Liczba produktów: 37
Sortowanie:
9.3/10 (32 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
9.2/10 (18 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw szerokokątny typu zoom przeznaczony do lustrzanek z matrycą APS-C. Charakteryzuje się najwyższą jasnością f/1.8 w swojej klasie oraz ogniskowymi w zakresie 18-35 mm. Wyposażony w ultradźwiękowy silnik HSM oraz cichy i bardzo celny autofocus.
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 86
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej klasy teleobiektyw z linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Dzięki zastosowaniu bardzo dużego otworu względnego (f/1.4) doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej i pozwoli uzyskać obraz niemal pozbawiony szumów. Na konstrukcję optyczną składają się 3 elementy specjalne, 2 o niskiej dyspersji (SLD) oraz 1 asferyczny. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C. Ponadto jest kompatybilny z urządzeniem Sigma USB Dock.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw klasy 24-70 mm to prawdziwy klasyk w fotografii nadający się do wielu popularnych zastosowań, na przykład fotografii krajobrazowej i portretowej. Produkt należy do linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 7 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 105
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy teleobiektyw 105 mm f/1.4 DG HSM należący do prestiżowej linii Sigma Art. Oferuje mistrzowski efekt bokeh, dzięki połączeniu ogniskowej, możliwości maksymalnego otwarcia przysłony do wartości f/1.4 i 9-cio listkowej przysłony. Za doskonałą jakość obrazu odpowiada zaawansowany i skomplikowany układ optyczny, opracowany przez inżynierów firmy Sigma. Obudowa obiektywu wykonana jest z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw klasy 24-70 mm to prawdziwy klasyk w fotografii nadający się do wielu popularnych zastosowań, na przykład fotografii krajobrazowej i portretowej. Produkt należy do linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 7 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
9.4/10 (12 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
9.5/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 86
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej klasy teleobiektyw z linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Dzięki zastosowaniu bardzo dużego otworu względnego (f/1.4) doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej i pozwoli uzyskać obraz niemal pozbawiony szumów. Na konstrukcję optyczną składają się 3 elementy specjalne, 2 o niskiej dyspersji (SLD) oraz 1 asferyczny. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C. Ponadto jest kompatybilny z urządzeniem Sigma USB Dock.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 105
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy teleobiektyw 105 mm f/1.4 DG HSM należący do prestiżowej linii Sigma Art. Oferuje mistrzowski efekt bokeh, dzięki połączeniu ogniskowej, możliwości maksymalnego otwarcia przysłony do wartości f/1.4 i 9-cio listkowej przysłony. Za doskonałą jakość obrazu odpowiada zaawansowany i skomplikowany układ optyczny, opracowany przez inżynierów firmy Sigma. Obudowa obiektywu wykonana jest z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw 24 mm o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Obiektyw skonstruowany jest z 15 soczewek w 11 grupach. Obiektyw dzięki odpowiedniej konstrukcji posiada jedynie niewielką aberracje optyczną oraz zapewnia bardzo ostre zdjęcia. Seria ART, której przedstawicielem jest ten obiektyw, skierowany jest do wymagających użytkowników którzy cenią sobie najwyższą jakość.
9.3/10 (17 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najnowszy standardowy obiektyw Sigma 50mm F1,4 DG HSM z profesjonalnej linii ART. Niesamowita jakość obrazu, idealna na erę wysokich rozdzielczości określa nowy wyznacznik jakości wśród jasnych, stałoogniskowych obiektywów typu standard. Przysłona zbudowana z 9 listków pozwoli na uzyskanie doskonałego rozmycia tła.
9.9/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najnowszy standardowy obiektyw Sigma 50mm F1,4 DG HSM z profesjonalnej linii ART. Niesamowita jakość obrazu, idealna na erę wysokich rozdzielczości określa nowy wyznacznik jakości wśród jasnych, stałoogniskowych obiektywów typu standard. Przysłona zbudowana z 9 listków pozwoli na uzyskanie doskonałego rozmycia tła.
7.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny teleobiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych lustrzanek cyfrowych. Jest doskonałym uzupełnieniem linii stałoogniskowych obiektywów Sigmy o świetle 1.8, do której należą również: 14 mm, 20 mm, 24 mm, 35 mm, 50 mm i 85 mm. Idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej, fashion i produktowej. Soczewki obiektywu pokryto nowoczesnymi powłokami antyrefleksyjnymi, które w bardzo dużym stopniu niwelują wszelkiego rodzaju odblaski lub flary przy zdjęciach pod słońce.
1-2 dni
6 169
Do koszyka Zapytaj o rabat
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych lustrzanek cyfrowych. Jest doskonałym uzupełnieniem linii stałoogniskowych obiektywów Sigmy o świetle 1.8, do której należą również: 20 mm, 24 mm, 35 mm, 50 mm, 85 mm i 135 mm. Soczewki obiektywu pokryto nowoczesnymi powłokami antyrefleksyjnymi, które w bardzo dużym stopniu niwelują wszelkiego rodzaju odblaski lub flary przy zdjęciach pod słońce, bardzo często występujące w obiektywach UWA.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nowy obiektyw z prestiżowej serii ART - Sigma A 24-35 mm f/2.0 DG HSM to pierwszy na świecie szerokokątny, pełnoklatkowy obiektyw o zmiennej ogniskowej i stałym świetle. Oferuje jakość obrazu zarezerwowaną dotychczas wyłącznie dla mniej uniwersalnych obiektywów stałoogniskowych.
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: APS-C
Pierwszy obiektyw makro z najwyższej klasy linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 6 soczewek specjalnych, są to elementy wykonane ze szkieł niskodyspersyjnych SLD i FLD oraz asferycznych. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze, a dodatkowo producentowi udało się również uzyskać obraz praktycznie wolny od zniekształceń geometrycznych (dystorsji).
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra-szerokokątny obiektyw najwyższej klasy z linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Znajdzie zastosowanie podczas fotografii szerokich planów, na przykład krajobrazów bądź nocnego nieba. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 8 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Ponadto producentowi udało się również uzyskać obraz praktycznie wolny od zniekształceń geometrycznych (dystorsji). Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
1-2 dni
6 989
Do koszyka Zapytaj o rabat
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra-szerokokątny obiektyw najwyższej klasy z linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Znajdzie zastosowanie podczas fotografii szerokich planów, na przykład krajobrazów bądź nocnego nieba. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 8 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Ponadto producentowi udało się również uzyskać obraz praktycznie wolny od zniekształceń geometrycznych (dystorsji). Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
10/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny teleobiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych lustrzanek cyfrowych. Jest doskonałym uzupełnieniem linii stałoogniskowych obiektywów Sigmy o świetle 1.8, do której należą również: 14 mm, 20 mm, 24 mm, 35 mm, 50 mm i 85 mm. Idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej, fashion i produktowej. Soczewki obiektywu pokryto nowoczesnymi powłokami antyrefleksyjnymi, które w bardzo dużym stopniu niwelują wszelkiego rodzaju odblaski lub flary przy zdjęciach pod słońce.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra-szerokokątny obiektyw najwyższej klasy z linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Znajdzie zastosowanie podczas fotografii szerokich planów, na przykład krajobrazów bądź nocnego nieba. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 9 soczewek specjalnych, są to elementy o wykonane ze szkła fluorytowego FLD, o niskiej dyspersji SLD i asferyczne. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych, a dodatkowo producentowi udało się również uzyskać obraz praktycznie wolny od zniekształceń geometrycznych (dystorsji).

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.