Liczba produktów: 314
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Kabel służący do połączenia aparatów Canon z lampą błyskową Speedlite 600EX-RT oraz transmiterem bezprzewodowym Speedlite ST-E3-RT. Kabel współpracuje z aparatami Canon: seria EOS-1D, EOS 7D, EOS 60D.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Chrome Dome, jest nasadką przeznaczoną do dyfuzorów Delta typu lightsphere. Nasadka ta zwiększa kontrast światła emitowanego przez lampę błyskową.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Wymiary wewn. (szer. x wys. x gł.) [mm]: 10 x 22 x 8
Najwyższej jakości pokrowiec odporny na ekstremalne warunki atmosferyczne. Został zaprojektowany z myślą o standardowych lampach błyskowych. Zamknięcia na rzepy gwarantują szybki dostęp do zawartości, natomiast specjalna pianka, sztywna konstrukcja oraz wodoodporny materiał gwarantują najwyższy poziom ochrony.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
143
199 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wyzwalacz radiowy Nissin Commander Air 1 do aparatów Canon współpracuje z lampami błyskowymi Nissin Di700A. Posiada diodę wspomagającą AF i jest zasilany bateriami AAA, co umożliwia wyzwolenie nawet 3000 błysków.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
319
359 zł
Do koszyka
8.9/10 (8 opinii) Czytaj opinie
YN-12V5A to oryginalny zasilacz sieciowy dedykowany do lamp wideo LED YN600L, YN300III, YN168, YN216, YN1410, YN300Air, YN160III, YN360, YN608, YN600RGB, YN308, YN600Air oraz innych modeli o zasilaniu 8V - 5A. Może być zasilany z sieci elektrycznej o napięciu w zakresie 100-240V.
9/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Głowica: ruchoma w pionie i poziomie
  • Bezprzewodowa praca zdalna: tak
  • Zasilanie: AA
Lampa reporterska kompatybilna z aparatami wszystkich marek i system radiowym Quadralite Navigator X. Wbudowany nadajnik i odbiornik umożliwiają pracę zarówno jako lampa Master, jak i Slave. Urządzenie wspiera tryb HSS, a także zdalne sterowanie mocą błysku i zmianę trybu pracy. Model ten świetnie sprawdzi się podczas pracy z innymi lampami speedlite i lampami studyjnymi.
9.6/10 (15 opinii) Czytaj opinie
Quadralite Reporter S-holder jest lekkim i poręcznym uchwytem do lamp reporterskich, który pozwala korzystać z akcesoriów do lamp studyjnych z mocowaniem Bowens, takich jak softboxy, reflektory, beauty dish i inne.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Rozbudowany zestaw składający się aż z 30 filtrów w 13-tu wersjach kolorystycznych oraz 4 filtrów rozpraszających światło. Szeroka gama barw pozwoli Ci podnieść lub obniżyć temperaturę barwową światła emitowanego przez Twoją lampę błyskową. Filtry tego typu są powszechnie wykorzystywane zarówno w fotografii studyjnej jak i plenerowej, gdyż pozwalają uzyskać różnorodne efekty.
9/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Głowica: ruchoma w pionie i poziomie
  • Bezprzewodowa praca zdalna: tak
  • Zasilanie: AA
YN-560IV to kolejna wersja modelu YN-560 wzbogacona o funkcję Master umożliwiającą sterowanie innymi lampami. YN-560IV jest lampą manualną przeznaczoną do współpracy z wieloma systemami. Wyposażona w uniwersalną stopkę współpracuje z aparatami marek Canon, Nikon, Pentax, Olympus, Fuji oraz Sony (stopka Multi Interface). Dużą moc lampy (liczba przewodnia 58) pozwoli na wykorzystanie lampy również w profesjonalnych zastosowaniach, a port USB pozwala na łatwą aktualizację oprogramowania.
9.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Miękki dyfuzor wykonany z wysokiej jakości poliestru. Pasuje do większości reporterskich lamp błyskowych. Zmiękcza światło i redukuje cienie. Konstrukcja wykorzystująca elastyczny pasek na rzepy i antypoślizgowe krawędzie sprawia, że montaż jest bardzo łatwy a dyfuzor pozostaje w odpowiedniej pozycji. Po otwarciu bocznych ścianek można rozproszyć światło w zakresie 360 stopni.
10/10 (6 opinii) Czytaj opinie
Litebox 50x50cm to lekki i mały po złożeniu softbox wyposażony w podwójny dyfuzor oraz uchwyt do lamp reporterskich typu speedlite, który pozwala korzystać z modyfikatorów światła do lamp studyjnych z mocowaniem Bowens.
9.9/10 (11 opinii) Czytaj opinie
  • Bezprzewodowa praca zdalna: TAK
  • Zasilanie: AA
  • Głowica: ruchoma w pionie i poziomie
Lampa reporterska kompatybilna z automatycznym pomiarem światła Canon E-TTL II, dzięki czemu można z niej korzystać wraz z automatycznymi i półautomatycznymi trybami fotografowania również wtedy, gdy warunki świetlne zmieniają się dynamicznie. Zastosowanie częstotliwości 2.4 GHz umożliwiło zasięg do 100 m. Urządzenie wspiera tryb HSS.
9.6/10 (16 opinii) Czytaj opinie
  • Głowica: ruchoma w pionie i poziomie
  • Bezprzewodowa praca zdalna: tak
  • Zasilanie: AA
YN-685 to bardzo mocna lampa działająca w systemie Nikon i-TTL. Umożliwia współpracę z aparatem zarówno na sankach jak i bezprzewodowo dzięki czemu doskonale sprawdzi sie zarówno w reportażu jak i studio. Synchronizacja z krótkimi czasami pozwala na uzyskanie ciekawych efektów.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Głowica: stała
  • Bezprzewodowa praca zdalna: tak
  • Zasilanie: AA
Pierścieniowa lampa Canon, która pomoże poprawić i doświetlić Ci Twoje zdjęcia makro. Wyposażona w automatykę błysku E-TTL, liczbę przewodnią 14 oraz dwa niezależnie sterowanie palniki zapewnia dużo światła i dokładną ekspozycję w świetle błyskowym we wszystkich sytuacjach makrofotograficznych.
9.2/10 (24 opinii) Czytaj opinie
  • Bezprzewodowa praca zdalna: TAK
  • Zasilanie: AA
  • Głowica: ruchoma w pionie i poziomie
Nowy model będący następcą lampy Speedlite 430EX II. Lampa została wyposażona w szereg funkcji ułatwiających pracę fotografa m.in. obsługę bezprzewodowej transmisji radiowej. W porównaniu do poprzednika lampa jest mniejsza oraz oferuje szybsze i cichsze ładowanie. Jednocześnie lampa gwarantuje dużą moc oraz szeroki zakres pokrycia ogniskowych.
7.7/10 (10 opinii) Czytaj opinie
Lampa pierścieniowa LED NEWELL RF-550D jest idealnym rozwiązaniem do makrofotografii, a także fotografii portretowej, technicznej, stomatologicznej itd. Głowica emituje równomiernie rozproszone światło o temperaturze barwowej 5500 K, którą można modyfikować za pomocą dostępnych dyfuzorów do 3000 K i 15000 K. Przeznaczona do aparatów Canon, Nikon, Olympus, Panasonic oraz Sony ze stopką Multi Interface.
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Pixel PAWN TF-363 to urządzenie przeznaczone do radiowego wyzwalania lamp błyskowych oraz aparatów fotograficznych jako radiowy wężyk spustowy do wyzwalania migawki. System PAWN z łatwością współpracuje z dowolną liczbą lamp błyskowych dzięki czemu nie musimy stosować fotoceli szczególnie podczas utrudnionej pracy w plenerze.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Quadralite Stroboss VB-18 to akumulator litowo-jonowy zaprojektowana specjalnie dla linii lamp z rodziny Genesis/Quadralite Stroboss 58 oraz 60 EVO.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Kompaktowy wyzwalacz radiowy zaprojektowany z myślą o systemie Canon. Pozwala uzyskać dwukierunkową komunikację lampy i aparatu, dzięki czemu znacznie poprawia komfort fotografowania. Jak przystało na urządzenie renomowanego producenta YN-E3-RT II obsługuje tryb TTL oraz oferuje zasięg do 100 metrów.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Głowica: ruchoma w pionie i poziomie
  • Bezprzewodowa praca zdalna: tak
  • Zasilanie: AA
YN-565EXIII to model przeznaczony zarówno dla amatorów jak i profesjonalistów. Dzięki współpracy z systemem C-command może pracować zarówno na sankach aparatu (wykorzystując tryb TTL, E-TTL, E-TTLII) jak i poza aparatem będąc zdalnie wyzwalana. W trybie odbiornika może współpracować m.in. z lampą Canon 580EX II, transmiterem ST-E2 oraz aparatami obsługującymi system Speedlite. Możliwa jest również współpraca z lampami firmy Nikon (SB-900, SB-800 i SB-700).

Porady

 Lampy błyskowe Canon Speedlite

Dowiedz się, jakie zalety i wady ma każda lampa z serii Speedlite Canona.

Który model najbardziej Ci się przyda? Który z nich jest najlepszy na początek? Pomożemy Ci wybrać.

Strobing. Błyskanie pod słońce

Zgranie lamp błyskowych i słońca na planie zdjęciowym nie należy do najłatwiejszych rzeczy w fotografii.  

Gdzie ustawić lampę? Z jaką mocą powinna świecić?

Podstawą jest używanie światłomierza, ale warto też poznać kilka trików, które to przyspieszą.

 

Reporterskie lampy błyskowe do aparatu


Chociaż kojarzą się głównie z ratowaniem sytuacji, gdy brakuje dostatecznej ilości światła, to nie jedyne ich zastosowanie. Coraz częściej wykorzystywane są do kreatywnego łączenia światła zastanego z błyskowym - w szczególności, gdy zostaną połączone z różnymi modyfikatorami i akcesoriami. Reporterskie lampy błyskowe zostały stworzone z myślą o pracy w terenie, ale mogą także posłużyć do tego, aby stworzyć małe domowe studio fotograficzne.

Jaka lampa błyskowa będzie dla Ciebie najlepsza?


Klasyczna reporterska lampa błyskowa z ruchomym palnikiem ma uniwersalne zastosowanie i przyda się nie tylko w fotoreportażu, ale również w fotografii ślubnej, streetowej czy wnętrzarskiej. Lampy pierścieniowe powstały z myślą o makrofotografii i fotografii stomatologicznej. W ofercie dostępne są także ciekawe hybrydy pomiędzy reporterskimi a studyjnymi lampami błyskowymi, takie jak np. lampa błyskowa Quadralite Stroboss V1.

Akcesoria do lamp błyskowych - które na początek?


Producenci oferują szereg akcesoriów i modyfikatorów do lamp błyskowych. Dzięki nim możliwa jest kreatywna praca ze światłem. Początkującym fotografom w szczególności przydadzą się dyfuzory, softboxy i gridy. Poniżej znajdziesz ich krótką charakterystykę:

Dyfuzor i softbox do lampy na aparat


Softbox pozwala zmiękczyć światło, rozproszyć je a także uniknąć efektu czerwonych oczu. Softbox do lamp błyskowych nakładany jest najczęściej bezpośrednio na palnik lub za pomocą specjalnego adaptera, wyglądając jak zminiaturyzowany, studyjny softbox.

Gridy, czyli plastry miodu do systemowych lamp


Grid inaczej zwany plastrem miodu do reporterskich lamp błyskowych jest także dostępny w formie modyfikatora nakładanego na palnik. Plaster miodu pozwala na ukierunkowanie światła i nadanie mu ciekawszego charakteru. Gridy dostępne są często w zestawach z filtrami żelowymi do reporterskich lamp błyskowych.

Filtry żelowe do lamp błyskowych


Filtry żelowe pozwalają na dostosowywanie temperatury barwowej lampy błyskowej. Dodatkowo umożliwiają uzyskiwanie kreatywnych efektów oświetleniowych dzięki zmianie kolorystyki oświetlenia. W sprzedaży dostępne są uniwersalne filtry żelowe lub do dedykowane do reporterskich lamp błyskowych Nikona, Canona i innych znanych producentów.

Wyzwalanie reporterskich lamp błyskowych - systemy wyzwalania


Podobnie jak w przypadku studyjnych lamp błyskowych także lampy reporterskie mogą być zdalnie wyzwalane. Dzięki systemom zdalnego wyzwalania do lamp błyskowych Yongnuo, Quadralite itp. możliwe jest ustawienie lampy z dala od osi obiektywu i uzyskiwanie ciekawych efektów oświetleniowych. Nadajniki i odbiorniki do lamp błyskowych działają w oparciu o fale radiowe, umożliwiając swobodną komunikację nawet na odległość 100 metrów.

Czy da się zamocować lampę reporterską na statywie?


Reporterskie lampy błyskowe powstały z myślą o montowaniu ich bezpośrednio na złączu gorącej stopki aparatu, jednakże w wielu sytuacjach może być pomocne zamocowanie ich na statywie. Takie rozwiązanie pozwala na kreatywną pracę z oświetleniem błyskowym. Skorzystaj z uniwersalnych mocowań i adapterów do reporterskich lamp błyskowych. Wykorzystują one gwinty statywowe 1/4’’, tak więc będą kompatybilne z dowolnym statywem. Uchwyty i adaptery umożliwiają także połączenie lamp reporterskich z softboxami, reflektorami, gridami czy beauty dishami.

Zasilanie czyli baterie do reporterskich lamp błyskowych


Najczęściej w tym celu stosuje się baterie AA. Najlepsze baterie AA dla fotografa to Panasonic Eneloop. W sklepie internetowym Cyfrowe.pl mamy ogromny wybór baterii i akumulatorów AA. Czasami jednak może być przydatne zastosowanie zasilacza sieciowego, który umożliwi nieprzerwane dostarczanie energii. Przyda się to podczas stosowania reporterskiej lampy błyskowej w domowym studiu fotograficznym. Zasilacz sieciowy do lampy błyskowej staje się znakomitą alternatywą dla akumulatorów AA.

Kabel synchronizacyjny - do czego służy?


Reporterskie lamp błyskowe posiadają ruchome głowice z palnikami, które umożliwiają zmianę kierunku padania światła. Czasami jednak, aby uzyskać pełną swobodę świecenia, konieczne jest odsunięcie lampy od osi obiektywu. Jednym ze sposobów jest zdalne sterowanie lampą błyskową, ale istnieje też inny wariant - zastosowanie kabla synchronizacyjnego do lampy błyskowej. Dzięki niemu możliwe jest trzymanie lampy pod dowolnym kątem w czasie fotografowania.

Lampa do lustrzanki. Oryginał czy zamiennik?


Lampa reporterska Nikon czy Canon zapewnia znakomitą jakość świecenia i perfekcyjną komunikację z aparatem. Dodatkowo jest w pełni kompatybilna z systemami tych producentów, umożliwiając bezpośrednią pracę z innymi lampami Nikona. Jednakże istnieje wiele alternatywnych rozwiązań, których główną zaletą jest niższa cena. Lampy błyskowe Yongnuo czy Quadralite wciąż oferują świetną jakość, a przy tym dysponują własnymi systemami zdalnego wyzwania czy komunikacji pomiędzy lampami błyskowymi.

Lampy błyskowe typu pop-up


Lampy błyskowe typu pop-up to te montowane bezpośrednio w aparacie. Często krytykowane są za tworzenie sztucznych efektów, za co odpowiada to, że emitują światło bezpośrednio przed aparat. Chociaż często odradza się ich stosowanie, a profesjonalne aparaty nawet nie są w nie wyposażane, to jednak początkujący mogą dzięki nim postawić pierwsze kroki w fotografii błyskowej. Aby zapewnić sobie lepsze efekty warto zastosować dyfuzory do lamp pop-up.