Obiektywy do lustrzanek
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej jakości teleobiektyw stałoogniskowy charakteryzujący się bardzo dużym otworem względnym F/1.4, pozwalającym na fotografowanie nawet w niekorzystnych warunkach oświetleniowych oraz uzyskanie efektownego rozmycia tła. Za ustawianie ostrości odpowiada bardzo szybki i cichy silnik falowy - SWM. Układ optyczny oraz elektronika zostały zamknięte w wytrzymałej obudowie.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw klasy 24-70 mm to prawdziwy klasyk w fotografii nadający się do wielu popularnych zastosowań, na przykład fotografii krajobrazowej i portretowej. Produkt należy do linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 7 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw klasy 24-70 mm to prawdziwy klasyk w fotografii nadający się do wielu popularnych zastosowań, na przykład fotografii krajobrazowej i portretowej. Produkt należy do linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 7 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: APS-C
Przedstawiciel prestiżowej linii produktów Sigma Art cechuje się wyjątkową jasnością f/1.8 na całym zakresie uniwersalnych ogniskowych 50-100 mm. Wyjątkowa konstrukcja i najwyższa jakość wykonania oferują funkcjonalność jaką doceni każdy fotograf.
Obiektyw szerokokątny przeznaczony dla użytkowników lustrzanek pełnoklatkowych. Wyposażony został w szybki i cichy układ AF.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon 16-35 mm f/2.8L EF USM III
Canon 16-35 mm f/2.8L EF USM III to trzecia generacja szerokokątnego obiektywu typu zoom przeznaczonego dla najbardziej wymagających. Idealnie sprawdzi się w fotografii reporterskiej, krajobrazowej czy architektury. Szybki i cichy silnik AF zapewnia precyzyjne i dyskretne działanie przydatne np. w fotografii ślubnej a duży otwór przysłony pozwoli na swobodne fotografowanie w słabym oświetleniu. Bardzo wysoka rozdzielczość optyczna spełni wymagania nowoczesnych matryc.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon 24-70 mm f/2.8 L II EF USM
24-70 mm f/2.8L II EF USM to najwyższej klasy standardowy obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Zakres ogniskowych sprawia, że nadaje się do realizacji większości zadań fotograficznych, od krajobrazu, poprzez reportaż i podróże aż po portret. Duża jasność ułatwia fotografowanie w słabym oświetleniu oraz uzyskanie atrakcyjnego rozmycia tła.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon TS-E 135 mm f/4 L MACRO
Profesjonalny obiektyw typu tilt-shift pozwalający na kontrolowanie zniekształceń perspektywy. Ogniskowa 135 mm i otwór względny f/4 czynią z niego idealny wybór do fotografii studyjnej, natomiast niewielka odległość ostrzenia pozwala na zastosowanie w makrofotografii. Całość zamknięto w solidnej obudowie, gwarantującej ponadprzeciętną trwałość.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon TS-E 24 mm f/3.5 L II
Doskonała, poprawiona wersja szerokokątnego obiektywu z funkcją korekcji perspektywy. Świetny do fotografowania architektury, pejzaży oraz innych tematów wymagających szerokiego kąta widzenia. Niezależna praca mechanizmów przesuwania i pochylania zapewnia pełną swobodę artystyczną. Szeroki zakres ruchów w osi tilt i shift oraz krótka ogniskowa sprawiają, że mamy do czynienia z uniwersalnym i elastycznym obiektywem do fotografowania i filmowania.
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 21 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę. Oryginalny zestaw czyszczący marki Zeiss gratis.
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 21 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 25 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 35 mm i jasności f/2. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Carl Zeiss Milvus 21 mm f/2.8 ZF.2 Nikon
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Szerokokątny obiektyw Leica SUMMILUX-M to doskonały obiektyw reporterski o wysokiej jasności. Konstrukcja optyczna została zoptymalizowana pod kątem wymagań stawianych przez cyfrowe aparaty Leica M (użytkownicy systemów analogowych z pewnością będą zachwyceni odwzorowaniem i osiągami nowej wersji).
Obiektyw Leica APO-Vario-Elmarit-SL 90-280 mm f/2.8-4 projektowany jest z myślą o entuzjastach dzikiej natury i profesjonalnych fotografach sportowych. Nowy zoom został wyposażony w podwójny system wewnętrznego ogniskowania i krokowy napęd autofokusa, który w połączeniu z systemem AF oferowanym przez aparat Leica SL ma oferować wyniki lepsze od uzyskiwanych przy pomocy reporterskich lustrzanek.
Lensbaby Sol 45 mm f/3.5 to obiektyw typu tilt-shift, pozwalający na wychylenie osi optycznej. Wyróżniający się idealnym punktem ostrości, który otoczony jest gładkim rozmyciem, tzw. efektem bokeh. Minimalna odległość ostrzenia wynosi 35,5 cm. Konstrukcja optyczna to 3 elementy w 2 grupach z powłoką antyrefleksyjną. Lensbaby Sol 45 mm f/3.5 można pochylać i dostosować ostrość do potrzeb kadru. Kąt nachylenia wynosi 8,5 stopnia. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć kreatywne ujęcia, eksperymentować oraz bawić się fotografią.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.