Liczba produktów: 157
Sortowanie:
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości teleobiektyw do makrofotografii. Został wyposażony w bardzo cichy i szybki- ultradźwiękowy silnik automatycznego ustawiania ostrości (USD), stabilizację obrazu (VC), uszczelnienia zwiększające trwałość obiektywu oraz kompatybilność z urządzeniem Tamron TAP-in Console. Dzięki niewielkiej minimalnej odległości ostrzenia uzyskano skalę odwzorowania wynoszącą 1:1.
8.9/10 (15 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Lekki i kompaktowy teleobiektyw do profesjonalnej fotografii portretowej, ślubnej i sportowej. Przysłona F/2.0 umożliwia pracę w słabym oświetleniu bez lampy błyskowej a cichy i szybki AF USM pomaga rejestrować dynamiczne sytuacje. Krótka minimalna odległość ogniskowania 0.9 m i duża skala odwzorowania 1:2 zapewnia doskonałe zbliżenia detali. Wyposażony w uszczelnioną obudową oraz doskonałą optykę prestiżowej serii "L" zadowoli najbardziej wymagających fotografów.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw o zmiennej ogniskowej należący do profesjonalnej klasy L. Doskonały jako poręczny teleobiektyw dla fotoreporterów oczekujących jakości przy niewielkich gabarytach i wadze. Czterostopniowa stabilizacja obrazu pozwala na znaczne wydłużenie czasu naświetlania bez obawy poruszenia.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Doskonała, poprawiona wersja szerokokątnego obiektywu z funkcją korekcji perspektywy. Świetny do fotografowania architektury, pejzaży oraz innych tematów wymagających szerokiego kąta widzenia. Niezależna praca mechanizmów przesuwania i pochylania zapewnia pełną swobodę artystyczną. Szeroki zakres ruchów w osi tilt i shift oraz krótka ogniskowa sprawiają, że mamy do czynienia z uniwersalnym i elastycznym obiektywem do fotografowania i filmowania.
9.2/10 (90 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm f/1.8 EF STM to wyjątkowo poręczny, lekki a przy tym tani obiektyw standardowy o dużej jasności. Jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy szukają następcy swojego podstawowego obiektywu typu zoom. Pomimo niewielkiej ceny pozwoli atrakcyjnie rozmyć tło skupiając uwagę widza na planie głównym przez co idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej. Kąt widzenia zbliżony do ludzkiego oka sprawia, że obiektyw ten może być używany w niemal każdym rodzaju fotografii.
9.5/10 (17 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy teleobiektyw z zoomem o krotności 4.3, który pozwoli na użycie w wielu sytuacjach, np. w fotografii przyrody i sportu, a także na wycieczkach. Wydajny system stabilizacji drgań umożliwia fotografowanie przy słabym świetle, natomiast szybki i celny autofokus zadba o ustawienie ostrości w odpowiednim miejscu. Nowością w obiektywie tego typu jest monochromatyczny ekran informujący o ustawieniach obiektywu.
9.4/10 (31 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
8.8/10 (18 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
24-70 mm f/4 L EF IS USM jest mniejszym i lżejszym od swojego 'brata' obiektywem dedykowanym do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Wyposażony w stabilizację obrazu doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania. Mniejsza od wersji f/2,8 konstrukcja idealnie współpracuje z tańszymi lustrzankami gwarantując tak samo wysoką jakość. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie rozmiar i waga są ważniejsze niż duży otwór przysłony a więc np. w fotografii podróżniczej czy codziennym użytkowaniu.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon. Długa ogniskowa 135 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
9.3/10 (17 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najnowszy standardowy obiektyw Sigma 50mm F1,4 DG HSM z profesjonalnej linii ART. Niesamowita jakość obrazu, idealna na erę wysokich rozdzielczości określa nowy wyznacznik jakości wśród jasnych, stałoogniskowych obiektywów typu standard. Przysłona zbudowana z 9 listków pozwoli na uzyskanie doskonałego rozmycia tła.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
3 290
Do koszyka
9.2/10 (92 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm f/1.4 EF USM to stałoogniskowy obiektyw o standardowej ogniskowej dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Dzięki ogniskowej zbliżonej kątem widzenia do ludzkiego oka pozwala zachować bardzo naturalną perspektywę. Doskonale sprawdzi się zarówno w studio jak i plenerze a duży otwór przysłony pozwoli na fotografowanie w słabym oświetleniu.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Druga odsłona profesjonalnego teleobiektywu ze zmienną ogniskową 70-200 mm i światłem F/4.0. Jest to znacznie lżejszy i mniejszy odpowiednik obiektywu 70-200, F/2.8. Doskonale sprawdzi się w podróży, fotografii przyrodniczej, sportowej i reportażu ślubnym. Jego ulepszona, 5-stopniowa stabilizacja obrazu oraz cichy i szybki autofokus USM stwarzają świetne warunki do filmowania lustrzanką. Wysoka jakość optyki serii Canon L oraz uszczelniona obudowa spełnią oczekiwania wymagających fotografów.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
"Krótki" teleobiektyw zaprojektowany do współpracy z aparatami Canon z bagnetem EF. Został stworzony dla fotografów oczekujących obiektywu o dużej światłosile na przykład pod kątem fotografii portretowej. Konstrukcję optyczną zoptymalizowano pod kątem uzyskania wysokiej rozdzielczości, naturalnego odwzorowania kolorów i minimalizacji wad optycznych. Doskonałym uzupełnieniem całości jest szybki i cichy system automatycznego ustawiania ostrości.
9.4/10 (20 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw 100 mm f/2.8 USM Macro jest teleobiektywem makro przeznaczonym zarówno do fotografii makro jak i portretowej. Skala odwzorowania 1:1 pozwoli uchwycić najdrobniejsze detale a duża jasność ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu. Dzięki długiej ogniskowej idealnie sprawdzi się przy fotografowaniu obiektów do których nie możemy się zbliżyć oraz portretów. Obiektyw może być używany z aparatami z matrycą pełnoklatkową lub APS-C. Po zastosowaniu adaptera może być używany z aparatami bezlusterkowymi.
9.7/10 (21 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw "pełnoklatkowy" o bardzo uniwersalnej ogniskowej 35 mm, idealnej m.in. do fotografii reporterskiej, ulicznej i rodzinnej. Wyposażony w jasną przysłonę F2.0, silnik ultradźwiekowy oraz 4-stopniową stabilizację obrazu umożliwia pracę w niekorzystnych warunkach oświetleniowych bez statywu i lampy. Obraz uzyskany z jego pomocą ma rewelacyjną ostrość na głównym planie i miękki efekt bokeh. Znakomity wybór do filmowania lustrzanką.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kultowy teleobiektyw zoom w udoskonalonej III odsłonie. Rewelacyjnie sprawdza się w fotografii portretowej, reporterskiej, sportowej i przyrodniczej. Duża jasność F2.8 oraz 3.5-stopniowa stabilizacja optyczna pozwalają na fotografowanie w trudnych warunkach oświetleniowych. Profesjonalnej jakości optyka, w tym elementy fluorytowe i UD (ultra nisko dyspersyjne) zapewniają barwny, kontrastowy i szczegółowy obraz o jeszcze wyższej rozdzielczości niż dotychczas. Uszczelniona na kurz i wilgoć obudowa pozwalają na bezpieczne fotografowanie w złej pogodzie.
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 86
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej klasy teleobiektyw z linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Dzięki zastosowaniu bardzo dużego otworu względnego (f/1.4) doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej i pozwoli uzyskać obraz niemal pozbawiony szumów. Na konstrukcję optyczną składają się 3 elementy specjalne, 2 o niskiej dyspersji (SLD) oraz 1 asferyczny. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C. Ponadto jest kompatybilny z urządzeniem Sigma USB Dock.
Na zamówienie Zapytaj kiedy będzie / Powiadom
4 990
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Odświeżona wersja reporterskiego klasyka od Tamrona czyli obiektywu o zakresie 24-70 mm i świetle 2.8. Duże koło obrazowe pozwala uzyskać zdjęcia niemal pozbawione winietowania nawet na dużych, pełnoklatkowych matrycach. W porównaniu do poprzednika usprawniono szybkość i precyzję ostrzenia oraz stabilizację obrazu. Ponadto wersja G2 jest kompatybilna z Tamron TAP-in Console - urządzeniem do aktualizacji oprogramowania i kalibracji obiektywu w domowym zaciszu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny i wszechstronny obiektyw zmiennoogniskowy dla aparatów pełnoklatkowych i z matrycą APS-C. Wykonany z największą precyzją, należy do najwyższej linii produktów marki Tokina. Nowy silnik autofokusa zapewnia szybką i cichą pracę a mechanizm One-touch Focus Clutch pozwala na szybką zmianę trybu z AF na MF.
1-2 dni
2 378
Do koszyka
8.9/10 (57 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
100 mm f/2.8 L EF Macro IS USM to obiektyw makro należący do profesjonalnej klasy L (Luxury). Odwzorowanie 1:1 oraz zmienna korekcja optyczna i ogniskowa 100 mm sprawiają, że idealnie sprawdzi się zarówno w makrofotografii jak i portrecie czy zdjęciach detali. Wbudowana stabilizacja obrazu przyda się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania co jeszcze bardziej zwiększa jego uniwersalność.