
Obiektywy do lustrzanek (Tamron, Sigma)
- Stabilizacja: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
- Stabilizacja: brak
- Średnica filtra [mm]: 86
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej klasy teleobiektyw z linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Dzięki zastosowaniu bardzo dużego otworu względnego (f/1.4) doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej i pozwoli uzyskać obraz niemal pozbawiony szumów. Na konstrukcję optyczną składają się 3 elementy specjalne, 2 o niskiej dyspersji (SLD) oraz 1 asferyczny. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C. Ponadto jest kompatybilny z urządzeniem Sigma USB Dock.
- Stabilizacja: jest
- Średnica filtra [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Udoskonalona wersja niezwykle popularnego obiektywu Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD. Druga generacja G2 posiada jeszcze szybszy autofokus oraz wydajniejszą stabilizację obrazu - VC. Poprawiono również konstrukcję optyczną, dzięki czemu uzyskano lepszą ostrość w całym kadrze. Dzięki szerokiemu zakresowi ogniskowych obiektyw sprawdzi się idealnie przy fotografowaniu sportu i dzikiej przyrody. Konstrukcja teleobiektywu jest odporna na wilgoć.
- Stabilizacja: jest
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Odświeżona wersja reporterskiego klasyka od Tamrona czyli obiektywu o zakresie 24-70 mm i świetle 2.8. Duże koło obrazowe pozwala uzyskać zdjęcia niemal pozbawione winietowania nawet na dużych, pełnoklatkowych matrycach. W porównaniu do poprzednika usprawniono szybkość i precyzję ostrzenia oraz stabilizację obrazu. Ponadto wersja G2 jest kompatybilna z Tamron TAP-in Console - urządzeniem do aktualizacji oprogramowania i kalibracji obiektywu w domowym zaciszu.
- Stabilizacja: brak
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: APS-C
Obiektyw szerokokątny typu zoom przeznaczony do lustrzanek z matrycą APS-C. Charakteryzuje się najwyższą jasnością f/1.8 w swojej klasie oraz ogniskowymi w zakresie 18-35 mm. Wyposażony w ultradźwiękowy silnik HSM oraz cichy i bardzo celny autofocus.
- Stabilizacja: jest
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Odświeżona wersja reporterskiego klasyka od Tamrona czyli obiektywu o zakresie 24-70 mm i świetle 2.8. Duże koło obrazowe pozwala uzyskać zdjęcia niemal pozbawione winietowania nawet na dużych, pełnoklatkowych matrycach. W porównaniu do poprzednika usprawniono szybkość i precyzję ostrzenia oraz stabilizację obrazu. Ponadto wersja G2 jest kompatybilna z Tamron TAP-in Console - urządzeniem do aktualizacji oprogramowania i kalibracji obiektywu w domowym zaciszu.
- Stabilizacja: jest
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw klasy 24-70 mm to prawdziwy klasyk w fotografii nadający się do wielu popularnych zastosowań, na przykład fotografii krajobrazowej i portretowej. Produkt należy do linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 7 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
- Stabilizacja: jest
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw klasy 24-70 mm to prawdziwy klasyk w fotografii nadający się do wielu popularnych zastosowań, na przykład fotografii krajobrazowej i portretowej. Produkt należy do linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 7 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
- Stabilizacja: jest
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra-teleobiektyw o zakresie ogniskowych 100-400 mm stworzony z myślą o aparatach pełnoklatkowych. Jest jednym z najlżejszych obiektywów w swojej kategorii - jego waga wynosi zaledwie 1115 g. Zaawansowana konstrukcja pozwala na uzyskanie wysokiej jakości zdjęć, charakteryzujących się niebywałą ostrością. Za skuteczną redukcję aberracji chromatycznej odpowiadają 3 soczewki LD (Low Dispersio), natomiast powłoka eBand Coatron gwarantuje eliminowanie wszelkich refleksów.
- Stabilizacja: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
- Stabilizacja: brak
- Średnica filtra [mm]: 86
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej klasy teleobiektyw z linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Dzięki zastosowaniu bardzo dużego otworu względnego (f/1.4) doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej i pozwoli uzyskać obraz niemal pozbawiony szumów. Na konstrukcję optyczną składają się 3 elementy specjalne, 2 o niskiej dyspersji (SLD) oraz 1 asferyczny. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C. Ponadto jest kompatybilny z urządzeniem Sigma USB Dock.
- Stabilizacja: jest
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny teleobiektyw o szerokim zakresie ogniskowych, który spełni oczekiwania wszystkich wymagających profesjonalistów. Zaawansowana konstrukcja obejmująca 24 elementów w 22 grupach i aż 10 soczewek o niskiej dyspersji umożliwia uzyskanie takiej samej jakości obrazu w całym zakresie ogniskowych. Obiektyw wykorzystuje system inteligentnej stabilizacji obrazu OS, który zapewnia wydłużenie czasu naświetlania o 4-stopnie przysłony. Błyskawiczny AF oparty o ultradźwiękowy silnik HSM z zaktualizowanym algorytmem rejestruje każdy ruch.
- Stabilizacja: jest
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nowa wersja doskonałego obiektywu macro o jasności 2.8. Wyposażona w szybki silnik HSM oraz system stabilizacji obrazu. Pozwala również na użycie konwertera Sigma 1.4 lub 2x.
- Stabilizacja: jest
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nowa wersja doskonałego obiektywu macro o jasności 2.8. Wyposażona w szybki silnik HSM oraz system stabilizacji obrazu. Pozwala również na użycie konwertera Sigma 1.4 lub 2x.
- Stabilizacja: brak
- Średnica filtra [mm]: 105
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy teleobiektyw 105 mm f/1.4 DG HSM należący do prestiżowej linii Sigma Art. Oferuje mistrzowski efekt bokeh, dzięki połączeniu ogniskowej, możliwości maksymalnego otwarcia przysłony do wartości f/1.4 i 9-cio listkowej przysłony. Za doskonałą jakość obrazu odpowiada zaawansowany i skomplikowany układ optyczny, opracowany przez inżynierów firmy Sigma. Obudowa obiektywu wykonana jest z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu.
- Stabilizacja: brak
- Średnica filtra [mm]: 105
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy teleobiektyw 105 mm f/1.4 DG HSM należący do prestiżowej linii Sigma Art. Oferuje mistrzowski efekt bokeh, dzięki połączeniu ogniskowej, możliwości maksymalnego otwarcia przysłony do wartości f/1.4 i 9-cio listkowej przysłony. Za doskonałą jakość obrazu odpowiada zaawansowany i skomplikowany układ optyczny, opracowany przez inżynierów firmy Sigma. Obudowa obiektywu wykonana jest z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu.
- Stabilizacja: brak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw 24 mm o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Obiektyw skonstruowany jest z 15 soczewek w 11 grupach. Obiektyw dzięki odpowiedniej konstrukcji posiada jedynie niewielką aberracje optyczną oraz zapewnia bardzo ostre zdjęcia. Seria ART, której przedstawicielem jest ten obiektyw, skierowany jest do wymagających użytkowników którzy cenią sobie najwyższą jakość.
- Stabilizacja: brak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najnowszy standardowy obiektyw Sigma 50mm F1,4 DG HSM z profesjonalnej linii ART. Niesamowita jakość obrazu, idealna na erę wysokich rozdzielczości określa nowy wyznacznik jakości wśród jasnych, stałoogniskowych obiektywów typu standard. Przysłona zbudowana z 9 listków pozwoli na uzyskanie doskonałego rozmycia tła.
- Stabilizacja: brak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najnowszy standardowy obiektyw Sigma 50mm F1,4 DG HSM z profesjonalnej linii ART. Niesamowita jakość obrazu, idealna na erę wysokich rozdzielczości określa nowy wyznacznik jakości wśród jasnych, stałoogniskowych obiektywów typu standard. Przysłona zbudowana z 9 listków pozwoli na uzyskanie doskonałego rozmycia tła.
- Stabilizacja: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Pierwszy obiektyw makro z najwyższej klasy linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 6 soczewek specjalnych, są to elementy wykonane ze szkieł niskodyspersyjnych SLD i FLD oraz asferycznych. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze, a dodatkowo producentowi udało się również uzyskać obraz praktycznie wolny od zniekształceń geometrycznych (dystorsji).
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.