Reklamacje i skargi

Wady towaru

W przypadku zastrzeżeń (np. co do działania, stanu) wobec zakupionego towaru, mogą Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji lub z rękojmi.

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Towary posiadają gwarancję, a gwarantem jest producent lub inny podmiot wskazany w warunkach gwarancji. 

Nasz sklep jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli sprzedana rzecz ma wadę fizyczną lub prawną, zgodnie z przepisami dotyczącymi rękojmi.

Procedura zgłoszenia uszkodzonego towaru do serwisu.

Skargi na jakość obsługi

Jeżeli chcesz zgłosić uwagi do jakości pracy czy obsługi naszego sklepu, skorzystaj ze specjalnego formularza wyrażania opinii, który trafia do bezpośrednio do Kierownika Działu Sprzedaży oraz Zarządu. Każda uwaga, zła i dobra, zostanie potraktowana z należytą uwagą. Odpowiemy na każde takie zgłoszenie!

Unijna platforma rozwiązywania sporów

Istnieje możliwość skorzystania ze ścieżki polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.