Liczba produktów: 175
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 86
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny obiektyw do makrofotografii. Zapewnia doskonałą jasność, stabilizację obrazu oraz długą ogniskową docenianą zwłaszcza przez miłośników makrofotografii przyrody. Może służyć również jako jasny obiektyw stałoogniskowy używany przez fotoreporterów.
8.1/10 (18 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
24-70 mm f/2.8L II EF USM to najwyższej klasy standardowy obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Zakres ogniskowych sprawia, że nadaje się do realizacji większości zadań fotograficznych, od krajobrazu, poprzez reportaż i podróże aż po portret. Duża jasność ułatwia fotografowanie w słabym oświetleniu oraz uzyskanie atrakcyjnego rozmycia tła.
9.3/10 (19 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw 100 mm f/2.8 USM Macro jest teleobiektywem makro przeznaczonym zarówno do fotografii makro jak i portretowej. Skala odwzorowania 1:1 pozwoli uchwycić najdrobniejsze detale a duża jasność ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu. Dzięki długiej ogniskowej idealnie sprawdzi się przy fotografowaniu obiektów do których nie możemy się zbliżyć oraz portretów. Obiektyw może być używany z aparatami z matrycą pełnoklatkową lub APS-C. Po zastosowaniu adaptera może być używany z aparatami bezlusterkowymi.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zdobywca prestiżowej nagrody EISA (2016-2017) w kategorii Najlepszy Obiektyw Profesjonalny. Jego wszechstronną ogniskową 35 mm, uwielbiają dziennikarze, blogerzy, podróżnicy i fotografowie ślubni. Skuteczny silnik autofokusa USM, uszczelniana obudowa oraz duży maksymalny otwór przysłony F1.4 pozwalają na wykorzystanie tego obiektywu w najtrudniejszych warunkach. 9-listkowa przysłona zapewnia plastyczny obraz i miękko rozmyte tło.
2-4 dni
7 499
Do koszyka
9.2/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy teleobiektyw z zoomem o krotności 4.3, który pozwoli na użycie w wielu sytuacjach, np. w fotografii przyrody i sportu, a także na wycieczkach. Wydajny system stabilizacji drgań umożliwia fotografowanie przy słabym świetle, natomiast szybki i celny autofokus zadba o ustawienie ostrości w odpowiednim miejscu. Nowością w obiektywie tego typu jest monochromatyczny ekran informujący o ustawieniach obiektywu.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Unowocześniona wersja popularnego obiektywu dla zawodowców i wymagających amatorów. Poprawiona jakość optyczna oraz skuteczność stabilizacji sięgająca 4EV doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu i filmowaniu. Jak wszystkie obiektywy klasy L został on uszczelniony zabezpieczając konstrukcję przed pyłem czy zachlapaniem.
9.7/10 (20 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw "pełnoklatkowy" o bardzo uniwersalnej ogniskowej 35 mm, idealnej m.in. do fotografii reporterskiej, ulicznej i rodzinnej. Wyposażony w jasną przysłonę F2.0, silnik ultradźwiekowy oraz 4-stopniową stabilizację obrazu umożliwia pracę w niekorzystnych warunkach oświetleniowych bez statywu i lampy. Obraz uzyskany z jego pomocą ma rewelacyjną ostrość na głównym planie i miękki efekt bokeh. Znakomity wybór do filmowania lustrzanką.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw z funkcją korekcji perspektywy, dedykowany do fotografowania architektury i wnętrz. Wyposażony w niezależne mechanizmy pochylania (tilt) i przesuwania (shift) oraz blokady każdej osi jest wszechstronnym i wygodnym narzędziem do profesjonalnej pracy. Powoduje znikome zniekształcenia i gwarantuje doskonałą ostrość na całej fotografii. Zdobywca prestiżowej nagrody TIPA (2009).
9.3/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z lustrzankami pełno klatkowymi oraz APS-C. Niezwykle szeroki kąt widzenia połączony z dużą jasnością 2.8 doskonale sprawdzi się w fotografii wnętrz czy pejzażu.
9/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw 20 mm f/1.4 DG HSM należący do prestiżowej linii Sigma Art. Pierwszy na świecie ultra-szerokokątny, pełnoklatkowy obiektyw stałoogniskowy, którego maksymalne otwarcie przysłony wynosi f/1.4. Za doskonałą jakość obrazu odpowiada zaawansowany i skomplikowany układ optyczny, opracowany przez inżynierów firmy Sigma. Obudowa obiektywu wykonana jest z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw 24 mm o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Obiektyw skonstruowany jest z 15 soczewek w 11 grupach. Obiektyw dzięki odpowiedniej konstrukcji posiada jedynie niewielką aberracje optyczną oraz zapewnia bardzo ostre zdjęcia. Seria ART, której przedstawicielem jest ten obiektyw, skierowany jest do wymagających użytkowników którzy cenią sobie najwyższą jakość.
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Canon 16-35 mm f/2.8L EF USM III to trzecia generacja szerokokątnego obiektywu typu zoom przeznaczonego dla najbardziej wymagających. Idealnie sprawdzi się w fotografii reporterskiej, krajobrazowej czy architektury. Szybki i cichy silnik AF zapewnia precyzyjne i dyskretne działanie przydatne np. w fotografii ślubnej a duży otwór przysłony pozwoli na swobodne fotografowanie w słabym oświetleniu. Bardzo wysoka rozdzielczość optyczna spełni wymagania nowoczesnych matryc.
9.7/10 (15 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw 16-35 mm f/4L EF IS USM jest szerokokątnym obiektywem dedykowanym do aparatów z matrycą pełnoklatkową. Szeroki, zmienny kąt widzenia doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, krajobrazowej czy architektonicznej a wbudowana stabilizacja ułatwi filmowanie i fotografowanie w słabym oswietleniu.
9.5/10 (52 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Canon 17-40 mm f/4L EF USM to zmiennoogniskowy obiektyw o szerokim kącie widzenia dedykowany do współpracy z pełnoklatkowymi lustrzankami Canon. Sprawdzi się zarówno w fotografii reporterskiej, krajobrazowej jak i fotografii architektury. Wysoka jakość optyczna oraz uszczelniana obudowa sprawiają, że z powodzeniem spełni oczekiwania zaawansowanych amatorów a nawet zawodowców z mniejszym budżetem.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw stałoogniskowy wyposażony w stabilizację obrazu. Idealny do fotografii krajobrazowej, reportażowej i podróżniczej. Łącząc wysoką jasność ze stabilizacją obrazu, pozwala na robienie zdjęć jeszcze szerszej gamy scen i obiektów, zapewniając przy tym ostry obraz podczas fotografowania z ręki, nawet przy słabym oświetleniu. Soczewka asferyczna i powłoki Super Spectra dbają o wysoką jakość obrazu, nasycone kolory i bogaty kontrast.
8.2/10 (12 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
24-70 mm f/4 L EF IS USM jest mniejszym i lżejszym od swojego 'brata' obiektywem dedykowanym do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Wyposażony w stabilizację obrazu doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania. Mniejsza od wersji f/2,8 konstrukcja idealnie współpracuje z tańszymi lustrzankami gwarantując tak samo wysoką jakość. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie rozmiar i waga są ważniejsze niż duży otwór przysłony a więc np. w fotografii podróżniczej czy codziennym użytkowaniu.
8.7/10 (19 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw 50 mm f/1.2 L EF USM to jeden z obiektywów marki Canon wyróżnijący się największym otworem względnym f/1,2. Dzięki takiemu rozwiązaniu pozwala fotografować w warunkach bardzo słabego oświetlenia a także uzyskać bardzo małą głębię ostrości. Jego zalety docenią zwłaszcza osoby zajmujące się fotografią portretową, zarówno studyjną jak i plenerową.
9.6/10 (31 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy teleobiektyw o doskonałej jasności f/2.8. Wyposażony w 4-stopniową stabilizację obrazu pozwala na swobodne fotografowanie z ręki nawet nawet przy dłuższych czasach naświetlania. Sprawdzi się w fotografii portretowej, ślubnej, reporterskiej, przyrodniczej i sportowej. Profesjonalnej jakości optyka zapewnia doskonały obraz, a 8-listkowa przysłona ciekawy efekt bokeh. Tak jak wszystkie obiektywy klasy L jego konstrukcja jest uszczelniona i odporna na niekorzystne warunki atmosferyczne. Obiektyw kompatybilny z telekonwerterami Canon 1.4x i 2x.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy teleobiektyw należący serii C (Contemporary). Wyposażony w 21 elementów w 15 grupach. Oprócz nowego wzornictwa charakteryzuje się doskonałym stosunkiem ceny do jakości. Dzięki odległości ogniskowania 160 cm obiektyw pozwala na uzyskanie skali odwzorowania 1:3.8, czyniąc go idealnym wyborem na początek przygody z fotografią przyrodniczą oraz macro
9/10 (54 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
100 mm f/2.8 L EF Macro IS USM to obiektyw makro należący do profesjonalnej klasy L (Luxury). Odwzorowanie 1:1 oraz zmienna korekcja optyczna i ogniskowa 100 mm sprawiają, że idealnie sprawdzi się zarówno w makrofotografii jak i portrecie czy zdjęciach detali. Wbudowana stabilizacja obrazu przyda się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania co jeszcze bardziej zwiększa jego uniwersalność.