynu National Geographic? Swoje fotograficzne niepowodzenia zwal na bad pixele i kiepskie skrajne punkty AF! A potem albo idź się upij albo zapisz na kurs fotografii. Wielu autorów zdjęć okładek marzy by mieć taki aparat, nie każdy z nich robi zdjęcia trzema 1DXami na raz...

Wspaniały aparat

robson999
7 maj 2014

Aparat godny polecenia. Teraz dopiero moje L-ki pokazały pazurki! Sklep na medal.

do pasjonat fotografii

Papa
10 maj 2014

Jesteś nikoniarzem, to widać, a pasjonatem fotografii chyba z tytułu pasjonowania się fotami lasek na (wymoderowano z powodu naruszenia zasad regulaminu)

rzep
14 lut 2014

Czytając poniższe komentarze szybko sprawdziłem matrycę pod kątem martwych pikseli, uff tylko trzy kolorowe maleńkie punkciki. To jest moja czwarta, a trzecia cyfrowa lustrzanka Canona. Kolorowe lub białe punkciki to norma. Po kilku latach użytkowania miałem nawet kilkanaście. Można ich się pozbyć, instrukcja na YouTube lub w programie graficznym. Na zdjęciach widoczne są tylko przy długich czasach naświetlania. W 5D mark III też pojawiają się martwe piksele. Proponuję Nikona, Sony lub aparat na film, ja ciągle używam i nie zauważyłem martwych pikseli. Teraz poważnie. Budowa: Trochę plastikowy, ale materiał dobraj jakości (mój nowy 24-70 f2.8 II L też plastikowy więc pasują do siebie :-)), duży wyświetlacz łatwo zarysować. Ergonomia: .... trochę inaczej, ale ja już się przyzwyczaiłem, brak joysticka - jest jednak jego namiastka, kompensacja lampy tylko na głównym wyświetlaczu :-( Autofokus: Środkowy bardzo dobry (na papierze lepszy niż w 5D mark III), ale trzeba używać jasnych szkieł f2.8 lub jaśniejszych, pozostałe punkty na poziomie 5D mark II Matryca: Rewelacyjna, użyteczne wysokie iso (w testach nieco lepsze niż w 5D mark III), świetny kontrast, kolory, szczegóły w cieniach, trzeba jednak używać dobrych szkieł, C24-105 prawdopodobnie nie pokaże całych możliwości tej matrycy, wszystko byłoby pięknie tylko te trzy KOLOROWE PIKSELE ;-) Minimalny czas otwarcia migawki 1/4000, dla większości zastosowań wystarczy - jest iso 50, minimalny czas synchronizacji 1/180 - używając dobrej lampy jest to bez znaczenia. Podsumowując należy jasno powiedzieć, to nie jest uniwersalna, profesjonalna puszka, od tego jest 5D mark III. Natomiast z racji posiadania bardzo dobrej pełno-klatkowej matrycy można tą puszką wykonać wysokiej jakości fotografie, spełniające profesjonalne wymogi. Nie jestem fanem Canona, jestem fanem fotografii. Kiedyś wybrałem ten system i z racji posiadanych szkieł pozostanę mu wierny. Zgadzam się z pozycjonowaniem tego aparatu przez Canona: dla "podróżników i entuzjastów". Przed zakupem radzę poczytać testy, jeśli ktoś potrafi, to również w języku angielskim.

Canon co z wami?

Adam Fotopaw
27 sty 2014

Aparat Canon 6D jak za tą cenę jest OK. Pełna klatka sprawdza się doskonale, ale.... Po wypakowaniu, zrobiłem kilkanaście zdjęć w rawie, podpiąłem do komputera. Po zbliżeniu na 100% doznałem szoku, myślałem, że spadnę z krzesła. na nowej matrycy były około 20 martwych pikseli, białe, czerwone, niebieskie. Piksele były pojedyncze, ale także 9 w jednym ciągu. Czytając opinie innych użytkowników na temat Canona 6D zdecydowałem oddać go, a nie zamienić na inny 6D. Cyfrowe.pl spisał się na medal i zwrócił pieniądze bez żadnego problemu. Dla wszystkich użytkowników Canona 6D proponuję zanim skończy się gwarancja sprawdzić matrycą, czyli: zrobić zdjęcie na założonym dekielku z obiektywu czas 15-30 przysłona do 22 ISO100 i na czarnym tle można wypatrywać wypalonych pikseli Canon jestem zawiedziony. Zastanawiam się nad kupnem Nikona D800, czy Sony99, ale dam im jeszcze jedną szansę i kupię 5D III. Link do zdjęcia z wypalonymi pikselami (wymoderowano z powodu naruszenia zasad regulaminu).

Canon EOS 6D

Leszek
11 lis 2013

Pełna klatka jest tym o czym od zawsze marzyłem. Posiadając Canon EOS 6D stałem się lepszym fotografem Dziś jestem kimś wyjątkowym, czaruje kolorami i ostrością. Mówię wszystkim niedowiarkom -patrzcie, to jest pełna klatka za marne 6.5 tyś zł

rozczarowanie

syl
5 lis 2013

Mam go od ok. miesiąca i jak na razie same problemy! 1. akumulator nie działał- sklep szybciutko wymienił, bez problemu, drugi akumulator był już ok 2. fabrycznie brudna matryca- 2 bardzo wyraźne punkty w rogach 3. kupiłam body Canon 6d i obiektyw 24-105 f/4 IS a w innym sklepie 70-200 f/4 IS- co się okazało: z obydwoma nie ma ostrości! No to serwis, zapakowałam wszystko i wysłałam. tygodnie minęły, dostałam aparat, w którym podobno ( nie było żadnego opisu, więc zadzwoniłam z pytaniem) WYMIENIONO matrycę i zrobiono regulację obiektywu do body. Co z drugim obiektywem, nie wiadomo. Więc znowu piszę z pytaniem do serwisu. Będzie zrobiony za parę dni, bo do wymiany (!!!) jest system AF. Ale skoro body jest już u mnie, to regulacji nie zrobią.... Nowy sprzęt, raczej z 'górnej półki'(a przynajmniej nie z dolnej, przynajmniej w teorii), jak dla mnie drogi a tu takie rozczarowanie... :( Wczoraj dostałam aparat z serwisu, dzisiaj robiłam testy. I owszem z ostrością znaczna poprawa( trudno mi ocenić, czy 'na całej linii),ale... no właśnie, znowu coś! Matryca ponoć nowa i znowu jakaś skaza- na każdym zdjęciu, na ciemnym tle, w tym samym miejscu fioletowy punkt... Ja już mam dosyć tego Canona. Mój Nikon d90, którego używałam 3lata nigdy nie był w serwisie, nic się z nim nie działo! Miałam nadzieję, że 'przesiadam 'się wyżej sprzętowo, a jak na razie same nerwy. Firma zarejestrowana, opłaty lecą, a pracować nie ma czym :( Odradzam. Teraz już bym go nie kupiła.

Nie 1/160

m_jas
18 paź 2013

Wszyscy się uwzięli, że synchronizacja jest max na 1/160 sek. W instrukcji obsługi na str. 175 jest napisane: (!!!) "Tryb synchronizacji" Jeśli została wybrana opcja (Synchronizacja Hi-speed), z lampy błyskowej można korzystać we wszystkich czasach otwarcia migawki .... Poprosty w tym Canonie menu się zmieniło. Trzeba szukać!

Zbyszek
25 wrz 2013

Cyfrowe: Czuję się zawstydzony :) Faktycznie znalazłem mikroregulację obiektywów. Głęboko w menu ale i faktycznie nie korzysta się z tego co chwilę. Dzięki :) Zapomniałem dopisać: rzeczywiście świetny wyświetlacz! Ocena zdjęcia w plenerze jest taka sama jak w domu. Z każdym następnym zdjęciem coraz bardziej mi się podoba "6".

do "Zbyszek"

tomek
24 wrz 2013

6d posiada mikroregulacje AF - wystarczy znalezc odpowiednia zakladke w instrukcji (polecam lekture)

Canon 6D

Zbyszek
23 wrz 2013

Po rozpakowaniu przesyłki i próbie pierwszego użycia okazało się że ładowarka jest uszkodzona. Sklep wymienił mi ją na sprawny egzemplarz w kilka chwil. Przy próbie drugiego użycia okazało się że dodatkowo kupiony akumulator nie chce się ładować i nie współpracuje poprawnie z aparatem. Sklep wymienił mi go na inny akumulator który był wolny od opisanych wad. Jestem pod wrażeniem sprawności obsługi sklepu - Dziękuję :) A Canon 6D ... przeczytałem dużo o nim i jest taki jak piszą o nim w testach. Każdy musi sam ocenić jak on się ma do tego co się oczekuje od aparatu. Autofokus radzi sobie świetnie we wszelkich ciemnych miejscach. Używam tylko centralnego punktu i jestem zachwycony. Użyteczność wysokich ISO bardzo mi się podoba. System wygłuszenia "klepania" lustra przy mojej współpracy z kamerzystą jest świetna a i w pracy singlowej jest się niemal "niewidocznym" akustycznie - swoboda pracy. Pliki RAW wygenerowane przez "6" są nieczytelna dla Lightroom-a 3 ! A więc konieczna jest przesiadka na kolejną wersję programu choć ja go dostałem w ramach zakupu jako gratis promocyjny. Lightroom 5 ma wysokie wymagania sprzętowe i wymusza zamianę komputera na szybszy a najlepiej 64-bitowy aby pracować tak sprawnie jak LR3 na Win Xp czy Win7-32 bitowej. Trochę boli niski czas synchronizacji z lampą bo raptem 1/160s. Wiedziałem o tym ale trzeba się przyzwyczaić choć jestem z tych co lubią błysnąć w plenerze jak nie ma blendy. Zmiana usytuowania przycisków .... pewnie się przyzwyczaję choć np. regulację siły błysku lampy z poziomu aparatu ukryto w menu ! a byłem przyzwyczajony do przycisku funkcyjnego na obudowie. Do nietypowych spostrzeżeń zaliczyłbym fakt że, z większymi, systemowymi obiektywami np. Canon 24-70/2.8 aparat położony na stole faktycznie leży na obiektywie bo obiektyw jest z 5-7 mm grubszy od korpusu w dolnej jego części choć sam korpus dobrze leży w mojej dłoni. Podoba mi się możliowość podpisywania zdjęć (informacje o prawach autorskich) już w aparacie. Informacje widoczne w wizjerze (czas, przysłona, skala światłomierza ...) mogłyby być ciut większe bo lubię z nich korzystać. Nie kręcę filmów aparatem. Do zwykłej pracy nie potrzebuję GPS (wyłączyłem go) a wykorzystanie WiFi dopiero mam zamiar przetrenować ale chyba nie jest mi potrzebne w moim stylu pracy. Zabrakło mi tylko Kalibracji obiektywów ale pracuję na systemowych obiektywach i póki co nie zauważyłem błędów choć skoro ma to Canon 50 to dlaczego nie jednocyfrowa '6' ? Między moim D50 a D6, mimo wielu lat i innej "półki cenowej" jest to ewolucja a nie rewolucja choć w bardzo dobrą stronę. Zestawienie cen D6 i D5 które też rozpatrywałem, przy moim stylu pracy i oczekiwaniach wypada rewelacyjnie na korzyść dokonanego zakupu - tyle zaoszczędzonych złotówek. Jestem zadowolony :) z obsługi i samego zakupu.

Zawiodłem się

Ogar
30 sie 2013

Na szczęście sklep był na tyle uprzejmy że mogłem zwrócić tą puszkę. Awaryjność: Drugi dzień po zakupie i 3 razy zawiesiło się lustro (raz z założonym obiektywem i dwa razy bez) po czy na wyświetlaczu pojawił sie Error 20. Za każdym razem musiałem odstawić aparat na 20 minut bez baterii bo inaczej nie dało rady fotografować. Nie wiem czy to tylko mój egzemplarz czy przez to że niedawno "wyszedł" i pierwsza partia produkcyjna ma wady. Bardzo zawodny AF nawet w połączeniu z elkami USM. Tak tragicznego AF jeszcze nie spotkałem w pełnej klatce. Śmiesznie mało punktów AF jak za takie pieniądze. Obudowa w połowie plastikowa w połowie magnezowa - tu nie mam zastrzeżeń - wszystko ładnie spasowane i leży w dłoni. Przyciski też ok oprócz pokrętła znanego z 60D i wszyscy użytkownicy 60D na niego narzekali - 8-kierunkowy krzyżak i przycisk "set" są jak gąbka, nie czujesz czy wcisnąłeś czy nie. Zdjęcia i praca w słabym oświetleniu są ok ale cudów też nie ma jeśli obiektyw ciemny. Nowa matryca umiarkowanie dobrze sobie radzi. Dla profesjonalistów - nie polecam i nawet odradzam. Zresztą Canon świadomie umieścił 6D w dziale dla entuzjastów a nie profesjonalistów dając jasno do zrozumienia że profesjonalny aparat to to nie jest. Dla amatorów - może być. Jako pierwsza lustrzanka FF też może być. Do fotografowania na plaży czy na imprezach się nadaje, ale do takich zastosowań nada się również zaawansowany kompakt za niewiele ponad 1000zł. Gdyby 6D kosztował około 4500zł wtedy stosunek jakości do ceny byłby w porządku. Jeśli chcesz mieć na prawdę niezawodny i profesjonalny aparat który w żadnej sytuacji cię nie zawiedzie, kup 5Dmk3. Kupiłem 6D z nadzieją używania go jako zapasowe body w parze z 5Dmk3 jednak strasznie się zawiodłem i oddałem do sklepu z prędkością światła. Najlepszym rozwiązaniem będzie kupno drugiego 5Dmk3

Canon EOS 6D

Nikola
30 sie 2013

Na co dzień pracuję jako kelnerka w hotelu w Sopocie. Postanowiłam wykorzystać ten fakt i utrwalić swoje chwile nad morzem za pomocą lepszego aparatu. Wybór padł na amatorską lustrzankę z pełną klatką. Cena dobra a zdjęcia sa ładne. Do tej pory miałam mały kompakcik Nikona. Nie był zły ale znajomy powiedział ze mam talent i powinnam mieć coś lepszego. Canon 6d z obiektywem 24-105 jest całkiem fajny. W porównaniu do kompakta jest chyba 30 x szybszy. Naciskam i od razu mam zdjęcie które nie jest rozmazane. Nie żałuję ani jednej złotówki na tak fajny i ładny aparat.

Canon EOS 6D

Bartłomiej
17 sie 2013

Aparat stanowczo jest za tani. Za marne 7 tyś złotówek każdy może go kupić i robić profesjonalne fotki. U mnie wystarczyły dwie wypłaty by naskładać na body. Aparat bardzo fajny, ekran to igiełka na którym wszystko widać i można ustawić powiekszenie 1:1. Same zalety i jedna wada. Jest po prostu za tani

Eos 6d POLECAM

Bary
14 sie 2013

Sklep Cyfrowe.pl - godny polecania Pan Michał B. załatwił mi wysyłkę w piątek po południu. Dziękuję Aparat od kilku dni w domu, po przesiadce z 20d trudno się dziwić ale jestem pod wrażeniem ewolucji. Potrzebuję aparat do fotografowania wnętrz i wreszcie mój obiektyw 17-40 f4 L nabrał sensu. W porównaniu z 5d mkIII brakuje dwuosiowej poziomnicy i HDR zapisywanych jako RAW. Autofokus mnie zadowala natomiast ostrzenie ręczne w trybie LIVE VIEW to czysta przyjemność dzięki świetnemu ekranowi. Do przycisków na tylnej ściance nie mam zarzutów a były to moje największe obawy po przeczytaniu kilku testów. Praca z tabletem (via Wifi) pozwala to na spokojnie ustawić kadr i dobrze wystylizować wnętrze do fotografowania. Jedyna ściema to te promocje Lightroom wymaga windowsa młodszego niż XP a Capture one wymaga upgreadu aby obsługiwał 6d za jedyne 99$. czyli marchewka na kiju :)

Zbyszek54A
15 lip 2013

Na razie aparat super. Używam go z obiektywem 24-70/2,8 Tamrona i jestem bardzo zadowolony. Obsługa w sklepie też super. Polecam.

polecam

pawel
8 lip 2013

Wiele osób narzeka, dla mnie jednak aparat spełnia oczekiwania, nie widzę przeszkód aby używać go w celach komercyjnych i zawodowych, wykorzystuję to body na weselach, w studiu i plenerze, w połączeniu z eLkami daje świetny obraz :) Pełna klatka to już inna bajka :)

Berni
6 lip 2013

Zakupiłem ten aparat i od razu wybrałem się w teren. (wymoderowano z powodu naruszenia zasad regulaminu) Jest to pierwsze zdjęcie wykonane tym aparatem. Dla mnie nic dodać i nic ująć.

6d

Marcin
24 wrz 2014

Canon EOS 6D niby fajny ale ostatecznie wybrałem Nikona z pełną klatką

...

zainteresowany komentarzem poniżej
4 lip 2014

aparat jaki jest każdy widzi, są plusy i minusy Wielkie dzięki kolego za podanie imienia i nazwiska tego fotografa. Faktycznie jest dobry !

Cudo:)

Basia
12 cze 2014

Świetne body. Mam też 5d II ale od kiedy mogłam 'dotknac' 6D u brata wiedziałam, zę go kupię. Swietna praca wciemniejszych warunkach - iso rządzi :)

Migawka

Marek
23 lip 2015

Aparat bardzo dobry.Niestety migawka słaba.Po trochę więcej jak rok używania ,migawka się rozleciała. 5 D jednak ma mocniejsza migawkę.

Pozytyw

seb_samuraj
14 lip 2017

Aparat bardzo dobry jestem zaskoczony niskimi szumami na wysokich ISO. Dobrze leży w ręku choć na dłuższe fotografowanie zalecam gipa.

EOS 6D

Bardzo Zadowolony
27 cze 2013

EOS 6D to idealny sprzęt do ciemnych pomieszczeń, kościołów, piwnic, stylowych sal balowych gdzie lampa ma tylko doświetlać cienie ISO nawet 3200, migawka 1/60 z obiektywem ze stabilizacją Bardzo gorąco polecam ten sprzęt gdyż jest lepszy od 5Dmark II ( matryca i AF )

Canon EOS 6D

D4444 Robert
13 cze 2013

Przekonałem się do 6D. Bardzo podoba mi się praca migawki. Cichy tryb pozwala wykonać nieporuszone zdjęcia. Gratulacje dla Canona za pomysł

6D

typofy Seba
17 kwi 2013

Aparat używany jak na razie tylko z obiektywem Sigma 50mm 1,4. Obrazki z niego.... bajka (przesiadłem się z Canona 1100d :D). 4 kl/s dla fotoreportera sportowego bedzie mało, jak dla amatora z ambicjami :D takiego jak ja, bedzie ok. Korpus solidny, chociaż czytałem komentarze "fachowców" że beeeee bo nie cały z magnezu, ale przecież jest gps i wifi więc góra puszki musiała byc z jakiegoś innego materiału. Wifi naprawdę przydatne (można przeglądać zdjęcia na tablecie w trakcie sesji bo 3" ekran aparatu nie zawsze odda szczegóły). Wysokie ISO, użyteczne do 6400. 11 pól autofokusa w tym tylko centralny krzyżowy to trochę mało jak na tą półkę cenową, ale jak na razie nie zdarzyło mi się żeby AF się pogubił. Ergonomia- jest raczej opinią subiektywną ponieważ ktoś kto focił na MARk III z joistickiem bedzie narzekał, jak przesiadłem sie z 1100d i z obsługą nie mam problemów. Aparat polecam w 100%. A Cyfrowe.pl oczywiście na najwyższym poziomie 10/10

Canon EOS 6D

wues
27 lut 2013

Jeżeli nie wykonujecie zdjęć sportowych, czy obiektów w ruchu jest w zupełności wystarczający. Jakość zdjęć nie odbiega od 5DIII. Autofocus działa sprawnie w scenach statycznych. Odejmuję gwiazdkę za rezygnację z joysticka, przez co wybór punktu autofokusa jest dość nieporęczny oraz za przycisk podglądu głębi ostrości - mały i niewygodny w pozycji pionowej. Przesiadłem się na pełną klatkę z 7D. Jestem bardzo zadowolony z zakupu i jakości zdjęć. Za różnicę w cenie pomiędzy 5DIII a 6D kupiłem nową Sigmę 35/1,4 :-) Braki nie są warte takiej różnicy w cenie jaka jest obecnie pomiędzy 5DIII a 6D. Złe oceny dla tego aparatu są kompletnym nieporozumieniem. Profesjonaliści, fotografowie sportowi i tak kupią 5DIII bo jest to aparat dla nich. 6D jest solidnym, aparatem półprofesjonalnym (lub dla entuzjastów, zaawansowanych amatorów) o jakości obrazu dorównującej, a często przewyższającej, najbardziej zaawansowane lustrzanki dostępne obecnie na rynku.

żenada

17 lut 2013

Ludzie przesadzacie z tym sprzętem. Mam 5d2 od 4 lat i jakos nie widzę potrzeby wymiany. Wszelkie bajery to zwykły kit marketingowy i w wiekszości zbędne dodatki.

Canon EOS 6D body

Zadowolony
9 lut 2013

To najtańszy aparat Canon z pełną klatką. Wypasiony i szybki. Nie żre tyle prądu jak starsze modele. Polecam sklepik cyfrowe pl Super obsługa.

Canon EOS 6D

Pracownik firmy fotograficznej
7 lut 2013

znowu cena aparatu skoczyła o tysiąc złotych w górę. Jest średnio 30 sklepów z prawie 80 gdzie ta cena nie przekracza 6400 zł Aparat bardzo fajny. Polecam każdemu nawet za cenę podaną w tym sklepie

ale w czym gorszy

Canoniarz
6 lut 2013

ale w czym ten 6D okazał się gorszy? bo pisanie że okazał się gorszy to nieco za ogólnie. D600 np nie ma tak wysokich czułości i znacznie gorszy balans bieli, co dla niektórych jest bardzo istotne

Zło!

Tymon
29 sty 2013

Na temat tego aparatu krąży wiele niesprawiedliwych opinii. Jest lepszy od 5d mark ii pod każdym względem. Jego matryca według dxo jest nawę ciut lepsza niż ta w 5d mark iii. Ubogi autofokus mi wcale nie przeszkadza choć tego się obawiałem najbardziej. Body sprawia bardzo dobre wrażenie. Jest lżejszy niż mój 7d ale nie mam poczucia że mam w rękach coś gorszego. Zanim go kupiłem myślałem że w przyszłości pozbędę się siódemki i dołożę drugie body w postaci piątki. Teraz już wiem że tak się nie stanie. Nie widzę potrzeby dokładania do piątki.

EOS 6D

Kupuję
13 lis 2012

fajny aparacik nawet dla zawodowca. Tak mówią i ja też to już wiem

pomyłka w akcesoriach

Jago
25 paź 2012

Czy aby zamieszczenie tego szkiełka: Canon 17-55 mm f/2.8 EF-S IS USM jako dedykowanego do body Canon 6D nie jest przypadkiem pomyłką ???

Pan Tomasz
21 paź 2012

Drogi kliencie cyfrowe.pl. To, że jest na liście sklepu nie znaczy, że już można ją kupić. Gdybyście "Wymoderowano z powodu naruszenia regulaminu", jeden z drugim, trochę poczytali, to doskonale wiedzielibyście, że po prezentacji aparatu na Photokini, Canon zapowiedział sprzedaż na drugą połowę listopada 2012! Mało tego. Żaden z zagranicznych serwisów poświęconych fotografii nie miał jeszcze okazji przetestować tego aparatu! Więc nie ośmieszaj się człowieku i nie pisz, że aparat można już kupić, albo że JUŻ go masz i "jest super". Odrób lekcje dziewczynko.

Canon EOS 6D

Klient cyfrowe . pl
21 paź 2012

Panie Tomaszu. Lustrzanka już jest dostępna na rynku. Nie ma żadnego problemu w jej kupnie. Jest tu na cyfrowe.pl oraz w sklepach konkurencji. Osobiście rozważam kupno tej lustrzanki na wosnę 2013 roku. Cena jak dla mnie jest umiarkowana. Możliwe ze na wiosnę będzie o 300 zł tańsza

Serio Lemi??

Pan Tomasz
20 paź 2012

Serio Lemi? Już kupiłeś? A to super, bo w sprzedaży dopiero za miesiąc...

Canon EOS 6D

Lemi
17 paź 2012

może z obiektywem wychodzi drożej. Dla mnie jest to bardzo tani aparat dla zawodowców z pełna klatką. Kupiłem i nie narzekam.

Tani dla mas?

Tom
10 paź 2012

To ma być tani aparat? Ja kupując w cyfrowe 5D mkII w przedsprzedaży z obiektywem 24-105L zapłaciłem 10490zł. To i tak było przecież drogo. Kilka lat później technologia poszła do przodu, parametry podobne, a cena nawet wyższa!!!

Kasdowanie opinii...

sdf
10 paź 2012

Widzę, że sklep wywala niepochlebne opinie, zwlaszcza te o zawyzonej cenie o 1000zl w stosunku do oficjalnej ceny podanej przez Canona.

Wysoka cena.

luk
10 paź 2012

Oficjalna cena podana przez Canona to 7600 lub 7800... tu grubo ponad 8000....

EOS 6D body

też kupię za oceanem
4 paź 2012

ta lustrzanka z USA będzie tańsza o trzy tysiace złotych

tania FF

romek
2 paź 2012

Jak na widoczna cene to naprawde baaardzo tania FF ....

Piotr

Piotr
27 wrz 2012

Dla jasnych profesjonalnych '' L '' minimalny czas otwarcia migawki 1/4000 to trochę za mało .Brak wyjścia na lampy studyjne to drugi minus. Obudowa jest tylko częściowo magnezowa ( która jej część jest odlewem ze stopu ??? ) .

Canon EOS 6D

Traser
26 wrz 2012

Mam już zamówiony z USA przez znajomego któremu rodzina kupi ten aparat w sklepie i przy okazji podróży do Polski przywiezie do Polski. Mam nadzieję że ten model tak jak mówią jest lepszy od Canon 5D

Traser
21 wrz 2012

teraz już nikt nie będzie zamawiał fotografa tylko sam sobie kupi taki aparat i zrobi ładniejsze zdjęcia. Aparat z pełną klatką dla ludu stał się faktem. Każdy teraz może go mieć dosłownie za kilka tysięcy złotóweczek lub jeszcze taniej jak poprosi by ciocia z USA przywiozła go w torebce.

Wszystko mi w nim pasuje.

Zbigniew2010
19 wrz 2012

Kupuję natychmiast jak się pojawi - zdaje się że będzie pod choinkę.

6D dla mnie będzie idealny

amator
19 wrz 2012

Standardowy aparat z pełną klatką dla mas. Tani z nowoczesnym i bardzo czułym sensorem. Teraz każdy może już mieć pełną klatkę dla celów prywatnych a nawet zawodowych

błędne ptarametry techniczne

janusz
18 wrz 2012

1/ Mnożnik ogniskowej [x]: 1.6 jaki przeliczni? matryca w 6D jest FF 2/ Lampa błyskowa: wbudowana 6D nie posiada lampy błyskowej. Szanowny Kliencie. Dziękujemy za cenne spostrzeżenie, zespół Cyfrowe.pl dokonał stosownych zmian.

Intrygujący AF

dzejkob
18 wrz 2012

Aparat wygląda bardzo fajnie, od 5D MK III odróżnia go w zasadzie tylko to, że ma jeden slot na karty a nie 2. No i AF, niby mniej punktów ale czułość od -3EV?... takiej czułości nie mają nawet jedynki Canonowskie ani Nikon D4. (Mają -2EV, Canon 7D, ma -0,5. Może się okazać, że mniej punktów a w praktyce sprawdzi się doskonale bo złapie ostrość nawet w kompletnej ciemności.

Canon EOS 6D

zawadek
17 wrz 2012

i stało się ! Nowoczesna pełna klatka, tańsza i lepsza od EOS 5D mark III Jak sie pojawi to od razu kupuję

Cena

lukas
20 lip 2018

Dlaczego u Państwa 6D kosztuje 6277 zł skoro w innych sklepach jest po ok. 4500 zł ???

Canon 6D

peli
5 lut 2016

Moja pierwsza pełna klatka. Wcześniej używałem systemu m4/3, ale potrzebny mi był aparat, który radziłby sobie w trudnych, ciemnych warunkach. 6D ze swoim środkowym punktem AF krzyżowym jest rewelacją. Nawet najnowszy Sony A7rll ma, jeśli dobrze pamiętam, słabszy punkt o 1EV! Niestety ten punkt krzyżowy jest tylko jeden, i to jest chyba największy ból i minus 6D. Niby da sie z tym żyć, ale mi nie raz to przeszkadzało. Używam tylko środkowego, bo reszta jest wolniejsza, a to każe mi robić zdjęcia z elementem głownym pośrodku, a później ewentualnie przekadrowywać kosztem rozdzielczości. Mimo to nie raz robiłem nim zdjęcia wymagające, typu sesja plenerowa, czy reportaż ślubny i dało rade.. rozwiązaniem jest 5D mark 3, tam już wszystkie af są krzyżowe. Używam 6D z C 24-70 2.8 ll i w połączeniu z centralnym af, to jest kosmos. polecam

6D vs 5D mk II Piksele

Tomek
15 lis 2015

Tak czytałem opinie o martwych pikselach. Ja akurat posiadam 5D mk II i też mam martwy piksel, co prawda tylko 1, ale mam. Kompletnie mi to nie przeszkadza w fotografowaniu, zapomniałem, że istnieje, czasem sobie o nim przypomnę w szczególnych warunkach, np. przy zdjęciach nocnych. Nie ma rzeczy idealnych. 5D mk II czesto nie trafia z ostrością, osobiście używam tylko centralnego punktu. Mam nadzieję,że w 6D naprawiono AF. Ogólnie Canon jest fajny, ale moja stara analogowa Minolta 700si miała o niebo lepszą ergonomię i klawiszologię. Canon pod tym względem to średniowiecze.

Canon EOS 6D body

maciek
14 wrz 2015

ktoś tu mówi że wysiada migawka. Powiem że mi padała w 5dm III. Pierw był zgrzyt ( bo padł akumulator a ja kręciłem wideo )potem jakoś tak kłapało aż padła. Co dziwniejsze jak wymieniłem aku na oryginalny to wszystko odżyło

Canon EOS 6D

użytkownik
24 cze 2016

z oprogramowaniem Magic Lantern jest to super doskonała lustrzanka. Sensor daje ładniejszy obraz niż 5d Mark III Oprogramowanie jest bezpieczne bo instaluje się tylko na karcie pamięci.

Canon 6D BODY

Kamil
21 mar 2017

Body Canona posiadam od dłuższego czasu. Idealny do nocnych portretów, dzięki wysokiemu użytecznemu ISO (używam nawet iso 4000!). Dobra konstrukcja, idealnie leży w dłoni z gripem. Zauważyłem jedynie dwa minusy tego sprzętu: 1. Przekłamujący wyświetlacz (jasność zdjęć i filmów), 2. Zbyt mało punktów ostrości (jednak trochę brakuje). Sprzęt idealny do portretów, a i na ślubach daje radę :) Polecam każdemu, bo za taką cenę warty jest uwagi!

Canon 6d

paulusus
9 mar 2017

Osobiście posiadam 2 sztuki. Dobra puszka ale bez rewelacji, ładniejszy obrazek daje 5d w wersji 1. Czas 1/4000 również nie pomaga szczególnie kiedy używa się jasnych obiektywów rzędu f/1.4, chcąc wykorzystać maksymalnie jasność szkiełka na zewnątrz w słoneczku to człowieka może szlag trafić :) to samo dotyczy czasu synchronizacji z lampą - 1/180 to również za mało moim zdaniem. Druga sprawa autofokus, bardzo przeciętny, w ciężkich warunkach czyt. ciemno .. nagminnie się gubi a w trybie ciągłym jest naprawdę średni. Dobra ergonomia, dobre ISO, dobry wyświetlacz, dobry obrazek. Na koniec jeszcze o autofokusie, gdzieś na stronie pisze, że ten 11-punktowy system AF jest najlepszy :D .. no pewnie.. tak szczerze to lustrzanki 3 cyfrowe ( 750D ) mają prawie 2 razy więcej tych punktów..

warto

gość
2 mar 2017

Rok czasu czytałem, zastanawiałem się bo wydatek niemały tym bardziej, że i obiektyw trzeba kupić lepszy niż ten co mam do 500d. Ale warto było. Nie będę pisał o tym jakie robi foty bo to dużo zależy od obsługującego. Jeżeli ktoś się wacha, a ma kasę to trzeba brać.

6D ...zaraz będzie MKII

Amator z 20 letnim stażem
23 lut 2017

Świetna puszka ...ku mojemu zdziwieniu już na rynku pojawiają się 6D MKI w cenie poniżej 3800 pln ...z przebiegami koło 100 k zdjęć... Wszyscy staramy się porównać z 5D mkII ..ale to już inna generacja ...procesor , matryca i możliwości AF ...to co kiedyś mieliśmy za ponad 10 tyś PLN obecnie możemy mieć w lepszym wydaniu za ok 5 kPLN....wiem wiem wiem...zaraz zwolennicy 5D się odezwą ...bo czas 1/8000 , bla bla bla... ja skupiam się na rynku wtórnym ...porównałem kilka próbnych zdjęć ze słynnej 5D mkII ..używek i pomijam te pixele które już odeszły do krainy wiecznych łowów :) ..5tkami chyba wszystkie wesela kręcili ....to AF jest nieporównywalny na + dla 6D ...obrazek może nie jestem obiektywny ale z 6D wydaje się być lepszy? :) Tak wiem większość użytkowników sugeruje: 5D mkII ma migawkę z gwarancją 150 k pstryknięć a 6D tylko 100 k pstryk pstryk...tylko tu już wydaje się , że Canon zakłada zużycie matrycy przez filmowanie ...bo coraz więcej użytkowników niestety bawi się w reżysera..ujęć filmów Full HD, z maksymalną rozdzielczością 1920 x 1080 i ilością klatek na sekundę: 29,97 / 25 / 23,976, a w obniżonej rozdzielczości 1280 x 720 z prędkością 59,94 kl/s. Dla mnie najlepszą opcją do wykorzystania jest ISO 50 - 102 400... jestem pod wrażeniem bo na koncertach ...ujęcia bez lampy wychodzą pięknie. Obecnie szukam już drugiej puszki 6D z rynku wtórnego ..ale mam szacunek dla wszystkich modeli wcześniejszych Canona ..niestety w elektronice nie jesteśmy w stanie przeskoczyć galopującego postępu który serii np XXD z 2016 daje lepsze parametry niż serii XD z np 2005 roku....nie dyskutuję o upodobaniach do np starych 1D..Ds...które mimo wieku mają urok , klasę ...niestety jakość zdjęcia już nie odpowiada obecnym oczekiwaniom. Procesor 6D DIGIC 5+ użyty w EOS-1D X, EOS 5D Mark III i EOS 70D daje ciekawe efekty ...

Canon EOS 6D jest Lepszy od Canon 5D mark III

taka opinia
28 sty 2015

dlaczego lepszy ponieważ ma lepszy sensor który mniej szumi w porównaniu do 5 D Mark III Ktoś powie ze szybkość migawki jest tu za mała może i tak ale wystarczy nakręcić na obiektyw szary filtr lub polaryzacyjny by zdjęcia wychodziły zachwycająco dobrze Do sportu nie nadaje się z uwagi na 4.5 zdjęć na sekundę. Tu lepszy jest 5 D M II i 7 D M II Klawiszologia umiarkowana ponieważ 6D daje ładne zdjecia bez dodatkowego kręcenia kułeczkami i wciskania guziczków I ta cena - tak tanio jeszcze nigdy nie było . 6 tyś zł to ledwie 2 średnie wypłaty Każdego pasjonata fotografii, zaawansowanego amatora stać kupić go bez żadnych rat.

Canon EOS 6D body

BW
30 paź 2014

aparat ogólnie ok. Używam jako drugi. Jeżeli chodzi o AF, ale obrazek i tak lepszy wychodzi z 5DmkII. Do filmowania i robienia zdjęć wolę 5dmkII z racji wygody obsługi oprócz AF. 5D2 lepiej sprawdza się przy dużych kontrastach. Niestety ale 6D radzi sobie wtedy gorzej. Do tego trzeba się przyzwyczaić i nauczyć się pracować. W ciemnościach 6D jest o niebo lepszy.

Lepszy niz 5D MK2

Patryk
15 paź 2014

Zmienilem z 5DMK2. Naprawde jestem zadowolony. Prosty, ale dokladny i czuly AF. Rewelacyjna jakosc zdjec. Wg mnie o wlos lepsza niz 5DMK3.

Canon EOS 6D aparat klasy amatorskiej

gRANT
17 maj 2014

BARDZO DOBRA USZCZELNIONA LUSTRZANKA. O WIELE LEPSZA NIŻ 7D I 70D. REWELACYJNA OSTROŚĆ. POLECAM

Canon EOS 6D - MARTWE PIKSELE na MATRYCY

Jan
29 sty 2014

@Adam Fotopaw Całkowicie popieram Pana głos w sprawie martwych pikseli matrycy pełnoklatkowej Canona 6D Przy porównaniu starego 5D mark II zauważyłem jakościowa przepaść !!! Za tak wysoką cenę aparatu firma Canon powinna wymienić każde body z wadliwą matrycą Nie może docierać do użytkowników że Canon 6D jest aparatem dla AMATORÓW !!!

Przyjemny sprzęt

Leniwiec
12 mar 2015

Bardzo dobra jakość obrazka, użyteczne wysokie ISO, programowalne Auto ISO, cichutka migawka, jasny duży i czytelny wizjer, dobry ekran LCD. Wygodny w obsłudze. Szkoda że wszystkie punkty AF są dość ciasno ułożone tylko w centrum kadru. Poza tym świetny sprzęt i mogę go polecić.

Canon EOS 6D

30 gru 2013

Aparat jest OK ale po 3 miesiącach pojawiły się dziwne problemy z matrycą. Mam już 2 martwe piksle ( jeden prawie w centrum a drugi troszkę w prawo ). Pojawiły się też kolorowe piksle. Wiem co to są gorące piksle ale zwykle pojawiały się kiedy fotografowałem w nocy na długich czasach tu jest inaczej. Zdjęcia wykonuje w dzień do ISO 1600. Martwe punkty widać zawsze na biało, kilkanaście świeci na kolorowo. Czy jest jakaś szansa by serwis wymienił matrycę aparatu z uwagi na martwe dwa piksle ?

Canon EOS 6D

Piotr
20 paź 2013

ale to dalej amatorska lustrzanka tylko z sensorem o pełnych wymiarach klatki filmu 35 mm WADY -Jeden punkt krzyżowy -Szybkość migawki 1/4000 -brak odchylanego ekranu -żywotność migawki tylko do 100 tyś zdjeć - szybkość serii to 4 zdjecia a nawet 3 zdjecia na sekundę ! - słaby pomiar światła i jeszcze gorszy auto fokus - słaba konstrukcja obudowy i źle rozmieszczone przyciski ZALETY w/g mnie brak. To zwykły aparat. W roku 2013 liczy sie tylko jeden model aparatu z którego jestem zadowolony. TO Nikon D800 . Straciłem pieniądze a przyjemność z robienia zdjeć za pomocą canona 6D jest dość mała Jeśli ktoś z was szuka dobrego aparatu i chce na nim dodatkowo zarobić to niech wybierze Nikona D800 to tylko 3000 zł więcej a radość całkiem inna niż w przypadku canona

EOS 6D

17 paź 2013

zdjecia na czułości ISO 102400 są całkiem fajne. To już inny profesjonalizm. Lepszy jak za tak tani aparat Polecam ten sklep cyfrowe.pl

do Pana Zbyszka

totalny amator
30 wrz 2013

6 D posiada mikroregulacje i dla poprawnego działania należy ją ustawić aż 2 razy przykład obiektyw 70-200 mm pierwsza regulacja dla 70 mm a potem druga mikroregulacja dla 200 mm Ma to pomagać kiedy robimy foty na każdej innej odległości Mój obiektyw właśnie wymagał takiej regulacji. dzięki temu teraz 6d trafia zawsze w cel

Canon EOS 6D

Natan
21 lip 2013

akumulator średnio starcza na godzinę pracy i to z automatycznym wył. ustawionym na 2 minuty z obiektywem 24-105L Czułość jest OK, szybkość OK tylko AF bardzo amatorski > ale jak za te marne 7 tyś zł to tak na prawde nie ma szaleństwa Aparat robi piękne i profesjonalne foty czyli takie same jak u zawodowych fotografów

Hit II 10-lecia XXI wieku?

Marcin
12 lip 2013

Pisane z punktu widzenia posiadacza EOS 5D classic (tego bez Mark II/III) po przesiadce na EOS 6D. W obudowę od EOS 7D z nieco zmienionym układem przycisków z tyłu wepchnięto nowy procesor, pełnoklatkową matrycę, wgrano bardziej uwspółcześniony firmware znany z innych modeli EOS, dorzucono moduły GPS oraz WIFI, i doprawiono całość nową? i bardzo jasną matówką Eg-A II. I w ten właśnie sposób powstał EOS 6D. Zalety: 1. Do ISO 1600 idzie łeb w łeb z 5D classic, co należy uznać za wielki komplement dla 6D. Natomiast od ISO 3200 i w górę ("w górę" już niedostępne dla 5D classic), zaczyna się kompletny odjazd. 2. Dzięki genialnej pracy w słabych warunkach oświetleniowych przy wysokich ISO, obiektywy bez stabilizacji zyskują drugie życie - daje się robić zdjęcia "z ręki" takie, które w innym przypadku byłyby już dawno rozmazane i to w dodatku przy użyciu wyższych F. 3. Dzięki bardzo jasnej matówce, nie ma problemów z używaniem obiektywów manualnych z gwintem M42, oczywiście podpiętych do 6D za pośrednictwem odpowiedniego adaptera. Przy świetle dziennym na zewnątrz pomieszczeń, da się naprawdę wygodnie pracować do i z F11 włącznie. Chodzi mi oczywiście o podgląd w wizjerze optycznym. 4. Zmiana używanego formatu karty pamięci z CF na SD nie jest problemem - używanie tych z serii Extreme Pro marki SanDisk nie przynosi żadnych strat w szybkości zapisu. 5. Akumulator aparatu bardzo długo trzyma energię. 6. Tylni monitor LCD wreszcie nadaje się do podglądu zrobionych zdjęć. 7. Aparat Canon EOS 6D jest produkowany w Japonii (Made in Japan). Wady 1. Noszę okulary korekcyjne. 5D classic (5Dc) ma wizjer optyczny inny, niż w pozostałych aparatach z serii EOS niezależnie od klasy. Chodzi o kształt rogów ramki. W 5Dc patrzymy na prawie idealny prostokąt, z minimalnym efektem winiety (jeśli to tak można określić) na rogach. W 6D już ta winieta robi się bardziej zaokrąglona i większa, co mnie osobiście bardzo przeszkadza. Idzie się do tego przyzwyczaić, ale zajmuje to trochę czasu. 2. Często używasz tego dużego pokrętła do zmieniania trybów fotografowania (Av, Tv, M itd.)? Tutaj nie przekręcisz go sobie tak "od ręki". Canon zastosował blokadę w formie górnego przycisku. Należy go najpierw wcisnąć, i z wciśniętym dopiero możemy obrócić pokrętłem. Cóż, jeżeli do tej pory używałeś pokrętła bez żadnej blokady... pamiętaj o tym co tutaj napisałem, oszczędzisz sobie nerwówki związanej z ewentualnym jego ukręceniem.

EOS 6D

Tomasz
7 lip 2013

w Polsce ta lustrzanka nie jest amatorska tylko profesjonalna Dedykowana nawet dla ludzi robiących wesela Ja tym aparatem cykam foty rodzinne. Mam małe dzieci i chciałem przyoszczędzić na zawodowych fotografach. Udało mi się . Teraz i ja robie zawodowe fotki

Jak Wam działa AF ?

Rafał
30 sie 2014

Aparat bardzo dobry, używam go od czerwca, ale mam wrażenie że wolno działa AF, mam też 650D i tam mi zasuwa jak przecinak że nie musze serii ustawiać aby zrobić kilka szybkich zdjęć, a w 6D mam wrażenie że AF działa wolniej i oporniej.

Wszystko gra

Piotr
13 sie 2014

Aparat solidnie wykonany. Daje świetną jakość obrazu. Dobrze znosi krople lekkiego deszczu na korpusie. Nie zaciął się ani razu, nie zrobił ani jednego zepsutego zdjęcia. Przebieg oceniam na jakieś 40 tysięcy kłapnięć. Nie nagrywam nim filmów, więc nie wypowiem się w tej materii. Przesiadłem się z 40D, więc niebo a ziemia :D

dla niedowiarków

MB
2 lip 2014

polecam strone fotografa sportowego Dawid Gaszyński który na co dzień używa eos 6d...

Przesiadka z dziadka 5D - REWELACJA !

Grzegorz
17 lip 2015

Pomimo pewnych obaw, przesiadłem się z dziadka 5D na 6D. Jakość JPEG - porównywalna, choć mnie bardziej interesują RAW-y. Tutaj miłe zaskoczenie... jest świetnie. Wszyscy co mówią o niepowtarzalności obrazka z 5D mają rację, ale działa to tylko w momencie gdy 5D "trafi z ostrością", a z tym bywa delikatnie mówiąc różnie. W 6D nie ma tego problemu. Wszystko działa jak należy. AF jest OK, aparat daje piękne zdjęcia, zarówno w JPEG, jak i w RAW-ach. Generalnie RAW-y to już petarda! Mnogość funkcji, no i ISO... rewelacyjna jakość przy wysokich wartościach. W 5D można tylko o tym pomarzyć. Ci co się zastanawiają nad przesiadką, niech przestaną się bić z myślami i kupują 6D, bo naprawdę warto, zczególnie w solidnym sklepie CYFROWE.pl

Dobry aparat

Michał
2 kwi 2018

Posiadam 6D łącznie z 5DII. Nie ma co porównywać tych dwóch puszek. Canon EOS 6D jest pod każdym względem lepszy od 5D drugiej generacji: AF, ISO, matryca (kolory). Wiadomo, że obecnie można wybrać sprzęt, który będzie przewyższał 6D, ale polecam go osobom zaczynającym przygodę Pełną Klatką

Canon EOS 6D body

26 cze 2013

Canon 6D. Używany amatorsko - przesiadka z Canona 50D. Największe WOW!!! to: - jakość zdjęć przede wszystkim na wysokim ISO bardzo użyteczne (iso 3200/6400 w 50D porównywalne z iso 25600/51200 w 6D) - szeroki kąt - koniec problemów z szerokim kątem (24-105 na pełnej klatce to połąszenie uniwersalne) - autoiso - możliwość zdefiniowania zakresu autoiso, funkcja superużyteczna szczególne uwzględniając użyteczność wysokiego iso - tryb cichy - przydatny w miejscach publicznych gdzie nie chce się na sie zwracać uwagi takich jak kościoły, muzea itp - AF centralny - testowany w warunkach nocnych sprawuje się bez problemów Największe BUUU :( - brak wbudowanej lampy - jest to co lustrzanka skierowana dla amatorów i czasami flesz jest przydatny

Canon EOS 6D

Pasjonat fotografii
21 kwi 2013

Canon EOS 6D to amatorska lustrzanka z niedopracowaną pełną klatka posiadająca nie tylko słaby autofokus ale również słabe body i zawodne lustro. Canon lubi się cenić więc 7ooo lub 8ooo złotówek nie dziwi nikogo w Polsce. Miałem ten aparat przez chwilę i było mi wstyd że go używałem publicznie. Zdjęcia wyszły średnio dobrze bez lampy ( z lampą jakby lepiej a nawet bardzo dobrze ) Daleko Canonowi 600D do 5D mark II lub III

Canon EOS 6D body

Darek
17 kwi 2013

:) widoczna PIKSELOZA na 200 % powiększenia ? format obrazu ustawiony mam na 3:2 ( 5472 x 3648 ) = 20 mln pikseli Na 100 % jest jakby OK ale tylko OK. Takich rzeczy nie było nawet w Nikonie D5000 a tu niby pełna klatka i takie rozczarowanie

Canon EOS 6D

Już mam nikona
5 lut 2013

zastanawiałem się, macałem i ostatecznie kupiłem nikona d600. Czegotoniemający canon 6d okazał się gorszy

Rewelacyjny aparat

Zbigniew Jan
3 sty 2013

Wart każdej zapłaconej złotówki. Zakres ISO pozwala na robienie mało ziarnistych zdjęć nawet przy świetle księżyca. Bardzo praktyczny HDR. Funkcja zdjęć nocnych z ręki - bardzo przydatna. Sterowanie aparatu przez smartfon za pośrednictwem WiFi - bardzo funkcjonalne i dające praktycznie drugi wyświetlacz, co rekompensuje brak odchylanego wyświetlacza w aparacie. Funkcja cichych zdjęć przydatna w dyskretnych sytuacjach. GPS - aktywny i zapisujący ślad podróży nawet przy wyłączonym aparacie. Głębia kolorów zastosowanej matrycy - fantastyczna, auto focus bez zarzutów.Obiektyw 24-105 f4 L - to klasyka do tego body, polecam jeszcze nowy canonowski naleśnik 40 f2,8 STM - bardzo mały i lekki, a jego ogniskowa 40 przy pełnej klatce EOSa 6D jest uniwersalna. Jak ktoś zamierza przesiąść się z cropa na FF - to EOS 6D jest moim zdaniem najlepszym wyborem. A obsługa sklepu - jak zwykle na medal. Sprzedawca na środkowym stanowisku w Gdańsku wiedział co sprzedaje, bo poznał i zachwycił się tym aparatem jeszcze przed jego prezentacją i potrafi swoją wiedzę przekazać.

AF

Tom
11 paź 2012

Rozmieszczenie sensorów AF w wizjerze tak samo fatalne jak w 5D mkII. Skrajne sensory są za bardzo wysunięte na boki i zawsze łapią najbliższy obiekt, nawet muchę czy źdźbło trawy, a reszta wychodzi nieostro. Zero "inteligencji". Inne systemy po prostu często ignorują małe, przypadkowo wchodzące w kadr obiekty i jakoś umieją nastawić ostrość na główny motyw fotografii. Ten system jest do d... Jest to wkurzające do tego stopnia, że zawsze korzystam tylko ze środkowego punktu AF. W 5D mkIII zostało to chyba poprawione.

Robert
7 sty 2015

Przesiadka z EOS-a 100D na 6D to gigantyczny skok jakości zdjęć. W porównaniu z 60D, którym też miałem okazję robić zdjęcia, też wypada o wiele lepiej. Tam, gdzie 100D i 60D miały szumy jak groch, 6D ma znikome zakłamania. W połączeniu 50mm f/1.4, 100mm 2.8L macro i 24-105 4L daje naprawdę gigantyczne możliwości. Jedyna wada to brak live focusu w 6D, który miałem w 100D, świetna funkcja do kręcenia filmów, ale przy niektórych szkłach nie odczuwa się jej braku (np. z 40mm 2.8 STM). Moim zdaniem nie warto przepłacać za 5D mark III, ale to tylko moja osobista opinia.

udany zakup

dzideku
14 lis 2014

Jak zawsze wszystko na najwyższym poziomie jeżeli chodzi o obsługę sklepu. O aparacie nie piszę ponieważ zainteresowanie pewnie wiedzą więcej niż ja sam :)

do macupikciu

NED
7 paź 2014

"Pozostałej części opinii profesjonaliści niech nie czytają, skierowana jest dla amatorów, tak jak ten aparat." możesz jaśniej to opisać ? 6D nie jest takim byle jakim aparatem Pani maciupikciu

Tak czytam te opinie haterów i nie mogę się nadziwić...

Maciupikciu
29 wrz 2014

jak to ludzie mogą tak nienawidzić aparatu, jak doszukują się w amatorskim aparacie wad, które amatorowi nie powinny przeszkadzać. Fakt, aparat nie należy do najtańszych na rynku, ale jest najtańszą pełną klatką dla amatora! Niektórzy z Was porównują go do Nikona D800 - to nie ma sensu, porównujecie sprzęt z różnych półek. 6D to sprzęt dla amatora, D800 to sprzęt dla zawodowca. Badpixele! Czy ktokolwiek z Was wywołał z tego aparatu odbitkę czy tylko fotografujecie tablice testowe i dekielki bez zdejmowania z korpusu lub obiektywu? Ktoś z Was napisał, że nie może zarabiać, a wręcz traci bo doszukał się w aparacie wad, które dyskwalifikują go jako narzędzie pracy i aparat leży w serwisie. Gdyby ten ktoś pomyślał i do pracy kupił korpus zawodowy a nie amatorski to nie miałby problemu... Ktoś z Was pisze, że skrajne punkty AF są słabe, a no są! I co z tego? Przypomnę jeszcze raz to korpus dla amatora, który ewentualnie włączy tryb P a w tym trybie i tak będzie ustawiał ostrość centralnym punktem. Pozostałej części opinii profesjonaliści niech nie czytają, skierowana jest dla amatorów, tak jak ten aparat. Chcesz mieć korpus, który świetnie poradzi sobie przy słabym oświetleniu i pomoże robić zdjęcia w naturalnym oświetleniu bez lampy błyskowej? 6D jest dla Ciebie! Chcesz robić zdjęcia portretowe z płytką głębią ostrości nieosiągalną dla aparatów kompaktowych lub lustrzanek z matrycą formatu APS-c? 6D jest dla Ciebie! Chcesz fotografować głównie tablice testowe i czarne dekielki? Szkoda Twoich 6tyś zł! Niezależnie czego byś nie kupił i tak będziesz niezadowolony więc lepiej kup kompakt za 1.5-2 tyś zł a resztę wydaj na alkohol! Twoje zdjęcia nie wychodzą jak na okładkach magazynu National Geographic? Swoje fotograficzne niepowodzenia zwal na bad pixele i kiepskie skrajne punkty AF! A potem albo idź się upij albo zapisz na kurs fotografii. Wielu autorów zdjęć okładek marzy by mieć taki aparat, nie każdy z nich robi zdjęcia trzema 1DXami na raz...

Wspaniały aparat

robson999
7 maj 2014

Aparat godny polecenia. Teraz dopiero moje L-ki pokazały pazurki! Sklep na medal.

do pasjonat fotografii

Papa
10 maj 2014

Jesteś nikoniarzem, to widać, a pasjonatem fotografii chyba z tytułu pasjonowania się fotami lasek na (wymoderowano z powodu naruszenia zasad regulaminu)

rzep
14 lut 2014

Czytając poniższe komentarze szybko sprawdziłem matrycę pod kątem martwych pikseli, uff tylko trzy kolorowe maleńkie punkciki. To jest moja czwarta, a trzecia cyfrowa lustrzanka Canona. Kolorowe lub białe punkciki to norma. Po kilku latach użytkowania miałem nawet kilkanaście. Można ich się pozbyć, instrukcja na YouTube lub w programie graficznym. Na zdjęciach widoczne są tylko przy długich czasach naświetlania. W 5D mark III też pojawiają się martwe piksele. Proponuję Nikona, Sony lub aparat na film, ja ciągle używam i nie zauważyłem martwych pikseli. Teraz poważnie. Budowa: Trochę plastikowy, ale materiał dobraj jakości (mój nowy 24-70 f2.8 II L też plastikowy więc pasują do siebie :-)), duży wyświetlacz łatwo zarysować. Ergonomia: .... trochę inaczej, ale ja już się przyzwyczaiłem, brak joysticka - jest jednak jego namiastka, kompensacja lampy tylko na głównym wyświetlaczu :-( Autofokus: Środkowy bardzo dobry (na papierze lepszy niż w 5D mark III), ale trzeba używać jasnych szkieł f2.8 lub jaśniejszych, pozostałe punkty na poziomie 5D mark II Matryca: Rewelacyjna, użyteczne wysokie iso (w testach nieco lepsze niż w 5D mark III), świetny kontrast, kolory, szczegóły w cieniach, trzeba jednak używać dobrych szkieł, C24-105 prawdopodobnie nie pokaże całych możliwości tej matrycy, wszystko byłoby pięknie tylko te trzy KOLOROWE PIKSELE ;-) Minimalny czas otwarcia migawki 1/4000, dla większości zastosowań wystarczy - jest iso 50, minimalny czas synchronizacji 1/180 - używając dobrej lampy jest to bez znaczenia. Podsumowując należy jasno powiedzieć, to nie jest uniwersalna, profesjonalna puszka, od tego jest 5D mark III. Natomiast z racji posiadania bardzo dobrej pełno-klatkowej matrycy można tą puszką wykonać wysokiej jakości fotografie, spełniające profesjonalne wymogi. Nie jestem fanem Canona, jestem fanem fotografii. Kiedyś wybrałem ten system i z racji posiadanych szkieł pozostanę mu wierny. Zgadzam się z pozycjonowaniem tego aparatu przez Canona: dla "podróżników i entuzjastów". Przed zakupem radzę poczytać testy, jeśli ktoś potrafi, to również w języku angielskim.

Canon co z wami?

Adam Fotopaw
27 sty 2014

Aparat Canon 6D jak za tą cenę jest OK. Pełna klatka sprawdza się doskonale, ale.... Po wypakowaniu, zrobiłem kilkanaście zdjęć w rawie, podpiąłem do komputera. Po zbliżeniu na 100% doznałem szoku, myślałem, że spadnę z krzesła. na nowej matrycy były około 20 martwych pikseli, białe, czerwone, niebieskie. Piksele były pojedyncze, ale także 9 w jednym ciągu. Czytając opinie innych użytkowników na temat Canona 6D zdecydowałem oddać go, a nie zamienić na inny 6D. Cyfrowe.pl spisał się na medal i zwrócił pieniądze bez żadnego problemu. Dla wszystkich użytkowników Canona 6D proponuję zanim skończy się gwarancja sprawdzić matrycą, czyli: zrobić zdjęcie na założonym dekielku z obiektywu czas 15-30 przysłona do 22 ISO100 i na czarnym tle można wypatrywać wypalonych pikseli Canon jestem zawiedziony. Zastanawiam się nad kupnem Nikona D800, czy Sony99, ale dam im jeszcze jedną szansę i kupię 5D III. Link do zdjęcia z wypalonymi pikselami (wymoderowano z powodu naruszenia zasad regulaminu).

Canon EOS 6D

Leszek
11 lis 2013

Pełna klatka jest tym o czym od zawsze marzyłem. Posiadając Canon EOS 6D stałem się lepszym fotografem Dziś jestem kimś wyjątkowym, czaruje kolorami i ostrością. Mówię wszystkim niedowiarkom -patrzcie, to jest pełna klatka za marne 6.5 tyś zł

rozczarowanie

syl
5 lis 2013

Mam go od ok. miesiąca i jak na razie same problemy! 1. akumulator nie działał- sklep szybciutko wymienił, bez problemu, drugi akumulator był już ok 2. fabrycznie brudna matryca- 2 bardzo wyraźne punkty w rogach 3. kupiłam body Canon 6d i obiektyw 24-105 f/4 IS a w innym sklepie 70-200 f/4 IS- co się okazało: z obydwoma nie ma ostrości! No to serwis, zapakowałam wszystko i wysłałam. tygodnie minęły, dostałam aparat, w którym podobno ( nie było żadnego opisu, więc zadzwoniłam z pytaniem) WYMIENIONO matrycę i zrobiono regulację obiektywu do body. Co z drugim obiektywem, nie wiadomo. Więc znowu piszę z pytaniem do serwisu. Będzie zrobiony za parę dni, bo do wymiany (!!!) jest system AF. Ale skoro body jest już u mnie, to regulacji nie zrobią.... Nowy sprzęt, raczej z 'górnej półki'(a przynajmniej nie z dolnej, przynajmniej w teorii), jak dla mnie drogi a tu takie rozczarowanie... :( Wczoraj dostałam aparat z serwisu, dzisiaj robiłam testy. I owszem z ostrością znaczna poprawa( trudno mi ocenić, czy 'na całej linii),ale... no właśnie, znowu coś! Matryca ponoć nowa i znowu jakaś skaza- na każdym zdjęciu, na ciemnym tle, w tym samym miejscu fioletowy punkt... Ja już mam dosyć tego Canona. Mój Nikon d90, którego używałam 3lata nigdy nie był w serwisie, nic się z nim nie działo! Miałam nadzieję, że 'przesiadam 'się wyżej sprzętowo, a jak na razie same nerwy. Firma zarejestrowana, opłaty lecą, a pracować nie ma czym :( Odradzam. Teraz już bym go nie kupiła.

Nie 1/160

m_jas
18 paź 2013

Wszyscy się uwzięli, że synchronizacja jest max na 1/160 sek. W instrukcji obsługi na str. 175 jest napisane: (!!!) "Tryb synchronizacji" Jeśli została wybrana opcja (Synchronizacja Hi-speed), z lampy błyskowej można korzystać we wszystkich czasach otwarcia migawki .... Poprosty w tym Canonie menu się zmieniło. Trzeba szukać!

Zbyszek
25 wrz 2013

Cyfrowe: Czuję się zawstydzony :) Faktycznie znalazłem mikroregulację obiektywów. Głęboko w menu ale i faktycznie nie korzysta się z tego co chwilę. Dzięki :) Zapomniałem dopisać: rzeczywiście świetny wyświetlacz! Ocena zdjęcia w plenerze jest taka sama jak w domu. Z każdym następnym zdjęciem coraz bardziej mi się podoba "6".

do "Zbyszek"

tomek
24 wrz 2013

6d posiada mikroregulacje AF - wystarczy znalezc odpowiednia zakladke w instrukcji (polecam lekture)

Canon 6D

Zbyszek
23 wrz 2013

Po rozpakowaniu przesyłki i próbie pierwszego użycia okazało się że ładowarka jest uszkodzona. Sklep wymienił mi ją na sprawny egzemplarz w kilka chwil. Przy próbie drugiego użycia okazało się że dodatkowo kupiony akumulator nie chce się ładować i nie współpracuje poprawnie z aparatem. Sklep wymienił mi go na inny akumulator który był wolny od opisanych wad. Jestem pod wrażeniem sprawności obsługi sklepu - Dziękuję :) A Canon 6D ... przeczytałem dużo o nim i jest taki jak piszą o nim w testach. Każdy musi sam ocenić jak on się ma do tego co się oczekuje od aparatu. Autofokus radzi sobie świetnie we wszelkich ciemnych miejscach. Używam tylko centralnego punktu i jestem zachwycony. Użyteczność wysokich ISO bardzo mi się podoba. System wygłuszenia "klepania" lustra przy mojej współpracy z kamerzystą jest świetna a i w pracy singlowej jest się niemal "niewidocznym" akustycznie - swoboda pracy. Pliki RAW wygenerowane przez "6" są nieczytelna dla Lightroom-a 3 ! A więc konieczna jest przesiadka na kolejną wersję programu choć ja go dostałem w ramach zakupu jako gratis promocyjny. Lightroom 5 ma wysokie wymagania sprzętowe i wymusza zamianę komputera na szybszy a najlepiej 64-bitowy aby pracować tak sprawnie jak LR3 na Win Xp czy Win7-32 bitowej. Trochę boli niski czas synchronizacji z lampą bo raptem 1/160s. Wiedziałem o tym ale trzeba się przyzwyczaić choć jestem z tych co lubią błysnąć w plenerze jak nie ma blendy. Zmiana usytuowania przycisków .... pewnie się przyzwyczaję choć np. regulację siły błysku lampy z poziomu aparatu ukryto w menu ! a byłem przyzwyczajony do przycisku funkcyjnego na obudowie. Do nietypowych spostrzeżeń zaliczyłbym fakt że, z większymi, systemowymi obiektywami np. Canon 24-70/2.8 aparat położony na stole faktycznie leży na obiektywie bo obiektyw jest z 5-7 mm grubszy od korpusu w dolnej jego części choć sam korpus dobrze leży w mojej dłoni. Podoba mi się możliowość podpisywania zdjęć (informacje o prawach autorskich) już w aparacie. Informacje widoczne w wizjerze (czas, przysłona, skala światłomierza ...) mogłyby być ciut większe bo lubię z nich korzystać. Nie kręcę filmów aparatem. Do zwykłej pracy nie potrzebuję GPS (wyłączyłem go) a wykorzystanie WiFi dopiero mam zamiar przetrenować ale chyba nie jest mi potrzebne w moim stylu pracy. Zabrakło mi tylko Kalibracji obiektywów ale pracuję na systemowych obiektywach i póki co nie zauważyłem błędów choć skoro ma to Canon 50 to dlaczego nie jednocyfrowa '6' ? Między moim D50 a D6, mimo wielu lat i innej "półki cenowej" jest to ewolucja a nie rewolucja choć w bardzo dobrą stronę. Zestawienie cen D6 i D5 które też rozpatrywałem, przy moim stylu pracy i oczekiwaniach wypada rewelacyjnie na korzyść dokonanego zakupu - tyle zaoszczędzonych złotówek. Jestem zadowolony :) z obsługi i samego zakupu.

Zawiodłem się

Ogar
30 sie 2013

Na szczęście sklep był na tyle uprzejmy że mogłem zwrócić tą puszkę. Awaryjność: Drugi dzień po zakupie i 3 razy zawiesiło się lustro (raz z założonym obiektywem i dwa razy bez) po czy na wyświetlaczu pojawił sie Error 20. Za każdym razem musiałem odstawić aparat na 20 minut bez baterii bo inaczej nie dało rady fotografować. Nie wiem czy to tylko mój egzemplarz czy przez to że niedawno "wyszedł" i pierwsza partia produkcyjna ma wady. Bardzo zawodny AF nawet w połączeniu z elkami USM. Tak tragicznego AF jeszcze nie spotkałem w pełnej klatce. Śmiesznie mało punktów AF jak za takie pieniądze. Obudowa w połowie plastikowa w połowie magnezowa - tu nie mam zastrzeżeń - wszystko ładnie spasowane i leży w dłoni. Przyciski też ok oprócz pokrętła znanego z 60D i wszyscy użytkownicy 60D na niego narzekali - 8-kierunkowy krzyżak i przycisk "set" są jak gąbka, nie czujesz czy wcisnąłeś czy nie. Zdjęcia i praca w słabym oświetleniu są ok ale cudów też nie ma jeśli obiektyw ciemny. Nowa matryca umiarkowanie dobrze sobie radzi. Dla profesjonalistów - nie polecam i nawet odradzam. Zresztą Canon świadomie umieścił 6D w dziale dla entuzjastów a nie profesjonalistów dając jasno do zrozumienia że profesjonalny aparat to to nie jest. Dla amatorów - może być. Jako pierwsza lustrzanka FF też może być. Do fotografowania na plaży czy na imprezach się nadaje, ale do takich zastosowań nada się również zaawansowany kompakt za niewiele ponad 1000zł. Gdyby 6D kosztował około 4500zł wtedy stosunek jakości do ceny byłby w porządku. Jeśli chcesz mieć na prawdę niezawodny i profesjonalny aparat który w żadnej sytuacji cię nie zawiedzie, kup 5Dmk3. Kupiłem 6D z nadzieją używania go jako zapasowe body w parze z 5Dmk3 jednak strasznie się zawiodłem i oddałem do sklepu z prędkością światła. Najlepszym rozwiązaniem będzie kupno drugiego 5Dmk3

Canon EOS 6D

Nikola
30 sie 2013

Na co dzień pracuję jako kelnerka w hotelu w Sopocie. Postanowiłam wykorzystać ten fakt i utrwalić swoje chwile nad morzem za pomocą lepszego aparatu. Wybór padł na amatorską lustrzankę z pełną klatką. Cena dobra a zdjęcia sa ładne. Do tej pory miałam mały kompakcik Nikona. Nie był zły ale znajomy powiedział ze mam talent i powinnam mieć coś lepszego. Canon 6d z obiektywem 24-105 jest całkiem fajny. W porównaniu do kompakta jest chyba 30 x szybszy. Naciskam i od razu mam zdjęcie które nie jest rozmazane. Nie żałuję ani jednej złotówki na tak fajny i ładny aparat.

Canon EOS 6D

Bartłomiej
17 sie 2013

Aparat stanowczo jest za tani. Za marne 7 tyś złotówek każdy może go kupić i robić profesjonalne fotki. U mnie wystarczyły dwie wypłaty by naskładać na body. Aparat bardzo fajny, ekran to igiełka na którym wszystko widać i można ustawić powiekszenie 1:1. Same zalety i jedna wada. Jest po prostu za tani

Eos 6d POLECAM

Bary
14 sie 2013

Sklep Cyfrowe.pl - godny polecania Pan Michał B. załatwił mi wysyłkę w piątek po południu. Dziękuję Aparat od kilku dni w domu, po przesiadce z 20d trudno się dziwić ale jestem pod wrażeniem ewolucji. Potrzebuję aparat do fotografowania wnętrz i wreszcie mój obiektyw 17-40 f4 L nabrał sensu. W porównaniu z 5d mkIII brakuje dwuosiowej poziomnicy i HDR zapisywanych jako RAW. Autofokus mnie zadowala natomiast ostrzenie ręczne w trybie LIVE VIEW to czysta przyjemność dzięki świetnemu ekranowi. Do przycisków na tylnej ściance nie mam zarzutów a były to moje największe obawy po przeczytaniu kilku testów. Praca z tabletem (via Wifi) pozwala to na spokojnie ustawić kadr i dobrze wystylizować wnętrze do fotografowania. Jedyna ściema to te promocje Lightroom wymaga windowsa młodszego niż XP a Capture one wymaga upgreadu aby obsługiwał 6d za jedyne 99$. czyli marchewka na kiju :)

Zbyszek54A
15 lip 2013

Na razie aparat super. Używam go z obiektywem 24-70/2,8 Tamrona i jestem bardzo zadowolony. Obsługa w sklepie też super. Polecam.

polecam

pawel
8 lip 2013

Wiele osób narzeka, dla mnie jednak aparat spełnia oczekiwania, nie widzę przeszkód aby używać go w celach komercyjnych i zawodowych, wykorzystuję to body na weselach, w studiu i plenerze, w połączeniu z eLkami daje świetny obraz :) Pełna klatka to już inna bajka :)

Berni
6 lip 2013

Zakupiłem ten aparat i od razu wybrałem się w teren. (wymoderowano z powodu naruszenia zasad regulaminu) Jest to pierwsze zdjęcie wykonane tym aparatem. Dla mnie nic dodać i nic ująć.

6d

Marcin
24 wrz 2014

Canon EOS 6D niby fajny ale ostatecznie wybrałem Nikona z pełną klatką

...

zainteresowany komentarzem poniżej
4 lip 2014

aparat jaki jest każdy widzi, są plusy i minusy Wielkie dzięki kolego za podanie imienia i nazwiska tego fotografa. Faktycznie jest dobry !

Cudo:)

Basia
12 cze 2014

Świetne body. Mam też 5d II ale od kiedy mogłam 'dotknac' 6D u brata wiedziałam, zę go kupię. Swietna praca wciemniejszych warunkach - iso rządzi :)

Migawka

Marek
23 lip 2015

Aparat bardzo dobry.Niestety migawka słaba.Po trochę więcej jak rok używania ,migawka się rozleciała. 5 D jednak ma mocniejsza migawkę.

Pozytyw

seb_samuraj
14 lip 2017

Aparat bardzo dobry jestem zaskoczony niskimi szumami na wysokich ISO. Dobrze leży w ręku choć na dłuższe fotografowanie zalecam gipa.

EOS 6D

Bardzo Zadowolony
27 cze 2013

EOS 6D to idealny sprzęt do ciemnych pomieszczeń, kościołów, piwnic, stylowych sal balowych gdzie lampa ma tylko doświetlać cienie ISO nawet 3200, migawka 1/60 z obiektywem ze stabilizacją Bardzo gorąco polecam ten sprzęt gdyż jest lepszy od 5Dmark II ( matryca i AF )

Canon EOS 6D

D4444 Robert
13 cze 2013

Przekonałem się do 6D. Bardzo podoba mi się praca migawki. Cichy tryb pozwala wykonać nieporuszone zdjęcia. Gratulacje dla Canona za pomysł

6D

typofy Seba
17 kwi 2013

Aparat używany jak na razie tylko z obiektywem Sigma 50mm 1,4. Obrazki z niego.... bajka (przesiadłem się z Canona 1100d :D). 4 kl/s dla fotoreportera sportowego bedzie mało, jak dla amatora z ambicjami :D takiego jak ja, bedzie ok. Korpus solidny, chociaż czytałem komentarze "fachowców" że beeeee bo nie cały z magnezu, ale przecież jest gps i wifi więc góra puszki musiała byc z jakiegoś innego materiału. Wifi naprawdę przydatne (można przeglądać zdjęcia na tablecie w trakcie sesji bo 3" ekran aparatu nie zawsze odda szczegóły). Wysokie ISO, użyteczne do 6400. 11 pól autofokusa w tym tylko centralny krzyżowy to trochę mało jak na tą półkę cenową, ale jak na razie nie zdarzyło mi się żeby AF się pogubił. Ergonomia- jest raczej opinią subiektywną ponieważ ktoś kto focił na MARk III z joistickiem bedzie narzekał, jak przesiadłem sie z 1100d i z obsługą nie mam problemów. Aparat polecam w 100%. A Cyfrowe.pl oczywiście na najwyższym poziomie 10/10

Canon EOS 6D

wues
27 lut 2013

Jeżeli nie wykonujecie zdjęć sportowych, czy obiektów w ruchu jest w zupełności wystarczający. Jakość zdjęć nie odbiega od 5DIII. Autofocus działa sprawnie w scenach statycznych. Odejmuję gwiazdkę za rezygnację z joysticka, przez co wybór punktu autofokusa jest dość nieporęczny oraz za przycisk podglądu głębi ostrości - mały i niewygodny w pozycji pionowej. Przesiadłem się na pełną klatkę z 7D. Jestem bardzo zadowolony z zakupu i jakości zdjęć. Za różnicę w cenie pomiędzy 5DIII a 6D kupiłem nową Sigmę 35/1,4 :-) Braki nie są warte takiej różnicy w cenie jaka jest obecnie pomiędzy 5DIII a 6D. Złe oceny dla tego aparatu są kompletnym nieporozumieniem. Profesjonaliści, fotografowie sportowi i tak kupią 5DIII bo jest to aparat dla nich. 6D jest solidnym, aparatem półprofesjonalnym (lub dla entuzjastów, zaawansowanych amatorów) o jakości obrazu dorównującej, a często przewyższającej, najbardziej zaawansowane lustrzanki dostępne obecnie na rynku.

żenada

17 lut 2013

Ludzie przesadzacie z tym sprzętem. Mam 5d2 od 4 lat i jakos nie widzę potrzeby wymiany. Wszelkie bajery to zwykły kit marketingowy i w wiekszości zbędne dodatki.

Canon EOS 6D body

Zadowolony
9 lut 2013

To najtańszy aparat Canon z pełną klatką. Wypasiony i szybki. Nie żre tyle prądu jak starsze modele. Polecam sklepik cyfrowe pl Super obsługa.

Canon EOS 6D

Pracownik firmy fotograficznej
7 lut 2013

znowu cena aparatu skoczyła o tysiąc złotych w górę. Jest średnio 30 sklepów z prawie 80 gdzie ta cena nie przekracza 6400 zł Aparat bardzo fajny. Polecam każdemu nawet za cenę podaną w tym sklepie

ale w czym gorszy

Canoniarz
6 lut 2013

ale w czym ten 6D okazał się gorszy? bo pisanie że okazał się gorszy to nieco za ogólnie. D600 np nie ma tak wysokich czułości i znacznie gorszy balans bieli, co dla niektórych jest bardzo istotne

Zło!

Tymon
29 sty 2013

Na temat tego aparatu krąży wiele niesprawiedliwych opinii. Jest lepszy od 5d mark ii pod każdym względem. Jego matryca według dxo jest nawę ciut lepsza niż ta w 5d mark iii. Ubogi autofokus mi wcale nie przeszkadza choć tego się obawiałem najbardziej. Body sprawia bardzo dobre wrażenie. Jest lżejszy niż mój 7d ale nie mam poczucia że mam w rękach coś gorszego. Zanim go kupiłem myślałem że w przyszłości pozbędę się siódemki i dołożę drugie body w postaci piątki. Teraz już wiem że tak się nie stanie. Nie widzę potrzeby dokładania do piątki.

EOS 6D

Kupuję
13 lis 2012

fajny aparacik nawet dla zawodowca. Tak mówią i ja też to już wiem

pomyłka w akcesoriach

Jago
25 paź 2012

Czy aby zamieszczenie tego szkiełka: Canon 17-55 mm f/2.8 EF-S IS USM jako dedykowanego do body Canon 6D nie jest przypadkiem pomyłką ???

Pan Tomasz
21 paź 2012

Drogi kliencie cyfrowe.pl. To, że jest na liście sklepu nie znaczy, że już można ją kupić. Gdybyście "Wymoderowano z powodu naruszenia regulaminu", jeden z drugim, trochę poczytali, to doskonale wiedzielibyście, że po prezentacji aparatu na Photokini, Canon zapowiedział sprzedaż na drugą połowę listopada 2012! Mało tego. Żaden z zagranicznych serwisów poświęconych fotografii nie miał jeszcze okazji przetestować tego aparatu! Więc nie ośmieszaj się człowieku i nie pisz, że aparat można już kupić, albo że JUŻ go masz i "jest super". Odrób lekcje dziewczynko.

Canon EOS 6D

Klient cyfrowe . pl
21 paź 2012

Panie Tomaszu. Lustrzanka już jest dostępna na rynku. Nie ma żadnego problemu w jej kupnie. Jest tu na cyfrowe.pl oraz w sklepach konkurencji. Osobiście rozważam kupno tej lustrzanki na wosnę 2013 roku. Cena jak dla mnie jest umiarkowana. Możliwe ze na wiosnę będzie o 300 zł tańsza

Serio Lemi??

Pan Tomasz
20 paź 2012

Serio Lemi? Już kupiłeś? A to super, bo w sprzedaży dopiero za miesiąc...

Canon EOS 6D

Lemi
17 paź 2012

może z obiektywem wychodzi drożej. Dla mnie jest to bardzo tani aparat dla zawodowców z pełna klatką. Kupiłem i nie narzekam.

Tani dla mas?

Tom
10 paź 2012

To ma być tani aparat? Ja kupując w cyfrowe 5D mkII w przedsprzedaży z obiektywem 24-105L zapłaciłem 10490zł. To i tak było przecież drogo. Kilka lat później technologia poszła do przodu, parametry podobne, a cena nawet wyższa!!!

Kasdowanie opinii...

sdf
10 paź 2012

Widzę, że sklep wywala niepochlebne opinie, zwlaszcza te o zawyzonej cenie o 1000zl w stosunku do oficjalnej ceny podanej przez Canona.

Wysoka cena.

luk
10 paź 2012

Oficjalna cena podana przez Canona to 7600 lub 7800... tu grubo ponad 8000....

EOS 6D body

też kupię za oceanem
4 paź 2012

ta lustrzanka z USA będzie tańsza o trzy tysiace złotych

tania FF

romek
2 paź 2012

Jak na widoczna cene to naprawde baaardzo tania FF ....

Piotr

Piotr
27 wrz 2012

Dla jasnych profesjonalnych '' L '' minimalny czas otwarcia migawki 1/4000 to trochę za mało .Brak wyjścia na lampy studyjne to drugi minus. Obudowa jest tylko częściowo magnezowa ( która jej część jest odlewem ze stopu ??? ) .

Canon EOS 6D

Traser
26 wrz 2012

Mam już zamówiony z USA przez znajomego któremu rodzina kupi ten aparat w sklepie i przy okazji podróży do Polski przywiezie do Polski. Mam nadzieję że ten model tak jak mówią jest lepszy od Canon 5D

Traser
21 wrz 2012

teraz już nikt nie będzie zamawiał fotografa tylko sam sobie kupi taki aparat i zrobi ładniejsze zdjęcia. Aparat z pełną klatką dla ludu stał się faktem. Każdy teraz może go mieć dosłownie za kilka tysięcy złotóweczek lub jeszcze taniej jak poprosi by ciocia z USA przywiozła go w torebce.

Wszystko mi w nim pasuje.

Zbigniew2010
19 wrz 2012

Kupuję natychmiast jak się pojawi - zdaje się że będzie pod choinkę.

6D dla mnie będzie idealny

amator
19 wrz 2012

Standardowy aparat z pełną klatką dla mas. Tani z nowoczesnym i bardzo czułym sensorem. Teraz każdy może już mieć pełną klatkę dla celów prywatnych a nawet zawodowych

błędne ptarametry techniczne

janusz
18 wrz 2012

1/ Mnożnik ogniskowej [x]: 1.6 jaki przeliczni? matryca w 6D jest FF 2/ Lampa błyskowa: wbudowana 6D nie posiada lampy błyskowej. Szanowny Kliencie. Dziękujemy za cenne spostrzeżenie, zespół Cyfrowe.pl dokonał stosownych zmian.

Intrygujący AF

dzejkob
18 wrz 2012

Aparat wygląda bardzo fajnie, od 5D MK III odróżnia go w zasadzie tylko to, że ma jeden slot na karty a nie 2. No i AF, niby mniej punktów ale czułość od -3EV?... takiej czułości nie mają nawet jedynki Canonowskie ani Nikon D4. (Mają -2EV, Canon 7D, ma -0,5. Może się okazać, że mniej punktów a w praktyce sprawdzi się doskonale bo złapie ostrość nawet w kompletnej ciemności.

Canon EOS 6D

zawadek
17 wrz 2012

i stało się ! Nowoczesna pełna klatka, tańsza i lepsza od EOS 5D mark III Jak sie pojawi to od razu kupuję

Cena

lukas
20 lip 2018

Dlaczego u Państwa 6D kosztuje 6277 zł skoro w innych sklepach jest po ok. 4500 zł ???

Canon 6D

peli
5 lut 2016

Moja pierwsza pełna klatka. Wcześniej używałem systemu m4/3, ale potrzebny mi był aparat, który radziłby sobie w trudnych, ciemnych warunkach. 6D ze swoim środkowym punktem AF krzyżowym jest rewelacją. Nawet najnowszy Sony A7rll ma, jeśli dobrze pamiętam, słabszy punkt o 1EV! Niestety ten punkt krzyżowy jest tylko jeden, i to jest chyba największy ból i minus 6D. Niby da sie z tym żyć, ale mi nie raz to przeszkadzało. Używam tylko środkowego, bo reszta jest wolniejsza, a to każe mi robić zdjęcia z elementem głownym pośrodku, a później ewentualnie przekadrowywać kosztem rozdzielczości. Mimo to nie raz robiłem nim zdjęcia wymagające, typu sesja plenerowa, czy reportaż ślubny i dało rade.. rozwiązaniem jest 5D mark 3, tam już wszystkie af są krzyżowe. Używam 6D z C 24-70 2.8 ll i w połączeniu z centralnym af, to jest kosmos. polecam

6D vs 5D mk II Piksele

Tomek
15 lis 2015

Tak czytałem opinie o martwych pikselach. Ja akurat posiadam 5D mk II i też mam martwy piksel, co prawda tylko 1, ale mam. Kompletnie mi to nie przeszkadza w fotografowaniu, zapomniałem, że istnieje, czasem sobie o nim przypomnę w szczególnych warunkach, np. przy zdjęciach nocnych. Nie ma rzeczy idealnych. 5D mk II czesto nie trafia z ostrością, osobiście używam tylko centralnego punktu. Mam nadzieję,że w 6D naprawiono AF. Ogólnie Canon jest fajny, ale moja stara analogowa Minolta 700si miała o niebo lepszą ergonomię i klawiszologię. Canon pod tym względem to średniowiecze.

Canon EOS 6D body

maciek
14 wrz 2015

ktoś tu mówi że wysiada migawka. Powiem że mi padała w 5dm III. Pierw był zgrzyt ( bo padł akumulator a ja kręciłem wideo )potem jakoś tak kłapało aż padła. Co dziwniejsze jak wymieniłem aku na oryginalny to wszystko odżyło

Canon EOS 6D

użytkownik
24 cze 2016

z oprogramowaniem Magic Lantern jest to super doskonała lustrzanka. Sensor daje ładniejszy obraz niż 5d Mark III Oprogramowanie jest bezpieczne bo instaluje się tylko na karcie pamięci.

Canon 6D BODY

Kamil
21 mar 2017

Body Canona posiadam od dłuższego czasu. Idealny do nocnych portretów, dzięki wysokiemu użytecznemu ISO (używam nawet iso 4000!). Dobra konstrukcja, idealnie leży w dłoni z gripem. Zauważyłem jedynie dwa minusy tego sprzętu: 1. Przekłamujący wyświetlacz (jasność zdjęć i filmów), 2. Zbyt mało punktów ostrości (jednak trochę brakuje). Sprzęt idealny do portretów, a i na ślubach daje radę :) Polecam każdemu, bo za taką cenę warty jest uwagi!

Canon 6d

paulusus
9 mar 2017

Osobiście posiadam 2 sztuki. Dobra puszka ale bez rewelacji, ładniejszy obrazek daje 5d w wersji 1. Czas 1/4000 również nie pomaga szczególnie kiedy używa się jasnych obiektywów rzędu f/1.4, chcąc wykorzystać maksymalnie jasność szkiełka na zewnątrz w słoneczku to człowieka może szlag trafić :) to samo dotyczy czasu synchronizacji z lampą - 1/180 to również za mało moim zdaniem. Druga sprawa autofokus, bardzo przeciętny, w ciężkich warunkach czyt. ciemno .. nagminnie się gubi a w trybie ciągłym jest naprawdę średni. Dobra ergonomia, dobre ISO, dobry wyświetlacz, dobry obrazek. Na koniec jeszcze o autofokusie, gdzieś na stronie pisze, że ten 11-punktowy system AF jest najlepszy :D .. no pewnie.. tak szczerze to lustrzanki 3 cyfrowe ( 750D ) mają prawie 2 razy więcej tych punktów..

warto

gość
2 mar 2017

Rok czasu czytałem, zastanawiałem się bo wydatek niemały tym bardziej, że i obiektyw trzeba kupić lepszy niż ten co mam do 500d. Ale warto było. Nie będę pisał o tym jakie robi foty bo to dużo zależy od obsługującego. Jeżeli ktoś się wacha, a ma kasę to trzeba brać.

6D ...zaraz będzie MKII

Amator z 20 letnim stażem
23 lut 2017

Świetna puszka ...ku mojemu zdziwieniu już na rynku pojawiają się 6D MKI w cenie poniżej 3800 pln ...z przebiegami koło 100 k zdjęć... Wszyscy staramy się porównać z 5D mkII ..ale to już inna generacja ...procesor , matryca i możliwości AF ...to co kiedyś mieliśmy za ponad 10 tyś PLN obecnie możemy mieć w lepszym wydaniu za ok 5 kPLN....wiem wiem wiem...zaraz zwolennicy 5D się odezwą ...bo czas 1/8000 , bla bla bla... ja skupiam się na rynku wtórnym ...porównałem kilka próbnych zdjęć ze słynnej 5D mkII ..używek i pomijam te pixele które już odeszły do krainy wiecznych łowów :) ..5tkami chyba wszystkie wesela kręcili ....to AF jest nieporównywalny na + dla 6D ...obrazek może nie jestem obiektywny ale z 6D wydaje się być lepszy? :) Tak wiem większość użytkowników sugeruje: 5D mkII ma migawkę z gwarancją 150 k pstryknięć a 6D tylko 100 k pstryk pstryk...tylko tu już wydaje się , że Canon zakłada zużycie matrycy przez filmowanie ...bo coraz więcej użytkowników niestety bawi się w reżysera..ujęć filmów Full HD, z maksymalną rozdzielczością 1920 x 1080 i ilością klatek na sekundę: 29,97 / 25 / 23,976, a w obniżonej rozdzielczości 1280 x 720 z prędkością 59,94 kl/s. Dla mnie najlepszą opcją do wykorzystania jest ISO 50 - 102 400... jestem pod wrażeniem bo na koncertach ...ujęcia bez lampy wychodzą pięknie. Obecnie szukam już drugiej puszki 6D z rynku wtórnego ..ale mam szacunek dla wszystkich modeli wcześniejszych Canona ..niestety w elektronice nie jesteśmy w stanie przeskoczyć galopującego postępu który serii np XXD z 2016 daje lepsze parametry niż serii XD z np 2005 roku....nie dyskutuję o upodobaniach do np starych 1D..Ds...które mimo wieku mają urok , klasę ...niestety jakość zdjęcia już nie odpowiada obecnym oczekiwaniom. Procesor 6D DIGIC 5+ użyty w EOS-1D X, EOS 5D Mark III i EOS 70D daje ciekawe efekty ...

Ten produkt nie ma jeszcze opinii. Dodaj pierwszą opinię.
Dodaj opinię
Lustrzanka Canon EOS 6D body
Lustrzanka Canon EOS 6D body
Wysyłanie opinii nie powiodło się. Spróbuj ponownie za chwilę.
Opinia została dodana
Oceń produkt w skali 1-5 zaznaczając gwiazdkę

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cyfrowe.pl informacji handlowych za pośrednictwem zaznaczonych kanałów poniżej, jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych: adres e-mail, numer telefonu, identyfikator komunikatora, przez Cyfrowe.pl Sp. z o.o., zgodnie z Polityką prywatności, w celu przesyłania informacji handlowych, jedynie za pośrednictwem kanałów, które zostały przeze mnie zaznaczone. Podstawą prawną jest moja dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wycofanie zgody jest możliwe w każdej chwili i nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.

Ta strona korzysta z zabezpieczenia reCAPTCHA od Google Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług.

Klienci sprawdzali również

Klienci kupili również

Dodałeś produkt do koszyka
Dodałeś produkt do koszyka
Klienci kupili również