Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw stało-ogniskowy dedykowany z mocowaniem typu Sony E. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, obiektyw charakteryzuje się precyzją pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw stałoogniskowy dedykowany do aparatów z mocowaniem Sony E. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, charakteryzuje się precyzją pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz. Jak każdy z obiektywów serii Batis posiada wyjątkowo szybki i precyzyjny system autofokus. Obiektyw jest wyposażony w bardzo wydajną stabilizację obrazu, która jest jednym z kluczowych elementów dla ogniskowej 135 mm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw wyposażony w szybki autofokus. Zabezpieczenie przez pyłem oraz wilgocią sprawiają, że jest idealnym pełnoklatkowym obiektywem do fotografii architektury, gwiazd i krajobrazu. Batis 18/2.8 to nie tylko doskonała technologia, to także niepowtarzalny i urzekający design.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw stało-ogniskowy dedykowany z mocowaniem typu Sony E. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, obiektyw charakteryzuje się precyzją pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do pełnoklatkowych aparatów systemu Sony E. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Innowacyjny mechanizm DeClick pozwala aktywować możliwość bezstopniowego ustawiania wartości przysłony. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Kompaktowy teleobiektyw przeznaczony do aparatów CSC (Compact System Camera) wyposażonych w pełnoklatkowy sensor. Jego wymiary docenią szczególnie osoby, które często podróżują lub zajmują się fotografią uliczną, potrzebujące małego nierzucającego się w oczy obiektywu o najwyższej jakości obrazu. Duży kąt obrotu pierścienia ostrości umożliwia precyzyjną regulację.
Obiektyw o konstrukcji opartej na modelu Irix 30 mm Cine, która sprawia, że świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada uszczelnioną i wzmocnioną konstrukcję zapewniającą swobodną pracę w wymagającym środowisku. Oferuje znakomitą jakość obrazu dzięki zaawansowanej budowie obejmującej 13 elementów w 11 grupach, 11-listkową przysłonę i ultra niski poziom zniekształceń.
Obiektyw o konstrukcji opartej na modelu Irix 30 mm Cine, która sprawia, że świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada uszczelnioną i wzmocnioną konstrukcję zapewniającą swobodną pracę w wymagającym środowisku. Oferuje znakomitą jakość obrazu dzięki zaawansowanej budowie obejmującej 13 elementów w 11 grupach, 11-listkową przysłonę i ultra niski poziom zniekształceń.
Obiektyw z uniwersalnym zakresem ogniskowych 24-70 i stałą jasnością f/2.8, który doskonale współpracuje z wszystkimi aparatami z mocowaniem Leica L-Mount. Zaawansowane konstrukcja optyczna obejmująca 3 soczewki asferyczne i 9 soczewek wykonanych ze szkieł z anomalną częściową dyspersją gwarantuje niezwykle skuteczne ograniczenie aberracji. Całkowicie metalowy korpus i osłona, a także uszczelnienie konstrukcji sprawiają, że obiektyw ten poradzi sobie nawet w trudnym środowisku.
Bezkompromisowy obiektyw o ogniskowej 50 mm i przysłonie f/2.0 i wszechstronnym zastosowaniu. Oferuje to co najważniejsze w fotografii - niespotykaną rozdzielczość i kontrast w całym kadrze dla wszystkich wartości otworu względny, a także najwyższą jakość wykonania.
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
Obiektyw kompatybilny z mocowaniami Lensbaby Lensbaby Composer Series, Legacy Muse, Control Freak i Scout Lens (sprzedawane oddzielnie), które umożliwiają zmianę płaszczyzny ogniskowania w celu kreatywnej zabawy z nieostrościami. W zestawie z 11 dyskami przysłony, zapewniającymi twórczą zabawę z efektem bokeh.
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.