Obiektywy do filmowania
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Canon CINE CN-E24 T1.5 L F
- Ogniskowa [mm]: 24
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny przeznaczony do kamer systemu Cinema EOS. Obiektyw zapewnia rozdzielczość filmową 4K, wyposażony jest w mocowanie Canon EF. Bardzo duża jasność pozwoli na uzyskanie pięknie rozmytego tła, nawet przy szerokim kącie widzenia.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Do matryc: APS-C
Stałoogniskowy, super szerokokątny obiektyw Samyang 10mm f/3.1. Został zaprojektowany do współpracy z aparatami Nikon. Składa się 14 elementów podzielonych na 9 grup, wśród których znajdują się 2 soczewki asferyczne AS oraz jedna ze szkła ED. Obiektyw został wyposażony w zębatki, które współpracują z systemem Follow Focus.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Samyang 12 mm T3.1 VDSLR Nikon
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Manualny obiektyw typu rybie oko Samyang 12mm T3.1 VDSLR to jasny, manualny obiektyw do aparatów z matrycami APS-C i pełnoklatkowymi. Ta kinematograficzna wersja wyróżnia się ogniskową 12mm, szerokim kątem widzenia, posiada też doskonałą budowę optyczną - 12 soczewek w 8 grupach, w tym soczewki asferyczne, soczewki o niskim współczynniku dyspersji i powłoki antyrefleksyjne.
- Ogniskowa [mm]: 14
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, superszerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Sony E. Niezwykle szerokokątna ogniskowa 14 mm i otwór przesłony T3.1 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć ciasnych wnętrz oraz dynamicznych scen. W aparatach z matrycą APS-C ogniskowa 14 mm pomimo przeliczniku x1,5 również da bardzo szeroki kąt - odpowiednik 21 mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Obiektyw filmowy z linii Cine AF, która wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Oferuje ogniskową 24 mm i jasność T1.9, a także obsługę rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
Obiektyw filmowy z linii Cine AF, która wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Oferuje ogniskową 75 mm i jasność T1.9, a także obsługę rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
Stałoogniskowy teleobiektyw kinematograficzny z mocowaniem PL. Ogniskowa 85mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. W kamerach z matrycą Super 35 z kolei instrument będzie jeszcze dłuższym teleobiektywem. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Obiektyw filmowy z linii Cine AF, która wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Oferuje ogniskową 35 mm i jasność T1.9, a także obsługę rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
Obiektyw filmowy z linii Cine AF, która wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Oferuje ogniskową 45 mm i jasność T1.9, a także obsługę rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
Zestaw obejmujący 3 obiektywy z linii Samyang V-AF, adapter MF i twardą walizkę typu hardcase. Obiektywy filmowe z linii Cine AF wyróżniają się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Obsługują rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Sirui Anamorphic Lens 1,33x 24 mm F2.8 X-Mount
Obiektyw anamorficzny, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, aluminiową konstrukcją, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy z niemieckiego szkła optycznego Schott.
Zestaw 3 obiektywów filmowych makro obejmujący 3 ogniskowe - 24 mm T2, 35 mm T2 i 50 mm T2. Posiadają bezstopniowy pierścień przysłony. Zbliżone wymiary ułatwiają korzystanie z obiektywów wraz z zestawem operatorskim.
Zestaw 3 obiektywów filmowych makro obejmujący 3 ogniskowe - 24 mm T2, 35 mm T2 i 50 mm T2. Posiadają bezstopniowy pierścień przysłony. Zbliżone wymiary ułatwiają korzystanie z obiektywów wraz z zestawem operatorskim.
Obiektyw anamorficzny z neutralną flarą, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, wykonaną przy użyciu włókna węglowego obudowę, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy ze szkła optycznego. Jest krótszy niż smartfon, co sprawia, że umożliwia stworzenie bardzo kompaktowego zestawu operatorskiego czy korzystanie z niego z dronami i gimbalami.
Obiektyw anamorficzny z niebieską flarą, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, wykonaną przy użyciu włókna węglowego obudowę, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy ze szkła optycznego. Jest krótszy niż smartfon, co sprawia, że umożliwia stworzenie bardzo kompaktowego zestawu operatorskiego czy korzystanie z niego z dronami i gimbalami.
Obiektyw anamorficzny z neutralną flarą, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, wykonaną przy użyciu włókna węglowego obudowę, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy ze szkła optycznego. Jest krótszy niż smartfon, co sprawia, że umożliwia stworzenie bardzo kompaktowego zestawu operatorskiego czy korzystanie z niego z dronami i gimbalami.
Obiektyw anamorficzny, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, aluminiową konstrukcją, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy ze szkła optycznego. Jest krótszy niż smartfon, co sprawia, że umożliwia stworzenie bardzo kompaktowego zestawu operatorskiego czy korzystanie z niego z dronami i gimbalami.
Obiektyw filmowy o 3-krotnym zoomie optycznym i stałej jasności T3.2. Obejmuje zakres ogniskowych od szerokiego kąta do krótkiego tele. Został opracowany z myślą o pracy z matrycami pełnoklatkowymi i większymi.
Obiektyw filmowy o 3-krotnym zoomie optycznym i stałej jasności T3.2. Obejmuje zakres ogniskowych od szerokiego kąta do krótkiego tele. Został opracowany z myślą o pracy z matrycami pełnoklatkowymi i większymi.
Kompaktowy, wytrzymały obiektyw filmowy dla początkujących użytkowników korzystających z aparatów z matrycą APS-C, oferujący jasność T1.05 i 13-listkową przysłonę. Jego konstrukcja składa się z 11 soczewek rozmieszczonych w 9 grupach.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.