Obiektywy do bezlusterkowców: tele i supertele
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: APS-C
Ultra jasny tele obiektyw f/1.2 o ogniskowej 70 mm należący do linii Pro. Oferuje konstrukcję optyczną wykorzystującą 16 elementów rozmieszczonych w 11 grupach, silnik AF STM i zminimalizowany efekt oddychania. Aluminiowy tubus, metalowe styki, bagnet z mosiądzu i uszczelniona konstrukcja zapewniają długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Olympus M.Zuiko Digital ED 300 mm f/4 IS PRO
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: Micro 4/3
Profesjonalny teleobiektyw o ogniskowej 300 mm (odpowiednik 600 mm dla matryc pełnoklatkowych) przeznaczony do aparatów z mocowaniem Micro 4/3. Wyróżnia się doskonałą jasnością f/4.0 oraz wbudowaną stabilizacją, która współpracuje ze stabilizacją w korpusach aparatów OM-D i PEN. Jest doskonałym rozwiązaniem dla osób oczekujących ogromnej ogniskowej połączonej z najwyższą jakością. Wszystko to w niewielkiej, ważącej zaledwie 1270gram konstrukcji.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Canon RF 100-500 mm f/4.5-7.1L IS USM + konwerter RF 1.4x zestaw
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych
Połączenie teleobiektywu Canon RF 100-500 F4.5-7.1L IS USM z telekonwerterem Canon RF 1.4x daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 140-700 mm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy teleobiektyw przeznaczony do aparatów CSC (Compact System Camera) wyposażonych w pełnoklatkowy sensor. Jego wymiary docenią szczególnie osoby, które często podróżują lub zajmują się fotografią uliczną, potrzebujące małego nierzucającego się w oczy obiektywu o najwyższej jakości obrazu. Duży kąt obrotu pierścienia ostrości umożliwia precyzyjną regulację.
Teleobiektyw o średniej długości (ekwiwalent ogniskowej 87 mm dla matrycy małoobrazkowej) wyróżnia się bardzo dużym otworem względnym F/2.0, wysoką rozdzielczością obrazu w całym kadrze oraz unikalnym odwzorowaniem kolorów. Uszczelniony przed pyłem, kurzem, wilgocią i niskimi temperaturami świetnie sprawdzi się w każdych warunkach. Doskonały w fotografii portretowej i fashion. Dedykowany do współpracy ze średnioformatowym bezlusterkowcem FujiFilm GFX.
Hasselblad XCD 135 mm F/2.8 to krótki teleobiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 105 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej, ulicznej czy produktowej. Obiektyw może współpracować z dedykowanym konwerterem 1,7x (sprzedawany oddzielnie), który pozwala na uzyskanie ogniskowej równej 230 mm (co odpowiada ogniskowej 178 mm dla matrycy pełnoklatkowej) z przysłonami f/4,8-f/55.
Hasselblad XCD 135 mm F/2.8 to krótki teleobiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 105 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej, ulicznej czy produktowej. Obiektyw może współpracować z dedykowanym konwerterem 1,7x (znajdujący się w zestawie), który pozwala na uzyskanie ogniskowej równej 230 mm (co odpowiada ogniskowej 178 mm dla matrycy pełnoklatkowej) z przysłonami f/4,8-f/55.
Hasselblad XCD 80 mm F/1.9 to obiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 63 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej czy produktowej. Imponująca światłosiła wynosząca f/1.9 pozwala uzyskać zdumiewający efekt bokeh.
Profesjonalny teleobiektyw stałoogniskowy dedykowany do aparatów micro 4/3. Bardzo duża ogniskowa, duża jasność, szybkość i najwyższej klasy optyka sprawdzą się w fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Wydajna stabilizacja obrazu i poręczna konstrukcja idealnie sprawdzą się w zastosowaniach mobilnych. W zestawie z obiektywem znajduje się konwerter 1,4x, który umożliwia uzyskanie ogniskowej 280 mm.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów Canon z wymienną optyką. Długa ogniskowa 135 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów Sony z wymienną optyką. Długa ogniskowa 135 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Obiektyw Samyang jest standardowym manualnym obiektywem portretowym o jasności f/1.4. Wyposażony w 8 listków przysłony daje ciekawe rozmycie oraz pozwala na fotografowanie nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.
Obiektyw Samyang jest standardowym manualnym obiektywem portretowym o jasności f/1.4. Wyposażony w 8 listków przysłony daje ciekawe rozmycie oraz pozwala na fotografowanie nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.
"Krótki" teleobiektyw zaprojektowany do współpracy z aparatami Sony z bagnetem FE. Został stworzony dla fotografów oczekujących obiektywu o dużej światłosile na przykład pod kątem fotografii portretowej. Konstrukcję optyczną zoptymalizowano pod kątem uzyskania wysokiej rozdzielczości, naturalnego odwzorowania kolorów i minimalizacji wad optycznych. Doskonałym uzupełnieniem całości jest szybki i cichy system automatycznego ustawiania ostrości.
"Krótki" teleobiektyw zaprojektowany do współpracy z bezlusterkowcami Nikon z bagnetem Z. Został stworzony dla fotografów oczekujących obiektywu o dużej światłosile na przykład pod kątem fotografii portretowej. Konstrukcję optyczną zoptymalizowano pod kątem uzyskania wysokiej rozdzielczości, naturalnego odwzorowania kolorów i minimalizacji wad optycznych. Doskonałym uzupełnieniem całości jest szybki i cichy system automatycznego ustawiania ostrości.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Ultra jasny tele obiektyw f/1.2 o ogniskowej 70 mm należący do linii Pro. Oferuje konstrukcję optyczną wykorzystującą 16 elementów rozmieszczonych w 11 grupach, silnik AF STM i zminimalizowany efekt oddychania. Aluminiowy tubus, metalowe styki, bagnet z mosiądzu i uszczelniona konstrukcja zapewniają długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
Ultra jasny tele obiektyw f/1.2 o ogniskowej 70 mm należący do linii Pro. Oferuje konstrukcję optyczną wykorzystującą 16 elementów rozmieszczonych w 11 grupach, silnik AF STM i zminimalizowany efekt oddychania. Aluminiowy tubus, metalowe styki, bagnet z mosiądzu i uszczelniona konstrukcja zapewniają długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.