Liczba produktów: 317
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
TAMRON 28-75 MM F/2.8 DI III VXD G2 SONY E to szerokokątny obiektyw dedykowany bezlusterkowcom. Przysłona o wartości F/2.8 zapewnia magiczny bokeh, który docenią fotografowie i filmowcy. Szybki, dokładny i cichy autofocus umożliwia tworzenie treści wideo. Ponadto autofocus VXD ustawia ostrość w danym punkcie dwa razy szybciej niż poprzednik. Nowe rowkowania obiektywu sprawiają, że korzystanie z pierścienia ręcznego ustawiania ostrości oraz pierścienia zmiany ogniskowej jest wygodniejsze. Błyszcząca powierzchnia (odporna na brud i zarysowania), w którą został wyposażony tubus obiektywu wpływa na bezpieczeństwo sprzętu.
20 rat 0% Bateria Patona Premium NP-FZ100 25% taniej NISI Pro Nano HUC Protector 67 mm za 1 zł
9.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw o jasności f/2.8, który łączy w sobie kompaktową i lekką konstrukcję, a także bardzo dobrą wydajność optyczną. Dzięki silnikowi AF STM świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada 7-listkową przysłonę, powłokę Super Spectra i konfigurowalny pierścień sterujący.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma A 15 mm f/1.4 DG DN diagonal fisheye L-mount to obiektyw typu rybie oko należący do linii premium Art, który wyróżnia się znakomitą jakością obrazu zarówno w centrum, jak i na obrzeżach kadru. I to przy maksymalnie otwartej przysłonie f/1.4. 21 elementów rozmieszczonych w 15 grupach zawiera także 4 soczewki FLD, 3 soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i 2 soczewki asferyczne. Silnik liniowy HLA sprawia, że to świetny obiektyw do filmowania, a specjalne rozwiązania do astrofotografii umożliwiają wykorzystanie tego modelu w profesjonalnym obrazowaniu nocnego nieba.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultrakompaktowy i ultraszerokokątny obiektyw do fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz czy astronomicznej. Oferuje światło siłę f/2.0, zaawansowaną konstrukcję optyczną z wieloma elementami specjalnymi, silnik AF, uszczelnioną obudowę i metalową konstrukcję.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Lekki i kompaktowy obiektyw szerokokątny o ogniskowej 24 mm i światłosile 2.0. Wyposażony w mocowanie Sony E. Posiada całkowicie metalową konstrukcję i solidny mosiężny bagnet. Wyróżnia go doskonała jakość obrazu w całym kadrze. PRzeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
2 399
2 990 zł
Do koszyka
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Viltrox AF 20 mm f/2.8 Nikon Z to szerokokątny obiektyw, który świetnie sprawdzi się w trakcie fotografowania i filmowania krajobrazów czy scenerii miejskich. Może współpracować z aparatami z matrycami pełnoklatkowymi. Jego waga wynosi zaledwie 152 g. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 18 cm.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
899
Do koszyka
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Obiektyw jest wszechstronny - równie dobry do fotografii, jak i do treści wideo. Dynamiczna ogniskowa obejmuje szeroki zakres scenariuszy fotograficznych, od portretów po podróże, od ulicy po krajobraz. AF 35-150mm F2-2.8 FE cechuje maksymalna przysłona F2 w najszerszym zakresie i F2,8 w tele oraz obejmuje pięć najpopularniejszych ogniskowych 35, 50, 85, 135 i 150 mm. Konstrukcja obiektywu składa się z 21 elementów w 18 grupach z kombinacją 2 elementów ASP, 1 HB, 3 HR i 6 ED, dzięki czemu obiektyw zapewnia doskonałą wydajność optyczną w całym zakresie ogniskowych.
9.2/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw szerokokątny o stałej ogniskowej 30 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: średnioformatowych
Kompaktowy obiektyw o standardowej ogniskowej do matrycy średnioformatowej, którego jasność wynosi f/1.7. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 14 soczewek rozmieszczonych w 10 grupach, wśród których można znaleźć 2 soczewki ED i 2 soczewki asferyczne, a także soczewki o wysokim współczynniku załamania światła. 11-listkowa przysłona i silnik AF prądu stałego zapewniają precyzyjną pracę z obrazem.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
9 999
11 999 zł
Do koszyka Zapytaj o ofertę
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: Micro 4/3
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw M.ZUIKO DIGITAL ED 20 mm F/1.4 PRO dedykowany bezlusterkowcom jest niezwykle lekki i kompaktowy, dlatego sprawdzi się podczas długich wędrówek. Obiektyw ten jest uszczelniony oraz odporny na zachlapania, kurz i mróz do -10°C, co czyni go niezwykle wytrzymałym i gotowym do pracy w ekstremalnych warunkach. Przysłona o wartości F/1.4 gwarantuje przepiękny efekt bokeh, który zapewnia miękkie i delikatne rozmycie bez niepożądanych aberracji. Precyzyjnie szlifowane soczewki o wysokiej jakości, które znajdują się we wnętrzu obiektywu zapewniają wysoką rozdzielczość obrazu i doskonałą ostrość.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
II generacja uznanego obiektywu Samyang, w którym udoskonalono sterowanie i silnik AF. Obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania. Zastosowano w nim 2 elementy asferyczne, 2 HR, przełącznik blokady ostrości i konfigurowalny przełącznik.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 55
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw do matryc APS-C, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jasność f/1.8 i 7-listkowa przysłona zapewniają piękny efekt bokeh i możliwość swobodnej pracy w każdych warunkach oświetleniowych. Zminimalizowany efekt oddychania gwarantuje płynne ujęcia.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Wyjątkowy obiektyw należący do prestiżowej linii G Master. Oferuje świetną, uniwersalną ogniskową i znakomitą plastykę obrazu. Wykorzystuje zaawansowane technologie Sony i doskonale współpracuje z pełnoklatkowymi bezlusterkowcami, pozwalając na uwolnienie całego potencjału zarówno body, jak i obiektywu. Zdumiewająca rodzielczość, plastyczny efekt bokeh i niezwykle precyzyjny system AF to wszstnko, czego potrzeba do rejestrowania obrazów, które  zachwycą innych. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw zaprojektowany z myślą o fotografowaniu i filmowaniu bezlusterkowcami z matrycami APS-C. Posiada silnik AF STM i jest zgodny z Eye AF. Jego konstrukcja jest odporna na działanie pyłu i kurzu, a kompaktowa budowa ułatwia wykorzystanie go z gimbalami.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw do pełnoklatkowych i APS-C bezlusterkowców z linii Nikon Z. Zapewnia światło siłę f/1.8 i posiada ultra precyzyjny i niezwykle cichy silnik autofokusa STM. Obiektyw ten sprawdzi się świetnie zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw Nikkor Z 35 mm f/1.8 S zapewnia doskonały obraz z aparatami Nikon Z. Sprawdzi się świetnie zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Nikkor Z 35 mm f/1.8 S wykorzystuje ostry, bezgłośny i precyzyjny system wielokrotnego ustawiania ostrości oraz wiele silników AF. Zapewnia doskonałą jakość obrazu w całym obszarze kadru.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 55
  • Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw o jasności f/1.7 z funkcją makro, który spełnia rygorystyczne standardy Leica. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 9,5 cm. Oferuje kompaktową budowę i uszczelnioną konstrukcję odporną na działanie niskich temperatur, kurzu i wilgoci. Sprawdzi się także świetnie podczas filmowania.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
2 195
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
LUMIX S 35 mm f/1.8 to stałoogniskowy obiektyw szerokokątny firmy Panasonic. Sprawdzi się idealnie w rękach fotografów portretowych oraz reportażowych, ale możesz go wykorzystać w każdej sytuacji. Niska wartość przysłony f/1.8 oraz stała wartość ogniskowej wynosząca 35 mm gwarantują Ci doskonałą jakość obrazu i magiczny efekt bokeh. Natomiast 3 soczewki asferyczne oraz 3 soczewki ED niwelują aberracje oraz gwarantują niezwykłą rozdzielczość. Obiektyw odporny jest na pył oraz zachlapania i niskie temperatury.
9.2/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: Micro 4/3
Kompaktowy i lekki obiektyw szerokokątny o jasności F/1.4, który wykorzystuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 3 soczewki ze specjalnych szkieł  FLD, 2 soczewki z SLD oraz 2 ze specjalnego szkła asferycznego. Silnik krokowy AF działa cicho, szybko i precyzyjnie, umożliwiając zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
1-2 dni
1 890
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw o szerokokątnej ogniskowej 23 mm dla matryc APS-C i jasności f/1.4, który wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.

Czym jest obiektyw szerokokątny do czego służy?


Obiektywy szerokokątne to bardzo pojemna grupa produktów, do której zazwyczaj zalicza się obiektywy, których ogniskowa mieści się w przedziale 4,5-35 mm. Znajdują one szereg zastosowań zarówno w fotografii jak i filmowaniu. Najczęściej wykorzystuje się je przy fotografii krajobrazowej, fotografii architektury, astrofotografii, ale także do fotografii ślubnej czy reportażowej. Przy ich pomocy możliwe jest pokazanie szerokich planów, pięknych krajobrazów. Są to specjalistyczne obiektywy do robienia zdjęć z bardzo bliska. Obiektyw szerokokątny pozwala również na pracę w ciasnych pomieszczeniach i małych przestrzeniach. To również niezwykle popularny typ obiektywów do vlogowania, ponieważ umożliwiają kręcenie siebie z ręki.

Obiektyw szerokokątny do Sony, Canona, Nikona - jaki szeroki kąt do bezlusterkowca?


Wybierając szeroki kąt warto przede wszystkim zwrócić uwagę na mocowanie, w które wyposażony jest nasz aparat. Popularny system bezlusterkowców Sony Alfa posiada bagnet Sony E. Do tego typu mocowania bardzo popularnym wyborem są obiektywy szerokokątne Sigma Art 35mm 1.4, lub też Sigma Art 24mm 1.4. Osoby szukające jeszcze szerszych kątów widzenia może zainteresować Sony FE 14 mm f/1.8 GM, który pozwala osiągnąć kąt widzenia wynoszący aż 114 stopni! To najlepszy szeroki kąt do Sony Alfa.

Użytkownicy bezlusterkowców marki Canon, w zależności od posiadanego systemu, powinni kierować swój wzrok w stronę obiektywów z mocowaniem RF (Canon R), lub też EF-M (Canon M) - warto zaznaczyć, że systemy te nie są ze sobą kompatybilne, dlatego warto zwrócić uwagę na typ mocowania przy zakupie. Użytkownicy serii Canon M chętnie wybierają obiektyw Canon 22mm f2, oraz Sigma 16mm 1.4. Natomiast właściciele Canonów z serii R najczęściej kupują obiektyw Canon RF 35 1.8 STM, oraz Samyang RF 14mm 2.8.

Co ciekawe na rynku pojawia się coraz więcej obiektywów tak zwanych firm zewnętrznych. Prócz marek takich jak Sigma czy Samyang coraz częściej można spotkać obiektywy Viltrox, które posiadają mocowania do aparatów Fujifilm X, Sony E czy Canon EF-M.

Szeroki kąt do APS-C, Micro 4/3 i do pełnej klatki - czym się różnią?


Bardzo ważną kwestią w przypadku wyboru obiektywu szerokokątnego do aparatu jest fizyczna wielkość jego matrycy. W przypadku mniejszych matryc należy pamiętać o przeliczniku ogniskowej, nazywanym też ekwiwalentem. Jest to cecha, która sprawia, że przy dokładnie takiej samej ogniskowej pole widzenia aparatu z matrycą APS-C jest węższe, niż w przypadku aparatu pełnoklatkowego. Najczęściej ekwiwalent taki wynosi x1,5 (Sony E, Fuji X) lub x1,6 (Canon EF-M), w skrajnych przypadkach jest to mnożnik x2 (micro4/3). Obiektyw szerokokątny do APS-C jest zaprojektowany tak, by uwzględniać te różnicę w kątach widzenia i dlatego też szeroki kąt do APS-C jest zazwyczaj szerszy niż taki przeznaczony do pełnej klatki.

Czy warto kupić szerokokątny obiektyw dedykowany do matrycy APS-C?


Wybierając obiektyw szerokokątny warto zwrócić uwagę do jakiego typu matryc jest one dedykowany. Teoretycznie część obiektywów szerokokątnych do bezlusterkowców z matrycą APS-C również można podłączyć do pełnej klatki, jednak ma to konsekwencje. Przykładem mogą być obiektywy szerokokątne Sony z oznaczeniem FE, które są dedykowane do matryc pełnoklatkowych, jednak można je podłączać również do aparatów APSC z mocowaniem Sony E. W przypadku, kiedy podłączymy obiektyw szerokokątny dedykowany do bezlusterkowca z matrycą APS-C, wtedy aparat taki wejdzie w „tryb crop” ograniczając używaną część matrycy ucinając przy tym znaczną część megapikseli.