Liczba produktów: 19
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 24
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny przeznaczony do kamer systemu Cinema EOS. Obiektyw zapewnia rozdzielczość filmową 4K, wyposażony jest w mocowanie Canon EF. Bardzo duża jasność pozwoli na uzyskanie pięknie rozmytego tła, nawet przy szerokim kącie widzenia.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Do matryc: APS-C
Stałoogniskowy, super szerokokątny obiektyw Samyang 10mm f/3.1. Został zaprojektowany do współpracy z aparatami Nikon. Składa się 14 elementów podzielonych na 9 grup, wśród których znajdują się 2 soczewki asferyczne AS oraz jedna ze szkła ED. Obiektyw został wyposażony w zębatki, które współpracują z systemem Follow Focus.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Manualny obiektyw typu rybie oko Samyang 12mm T3.1 VDSLR to jasny, manualny obiektyw do aparatów z matrycami APS-C i pełnoklatkowymi. Ta kinematograficzna wersja wyróżnia się ogniskową 12mm, szerokim kątem widzenia, posiada też doskonałą budowę optyczną - 12 soczewek w 8 grupach, w tym soczewki asferyczne, soczewki o niskim współczynniku dyspersji i powłoki antyrefleksyjne.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 14
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, superszerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Sony E. Niezwykle szerokokątna ogniskowa 14 mm i otwór przesłony T3.1 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć ciasnych wnętrz oraz dynamicznych scen. W aparatach z matrycą APS-C ogniskowa 14 mm pomimo przeliczniku x1,5 również da bardzo szeroki kąt - odpowiednik 21 mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Stałoogniskowy teleobiektyw kinematograficzny z mocowaniem PL. Ogniskowa 85mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. W kamerach z matrycą Super 35 z kolei instrument będzie jeszcze dłuższym teleobiektywem. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Kompaktowy, wytrzymały obiektyw filmowy dla początkujących użytkowników korzystających z aparatów z matrycą Micro 4/3, oferujący jasność T1.05 i 13-listkową przysłonę. Jego konstrukcja składa się z 11 soczewek rozmieszczonych w 9 grupach.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Kompaktowy, wytrzymały obiektyw filmowy dla początkujących użytkowników korzystających z aparatów z matrycą APS-C, oferujący jasność T1.05 i 12-listkową przysłonę. Jego konstrukcja składa się z 11 soczewek rozmieszczonych w 8 grupach.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Kompaktowy obiektyw filmowy dla początkujących, oferujący jasność T2 i 10-listkową przysłonę. Jego konstrukcja składa się z 9 soczewek rozmieszczonych w 8 grupach. Zapewnia kąt widzenia 28,4 stopni.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw do filmowania oferujący 3 pierścienie zgodne z 0,8 MOD i bezklikową przysłonę. Jest kompatybilny z matrycami Super 35 mm i formatem 4K. Dzięki średnicy przedniego elementu wynoszącej 85 mm może być łączony ze standardowymi Matte Boxami.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw do filmowania oferujący 3 pierścienie zgodne z 0,8 MOD i bezklikową przysłonę. Jest kompatybilny z matrycami Super 35 mm i formatem 4K. Dzięki średnicy przedniego elementu wynoszącej 85 mm może być łączony ze standardowymi Matte Boxami.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Irix Cine 45 mm T1.5 to pełnoklatkowy obiektyw filmowy, który oferuje ogniskową 45 mm i wartość transmitancji T1.5. Został zaprojektowany tak, aby umożliwić realizację materiałów w jakości Ultra HD 8K. Jego konstrukcja obejmuje 11 soczewek rozmieszczonych w 9 grupach, wśród których można znaleźć elementy ze szkła o wysokim stopniu refrakcji, niskodyspersyjny i asferyczne. Dzięki tym parametrom instrument zapewnia perfekcyjny obraz, charakteryzujący się wyjątkową ostrością i pozbawiony zniekształceń geometrycznych. Dodatkowo model ten cechuje się 9-listkową, zaokrągloną przysłoną, która gwarantuje delikatny, subtelny efekt bokeh. Regulacja jasności odbywa się płynnie w zakresie od T1.5 do T22. Obiektyw ten pozwala na dostrzeżenie nawet najdrobniejszych szczegółów, imponując przy tym jakością obrazu. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw kinowy o jasności T1.5. Posiada płynnie pracujący pierścień ustawiania ostrości. 11-listkowa przysłona zapewni zdumiewający efekt bokeh.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw filmowy z linii Cine AF, która wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Oferuje ogniskową 24 mm i jasność T1.9, a także obsługę rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
II-ga generacja obiektywów Cine, która została wzbogacona o uszczelnienia uodparniające na trudne warunki pogodowe, wartości ogniskowych zapisane po obu stronach tubusu, elegancki design i 9-listkową przysłonę. Zachowuje znakomitą optykę wykorzystującą elementy specjalne i powłokę Ultra Multi-Coated a także zapewnia pokrycie pełnoklatkowego sensora. Oferuje wtedy kąt widzenia 63.1° dla matryc FF.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw filmowy z linii Cine AF, która wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Oferuje ogniskową 75 mm i jasność T1.9, a także obsługę rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw filmowy z linii Cine AF, która wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Oferuje ogniskową 35 mm i jasność T1.9, a także obsługę rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw anamorficzny, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, aluminiową konstrukcją, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy z niemieckiego szkła optycznego Schott.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Obiektyw spełniający wysokie standardy jakości filmowej, które może działać jako soczewka 26,3 mm, rozszerzając pole widzenia nawet o 33%. To pozwala na uzyskanie ujęcia o unikalnych cechach anamorficznych. Obiektyw pozwala na uzyskanie ultra szerokiego kadru filmowego (2,4:1). 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw anamorficzny, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, aluminiową konstrukcją, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy ze szkła optycznego. Jest krótszy niż smartfon, co sprawia, że umożliwia stworzenie bardzo kompaktowego zestawu operatorskiego czy korzystanie z niego z dronami i gimbalami.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.