Liczba produktów: 23
Sortowanie:
9.5/10 (13 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
Szerokokątny obiektyw o jasności f/1.4, który doskonale sprawdzi się w trakcie uprawiania fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy nocnego nieba. Dzięki zastosowaniu cichego silnika AF HSM można go z powodzeniem wykorzystać także w trakcie filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje elementy SLD, FLD i asferyczne. Obudowa została wykonana z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu, co zapewnia wysoką odporność obiektywu.
1-2 dni
3 189
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny obiektyw oferujący znakomitą jakość odwzorowania, ekstremalnie szeroki kąt widzenia oraz kompaktowe rozmiary. Jest to pierwsza małoobrazkowa konstrukcja na świecie, oferująca jasność f/1.4 przy ogniskowej 21 mm.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
38 700
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny obiektyw oferujący znakomitą jakość odwzorowania, szeroki kąt widzenia oraz kompaktowe rozmiary. Przeznaczony jest do cyfrowych aparatów Leica M8 oraz analogowych aparatów Leica M.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra-kompaktowy obiektyw szerokokątny, charakteryzuje się wysoką jakością obrazu przy ekstremalnie szerokim kącie widzenia. Można go stosować zarówno z aparatami cyfrowymi Leica M8, jak i analogowymi aparatami Leica M.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 28 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Summilux to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. To wyjątkowe połączenie popularnego, reporterskiego szerokiego kąta ze znakomitą jasnością.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
34 750
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 46
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw Leica SUMMILUX-M to doskonały obiektyw reporterski o wysokiej jasności. Konstrukcja optyczna została zoptymalizowana pod kątem wymagań stawianych przez cyfrowe aparaty Leica M (użytkownicy systemów analogowych z pewnością będą zachwyceni odwzorowaniem i osiągami nowej wersji).
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
SUMMILUX-M 50 mm to wysokiej klasy obiektyw standardowy. Dostarcza wysokokontrastowy obraz oraz wysoką rozdzielczość detali nawet przy największym otworze przysłony i najkrótszej odległości ogniskowania. Osiągnięto to m. in. dzięki użyciu pływającego elementu, specjalnemu rodzajowi szkła z unikalnymi właściwościami refrakcyjnymi oraz elementowi z asferyczną powierzchnią.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
17 250
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw typu rybie oko. Z aparatami z matrycą 35 mm pozwoli na uzyskanie kolistego obrazu o kącie 180 stopni. Minimalna odległość ostrzenia 13.5 cm pozwoli na zabawy z perspektywą.
9.1/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
Zaawansowany obiektyw należący do linii premium Art, który oferuje ogniskową 20 mm i jasność f/1.4. Precyzyjnie wykonana optyka obejmująca szkło FLD o niskiej dyspersji i 5 elementów ze szkła SLD gwarantuje obrazy wolne od zniekształceń oraz aberracji. 9-listkowa przysłona zapewnia plastyczny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Silnik HSM umożliwia zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 77
Obiektyw o klasycznej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do linii premium Art. Zapewnia zaawansowaną konstrukcję optyczną, obejmującą 2 soczewki FLD o niskiej dyspersji i 3 elementów ze szkła SLD (Special Low Dispersion), które minimalizują poprzeczną aberrację chromatyczną. Posiada wytrzymałą obudowę i hydro- oraz oleofobowe powłoki, a także mosiężny bagnet.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 62
Sigma A 30 mm f/1.4 DC HSM to obiektyw opracowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Oferuje światłosiłę f/1.4 i 9-listkową, kołową przysłonę, co skutkuje naturalnie wyglądającym efektem bokeh. Model ten należy do linii premium Art, wyróżniającej się bezkompromisową jakością obrazu.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 82
Obiektyw o klasycznej ogniskowej i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art, zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Mechanim AF działa precyzyjnie i błyskawicznie, umożliwiając zachowanie ostrości nawet przy najbardziej dynamicznych obiektach. Obiektyw wyróżnia się mocną budową, która jest odporna na działanie czynników atmosferycznych.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.