Obiektywy do filmowania: do Mikro 4/3
- Ogniskowa [mm]: 50 mm
Kompaktowy, wytrzymały obiektyw filmowy dla początkujących użytkowników korzystających z aparatów z matrycą APS-C, oferujący jasność T1.05 i 12-listkową przysłonę. Jego konstrukcja składa się z 7 soczewek rozmieszczonych w 5 grupach.
- Ogniskowa [mm]: 14
Stałoogniskowy, super szerokokątny obiektyw Samyang 14mm VDSLR z mocowaniem Mikro 4/3. Został zaprojektowany do współpracy zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę pełno-klatkową jak i matrycę typu APS-C. Wyposażony w bezstopniową regulację przysłony o maksymalnym otworze przesłony 3.1. Budowa optyczna oparta jest na 14 elementach w 10 grupach optycznych. Został wyposażony w jedną soczewkę typu ED. Współpracuje z systemami follow-focus.
- Ogniskowa [mm]: 24
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Micro 4/3. Szerokokątna ogniskowa 24mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć architektury, wnętrz i krajobrazu. W aparatach z matrycą Micro 4/3 ogniskowa 24mm da odpowiednik standardowego 50mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Ogniskowa [mm]: 50
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, standardowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Micro 4/3 . Ogniskowa 50mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie filmu. Ogniskowa 50mm w aparatach z matrycą Micro 4/3 da odpowiednik 100mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Ogniskowa [mm]: 7.5
Samyang VDSLR 7.5mm T3.8 UMC Fish-eye to wysokiej klasy szerokokątny obiektyw filmowy typu rybie oko przeznaczony do lustrzanek cyfrowych z matrycą mikro cztery trzecie. Doskonale nadaje się do efektów specjalnych, zdjęć architektury, bardzo ciasnych pomieszczeń.
- Ogniskowa [mm]: 24
Obiektyw anamorficzny, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, aluminiową konstrukcją, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy z niemieckiego szkła optycznego Schott.
- Ogniskowa [mm]: 35
Obiektyw spełniający wysokie standardy jakości filmowej, które może działać jako soczewka 26,3 mm, rozszerzając pole widzenia nawet o 33%. To pozwala na uzyskanie ujęcia o unikalnych cechach anamorficznych. Obiektyw pozwala na uzyskanie ultra szerokiego kadru filmowego (2,4:1).
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
Anamorficzny obiektyw zapewniający format 2.4:1. Oferuje aluminiową obudowę, jasność f/1.8 i 10-listkową przysłonę. Dzięki niemu uzyskasz zdumiewające, kinowe efekty.
- Ogniskowa [mm]: 25 mm, 35 mm, 50 mm, 75 mm
Zestaw anamorficznych obiektywów o ogniskowych 24 mm, 35 mm, 50 mm i 75 mm, które zapewniają ultra szeroki format obrazu CinemaScope 2,4:1. Pierścienie przysłony w obiektywach mierzone są w T-stopach. Obiektywy posiadają w pełni metalowe obudowy i standardowy gwint mocowania 67 mm.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: Micro 4/3
Specjalna wersja szerokokątnego obiektywu o doskonałych parametrach przeznaczona do filmowania lustrzankami. Wyposażona w specjalne zębatki doskonale współpracuje z systemem follow focus.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Do matryc: Micro 4/3
Laowa 9 mm T/2.9 Zero-D Cine to obiektyw dostosowany do sensorów Super 35, APS-C i Micro 4/3, co czyni go idealną propozycja dla filmowców stosujących kamery i bezlusterkowce. Jednocześnie instrument ten charakteryzuje się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą, jego wymiary to to zaledwie 54 x 62.4 mm, a waga to tylko 247 g. Dzięki temu świetnie współpracuje z różnego rodzaju systemami stabilizacji, gimbalami czy zestawami operatorskimi.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.