Obiektywy do bezlusterkowców: standardowe (Venus Optics, MeiKe)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Canon EF-M. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/1.7 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: Micro 4/3
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Micro 4/3. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.0 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: CX
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Nikon 1. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.0 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Sony E. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.0 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia niebieski efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 77 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia niebieski efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 55 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia srebrny efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 55 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.