Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Standardowy obiektyw o ogniskowej 25 mm (odpowiednik 50 mm dla matryc pełnoklatkowych) znakomicie sprawdzający się w niemal każdym rodzaju fotografii. Kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do kąt widzenia ludzkiego oka przez co daje bardzo naturalna perspektywę. Obiektyw obsługuje wymianę sygnałów cyfrowych z wysoką prędkością 240 klatek na sekundę. Dzięki temu współpracuje z szybką i precyzyjną technologią autofokusu Depth From Defocus aparatu LUMIX G.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Doskonały optycznie obiektyw macro o skali odwzorowania 1:1. Zamknięty w szczelnej, metalowej obudowie jest odporny na mróz, kurz czy zachlapania. Z powodzeniem może być więc używany w warunkach dużej wilgotności jakie często towarzyszą makrofotografii przyrodniczej. Minimalna odległość fotografowania to 19 cm. Oprócz zastosowań w makrofotografii może być z powodzeniem używany jako teleobiektyw. Zapewnia doskonałą ostrość oraz cichą i szybką pracę AF.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do ludzkiego oka. Wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi, w tym doskonałą jasnością f/1.8 pozwalającą na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz piękne rozmycie tła. Znakomicie sprawdzi się przy fotografii portretowej lub codziennym fotografowaniu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
M.ZUIKO DIGITAL 30 mm f/3.5 Macro to wysokiej klasy obiektyw dedykowany dla wszystkich miłośników fotografii o dużej skali odwzorowania. Doskonałe powiększenie 1.25x (odpowiednik 2.5x dla matryc pełnoklatkowych) pozwala na uchwycenie detali z pięknie rozmytym tłem. Obiektyw ten znajdzie zastosowanie zarówno wśród miłośników przyrody, fotografii produktowej małych obiektów czy też jako obiektyw portretowy.
Jasny, lekki i kompaktowy obiektyw do aparatów Sony E. Oferuje dla matryc APS-C kąt widzenia odpowiadający w przybliżeniu standardowej ogniskowej dla matryc pełnoklatkowych. Wykorzystuje aluminiową obudowę i 10-listkową przysłonę, a także oferuje minimalny dystans ostrzenia wynoszą 28 cm.
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
Lensbaby Sol 45 mm f/3.5 to obiektyw typu tilt-shift, pozwalający na wychylenie osi optycznej. Wyróżniający się idealnym punktem ostrości, który otoczony jest gładkim rozmyciem, tzw. efektem bokeh. Minimalna odległość ostrzenia wynosi 35,5 cm. Konstrukcja optyczna to 3 elementy w 2 grupach z powłoką antyrefleksyjną. Lensbaby Sol 45 mm f/3.5 można pochylać i dostosować ostrość do potrzeb kadru. Kąt nachylenia wynosi 8,5 stopnia. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć kreatywne ujęcia, eksperymentować oraz bawić się fotografią.
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
Lensbaby Twist 60 mm f/2.5 to stałoogniskowy obiektyw, który dedykowany jest głównie dla portrecistów lubiących eksperymentować. Obiektyw ten wyróżnia się kremowym rozmyciem tła oraz wirującym efektem "bokeh". Posiada w pełni manualną konstrukcję. Układ optyczny wyposażony został w cztery, w pełni pokryte powłokami soczewki, które umieszczone zostały w trzech grupach. Dwanaście listków przysłony gwarantuje wyjątkowe efekty wizualne.
Stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do ludzkiego oka. Wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi, w tym doskonałą jasnością f/1.8 pozwalającą na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz piękne rozmycie tła. Znakomicie sprawdzi się przy fotografii portretowej lub codziennym fotografowaniu.
Szerokokątny obiektyw o bardzo dużej jasności. Charakteryzuje się jedynym w swoim rodzaju mechanizmem błyskawicznego nastawienia ostrości, z którego możemy korzystać zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania (MSC). Ponadto dodatkowa powłoka ZERO (Zuiko Extra-low Reflection Optical) niweluje wypalenia i efekt duszków. Jest doskonałym rozwiązaniem w tzw. street photo, w sytuacjach słabego oświetlenia albo wszędzie tam gdzie chcemy rozmyć tło.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Canon z bagnetem EF-M.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Sony z bagnetem E.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Sony z bagnetem E.
XF 50 mm f/2.0 R WR to wyjątkowo poręczny, lekki a przy tym jasny teleobiektyw dedykowany do aparatów bezlusterkowych FujiFilm X. Sprawdzi się zarówno w fotografii portretowej, ulicznej jak i reportażu a dzięki uszczelnianej obudowie może być używany w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
XF 50 mm f/2.0 R WR to wyjątkowo poręczny, lekki a przy tym jasny teleobiektyw dedykowany do aparatów bezlusterkowych FujiFilm X. Sprawdzi się zarówno w fotografii portretowej, ulicznej jak i reportażu a dzięki uszczelnianej obudowie może być używany w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.