Liczba produktów: 38
Sortowanie:
9.1/10 (56 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
100 mm f/2.8 L EF Macro IS USM to obiektyw makro należący do profesjonalnej klasy L (Luxury). Odwzorowanie 1:1 oraz zmienna korekcja optyczna i ogniskowa 100 mm sprawiają, że idealnie sprawdzi się zarówno w makrofotografii jak i portrecie czy zdjęciach detali. Wbudowana stabilizacja obrazu przyda się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania co jeszcze bardziej zwiększa jego uniwersalność.
9.4/10 (20 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw 100 mm f/2.8 USM Macro jest teleobiektywem makro przeznaczonym zarówno do fotografii makro jak i portretowej. Skala odwzorowania 1:1 pozwoli uchwycić najdrobniejsze detale a duża jasność ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu. Dzięki długiej ogniskowej idealnie sprawdzi się przy fotografowaniu obiektów do których nie możemy się zbliżyć oraz portretów. Obiektyw może być używany z aparatami z matrycą pełnoklatkową lub APS-C. Po zastosowaniu adaptera może być używany z aparatami bezlusterkowymi.
10/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Unowocześniona wersja popularnego obiektywu dla zawodowców i wymagających amatorów. Poprawiona jakość optyczna oraz skuteczność stabilizacji sięgająca 4EV doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu i filmowaniu. Jak wszystkie obiektywy klasy L został on uszczelniony zabezpieczając konstrukcję przed pyłem czy zachlapaniem.
9.2/10 (16 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw 16-35 mm f/4L EF IS USM jest szerokokątnym obiektywem dedykowanym do aparatów z matrycą pełnoklatkową. Szeroki, zmienny kąt widzenia doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, krajobrazowej czy architektonicznej a wbudowana stabilizacja ułatwi filmowanie i fotografowanie w słabym oswietleniu.
9.7/10 (21 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw "pełnoklatkowy" o bardzo uniwersalnej ogniskowej 35 mm, idealnej m.in. do fotografii reporterskiej, ulicznej i rodzinnej. Wyposażony w jasną przysłonę F2.0, silnik ultradźwiekowy oraz 4-stopniową stabilizację obrazu umożliwia pracę w niekorzystnych warunkach oświetleniowych bez statywu i lampy. Obraz uzyskany z jego pomocą ma rewelacyjną ostrość na głównym planie i miękki efekt bokeh. Znakomity wybór do filmowania lustrzanką.
9.2/10 (81 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Praktyczny teleobiektyw o łatwym do przenoszenia i fotografowania kształcie. Zapewnia ostry obraz na wszystkich przysłonach, nawet tych najbardziej otwartych. Przysłona F/1.8 ułatwia fotografowanie w trudnych warunkach oświetleniowych i gwarantuje miękko rozmyte tło, tzw. efekt bokeh, wielce pożądany w fotografii portretowej. Posiada szybki i cichy silnik AF USM.
8.1/10 (18 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
24-70 mm f/2.8L II EF USM to najwyższej klasy standardowy obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Zakres ogniskowych sprawia, że nadaje się do realizacji większości zadań fotograficznych, od krajobrazu, poprzez reportaż i podróże aż po portret. Duża jasność ułatwia fotografowanie w słabym oświetleniu oraz uzyskanie atrakcyjnego rozmycia tła.
8.6/10 (16 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
24-70 mm f/4 L EF IS USM jest mniejszym i lżejszym od swojego 'brata' obiektywem dedykowanym do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Wyposażony w stabilizację obrazu doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania. Mniejsza od wersji f/2,8 konstrukcja idealnie współpracuje z tańszymi lustrzankami gwarantując tak samo wysoką jakość. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie rozmiar i waga są ważniejsze niż duży otwór przysłony a więc np. w fotografii podróżniczej czy codziennym użytkowaniu.
9.4/10 (51 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
40 mm f/2.8 EF STM to wyjątkowo płaski obiektyw typu "naleśnik" dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Niewielka konstrukcja oraz kąt widzenia zbliżony do ludzkiego oka idealnie sprawdza się w fotografii ulicznej, podróżniczej czy nawet portrecie. Duża jasność pozwoli na efektowne rozmycie tła oraz fotografowanie w słabym oświetleniu.
8.7/10 (19 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw 50 mm f/1.2 L EF USM to jeden z obiektywów marki Canon wyróżnijący się największym otworem względnym f/1,2. Dzięki takiemu rozwiązaniu pozwala fotografować w warunkach bardzo słabego oświetlenia a także uzyskać bardzo małą głębię ostrości. Jego zalety docenią zwłaszcza osoby zajmujące się fotografią portretową, zarówno studyjną jak i plenerową.
9.3/10 (34 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny teleobiektyw ze zmienną ogniskową 70-200 mm i światłem F/4.0 to znacznie lżejszy i mniejszy odpowiednik obiektywu 70-200, F/2.8. Doskonale sprawdzi się w podróży, fotografii przyrodniczej, sportowej i reportażu ślubnym. Jego 4-stopniowa stabilizacja obrazu oraz cichy i szybki autofokus USM stwarzają świetne warunki do filmowania lustrzanką. Wysoka jakość optyki serii Canon L oraz uszczelniona obudowa spełnią oczekiwania wymagających fotografów.
9.6/10 (64 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Budżetowa wersja teleobiektywu, zachowująca wyjątkową jakość serii Canon L. Zmienna ogniskowa 70-200 mm, silnik autofokusa USM oraz uszczelniona obudowa umożliwiają pracę w dynamicznych i trudnych warunkach a przysłona F/4.0 gwarantuje ostre szczegóły. Obiektyw lżejszy od swoich odpowiedników doskonale sprawdzi się w fotografii podróżniczej, przyrodniczej i fotografii portretowej oraz w sytuacjach wymagających dyskrecji i fotografowania z odległości.
7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Canon EF 11-24 mm f/4L USM jest skrajnie szerokokątnym obiektywem dedykowanym do aparatów z matryca pełnoklatkową. Zapewnia ogromne kąty widzenia zachowując jednocześnie naturalny obraz bez widocznych zniekształceń dzięki czemu sprawdzi się w fotografii architektury, w tym architektury wnętrz oraz krajobrazu.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Druga generacja profesjonalnego ultra szerokokątnego obiektywu 14 mm. Oferuje on ogromne pole widzenia o kącie 114°, co skutkuje efektem "wow" u oglądających astrofotografie, fotografie krajobrazu, architektury i wnętrz. Jego zaawansowana optyka (soczewka UD i powłoka Super Spectra) zapewnia klarowny obraz z minimalnymi zniekształceniami a duża jasność F/2.8 pozwala na pracę z małą ilością światła dziennego. Obiektyw wyposażono w szybki, ultradźwiękowy silnik AF i wbudowaną osłonę przeciwsłoneczną. Posiada uszczelnioną na warunki atmosferyczne obudowę.
7/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw, oferujący pole widzenia 94° idealnie sprawdzi się w fotografii krajobrazu, architektury i reportażu. Przy wadze 405 g łatwo go utrzymać i przenosić. Wyposażony w silnik ultradźwiękowy USM odpowiadający za ciche i szybkie działania autofokusa. Konstrukcja z nieruchomymi soczewkami przednimi pozwala stosować kołowe filtry polaryzacyjne.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw stałoogniskowy wyposażony w stabilizację obrazu. Idealny do fotografii krajobrazowej, reportażowej i podróżniczej. Łącząc wysoką jasność ze stabilizacją obrazu, pozwala na robienie zdjęć jeszcze szerszej gamy scen i obiektów, zapewniając przy tym ostry obraz podczas fotografowania z ręki, nawet przy słabym oświetleniu. Soczewka asferyczna i powłoki Super Spectra dbają o wysoką jakość obrazu, nasycone kolory i bogaty kontrast.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny obiektyw o nadzwyczaj szerokim zakresie ogniskowych. Polecany do fotografii reporterskiej, sportowej, motoryzacyjnej, lotniczej oraz przyrodniczej. Umożliwia wykonywanie efektownych zbliżeń i szerokich kadrów bez starty czasu na wymianę obiektywu. Wyposażony w stabilizację optyczną IS, cichy i szybki silnik AF USM oraz pyłoszczelną i bryzgoszczelną obudowę, pozwala na dyskretną pracę i fotografowanie w każdych, nawet trudnych warunkach oświetleniowych i atmosferycznych.
9.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw 300 mm oferuje nadzwyczaj dobrą jakość obrazu i korzystny stosunek możliwości do ceny. Sprawdzi się w fotografii sportowej i przyrodniczej oraz w innych zadaniach wymagających dużej odległości kadrowania i dyskrecji. Posiada uszczelnioną przed wilgocią i kurzem obudowę, dzięki czemu będzie doskonałym towarzyszem w plenerze. Stabilizacja optyczna o wydajności 2 stopni EV redukuje drgania aparatu podczas fotografowania z ręki, co pomaga uzyskać ostre i wyraźne zdjęcia. Silnik USM zapewnia szybki i ciche działanie autofokusa.
9.8/10 (19 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Niezwykle lekki i kompaktowy teleobiektyw z ogromną ogniskową 400 mm i szybkim AF jest doskonałym narzędziem dla fotografów przyrody, sportu i podróżników. Posiada uszczelnioną na kurz i wilgoć obudowę oraz wbudowaną osłonę przeciwsłoneczną, co czyni z niego najlepszego kompana plenerów. Powłoki Super Spectra, elementy UD oraz Super UD gwarantują doskonałą jakość obrazu: wysoki kontrast, ostrość i brak zakłóceń w postaci flar czy odblasków.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw o zmiennej ogniskowej należący do profesjonalnej klasy L. Doskonały jako poręczny teleobiektyw dla fotoreporterów oczekujących jakości przy niewielkich gabarytach i wadze. Czterostopniowa stabilizacja obrazu pozwala na znaczne wydłużenie czasu naświetlania bez obawy poruszenia.